Stranica 2 od 2

Poslato: Pon Feb 25, 2008 7:32 pm
od Gost
Da ne otvaram novu temu jer i moj problem moze da se svrsta u .aj sad..ko zna sta je. .Naime auto mi se par puta ugasio na semaforu posto ga izbacim iz brzine i jos mi se desava u toku voznje na obrtajima do 2000(uglavnom nizbrdo,kada motor koci)da jednostavno secne,padnu obrtaji skroz kao da se ugasi i onda se ponovo upali s'obzirom da ima neki zalet... Inace preko 2000 motor radi odlicno,bez seckanja i gusenja. Da li su mozda u pitanju dizne?

Poslato: Uto Feb 26, 2008 4:09 pm
od Gost
One dugacke dizne, a operi komp karbone.

Poslato: Uto Feb 26, 2008 4:12 pm
od Gost
zasto svi kazu alnaser, kad je ispravno anlaser?

Poslato: Sre Feb 27, 2008 4:53 pm
od Gost
Moze li objasnjenje gde se nalaze 'komp karboni'?

Poslato: Čet Feb 28, 2008 9:17 am
od Gost
Mislis na nove karburatore ???? koliko ja znam nigde . Mozda u nekom muzeju . srecan si ako Niki ima nove dihtubnge i membrane .

sto se anlasera tice ovde se iz z kaze AL Naser . i zna se sta je . Vec na Motor i up jedinica treba biti ozbiljan .

Poslato: Pon Mar 10, 2008 8:26 pm
od Gost
Procistio sam dizne ali se problem i dalje javlja,uglavnom na obrtajima ispod 2000.... Da li moze da bude nesto u vezi sa strujom? Alternator?

Poslato: Uto Mar 18, 2008 8:23 am
od Gost
Pogledaj sa skinutim filerom i onim 90 stepeni cevima da li kaplje na leru , ako ne zatvaraju plovci zna tako da se ponasa ili ako je neko podigao nivo goriva u loncicima .

Poslato: Sre Mar 19, 2008 8:43 pm
od Gost
Cekaj,ne pratim pricu,na koje plovke mislis? Meni je motor 1.7IE...

Poslato: Ned Nov 02, 2008 12:41 am
od Blade
borax33ie napisao:Moze li objasnjenje gde se nalaze 'komp karboni'?
to su krburatori 2x vidi struju to moze da zeza dosta, svecice kablovi kapa ruka kad si zadnji put menjao ?