Stranica 2 od 5

Re: AR 155 Q4

Poslato: Uto Avg 04, 2009 7:10 am
od acasmc@146
vala ako odes za NBG preko Mladenovca, imas kilo jage od mene, pa i da je auto casha!!! :rotfl:

ostavljam broj tipa za para dana, pa ko bude hteo da se upusti u avanaturu zivota, neka zove! :drink

Re: AR 155 Q4

Poslato: Uto Avg 04, 2009 8:34 am
od starac vujadin
A, jok ja...sprdao sam se s tim krsevima jos na cbc forumu dok su se mahom svi lozili na te q4...drago mi je da su ovi ljudi ovde na forumu shvatili da su to teski dreshevi koji ne zasluzuju baktanje oko njih. U inostranstvu je tesko naci pristojan primerak, a kamoli ovde na Balkanu.

Inace, nikad nisam cenio 155 q4...taj auto ima previse Fiatovih hormona, vise nego Alfinih i uopste mi se ne svidja ni prica oko tog auta - kako i zasto je nastala ta verzija i tako... Vlasnici 155 q4 su ljudi koji ne mogu da imaju Integrale, a mnogo bi to voleli, pa bi hteli da budu negde na pola puta... Takav je ceo auto - na pola puta - nista posebno da bi ga voleli i da bi vredeo kao youngtimer i buduci oldtimer, ali i suvise komplikovan i nezan da bi sluzio svaki dan.

Re: AR 155 Q4

Poslato: Čet Avg 06, 2009 2:20 pm
od Trenta Tre
... annel_page

Mislim da je ovo onaj stranac sto se vrteo po oglasima,svajcarac sa italijanskim tablama... :rolleyes:

Re: AR 155 Q4

Poslato: Čet Avg 06, 2009 6:39 pm
od QV lale
Jeste Trenta! :) Ja kada sam ga zvao za tu q4 on mi kaze : Idi brate na youtube ,ukucaj to i to pa da vidis sta radi alfa :)

Re: AR 155 Q4

Poslato: Čet Avg 06, 2009 7:37 pm
od alfaskorpion
pazi kad je i meni rekao da pogledam taj klip :rotfl: kakav ludak :rotfl:

Re: AR 155 Q4

Poslato: Čet Avg 06, 2009 11:51 pm
od QV lale
Ma to je opusteno.. makar se zna zasto ju je kupio.. I neka je odrao slogiranog bmw-a :) hehe,bas me interesuje sta je bilo sa njom..jeli na naske table ili se jos vozi na strane ili je zavrsila u kobasice.. :scratch:

Re: AR 155 Q4

Poslato: Pet Avg 07, 2009 12:35 am
od alfaskorpion
pa da i zna se da joj je izvadio dusu :glare:

Re: AR 155 Q4

Poslato: Pet Avg 07, 2009 8:51 am
od SCHUMACHER
Ja sam inace nesto skeptican kad je brzina BMW-a u pitanju,ali mi ni ova Q4 ne ide bas nesto...Izgleda su oboje teske krsine,a i uvijek bih prije uzeo 2.5 V6 nego Q4...Lancia treba da bude Lancia,a Alfa-zna se ;) ...

Re: AR 155 Q4

Poslato: Pet Avg 07, 2009 9:02 am
od Pittatore
:amen: :grin: :grin: :grin: :arflag

Re: AR 155 Q4

Poslato: Pet Avg 07, 2009 9:24 am
od SCHUMACHER
PITTATORE:A ti mi zbog ovoga dugujes jednu voznju u azdaji... :wave:

Re: AR 155 Q4

Poslato: Pet Avg 07, 2009 9:41 am
od Pittatore
Dogovoreno :drink

Re: AR 155 Q4

Poslato: Pet Avg 07, 2009 6:29 pm
od alfaskorpion
vidim da niko nevoli 2,0 v6 turbo ? to je motor za mene u alfi 155 ;)ne ostvarena zelja , ostavljena za mladje narastaje ;)

Re: AR 155 Q4

Poslato: Pet Avg 07, 2009 8:39 pm
od OMP
evo pdf brosura q4ke ako nekom treba

http://www.berlinasportivo.org/marquesp ... chure1.pdf

Re: AR 155 Q4

Poslato: Sub Avg 08, 2009 12:15 am
od Blade
Evo ja volim 155 Q4 samo mi je to jos uvek neostvarena zelja nema se vremena :doh:

Re: AR 155 Q4

Poslato: Sub Avg 08, 2009 8:55 pm
od Isus
SCHUMACHER napisao:Ja sam inace nesto skeptican kad je brzina BMW-a u pitanju,ali mi ni ova Q4 ne ide bas nesto...Izgleda su oboje teske krsine,a i uvijek bih prije uzeo 2.5 V6 nego Q4...Lancia treba da bude Lancia,a Alfa-zna se ;) ...
Mene je na susrteu alfista u ZG oduševila Q4 s nekih 300ks.
Iz zavoja je samoo požderala asfalt ko po šinama, ma koje šine Star trek.

