Stranica 2 od 2

Poslato: Pon Okt 06, 2008 6:40 pm
od Tihomirce
Ovako stoje stvari ,vratio sam se sa tog odmora :bluesleep: letovanja (zimovanja, kisa je padala kao besna,
gore vreme nego u KG za vreme skupa,samo tri suncana dana)
jedino lepo sto sam video je ovo Slika i jeddnu 159-ku koja je projurila.
I da neduzim vise, odem kod drugara :mek da prekontrolisem i ocistim svecice,
pa reko kad je sve skinuto da premerim i kompresiju kad ono :mad: :mad: :mad: :mad:
[size=18:5e6ab320ba]prvi cilindar[/size] Slika[youtube] [/youtube]
[size=18:5e6ab320ba]drugi cilindar[/size] Slika[youtube] [/youtube]
[size=18:5e6ab320ba]treci cilindar[/size] Slika[youtube] [/youtube]
[size=18:5e6ab320ba]cetvrti cilindar[/size] Slika[youtube] [/youtube]
Velika :shrug: dilema, dal je manometar :confused: neispravan il je meni majko :bluescared: motor :bluescared: :bluecry: :bluescared: :bluecry:,
dilema ostaje :confused: :confused: :confused: dok neodem negde drugo da proverim kompresiju,
iskreno plasime :green_spider: ishod posto sumnjam da je manometar bas toliko neispravan :palac_dole:.
Skidao sam i iberlauf i na njemu nema neko duvanje a i nedimi ,
pa me i to baca na dilemu :?: :?: :?: da nisu stradali ventil ,
kako mogu da ispitam bez skidanja glave motora gde se gubi kompresija :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: :paleconfused: ,
dal u bloku u klipovima ili na glavi kroz ventile :confused: :confused: :confused: ?

Poslato: Pon Okt 06, 2008 8:16 pm
od DushanSD
Sta znam, nije to dizel pa da vidis odmah, benzinac duva, trosi ulje a ide ko nevreme. Da li se kod TS-a posto ima dve svecice po cilindru kompresija meri tako sto se skinu kablovi i odvije se svecica ciji navoj odgovara meracu i onda se zavije na njeno mesto? Nema drugi nacin po meni, mislim najlogicnije, Nikad nisam video kako se to radi na Alfama Sorry za mali off ali ovo ipak ima veze sa temom :oops:

Poslato: Pon Okt 06, 2008 8:36 pm
od Tihomirce
Pa kod ovog modela su svecice iste, po cilindru gledano ,
nemuci mene merenje nego kako bi mogao da ustanovim da nedihtuju ventili
a da neskidam glavu motora :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: ?

Poslato: Pon Okt 06, 2008 8:44 pm
od DushanSD
Pa ja mislim ovako: Ako trosi ulje moze da bude da su otisle gumice ventila i tu gubi kompresiju, ako motor ne balavi na spoju izmedju glave i bloka a nije pomesao ulje i vodu i ne nabija temperaturu znaci da je dihtung glave OK, znaci nije ni tu. E sad, jos karike ostaju, e to je muka, onda treba prekontorlisati i lezajeve radilice. Treba ti DOBAR majstor sa iskustvom koji radi Alfe da je pregleda i da opet izmeri kompresiju a onda ako ne valja motor napolje i popravka onoga sto treba. Skoro je neko pisao koliko ga je kostalo slejfovanje ventila, zamena gumica, lezajeva na radilici itd itd tako da ti mogu reci da nije uopste strasno i da se ne brines, malo vise kao za Golf-a 2 kad vec poredim, naravno treba naci najhvalitetnije moguce delove. Prekontorlisi ti sve to opet lepo pa posle hladne glave razmisli sta ces i kako ces ako nesto treba da se radi...

Poslato: Pon Okt 06, 2008 9:19 pm
od alfaskorpion
shta je tuje , situacija je takva kakva je , sada trebas da sakupis sto vise mozes informacija da bi znao sta te ocekuje, prva i ostnovna stvar posle ovoga je kolika ti je potrosnja ulja ?

Poslato: Pon Okt 06, 2008 11:43 pm
od Flavio
@Tihomirce,za pocetak,baci pogled ovamo
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... torder=asc
i ovamo
http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=31626
pa se informisi ;).

