Stranica 2 od 2
Poslato: Čet Sep 15, 2005 5:39 pm
od Gost
Poslato: Čet Sep 15, 2005 6:39 pm
od Gost
Nikako nisam uspeo da shvatim tvoj objasnjenje sta je sa ventilatorom i sta sa pumpom .. evo.. pokusavam ali neide
Ajd probaj jos jednom

Poslato: Čet Sep 15, 2005 9:01 pm
od Gost
ma sa ventilatorom je sve uredu, to sam pomenuo jer je gaston rekao da proverim na koju stranu duva ventilator.
Evo da pokusham josh jednom da objasnim u cemu je stvar
problem je bio to jer je onaj propeler na pumpi za vodu (koji je plasticni)napukao i odvojio se od osovine za koju je bio pricvrscen tako da je osovina proslajfavala i nije mogla dovoljno brzo da zavrti propeler
treba li josh jednom

Poslato: Čet Sep 15, 2005 9:26 pm
od Gost
Vidi, opet unosish zabunu, no ajde posto sam razumeo da mislis na propeler U pumpi a ne NA pumpi

kez
Kako moze da napukne? Od kojeg je materijala, od plastike

jbt. ko jos sme da stedi na tako vitalnim delovima

Poslato: Pet Sep 16, 2005 12:39 am
od Gost
a kolika je normalna temeratura u gradskoj guzvi kad je vruc dan do koliko sme da se popne do koliko se penje vama?
Poslato: Pet Sep 16, 2005 2:28 am
od Gost
Meni 89 max

Poslato: Pet Sep 16, 2005 11:11 am
od Gost
Ipak sam ja pogodio
Desava se to...
I meni se desilo na 75-ici.
Bitno je da je problem resen.
Poslato: Pet Sep 16, 2005 2:44 pm
od Gost
Plasticni propeler u pumpi?
Dobro, uglvanom resen problem plus sve ocisceno.
Poslato: Pet Sep 16, 2005 11:09 pm
od Gost
Sasha napisao:Kad ti bude bio potreban majstor u NS-u,samo mi se javi

Vazhi

Poslato: Pet Sep 16, 2005 11:28 pm
od Gost
Pistol_ns napisao:a kolika je normalna temeratura u gradskoj guzvi kad je vruc dan do koliko sme da se popne do koliko se penje vama?
Pa i meni se krece negde oko 90 ali to samo kad je bas vrucina i guzva, inace kad nema neke vece guzve po gradu max 85 stepeni
Poslato: Sub Sep 17, 2005 12:55 pm
od Gost
meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
Novi Problem Sa Hladjenjem
Poslato: Pet Sep 22, 2006 5:48 pm
od Gost
Naime, meni se od danas ne pali ventilator
Ventilator je ispravan, nema sumnje.
Znachi neki uredjaj koji bi trebao da da signal da se vent. pali ne
funkcionishe dobro. (kljuchno pitanje je koji je to uredjaj)
Jel imao neko ovakav problem , moze li da napishe kako ga je reshio...?
----------------------------
Nashao sam reshenje...
Ventilatore pali .fan control thermal contact. , kako bih preveo ovo pojma nemam.

- .Termalni kontakt kontrole vantilatora. ??

Nalazi se na levoj strani hladnjaka (gledano iz auta).
Sad je odvec kasno za chachkanje ali ujutro je prva stvar na repretoaru.
Poslato: Pet Sep 22, 2006 6:16 pm
od Gost
Pistol_ns napisao:meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
I meni u gradu pokazuje 100 ali termodavach ne radi kako treba tako da je to nekih 90.
Mozda je i kod tebe isti sluchaj.... (mozda)
Poslato: Pet Sep 22, 2006 6:29 pm
od Gost
Pistol_ns
Poslao: Sub 17 Sep
2005 13:55
meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
Poslato: Pet Sep 22, 2006 6:56 pm
od Gost
nexus6 napisao:Pistol_ns napisao:meni kad je velika gradska guzva ide do cca. 100
ali tek kad ugasim motor u principu uvek mi se upali ventilator kad predje 90 ili mi mozda pokazivachi ne rade dobro
I meni u gradu pokazuje 100 ali termodavach ne radi kako treba tako da je to nekih 90.
Mozda je i kod tebe isti sluchaj.... (mozda)
Kupi termoprekidac (deo koji ti je crko) od stojadina. Ovo pod predpostavkom da ti je crko termoprekidac, a ne recimo rele.
Temperatura ne treba da ti ide do 100 stepeni, bar ne na tom boxeru. Kako znas da je tih 100 sto pokazuje, ustvari 90?
Poslato: Pet Sep 22, 2006 7:09 pm
od Gost
Po preporuci AutoItalia otishao do elektrichara ... (ne mogu da se setim imena

) prekoputa Futoshke pijace u NS. I merenjem je ustanovio da kad mi na tabli pokazuje 100 da je ustvari 90 ... i ventilator mi se pali na 100 (po tabli).
Ne secam se gde nadjoh da je radna temp ovog Boxa 90C (u gradu - kreni,stani) -- greshim ??
Poslato: Pet Sep 22, 2006 7:40 pm
od Gost
definisi .merenje.
Poslato: Pet Sep 22, 2006 8:17 pm
od sasa bg
Identican problem sm imao na sluzbenoj 156-ici (2.0 TS), i komsija na 166-ici (2.5 V6). Ventilatori su radili, a temperatura je bila visoka i nista se nije desavalo, pa malo stane ventilator, pa opet i nista. Majstor Vlada je to popravio u roku od 10 minuta sa desetominutnim pranjem hladnjaka, sa prednje strane i iz motornog prostora. Koliko sam shvatio ti si ispirao hladnjak. Probaj ovo. Ja od tada perem redovno hladnjake na mojim Alfama.
Poslato: Sre Sep 27, 2006 1:57 pm
od Gost
Nikola napisao:definisi .merenje.
Ne mogu... Dok je auto bio tamo ja ishao da obavim josh shta sam imao po gradu. Ali verujem u to jer se ventilator stvarno pali kad mi na tabli pokazuje 100C , ako je radna temp. mog boxa 90C, = to je to.
Elem opravio sam .fan control thermal contact.

Malo sam ga chachnuo sasvim bzvz rukom pre no shto sam poshao u SM i kad sam stigao tamo zakucam se u neku kolonu ispred rampe i vent pochne da radi

Kontakt
