MILANO DRIFT-zamalo jedan manje

Informacije o Alfa Romeo klubu Srbija, diskusije Alfista o Alfizmu i predstojećim događajima...
Korisnikov avatar
Manfred
Postovi: 8
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:09 pm

Pet Okt 31, 2008 1:04 am

@ over
sve si ti to lepo napisao i koliko se ja razumem vecina je tacno, ali ovde se pricha o starijim automobilima koji MOZDA imaju abs od .dodatne. opreme, tako da cela prica nije mnogo bitna za ovu temu

a sto se tice tih automobila, kocenje u krivini vodi samo jednim putem.. napolje iz krivine ;) izuzetak je ono shto je Player napisao, na sec da se kochi, ali to mora da se vezba, i ne sme refleksno da se pretera jer onda postaje kontraproduktivno.
Korisnikov avatar
Player
Garaža: Gtv V6 TB
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 153
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 4:22 pm

Pet Okt 31, 2008 1:53 am

Upravo tako, ne bash naglo i mora biti u odredjenom trenutku.
Ako potrefish trenutak kad auto prebacuje tezhishte odeeeee dupe ili kliza preko nosa.

Upravo sam to i vezhbao :lool: Sa 156 koje imaju 4cil. to nije teshko jel imaju idealan odnos tezhine.

Dovoljno je da udjesh za nijansu prebrzo u krivinu i dodash josh volan ka unutrahnjosti krivine,
naglo ispravish volan i opet smotash ka unutrashnjosti i oleeee radosti :lool:
I to sve sa normalnim gasom, znachi nishta preterano... jedino kad zabaci dupe blaga kontra volanom i pun gas za shto duzhi .drift..

Malo jacha kontra i opet se vrati u normalu.

Ovo je u sushtini uputstvo kako .izgubiti. kontrolu nad autom, ja samo o tome mogu da pishem, onu drugu vrstu vozhnje ne poznajem hahahaha
Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
Korisnikov avatar
SCHUMACHER
Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V
Lokacija: PODGORICA
Lokacija: PODGORICA
Postovi: 3944
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 11:54 am

Pet Okt 31, 2008 9:31 am

OVER je u pravu sto se tice dodavanja gasa u krivinu kod FWD-donekle.Do understeera-klizanja prednjeg kraja preko nosa dolazi samo ako se pretjera sa dodavanjem gasa.Ukoliko se to odradi .sa osjecajem. mogu reci da bas prija kad pocne da djeluje-tj da izvlaci.S obzirom da skoro svi imate slicna iskustva,ne bi bilo lose da ih .izlozite. ovdje.Bila bi korisna u svakom slucaju.Nekome kao savjet kako da se izvuce iz neke buduce slicne situacije,a nekome kao opomena. :idea:
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Okt 31, 2008 2:05 pm

Manfred napisao:@ over
sve si ti to lepo napisao i koliko se ja razumem vecina je tacno, ali ovde se pricha o starijim automobilima koji MOZDA imaju abs od .dodatne. opreme, tako da cela prica nije mnogo bitna za ovu temu
Ja sam pisao imajuci na umu SCHUMACHER-ev post, i ako sam shvatio dobro pisao je da je kroz tu krivinu puno puta prolazio ranije Golfom, Suzom a da se u ovom sluchaju radilo o Alfi. Ne znam koja je Alfa u pitanju jer nema podataka, pa pretpostavljam da je 156, mozhda 147? Ako je neka starija u pitanju (e tu bi jako pomoglo da se vidi link ka garazhi :)) onda naravno da se ovo ne odnosi na njih. A ako jeste neki od ovih automobila, onda sam samo hteo da skrenem pazhnju da je reagovao pogreshno, i da treba da ima malo vishe poverenja u svoj auto. U svakom sluchaju je napisano iz dobre namere, mozhda nekome i bude od koristi kao podsecanje ako se nadje u nekoj slichnoj situaciji sa nekim od pomenutih modela Alfe ;)
Korisnikov avatar
Player
Garaža: Gtv V6 TB
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 153
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 4:22 pm

Pet Okt 31, 2008 2:20 pm

Svejedno 156 nemu tu kontrolu o kojoj si pisao, eventualno ima kontrolu proklizavanja.

Znachi krivina, pun gas i zhivot na kocku :lool:

BTW over, 155 je u pitanju valjda tako da sigurno nema nishta od toga. I ja sam neshto istripovao da se radi o 156-ici :roll:
Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Okt 31, 2008 6:40 pm

overspidova teorija sa kontrolisanjem prednje u vuce krivini nije potpuno tacna!

gas u krivini naravno da treba da se dozira i naravno da moze da pomogne - izvuce...
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Pet Okt 31, 2008 10:36 pm