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 10:57 am
od dekideki
alfaskorpion napisao:vidim da niko nevoli 2,0 v6 turbo ? to je motor za mene u alfi 155 ;)ne ostvarena zelja , ostavljena za mladje narastaje ;)
ima 100 mana. stara skola V6-ce sa klasicnim ventilima, turbina koja zeza pa ubija, a potrosni delovi tipa semerinzi i gumeni oringovi koji kostaju gram:gram skuplje od zlata i ne mozes ih nigde naci... mnoooooooooooogo bolja varijanta naci Arese ako vec zelis V6, najbolji apgrejd za 155. mrcina oko koje ima 100 puta manje posla, a pruza vise od 2.0 V6 TB...

jedina prednost 2.0 V6 TB je kubikaza...

*nije bas 1:1 poredjenje ali i VW 2.5 V6 TDI je tesko sra*e... kazu serviseri VW da je najveci promasaj ikad u VW fabrici...

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 2:20 pm
od JaMaL
ima 100 mana. stara skola V6-ce sa klasicnim ventilima, turbina koja zeza pa ubija, a potrosni delovi tipa semerinzi i gumeni oringovi koji kostaju gram:gram skuplje od zlata i ne mozes ih nigde naci... mnoooooooooooogo bolja varijanta naci Arese ako vec zelis V6, najbolji apgrejd za 155. mrcina oko koje ima 100 puta manje posla, a pruza vise od 2.0 V6 TB...
pazi 2.0 v6 tb je isti motor kao 3.0 v6 samo sa manjom kubikazom i turbinom... nastao iz tog motora i povukao sve iz njega... tako da imati 3.0 v6 12v ili 2.5 v6 12v ili to je isto... sa tim da 210ks + overboost cini to najjacim motorom u gami...

od karburatora 1983 do mitsu turba 2002 u 166 kojoj su samo promenili turbinu znacajno to je isti motor tako da ne vidim prednost imati 3.0 preko ovoga...

manje kubika... veca snaga, veci i bolje rasporedjeni obrtni moment... beznacajno malo opterecenje motora zbog 6 cilindara... mnogo bolja vuca iz niskih obrtaja od 3.0... ja ovaj motor vidim kao win-win u odnosu na 2.5 i 3.0... kako god okrenes...

i jeste se pravio u arese-u i jeste alfin motor...

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 3:44 pm
od acasmc@146
dekideki napisao: *nije bas 1:1 poredjenje ali i VW 2.5 V6 TDI je tesko sra*e... kazu serviseri VW da je najveci promasaj ikad u VW fabrici...
mozda zato sto je to Audijev motor?? :scratch:

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 4:21 pm
od alessandro
Cini mi se da je taj isti isao i u Audi i u VW. Uvijek mi je djelovao trom, a o tome da se cuje k'o kamion necu ni da diskutujem :)

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 4:41 pm
od acasmc@146
alessandro napisao:Cini mi se da je taj isti isao i u Audi i u VW. Uvijek mi je djelovao trom, a o tome da se cuje k'o kamion necu ni da diskutujem :)
ma sta ti je bre, to je VW! ej VW! ne moze da ne valja! :rotfl:

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 4:50 pm
od nemkebg
urbana legenda... da li ce se nekad pojaviti ejdna koja valja... :quadrifoglio

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 4:55 pm
od acasmc@146

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 5:48 pm
od dekideki
JaMaL napisao:manje kubika... veca snaga, veci i bolje rasporedjeni obrtni moment... beznacajno malo opterecenje motora zbog 6 cilindara... mnogo bolja vuca iz niskih obrtaja od 3.0... ja ovaj motor vidim kao win-win u odnosu na 2.5 i 3.0... kako god okrenes...
prica nije samo o tome sto pise na papiru (nhf, znam da imas veliko iskustvo, ali ovde je prvenstveno bas rec o tome). i ja sam se lozio da nadjem/ugradim u svoju 155 2.0 V6 TB jednog dana ali su me iskusni odgovorili od toga... cinjenica je: niko se nije usrecio sa tim motorom. kao ni sa Q4 2.0 TB R4... s druge strane, 3.0 V6 24V (na koji sam mislio kad sam napisao Arese :blush: ) je penzionisao po dve tri karoserije - bez znakova posustajanja... isto je velika razlika izmedju 2.5 24V i 3.0 24V... u kvalitetu, kvarljivosti, snazi, itd.

