Stranica 2 od 2

Re: plin na 75-ici

Poslato: Čet Jun 04, 2009 12:13 am
od B@ne J
Flavio napisao:Neznam sta bi jos mogao biti prob :scratch: ... u vezi temperature.Tacno je da tng ima malo visu temperaturu sagorevanja od benzina,ali,koliko znam,to obicno nije problem da sistem odrzi temp motora u granicama normale.

@Bane,da li se i kod tebe vent. pali na razlicitim temperaturama kao kod @982026 ili se samo digla temperatura ukljucenja,nezavisno od goriva?
Ipak mislim da kod obojice nije prob nezagrejan/pogresno vezan isparivac.
Meni se druga brzina ventilatora nikad nije palila ranije,samo prva ponekad,verovatno zato sto auto nije dolazio u ovako visoke temperature kao sada,na otvorenom je sve ok i zakucan je na 90C ali u gradu i u guzvi :banghead: isto je i na benzinu ali sad posle ugradnje uredjaja...sequent je u pitanju ako nesto znaci...
dekideki napisao:ne sme bre to. meni se ni na kecu ni na Alfama nijednom nije desila detonacija, a radio sam svasta sa motorom, cak i LCS pali hladan na gas direktno.

*inace, odgovor na jedno od predjasnjih pitanja u vezi temperature:
- na povisenu temperaturu utice vise faktora a najveci su:
1. siromasna smesha na gasu (previse vazduha, smesha mora biti sto pribliznija idealnoj). smesha - strogo zadat odnos gasa i vazduha. skoro normalna pojava kod prostih venturi uredjaja. bez uvrede, skoro svi zavrcu slavine na minimum zbog potrosnje, a retko ko reducira usis vazduha spram toga. tako se poremeti smesha.
2. veoma mali je uticaj povisenih izduvnih gasova (kada motor radi na gas), koji koliko toliko ipak uticu na temperaturu motora.
MOguce da je pod brojem 1. namerno smo osiromasili smesu u odnosu na onu koju je comp automatski dodelio jer je dijagnostika pokazivala da je bogata smesa na benzinu,pa je majstor uz moju saglasnost zeleo da je malo smanji,mozda je to? ali to je vrlo mala korekcija

Re: plin na 75-ici

Poslato: Čet Jun 04, 2009 10:39 am
od 982026
dekideki napisao:isparivac dodatno hladi rashladnu tecnost, koja u njegovom slucaju sluzi da - zagreje tecni naftni gas (TNG) kako bi postao ono sto i jeste - gas.

isparivac je centralni uredjaj na gasnom sistemu. vezan je sa dva creva na sistem za vodu, sa jednom cevi za rezervoar za tecni gas, i sa jednim crevom koje prenosi gas u gasovitoj fazi - na usis motora.

proveri odakle idu creva za vodu ka isparivacu.
Deki, ovako ide: jedno crevo putem T-racve vezano za termostat, a drugo crevo preko T-racve vezano za crevo koje dalje ide prema vodenoj pumpi.Bas na toj racvi se primecuje kao da je vlazan spoj kod shelnica.

Re: plin na 75-ici

Poslato: Ned Jun 07, 2009 12:01 am
od Flavio
982026 napisao:kada radi na plinu, ventilator pali tek na nekih 95 stepeni, dok na benzinu najnormalnije-90stepeni.Da li to ima veze sa tim???
Danas slucajno primetio.I kod mene se ponasa isto skroz :blink: .
Nakon malo mozganja kapiram da je @dekideki u pravu za siromasnu smeshu :good: .Nema sta drugo ...

Re: plin na 75-ici

Poslato: Ned Jun 07, 2009 5:15 pm
od dekideki
ne bi to bez razloga opremali sa takvom kompjuterskom podrskom sa podesavanjima u 255 polozaja da nema potrebe... tako da - "nesto malo" je za tu smeshu mozda i previse. smesha bolje da je malo bogatija nego da fali goriva. idealno je da je kako zakon o zagorevanju zapoveda ali ako vec nije tako... :)

inace, na leru je prebogata smesha, kako god da okrenes, tako mora, tako se steluje. ko jos vozi kola na ler gasu? :)

Re: plin na 75-ici

Poslato: Ned Jun 07, 2009 8:22 pm
od 982026
Danas dosao do malo vremena i zavirio pod haubu, kad ono crevo koje spaja gumu (sto povezuje protokomer sa usisnom granom) i filter ulja ili sito (kako vec) puklo. Sanirao to i motor radi najnormalnije-vukao fals vazduh

Re: plin na 75-ici

Poslato: Ned Jun 07, 2009 10:19 pm
od Flavio
Palo mi je bilo i to na um ali sam eliminisao jer si ranije rekao da na benzinu radi najnormalnije ...
Nema veze,bitno da je resen problem :clapping: :arflag !