Stranica 2 od 2
Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Pet Mar 27, 2009 5:10 pm
od alaza
Sve twin sparkice koje imaju lanac u motoru imaju taj problem koji ti navodis, curenje ulja na cepicima i na dihtungu glave u predelu gde je lanac. Nemoguce ga je trajno resiti, samo privremeno pa koliko traje da traje. To im je fabricka mana, a problem je resen uvodjenjem motora sa 16v.
Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Pet Mar 27, 2009 10:44 pm
od JaMaL
ne bih se slozio sa gore navedenim... video sam mnogo motora koji su suvi kao barut... kod mene na 2.0 na tim cepicima nikada nista nije curelo... dihtung glave i dekle sam zamenio kvalitetnim i sada ni tu ne pusta nista... a bio je musav kada sam ga kupio... sa nekim dihtungom ubi boze...
takodje oce da dodje do krivljanja od temperature.. pogotovu ako je auto mnogo presao i ako je nekada ostajao bez ulja/vode, prokuvao itd... to je ipak samo aluminium... i nije otporan na veoma visoke temperature... krivi se...
ako stvarno zelis da resis problem... kupi dobar dihtung i odnesi glavu na ravnanje i merenje... znaces na cemu si... mada neces umreti ni ako malo slini... nije to strasno... samo nervira musav motor...
Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Sub Mar 28, 2009 2:29 am
od alfaskorpion
sta mislis koji je po tebi dihtung kvalitetan ? posto na nasem trzistu ima dosta tog skarta

Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Sub Mar 28, 2009 3:47 pm
od tumbas
Hvala svima na pomoci, pokusacu sutra da dotegnem ta dva sarafa....
Slikacu sutra auto i predstaviti ga... Za par dana ide na farbanje hauba, branici i prednja leva vrata. Tada ce biti bas prava lepotica....
Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Čet Jun 18, 2009 10:39 am
od SCHUMACHER
Da ne otvaram novu temu,da pitam ovdje:Da li neko zna ima li razlike u odnosu stepeni prenosa kod mjenjaca 1.7 TS i 1.8 TS,i na koji nacin su iz 1.8 TS izvukli 129 ks,dok 1.7 koji ima svega "par" cm3 manje ima 115 ks.Je li moguce da je razlika samo u ECU?

Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Čet Jun 18, 2009 12:10 pm
od OMP
mislim da je samo u ubrizgavanju razlika, 1,7 ima isti ecu kao i 2.0 8v (Bosch Motronic M1.7 MPI ) dok 1,8 8v nosi kao 16v verzije (Bosch Motronic M2.10 MPI) pa verujem da je tu najveca razlika a mozda i gresim oko ecu-a

Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Čet Jun 18, 2009 12:41 pm
od Flavio
Greska

.
Osmoventilski 1.8TS i 2.0TS imaju isti ECU,potencijalno cak i iste parametre za rad.
Na 1.8 je samo premosceno "nesto"

da bi ga terao isti ECU kao i 2.0 .
Provalio @alfaskorpion,ja pomogao gledanjem ... ima u drugoj temi o tome.Jos jedan od Boxerasa potvrdio da je ista fora na 33 1.7 I.E. .
E sad,vrlo moguce da je skroz isti ECU i na 1.7 TS .
Koliko znam,na sve 3 je Motronic M1.7,kao tip

.Kod 1.7 je izbacen varijator faze pa je max momenat na 3.500 rpm umesto na 5.000 kao kod 1.8/2.0 .Takodje,1.7 ima cilindar 83mm a 1.8 84mm,sto pravi razliku od tih 24 ccm .
Prvobitni 1.8 TS ima 129KS dok sledeca verzija,od 6/93,ima smanjenu snagu na 126KS zbog stetne emisije izduva.Koliko sam u toku,1.7 je derivat te varijante 1.8 tako da je razlika 85kW vs. 93kW (116 vs 126 ks) u korist 1.8 .
Za prenos nisam siguran,al treba da je isti

.Zaboravio sta sam citao u "W.M. 155"

...
Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Čet Jun 18, 2009 12:49 pm
od SCHUMACHER
Svakako tih 24 cm mislim da ne igraju nikakvu ulogu u razlici od 15 ks,dok je kod svih narrow benzinaca BOSH 1.7-jedino za Q4 nisam siguran...Koliko sam shvatio,smatrate da je razlika zbog varijatora?

Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Čet Jun 18, 2009 1:28 pm
od OMP
pa jbm li ga onda, ja sam negde nalazio da se razlikuju ecu kako sam i napisao ali nije ni meni bilo logicno, a za prenos i ja mislim da je isti, a i to za varijator ima logike ali opet 10ak konja samo na tome

Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Čet Jun 18, 2009 3:04 pm
od vnov
1,6 u 147 bez varijatora ima 105 ks a sa varijatorom 120 mislim da drugih razlika nema a možda i ima

Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Čet Jun 18, 2009 4:43 pm
od Flavio
viewtopic.php?f=13&t=45737&p=1254593#p1254593
Re: alfa 155 1.7ts
Poslato: Pet Jun 19, 2009 12:33 am
od sz13shumi
Cini se da je sad autodelta izbacila motor 1.8 16v od 215 bhp to jest izgleda koliko sam razumeo sa engleskog to je bio motor od 140 bhp i to samo remapiranjem ecu-a i ubacvanjem kvalitetnijih dizni i dovoda goriva e tek kako su to uspeli. To je doduse nov motor sa cenom od ''samo'' 4700 funti inace standardni je oko 3300 funti. Pa sto nebi ovo bilo moguce tih 15-stak bhp povecati samo ecu-om.