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 7:01 pm
od JaMaL
pa za to znam... ali ja to uvek pripisujem vlasniku pre nego motoru...

svi znamo da su turbo motori mnogo osetljiviji na lose gorivo i neodrzavanje... i da za razliku od atmo motora kada cujes nesto cudno, ugasis odmah auto a ne teras da dok ne crkne... jer je onda prekasno... itd...

imam 3 konstante zasto je taj motor dobar ali ne za srbe...
svakakvo gorivo... detonacije, nemogucnost dizanja obrtaja itd...
Neodrzavanje... svaki potencijalni falsh vazduh ti moze upropastiti motor... da ne pricamo o losem ulju ili ne menjanju istog sto je isto smrt za taj motor...
nekultura u koriscenju turbo motora... teranje u visoke obrtaje, gasenje dok je vreo, cimanje na overboost na +40c...

a da ne zaboravimo odakle i sa koliko km su stigli ti motori kod nas...

ja kazem da su samo losi majstori i losi vlasnici uzrok tim glasinama...

da li je mnogo teze naci kvar na turbo motoru... pa ne bas...
da li ti treba neki specijalan alat.. o da naravno...
koliko ljudi ga ima... skoro niko, kao ni vecinu alata za popravku atmo motora ali ok... to moze i po sluhu :good: ...
da li treba mnogo vishe odrzavanja i kraci servisni interval... naravno... ali to nije motor za 30 km/h i grad...

mislim kapiras i sam sta hocu da ti kazem... nije motor los jer ima dobre gene... ali da ljudi ne znaju da se ophode prema njemu... to je to...

gledaj prosto... imas NADPUNJENJE... ako ti atmo malo duva... to je ok... ima malo manje konja, dim itd... ljudi teraju, znas kakvi su srbi sa kolima od 1000-2000e misle da je gnojf... kod turba to ne prolazi ako motor nije u dobrom stanju on ce se samounistiti... i to je to... 90% tih motora koje ti imas kod nas su spremni za full generalnu... ko ce to da uradi na kolima koja kostaju manje od te generalne...? niko... ako uradis sve sam proci ces sa 1500e... ali ces imati full motor od 210 ks... mozda i koji ks vishe...

ja ne znam sta vishe da kazem... ono sto neces primetiti na atmo motoru tj. moci ce da se vozi jos xxxxx kilometara na turbu jednostavno ne ide... gotovo... drugacija konstrukcija, drugacija exploatacija, drugacije moras da razmisljas...

a majstori ih ne vole jer ne znaju da ih popravljaju... niti imaju alat niti iskustva... opet nacin razmisljanja i funkcionisanja nije isti kao atmo... i mene su lozili svasta... svaki majstor mi je rekao ma turbo... to... ovo ili ono... i ne samo za alfu... bilo koji auto... jedini ljudi koji mi nisu rekli da je sranje su oni koji se bave trkama, brdskim koji su kunu u bilo sta turbo jer ide dobro uzbrdo :) nije to svemirska tehnologija samo predrasude su cudo...

Re: AR 155 Q4

Poslato: Ned Avg 09, 2009 7:19 pm
od JaMaL
Morao sa ovo da odvojim...

Motor u Q4 je odlican... 400ks odlican... Lancia delta odlican... dakle motoru nista ne fali... ali ne moze se koristiti za pijacu ili za odlazak u kafic... nije napravljen za to...

veoma dobro se znam da performance motori ne podnose pregrevanje, guzve itd... nisu pravljeni za to...

i svi znamo da kupci takvih automobila ih koriste:
a. gledanje u dvoristu, garazi, skupovima ljubitelja
b. trackdays, odu i izive se 1-2 dana mesecno sa njima i onda se vrate zeni i karavanu
c. nedeljnoj voznji kroz prirodu ili slicno
d. budu preradjeni za trke i skrkaju ih negde posle par godina i zavrse u muzeju ili starom gvozdju

dakle profil musterije tih automobila, za koje su oni i pravljeni je daleko od srbije i nas... te autombile kupuju imucniji muskarci u zrelim godinama kojima je to 3 ili 4ti auto u domacinstvu i koji ce sluziti za nesto od gore navedenog. nece preci mnogo kilometara godisnje i bice mazeni pazeni i odrzavani u lancinom servisu sa knjizicom itd. jer samo tako mogu da zadrze basnoslovnu cenu koju su kostali kada su ih kupili...

tako da vidis zasto oni ne uspevaju kod nas... i gde svi ovdasnji vlasnici grese u pogledu exploatacije istih... i zasto su svi takvi kakvi su...

ona crna lancia kod mene, bez pogovora najbolji i najoriginalniji primerak kod nas, stoji jos uvek u dvoristu... lik nije presao... ni 1000 km u zadnje 3 god... tacnije vozi je jednom mesecno... ako i toliko... i zaista nema problema nikakvih sa njom... :) kad je vozi vozi je... i servisira je redovno i ako je ne vozi u veoma poznatom i skupom servisu za alfe kod nas... taj auto bi realno kupio za razliku od ostalih raspada kod nas...