Poslato: Uto Okt 07, 2008 5:12 pm
od Tihomirce
@Flavio
hvala na pomoci oko tema i uopste,
ako moze mala pomoc primetio sam da se dosta puta spominjala [size=18:2284e501c2]TRAZILICA[/size]
te kako preko nje moze da se nadje zeljena tema ,
ja nikako da je vidim gde se nalazi :oops: ,ili sam to pogresno razumeo :lool: ?

Malo mi je lakse kada sam procitao temu gumice ventila,
pocinjem sam sebe da tesim da se sve ovo desava u glavi a ne bloku.
Pitao sam par starijih maistora mehanicara za savet kako da blize odredim dal je glava ili blok , savet je sledeci :
ponovo premeri kompresiju sa drugim manometrom , pa u svaki cilindar sipaj spric ulja,
ako u drugom merenju kompresija skoci duplo ili troduplo u pitanju su karike
a ako se povecala malo u pitanju je dihtovanje ventila
.
Probacu i to pa cu videti rezultate , naravno sve cu dokumentovati i postaviti ovde.

PS koliko treba da pokaze kompresiju za moj motor (AR064200 TS 2.0 90`)?

Poslato: Uto Okt 07, 2008 8:45 pm
od alfaskorpion
:fight_poke: koliko ti auto trosi ulja ?

Poslato: Uto Okt 07, 2008 8:54 pm
od Tihomirce
alfaskorpion napisao::fight_poke: koliko ti auto trosi ulja ?
Oko 2l na 7500-8500km, mozda i malo vise , sve zavisi kako vozim. :treca brzina

Poslato: Sre Okt 08, 2008 7:43 am
od reli
Proveri jo

Poslato: Sre Okt 08, 2008 11:24 am
od Flavio
Tihomirce napisao:Oko 2l na 7500-8500km, mozda i malo vise , sve zavisi kako vozim.
Normalna potrosnja je do 0,35-0,40 LIT/1000km ;) .Tebi ispada da trosi 0,2-0,3 L/1k km,sto mislim da uopste nije toliko alarmatno.

Koje ulje vozis i na koliko ga menjas ?
Tihomirce napisao: ako moze mala pomoc primetio sam da se dosta puta spominjala [size=12:5ff400d7e5]TRAZILICA[/size]
te kako preko nje moze da se nadje zeljena tema ,
ja nikako da je vidim gde se nalazi :oops: ,ili sam to pogresno razumeo :lool: ?
One click on the magic button hahaha :),
(gle sliku ispod):


Slika

Poslato: Sre Okt 08, 2008 8:41 pm
od Tihomirce
cekicko cekicko cekicko cekicko cekicko pa da, to je napravljeno za pismene ljude :oops: :oops: :oops: .

Koristim Sunoco FUTURA 10W40 polusinteticko ,
uzimam ga kod proverenog coveka , on mi prepurucuje zamenu od 12500-15000km,
ali ga ja menjam na 10000km, ali se razmisljam da smanjim interval na 7500km.
Znaci da 1l ulja na 3000km se smatra nominovanom potrosnjom za ovaj tip motora :paleconfused: ?
Zadnjih dana ga vozim na benzin i cinimi se da manje dima ima na auspuhu kad je na benzinu nego na plinu,
jos nisam stigao da ponovim merenje sa drugim manometrom ,
da vidim ima li razlike.

@reli
a kakvi su ti bili ventili , mislim na sesir ventila , dali je nagoreo ili je samo imao naslage?
Kakva su bila sedista ventila na glavi , jel su se lako uslajfovali ventili, ako si sam radio :paleconfused: ?
Kako je kod tebe prosla reparacija, jesi li proveravao kompresiju posle intervencije ?

Poslato: Čet Okt 09, 2008 12:22 am
od Flavio
Tihomirce napisao:Znaci da 1l ulja na 3000km se smatra nominovanom potrosnjom za ovaj tip motora :paleconfused: ?
Rekoh,do 400ml na 1000km ili,litar potraje najmanje 2.500km,ako ti je lakse tako ;).
Neznam :? ... proveri opet tu kompresiju (sa uljem i to).Rekao bih,probaj neko drugo ulje,mada sobzirom na utrosak istog,i nije moranje :? .
Ipak,tebi se i nije javio problem uvecane potrosnje ulja ;) .