Novije 156-ce, od 2002. imaju VDC (vehicle dynamic control) i Bogami u kritichnim situacijama to se i te kako oseti. Sa svojom starom 156-com imao sam finih gubitaka kontrole sa Bogu hvala, srecnim ishodima, a ti srecni ishodi su bili upravo to - SRECNI.
Iako zaista znam svu teoriju i probao sam razne stvari i uzivo i na raznim simulacijama, veeeelika je razlika kada namerno izbacish auto iz ravnoteze na mestu i na nachin koji ti izaberesh, a POTPUNO drugachije kada se iznenada nadjesh u nezeljenoj i opasnoj situaciji. Tada velika vecina ljudi, osim zestokih profesioanalaca, reaguje nagonski, odnosno pogreshno, odnosno gaze kochnicu do patosa. Zato moram priznati da sam srecan shto imamam ovo malo elektronike u kolima za nedaj Boze. Kada hocu da ludujem, tamo gde se ludovati moze, ja to lepo iskljucim. U svakodnevnoj gradskoj voznji, hvala Bogu da je tu. Chim sam kupio ovu moju V6-cu, ja krenuo da vidim shta sve zna, i naravno na Koshutnjaku ga malo preterao. Poshto su mi se slichne situacije vec deshavale sa starom 156, reko' jbga, odo' u bankinu, ali za divno chudo, gas-kochica, volan i raznorazni grozni zvuci (elektronika koja je maltretirala kochnice isl) ispravih .JA. auto... U principu, kao shto su vec mnogi od vas to rekli, ako se ne uspori dovoljno pre krivine, malo toga moze da se uradi bez elektronike, a mozda malko vishe sa njom. Ako ne poznajesh dovoljno put, kochi ljudski pre svake krivine kao da je lakat... Jer ako ona to zaista jeste kada vec udjesh prebrzo u nju, hmm...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Nov 01, 2008 3:16 pm

Milos napisao:overspidova teorija sa kontrolisanjem prednje u vuce krivini nije potpuno tacna!

gas u krivini naravno da treba da se dozira i naravno da moze da pomogne - izvuce...
Moja teorija je fokusirana na BEZBEDAN prolazak kroz krivinu, povratak kontrole nad upravljachkim tochkovima koji su istovremeno i pogonski, dok ti potencirash ovo shto reche i Player - .pun gas i zhivot na kocku.. Tu se razilazimo u gledishtima ;)
Player napisao:Svejedno 156 nemu tu kontrolu o kojoj si pisao
:? Nece biti da je tako.

Upravo sam se zbog ovoga i ukljuchio u ovu prichu, jer sam pretpostavio iz nekih postova da nisu bash svi upuceni u svoj auto odnosno u sve ono shto se krije ispod lima, a shto itekako treba da se zna upravo za ove i ovakve situacije. Ovo je citat iz predstavljanja Alfe Romeo 156 i to prve verzije (dakle pre-facelift model):
Brakes comprise 284mm ventilated front discs and 251mm solid rears. ABS is by Bosch 5.3, a system that uses four active sensors and incorporates Electronic Brake Distribution. The active sensors process the signal at the sensor itself, allowing wheel speeds of down to 4 km/h to be sensed and also having reduced sensitivity to electromagnetic interference. Alfas fire preventioning system and double airbags is standard with optional side arbags.
A ovo je odlomak iz teksta o predstavljanju facelift modela i tehnichkim novitetima u poredjenju sa prvom verzijom:
As well as ABS with Electronic Brakeforce Distribution and ASR traction control, Vehicle Dynamic Control (VDC) is fitted as standard across the range on all 156 versions, except GTA.
The new Alfa 156 and Sportwagon range also has emergency brake assistance, known as Hydraulic Brake Assistance (HBA), which helps the driver during “panic” braking, guaranteeing maximum deceleration, regardless of the force exerted on the pedal.
Sve ovo je standard za sve kasnije modele, pochevshi od 147 pa nadalje.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sub Nov 01, 2008 3:50 pm

nastupas kao da si dosao kod nas da nam objasnis neke stvari, upleo se u pricu, tvoja prica otisla na elektroniku i kontrolu, koja nema veze (ako pratis tematiku u pitanju je 155 iz 94'-te), i ne shvatas salu - da naravno da se player sali!

mozda si neke stvari pogresno protumacio... i da, prednja vuca se u krivini dozira gasom! :lool:
Korisnikov avatar
Manfred
Postovi: 8
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:09 pm

Sub Nov 01, 2008 5:13 pm

dozira se ali ne sme da se pretera jer centrifugalna sila vuce napolje iz krivine, a ako tockovi izgube trakciju, odnosno pocnu na shlajfuju, onda auto bezi preko nosa, ALI i izvlachi iz krivine...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Nov 02, 2008 1:07 am

Milo
ZE
ZEPP 46
Drug Član
Drug Član

Ned Nov 02, 2008 4:04 pm

Meni se NIAKDA nije desilo to proklizavanje preko nosa..posebno ne sa Alfom.. ;) ..upravo sam se vratio iz Kv..i ju
Korisnikov avatar
Manfred
Postovi: 8
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 5:09 pm

Pon Nov 03, 2008 12:19 am

pa to je fazon, samo pun gas.... ;) i obavezno stavish josh nekoga u auto, da bude tezi pozadi, da bolje drzi.... pa kad se otkachi malkice na 130-160 :headbang3:

Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”