Stranica 68 od 224
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sre Jun 18, 2014 8:47 pm
od bums85
Ferari je negirao tu vest
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sre Jun 18, 2014 10:10 pm
od Alfanatic
F1 bez Ferrarija? To jednostavno ne može da se zamisli i više ne bi bio isti sport, ali ni Ferrari ne bi bio ono što jeste da ne učestvuje u F1. Pre će biti da se malo vrši pritisak na FIA (što podržavam iz X razloga!)...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Pon Jun 23, 2014 10:31 pm
od Nigy
Odlicna vest - samo 18s iza mecke...
Ferrari
Fernando Alonso, P5
Kimi Raikkonen, P10
Alonso drove the wheels off his Ferrari, led a race for the first time this year, managed to finish within 18s of the Mercedes without the intervention of safety cars or incidents, and was the only non-Mercedes powered car in the top seven. At times his race pace was also better than the leaders', so there were some positives, even if there was little joy, from the afternoon. Raikkonen struggled as usual with the abrupt power delivery of the Ferrari engine and hybrid systems, but scored the final point to keep the Scuderia in third place overall.
http://www.formula1.com/news/features/2014/6/15996.html
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Pon Jun 23, 2014 10:33 pm
od bums85
Doslo vreme kada se hvale petim mestom

Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Uto Jun 24, 2014 12:18 am
od speedfreak968
Jbga, Mercedes je lepo rekao jos prosle godine da vec imaju motor za razguz konkurencije, e sad sto to niko nije dovoljno ozbiljno shvatio...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Uto Jun 24, 2014 12:24 am
od bums85
Mene brine to sto ce svake godine sve vise komponenti motora biti zamrznuto za razvijanje, tako da ne znam da li ce ostali uspeti da naprave motor konkurentan mercedesu. U prethodnoj trci Hamilton je u prvom krugu uspeo sa desetog mesta da stigne do, cini mi se treceg ili cetvrtog, preticao je konkurente kao da ne postoje na stazi, a Alonsa u sred krivine.
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Uto Jun 24, 2014 7:11 pm
od speedfreak968
Ma smejurija... I kakav je koji qrac interes Ferrarija da razvija usrani 1.6 motor???? Ma nek' se nose svi u PM... Pazi F1, koja treba da je VRH auto sporta pokrecu ti motori za kosilice... Ja to NIKADA necu moci da shvatim i prihvatim... Mogu da razumem da se zajebavaju sa nizim formulama, touring pa cak i GT sampionatima, ali da F1 ovoliko oskrnave to je necuveno u istoriji auto sporta... I pri tom stvarno ne vidim valjani razlog za to... I nemoj sada da neko pomene kako je vec i ranije bila turbo era sa motorima manje zapremine itd jer je NEUPOREDIVO sa ovim sta se sada vozi... Strategijski, LMP1 je mnogo blize Ferrarijevim interesima nego OVAKVA F1... Pih...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Uto Jun 24, 2014 9:47 pm
od bums85
Pazi, moze iz tih motora mnogo ks da se izvuce da nije glupih pravila, ali jbg, smanjuju budzete u najskupljem sportu. Kaze Berni Eclestone ako neka ekipa nema dovoljno para sta onda traze u F1 i u pravu je covek.
Btw danas citam da je neko maznuo Sumaherov karton iz bolnice i prodaje ga za 50000eur

Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sre Jun 25, 2014 11:21 am
od Skuks
Brate ajde mogu i da prodju ti motori, ali ona glupost od pravila sto moraju da stede gorivo to mi ne ide u glavu. Stedeti gorivo u trci... Samo u Formuli 1!
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sub Jun 28, 2014 8:40 am
od Alfanatic
Izgleda spremaju još ludosti u pravilima
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/28049442
Zabrana onih "mravojed" noseva je jedna od pozitivnih, ali zato dodatno stezanje kaiša i kresanje troškova kroz smanjenje raspoloživih motora u sezoni sa 5 na 4 je sumanuto! Šta tek reći o ideji da se nakon izlaska SC bolidi ponovo poređaju na startne pozicije i startuju iz mesta kako bi se "povećao stepen uzbuđenja" i omogućilo da makar tu neko nekoga lakše pretekne kad već u trci ne može
Dakle neko ko izgradi lepu prednost nije dovoljno kažnjen što gubi sve osim pozicije nakon izlaska SC, već mu treba praviti dodatan pritisak da startuje bez greške i rizikuje eventualan sudar!!???
Ne razumem, nekome kao da je u cilju da baš skroz upropasti ovaj sport

Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sub Jun 28, 2014 11:10 am
od bums85
Ne znam, meni je ovo ok da se startuje iz mesta posle SC-a, jer na letecem startu ko je prvi on diktira tempo i napravi razliku posle restarta, to mi se nikad nije svidjalo. A sto se tice smanjivanja motora sa 5 na 4 ne znam sta da kazem, pitanje da li ce i ovih 5 da ih skrpe ove sezone, mnogi vec koriste treci motor a ima jos 11 trka do kraja
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sub Jun 28, 2014 12:56 pm
od Alfanatic
Sa stanovišta kreiranja veštačkog uzbuđenja ima smisla start iz mesta, ali koliko je to fer i pošteno prema vodećem vozaču i generalno!? Imali smo situacije da neko izgradi i po 30-40 sekundi prednosti, pa i više, a onda ceo trud padne u vodu. Mislim da je pošteno da taj prvi diktira tempo i da makar sa te strane ne bude dodatno umanjen njegov trud tokom trke.
A da ne govorim o situaciji kad SC izlazi 2-3 puta koliko se secka trka, a da se još pride bolidi ređaju po startnim pozicijama i da se na to dodatno troši vreme i ubija fluidnost trke, motori i kočnice se pregrevaju u mirovanju, gume hlade,... po meni očaj od ideje, ali naravno da svako ima pravo na neki svoj stav i po ovom pitanju

Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sub Jun 28, 2014 1:14 pm
od bums85
Svaki put kada izadje SC neko gubi,neko dobija, tako da ne verujem da ce mnogo toga da se promeni startom iz mesta osim vise uzbudjenja
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Ned Jun 29, 2014 11:14 am
od Nigy
Pocetkom devedesetih, uvodjenje SC u F1 je bilo malo neobicno, ali se vrlo brzo uvidelo da je to mnogo bolja ideja nego prekid trke, sto je do tada bilo jedino resenje. Leteci start je preuzet iz USA, i bolji je jer nosi sa sobom mnogo manje problema nego zaustavljanje i restart.
Naravno da vodeci odredjuje tempo, ali to je i zasluzio s' obzirom da je vodio trku.
U svakom slucaju, veoma los korak u nazad...
Sto se tice smanjenja troskova, imam odlicno resenje - neka predju na bicikle, i imace veoma niske troskove razvoja i vrlo malu kolicinu metana i CO2 na 'izduvima pogonske jedinice'.

Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Ned Jun 29, 2014 4:34 pm
od Alfanatic
Slažem se sa poslednjim predlogom. Svi bi bili ravnopravni, jedna KS po biciklu, a možda bi bilo više preticanja, pa samim tim i uzbuđenja. Dizajn sličan, o zvuku se više ne bi polemisalo, a majka Zemlja bi odmah procvetala kad najveći svetski zagađivač više ne bi pravio probleme.
Imaju moj glas

Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Ned Jun 29, 2014 7:25 pm
od speedfreak968
Skoro sam negde procitao da je covekov udeo u proizvodnji CO2 ispod 10% a ostalo proizvodi gorepomenuta majka zemlja... Samo kravlja govna da izvinete imaju mnogo vecu emisiju CO2 nego svi moguci auto i moto sampionati sirom planete zajedno...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Ned Jun 29, 2014 7:30 pm
od Alfanatic
Baš tako... al' nema veze, nek se i dalje pere savest štednjom na komercijalnim događajima...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Ned Jun 29, 2014 9:07 pm
od erdeljan
Ako cemo vec o tome: Najveci "zagadjivaci" su industruje...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Uto Jul 01, 2014 1:07 pm
od bums85
Nije sigurno da će F1 i Monza nastaviti saradnju nakon 2016
Jedna od najboljih i najstarijih staza u kalendaru F1 mogla bi ostati bez organizacije F1 trke nakon 2016 godine, izjavio je Bernie Ecclestone.
Trenutni ugovor koji imaju FOM i Monza je prema rečima Ecclestona "komercijalna katastrofa", i moglo bi se desiti da od 2017 godine, VN Italije bude održavana na drugoj stazi.
Italijanska motorsport federacija je predložila Mugelo kao naslednika Monze, ali Ecclestone navodi da nije primio nikakve ponude niti predloge za Mugelo kao domaćina F1 trke.
Ukoliko se Ecclestonove reči obistine, i Monza prekine ugovor sa Ecclestonom, Spa Frangkoshamp, Monaco i Silverstone će ostati najstarije staze u kalendaru.
Ipak, F1 bi izlaskom Monze iz šampionata izgubila ono što mnogi veruju da je "hram brzine" u F1 u poslednjih 60 godina. Da li je to pravac u kome bi F1 trebala da se kreće, i na kakve reakcije će ova vest naići kod navijača ostaje da se vidi, ali jedno je sigurno: F1 se uništava na svim poljima - od bolida, preko vozača, pa sve do staza, koje su poslednjih godina dobile nove lokacije, ali ne i zanimljivosti koja se očekuje na njima.
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Uto Jul 01, 2014 4:39 pm
od Alfanatic
F1 bez Monze i Spa nije F1 za mene. Ali F1 svakako već duže nije ono što treba da bude, pa možda uskoro ostanu samo "Miki Maus" staze, ne bi me čudilo...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Uto Jul 01, 2014 6:45 pm
od speedfreak968
A F1 onda neka gledaju Raja, Gaja i Vlaja ako hoce Paja Patak da ih vodi...
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sub Jul 05, 2014 12:15 am
od Nigy
Pirelli to trial 18-inch tyres at upcoming Silverstone test
Formula One tyre suppliers Pirelli have announced that they will trial a new 18-inch tyre design concept at next week’s post-race test at Silverstone.
F1 cars currently use 13-inch tyres, but the Italian manufacturer has suggested that running with larger wheels and tyres would lead to greater technology transfer between F1 tyres and road car rubber.
Pirelli, who will demonstrate the one-off concept tyres on a 2014 Lotus, say they will only progress with the initiative if there is a genuine desire from F1 racing’s various stakeholders to follow such a direction.
A move away from 13-inch rubber would not be without its problems, as the tyre forms an important part of a Formula One car’s suspension and damping, hence any change would necessitate a significant re-think of suspension geometry. However, Pirelli say the pay-off of running 18-inch tyres would be increased rigidity through less flexibility in the sidewalls.
“While 18-inch tyres would be a big step for Formula One, there are many other motorsport series that already use this size.So there’s scope to go even bigger than that in Formula One in years to come.
“In order to underline F1’s role as a test bed for future mobility solutions, we believe that it benefits everybody to have as close a link between road car tyres and competition tyres as possible: a belief we have held ever since we introduced the low profile tyre from competition to road use back in the 1970s.
“However, we’d like to emphasise that this move is not something that we are actively pushing for, as our role in Formula One is not to instigate changes. Instead, it’s to help teams and drivers make the most out of the equipment, regulations and resources they have at their disposal - whatever they decide that framework is going to be.”
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 16035.html
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sub Jul 05, 2014 12:29 pm
od Alfanatic
Više ne znaju gde udaraju, samo se suštinom ne bave

Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sub Jul 05, 2014 2:41 pm
od bums85
Ferari uspeo da pobedi Caterham u kvalifikacijama i osvoji 19. i 20. poziciju za sutrasnju trku
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Poslato: Sub Jul 05, 2014 6:03 pm
od Fittipaldi
Još uvek ne mogu da se pomirim sa činjenicom da je Ferrari ovako nisko pao. Ovo je mučno za gledanje. Deluju kao neka poluamaterska ekipa početnika. Bolje i ne učestvovati nego praviti sebi ovakvu antireklamu!