[size=]p.s.
Koji te djavo terao da meris kompresiju hahaha :) ... kad lepo radi/ide auto.[/size]

Poslato: Čet Okt 09, 2008 12:27 am
od alfaskorpion
pravo da ti kazem ja ne mislim da je ta potrosnja ulja normalna nego se samo mi to tesimo ;)

Poslato: Čet Okt 09, 2008 12:37 am
od Flavio
Iskreno :oops: ,u pravu si :oops: .
Tih 400 ml jeste OK po fabrici,ali smatram da je to dozvoljena tolerancija.Ako od prvog dana toliko srce,to mu je to.Ako i ne,nije stasno-moze se preziveti(prezivljavati) :oops: ali je signal da tu pocinje nesto da smrdi.
Ipak,mislim da kod Tihomirceta nije toliko lose stanje ;).

Poslato: Čet Okt 09, 2008 12:40 am
od Tihomirce
Flavio napisao: [size=]p.s.
Koji te djavo terao da meris kompresiju hahaha :) ... kad lepo radi/ide auto.[/size]
:devil_grr_wink: :devil_grr_wink: :devil_grr_wink: neda mira nikako :pod auto:
pratio si temu od pocetka vidis sta me mucilo a ja :glupan: :glupan: :glupan: ocem da resim svaki problem :mek .

Poslato: Čet Okt 09, 2008 12:45 am
od Flavio
Pozdravljam tu taktiku :cool (resavanje svih problema).Samo se uklopiti sa kintom ;) i teraj ;) .
Javi razvoj situacije ;) .

Poslato: Čet Okt 09, 2008 11:32 am
od alfaskorpion
nema tu sta , ako otvara motor (skida glavu) naj isplatljivije je da odmah zameni lezajeve ,karike i ful sredi glavu.

Poslato: Čet Okt 09, 2008 2:13 pm
od Gost
Ja bih dodao i da obavezno izvadi hilzne i zameni gumice na njima, kada se popusti glava vidjao sam da posle skidanja pocne da ubacuje ulje u rashladnu tecnost . Ono malo ali zabeli cep u ekspanzionoj ili cak pocne da pravi slag .

Poslato: Čet Okt 09, 2008 7:18 pm
od Flavio

Poslato: Čet Okt 09, 2008 10:40 pm
od Tihomirce
@Flavio ,
hvala :plavi_voli: , procitao sam sve , jos uvek sam u dilemi :confused: ,
blizu mi je slava (Sveti Luka) a registracija istice 13-og novembra ,
tako da sad prikupljam sto vise informacija i cena da nebi stao na pola rada i ostao bez auta neko vreme.
Morace da se sklopi nekakva finansiska konstrukcija, bas me hvataju kilavi meseci.

Poslato: Pon Okt 13, 2008 12:05 pm
od reli
Meni tro

Poslato: Pon Okt 13, 2008 1:46 pm
od Flavio
Vidi,@reli,suludo nesuludo :lool: ,ne secam se vise gde sam tacno nasao taj podatak ali ... u nekoj temi (mozda i u nekoj od vec gore navedenih) je ranije bila diskusija koliko Alfe trose ulja i do koliko se to moze tolerisati.Pajzi sad :),misljenje majstora iz servisa .Amag.,BG, a po uputsvtu iz fabrike kaze da se do 800ml na 1.000km moze istolerisati,za masine koje su presle manje ili vise,preko 100k km a da su jos na standardu(neotvarane).
E sad,licno sam pitao prosle godine,to isto o ulju,Deshu (servis za AR,u BG,poznat na CBC/AR),i on je potvrdio tu pricu.Ja sam ga pitao bas za TS 8v ;).Ta prica uz upotrebu bar Selenie 20K,i pride,svaki [ml] preko tih 800 podrazumeva da je masina vec za hitan remont.

Znaci,onih do 400,za novu masinu,pa kako je koja izasla iz fabrike,toliko trosi od prvog dana verovatno.Neka skoro nista,tipa 100ml/1.000km,neka npr. 350/1000 itd..U principu,nista cudno.Takve i pa i vece tolerancije ima i dosta drugih proizvodjaca ;).
Na sve to dodaj pricu o do 800/1.000 i eto gde smo onda.

Ludo,ne ludo :lool: ,tako mu je.