Stranica 2 od 2

Poslato: Čet Sep 15, 2005 5:39 pm
od Gost
Sasha napisao:Kad ti bude bio potreban majstor u NS-u,samo mi se javi ;)
:dugokosi: :cool ;) :roll:

Poslato: Čet Sep 15, 2005 6:39 pm
od Gost
Nikako nisam uspeo da shvatim tvoj objasnjenje sta je sa ventilatorom i sta sa pumpom .. evo.. pokusavam ali neide :(

Ajd probaj jos jednom ;)

Poslato: Čet Sep 15, 2005 9:01 pm
od Gost
ma sa ventilatorom je sve uredu, to sam pomenuo jer je gaston rekao da proverim na koju stranu duva ventilator.

Evo da pokusham josh jednom da objasnim u cemu je stvar :lool:

problem je bio to jer je onaj propeler na pumpi za vodu (koji je plasticni)napukao i odvojio se od osovine za koju je bio pricvrscen tako da je osovina proslajfavala i nije mogla dovoljno brzo da zavrti propeler

treba li josh jednom ;) ;)

Poslato: Čet Sep 15, 2005 9:26 pm
od Gost
Vidi, opet unosish zabunu, no ajde posto sam razumeo da mislis na propeler U pumpi a ne NA pumpi hahaha kez ;)

Kako moze da napukne? Od kojeg je materijala, od plastike :shock: jbt. ko jos sme da stedi na tako vitalnim delovima :(

Poslato: Pet Sep 16, 2005 12:39 am
od Gost
a kolika je normalna temeratura u gradskoj guzvi kad je vruc dan do koliko sme da se popne do koliko se penje vama?

Poslato: Pet Sep 16, 2005 2:28 am
od Gost
Meni 89 max ;)

Poslato: Pet Sep 16, 2005 11:11 am
od Gost
Ipak sam ja pogodio :lool:

Desava se to...
I meni se desilo na 75-ici.
Bitno je da je problem resen.

Poslato: Pet Sep 16, 2005 2:44 pm
od Gost
Plasticni propeler u pumpi? :shock: :?

Dobro, uglvanom resen problem plus sve ocisceno.

Poslato: Pet Sep 16, 2005 11:09 pm
od Gost
Sasha napisao:Kad ti bude bio potreban majstor u NS-u,samo mi se javi ;)
Vazhi ;)

Poslato: Pet Sep 16, 2005 11:28 pm
od Gost
Pistol_ns napisao:a kolika je normalna temeratura u gradskoj guzvi kad je vruc dan do koliko sme da se popne do koliko se penje vama?
Pa i meni se krece negde oko 90 ali to samo kad je bas vrucina i guzva, inace kad nema neke vece guzve po gradu max 85 stepeni

Poslato: Sub Sep 17, 2005 12:55 pm
od Gost
meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro

Novi Problem Sa Hladjenjem

Poslato: Pet Sep 22, 2006 5:48 pm
od Gost
Naime, meni se od danas ne pali ventilator :(

Ventilator je ispravan, nema sumnje.
Znachi neki uredjaj koji bi trebao da da signal da se vent. pali ne
funkcionishe dobro. (kljuchno pitanje je koji je to uredjaj) :D

Jel imao neko ovakav problem , moze li da napishe kako ga je reshio...?
----------------------------

Nashao sam reshenje...
Ventilatore pali .fan control thermal contact. , kako bih preveo ovo pojma nemam. :? - .Termalni kontakt kontrole vantilatora. ?? :D
Nalazi se na levoj strani hladnjaka (gledano iz auta).
Sad je odvec kasno za chachkanje ali ujutro je prva stvar na repretoaru.

Poslato: Pet Sep 22, 2006 6:16 pm
od Gost
Pistol_ns napisao:meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
I meni u gradu pokazuje 100 ali termodavach ne radi kako treba tako da je to nekih 90.
Mozda je i kod tebe isti sluchaj.... (mozda)

Poslato: Pet Sep 22, 2006 6:29 pm
od Gost
Pistol_ns


Poslao: Sub 17 Sep 2005 13:55

meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100

Poslato: Pet Sep 22, 2006 6:56 pm
od Gost
nexus6 napisao:
Pistol_ns napisao:meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
I meni u gradu pokazuje 100 ali termodavach ne radi kako treba tako da je to nekih 90.
Mozda je i kod tebe isti sluchaj.... (mozda)
Kupi termoprekidac (deo koji ti je crko) od stojadina. Ovo pod predpostavkom da ti je crko termoprekidac, a ne recimo rele.

Temperatura ne treba da ti ide do 100 stepeni, bar ne na tom boxeru. Kako znas da je tih 100 sto pokazuje, ustvari 90?

Poslato: Pet Sep 22, 2006 7:09 pm
od Gost
Po preporuci AutoItalia otishao do elektrichara ... (ne mogu da se setim imena :oops: ) prekoputa Futoshke pijace u NS. I merenjem je ustanovio da kad mi na tabli pokazuje 100 da je ustvari 90 ... i ventilator mi se pali na 100 (po tabli).
Ne secam se gde nadjoh da je radna temp ovog Boxa 90C (u gradu - kreni,stani) -- greshim ??

Poslato: Pet Sep 22, 2006 7:40 pm
od Gost
definisi .merenje.

Poslato: Pet Sep 22, 2006 8:17 pm
od sasa bg
Identican problem sm imao na sluzbenoj 156-ici (2.0 TS), i komsija na 166-ici (2.5 V6). Ventilatori su radili, a temperatura je bila visoka i nista se nije desavalo, pa malo stane ventilator, pa opet i nista. Majstor Vlada je to popravio u roku od 10 minuta sa desetominutnim pranjem hladnjaka, sa prednje strane i iz motornog prostora. Koliko sam shvatio ti si ispirao hladnjak. Probaj ovo. Ja od tada perem redovno hladnjake na mojim Alfama.

Poslato: Sre Sep 27, 2006 1:57 pm
od Gost
Nikola napisao:definisi .merenje.
Ne mogu... Dok je auto bio tamo ja ishao da obavim josh shta sam imao po gradu. Ali verujem u to jer se ventilator stvarno pali kad mi na tabli pokazuje 100C , ako je radna temp. mog boxa 90C, = to je to.
Elem opravio sam .fan control thermal contact. :D
Malo sam ga chachnuo sasvim bzvz rukom pre no shto sam poshao u SM i kad sam stigao tamo zakucam se u neku kolonu ispred rampe i vent pochne da radi :D :D
Kontakt :roll: