alfanatic napisao:
A negde tamo gde ljudi bez problema izdvajaju na svakih 2-3 godine po 20 ili 30k za novi automobil nije nikakva misterija utopiti Alfu, međutim iz nekih razloga to baš i ne ide tako lako.
Pa nije bas to tako

nemoj da se ljutis, ali jako cesto sam napolju, saradjujem sa ljudima tamo, imam i rodbinu u Italiji... i evo primer mog ujaka naprimer, on radi u middle menadzmentu druge po jacini kompanije na svetu u svojoj oblasti. Krajem 2004 godine dobio je Alfu 156 2.4 JTD restyling kao sluzbenu. Taj auto je vozen sve do pre 2 meseca. Sad je dobio Alfu MiTo, koja ce isto sluziti makar 5 godina. A to je firma sa prometom i profitom red velicine 100 puta vecim od Delta Holdinga. Ako firma tolikim prometom ne menja automobile na manje od 5 godina, onda mozes misliti kako je to kod obicnih ljudi. Moj ujak privatno vozi BMW 530d E60, kupljen nov 2004 godine i nema nameru da ga menja sigurno jos 2 godine, mozda i duze...
Mislim da je prosecna starost automobila u Italiji bas negde oko 6 ili 7 godina...
alfanatic napisao:
Inače si potpuno u pravu kada imenuješ potencijalne (malobrojne) kupce na našem tržištu. Alfa je zaista zaradila šminkerski status i predstavlja dobru opciju za dobrostojeću klijentelu (sa ipak istančanim ukusom)
Dovoljno mi je samo da ih pogledam kad stanu pored mene na semaforu, sa odvrnutom Rihannom i puderom na licu bilo da su zensko ili musko (izvinjavam se svima koji slusaju Rihannu, nemam nista protiv MTV hitova

ali imam protiv napuderisanih sminkera

)
A ne treba uopšte imati iluziju da će neko za Alfu izdvojiti 30 i kusur hiljada dokle god je u istom cenovnom rangu nemačka trojka - ipak se zna šta je ovde statusni simbol i pokazatelj nečije "uspešnosti". Čast malobrojnim izuzecima koji odaberu 159-ku ili neku drugu Alfu, znamo koliko ih je malo...
Skoro sam bas bio na 25-om maju i na onom parkingu vidim 2 parkirane 159-ke jedna pored druge, prizor za pamcenje i kako sam prolazio gledam dva lika red velicine 4 banke (znaci nisu klinci) i zagledaju ih, gledaju kroz prozore kakvi su unutra... mislim sve mi je jasno onda kakav utisak ostavlja 159-ka sada posle 5 godina, ne verujem da bi ih tako zanimao Audi A4 ili BMW trojka iz 2005 godine... mada statusni simbol "u Srba" zna se sta je... al' necu da k***m mnogo, danas sam se vozio u novom Mercedesu C klase i odusevio me je, mislim realno auto je vrh, Alfa je vrh na jedan nacin, a Mercedes na drugi, ono odise kvalitetom bukvalno u svakom aspektu, e sad druga stvar sto takva kola na Balkanu uglavnom voze seljaci, al' ne oni seljaci sa sela, nego oni seljaci u glavi... pa su zahvaljujuci njima kod nas pravih ljubitelja automobila takva kola omrzena (mada se ne bih bunio za jednog CLS-a koji je moj omiljeni Mercedes

)
"bezdušni menadžeri, ma koliko oni uspešni i školovani bili, uništiće esenciju automobilizma u trci za profitom".
Sta ces, mora od neceg da se zivi
U celoj priči jedino mi prija ušima da će buduća Giulia biti "prava Alfa". Ali poredeći sa 159-kom sve što treba učiniti jeste udahnuti joj malo više sportskog karaktera, staviti na izbor portentne motore koji su plod isključivo domaće pameti, eventualno razmisliti o opciji sa zadnjim pogonom i u svemu ostalom napraviti tek blagu evoluciju nad 159-kom koja je inače sjajan automobil.
Vec sam pisao jednom o tome ovde na forumu... bio bih srecan kad bi Giulia bila 4-door coupe, konkurencija Audi A5 sportback-u i Passatu CC. Ako vec hoce da napadaju premium i "polu-premijum" klasu, treba napadati tamo gde jos postoji trzisnih mogucnosti, za 4-door coupe segment mislim da je prava stvar gde bi Alfa imala uspeha i gde bi imidzom i dizajnom pobedila bilo kog konkurenta.
Znaci u startu dobijamo auto koji je sportskiji od klasicnog auta iz D segmenta (jedan + za Alfu), kao drugo klasa je relativno nova, malo proizvodjaca u njoj ima modele.
Trece motorizacija u takvoj Alfi bi trebala da bude ovakva: jedan osnovni benzinski motor ispod 2000 ccm i nekih 170 ks, TBI kao u Giulietti sa 235 ks, jedan "manji" turbo sestak od 2000 ili 2500 ccm i nekih 250-260 ks i jedan veci turbo sestak sa 320+ ks, ali svi sestaci sa koliko toliko sa resenim problemom prekomerne potrosnje koji je bio simptomatican za 3.2 JTS... i naravno dizel agregati od 2000 ccm i 170-180 ks, 2500 ccm bazni V6 dizel sa oko 230-240 ks i recimo jaci V6 dizel od 3000 ccm i 270-280 ks sa po mogucstvu zvukom kao u BMW 530/535d (najlepsi dizel zvuk koji sam cuo, nemas uopste osecaj da si u dizelu).
I za kraj jedan GTA model u limited seriji, sa nekom nadrkancijom u fazonu V8 turbo i 550-570 ks, nesto sto ce na stazi da odere i M3 i Audi RS4 i C klasu AMG i Imprezu... apsolutno najbolji auto u toj klasi... cisto da se zna gde je Alfi mesto...
E sad... da li su ovo samo moji snovi ili je na to mislio gosn' Sredjo kad je rekao da ce Giulia biti prava Alfa, ostaje nam da sacekamo do 2012 godine i smak sveta
