Stranica 2 od 2

Re: Radna temperatura

Poslato: Uto Okt 20, 2009 8:40 pm
od starac vujadin
Tesko da smo doktorirali ako ljudi misle da mogu da gaze auto kome se voda zagrejala na radnu temperaturu, a ulje ne i da to sve nije bitno. :rolleyes:

Re: Radna temperatura

Poslato: Uto Okt 20, 2009 8:48 pm
od cuno
Pa ako ljudi iz ovih objašnjenja nisu skapirali kada mogu da "gaze" po gasu onda tu nema pomoći.
Pozdrav od Ivana! :wave:

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 9:57 am
od Bogdan156
Boga mi primetio sam da moja nece da se popne na vise od 75 stepeni od kad je pocelo ovo hladnije vreme. Do cega je problem, termostat ili nesto drugo, i koliko kesa otprilike treba da bi se sanirao taj problem?

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 10:42 am
od JaMaL
Najbolje je sto svako shvata sve na svoj nacin... a ne cita ono sto je napisano...

nisam pogresno postavio vec nikada nisam ni doveo u vezu grejanje vode i ulja... jedino sto sam rekao je da se voda greje brze od ulja... sto u sustini i jeste apsolutno tacno...

e sad onaj deo koji sam mislio da cete da skapirate bez previshe opsirnog objasnjenja, ali kao sto se vidi nema nista od toga, je:

toplota se ne prenosi od bloka vec od cilindara i glave, jer se tu dogadja explozija...cisto da budemo tacni ako se vec hvatas za slamku da bi nekoga ispravio...

nebitno koliko je fabricki merac temperature/pritiska nepouzdan, ulje kao i voda da bi hladili motor moraju da cirkulisu...
u toj cirkulaciji je bitno stanje i vodene i uljne pumpe...
dakle ako uzmemo u obzir da su uljni kanali na glavi i bloku cc ~8-25mm onda dolazimo da zakljucka da gusto ulje pravi zastoj. tj. "backpressure" u cirkulaciji kroz motor kada nije dovoljno viskozno... odatle i fabriski podaci o "radnom pritisku ulja" jer se tek tada moze uzeti da je protok ulja kroz motor dovoljan da efikasno odvodi toplotu iz gornjeg dela motora...

mislis da neprecisnost fabrickog meraca nije uzeta u obzir kada je pisano uputstvo ili da nije kalibrisan na propisanu vrednost od 0.5 bara... verujem da je to jedina vrednost na kojoj je tacan... ostale su nebitne iovako...

ali ok... odavno sam zakljucio da je ovde svako najpametniji cak i bez argumenata... i nema razloga nekome objasniti nesto jer ce na kraju svi i dalje raditi kako ONI misle da treba a ne kako je neko sa inzinjerskom diplomom ko je zaista napravio taj motor misli da treba... u sustini to je i najbolje sto bi neko vama govorio sta da radite... BRE! ovo je Srbija, zemlja izabranih i svi su najpametniji :) zato nam i tako dobro ide... pfff
poz.

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 1:11 pm
od Djo83
isuvishe bukvalno shvacenih tvrdjenja tako da nema smisla dalje polemisati...

npr. ne prenosi se temperatura od bloka motora vec preko bloka motora (logicno jer se ulje i voda ne nalaze u komori za sagorjevanje vec cirkulisu kroz blok i glavu motora takodje). Ne znam kako si shvatio da sam rekao da blok motora proizvodi toplotu,a sto se naslucuje iz tvog prethodnog posta.

whatever, I'm over and out

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 2:25 pm
od Bogdan156
Boze gde ode ova tema...

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 2:45 pm
od Dragon
Bogdan156 napisao:Boga mi primetio sam da moja nece da se popne na vise od 75 stepeni od kad je pocelo ovo hladnije vreme. Do cega je problem, termostat ili nesto drugo, i koliko kesa otprilike treba da bi se sanirao taj problem?
Termostat ti je stalno otvoren.

4,5 - 5.000 dinara deo i 2 - 2.500 ruke.

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 3:10 pm
od Bogdan156
Dragon napisao:
Bogdan156 napisao:Boga mi primetio sam da moja nece da se popne na vise od 75 stepeni od kad je pocelo ovo hladnije vreme. Do cega je problem, termostat ili nesto drugo, i koliko kesa otprilike treba da bi se sanirao taj problem?
Termostat ti je stalno otvoren.

4,5 - 5.000 dinara deo i 2 - 2.500 ruke.
Ok, hvala puno.

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 5:44 pm
od Dragon
Jao izvini, tek sad sam se setio da ti vozis 2.4 mjet....ovo sam napisao za 1.9 8v, tako da ti to nije bas pouzdana informacija.

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 5:59 pm
od cuno
Meni isto od kad je zahladnelo slabo prelazi 75 stepeni.

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 7:41 pm
od ale944
kad upalis hladan auto, pusti par minuta na leru da radi,i dok jos nije postigao radnu temp., znaci negde na 40-50-60 C pipni hladnjak , ako je mlak ili topao imas problem sa zaglavljenim termostatom u otvorenom polozaju ili ne zatvara lepo, u svakom slucaju za zamenu.

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 7:58 pm
od Bogdan156
Hvala vam u svakom slucaju, svejedno planiram druzenje sa majstorom zbog zamene ulja, kao i da proverim trapove, nasa putevi su uzeli danak na trapovima, tako da strepim od tog susreta, taman cu pogledati i ovo.

Re: Radna temperatura

Poslato: Čet Okt 22, 2009 11:42 pm
od ale944
ako menjas uzmi behr, malo je skuplji ali su najbolji