Stranica 6 od 6
Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 9:01 am
od mladenke
Moze li neko da mi pojasni ovaj dijagram? Zasto je trazena kolicina zraka veca od izmerene u toku ubrzanja, a dok je auto u leru izmerena kolicina zraka je veca od trazene kolicine zraka? Egr je blokiran cisto da se zna.

Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 10:39 am
od dusanGT
"Tražena količina vazduha" je podatak koji se dobija iz tzv. "EGR mape". Ako je EGR samo mehanički blokiran (na 8v obično se tako radi), a ne i softverski, ECU "ne zna" da EGR više ne radi, pa čita "EGR mapu", koja ima vrednosti "12000" u zoni velikih obrtaja i mnogo goriva.
Inače, taj podatak ("tražena količina vazduha") nije direktno uporediv sa "izmerenom količinom vazduha", pa nije ni toliko bitan kao odnos traženi/izmereni nekih drugih parametara: pritisak vazduha, CR pritisak, količina goriva...
Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 11:03 am
od mladenke
Uradicu dijagram ovih vrednosti pa bi mi znacilo tvoje misljenje posto poznajes materiju
Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 2:29 pm
od dusanGT
viewtopic.php?p=1467408#p1467408
Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 3:02 pm
od mladenke
Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 4:20 pm
od dusanGT
Vidi se da ta 156ca nije remapovana i da su svi parametri u normalnim granicama...
Možda... su, eventualno, relativno visoke vrednosti za "boost control/solenoid" zbog manje prohodnosti izduva... Da li su katalizatori (prednji i glavni) na mestu ili su izvađeni?
Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 6:08 pm
od mladenke
Skinut je srednji katalizator i stavljena cev. Prednji katalizator je i dalje tu. Mislis da je on zapusen?
Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 6:35 pm
od dusanGT
Taj prednji se obično ne zapuši..., ali ko zna. Lako ga je skinuti, otvoriti, izvaditi "saće" i ponovo zatvoriti (zavarivanjem). Ako se performanse ne kvare kad motor (i katalizator) dostignu radnu temperaturu, izduv nije problem... A posebno ako 156ca dobro vuče...

Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 6:43 pm
od mladenke
Ne, auto dobro vuce na svim obrtajima. U zadnje vreme je porasla potrosnja na 10-11l gradske voznje. Povecao se dim iz auspuha. Danas sam proveravao sva creva i nasao da mi je rebrasto crevo izmedju turba i filtera vazduha puklo. Sredio to i dima vise nema. Mozda ce sad potrosnja da se smanji na normalnih 8l. Ako se ne smanji idemo dalje u istrazivanju. Jedino sto mi pada posle ovoga su dizne.
Re: Parametri
Poslato: Ned Avg 03, 2014 8:23 pm
od dusanGT
Dizne svakako...
Da li je test u vožnji rađen posle popravke rebrastog creva?
Re: Parametri
Poslato: Pon Avg 04, 2014 8:09 am
od mladenke
Test u voznji je radjen posle sredjivanja rebrastog creva.
Re: Parametri
Poslato: Uto Avg 12, 2014 11:58 am
od dejan nis
Dali je ovde protokomer u pitanju ili nije.
Predpostavljam da je ovakvo odstupanje zato sto je zatvoren egr.
Prvo je Engine speed
Drugo je Intake air quantity
Trece je Desired intake air quantity
Cetvrto je Boost pressure

Re: Parametri
Poslato: Sre Avg 13, 2014 10:15 pm
od dejan nis
Re: Parametri
Poslato: Sre Avg 13, 2014 10:25 pm
od rudicmiki
Cini mi se da ti malo varijabila steka.Ima malih oscilacija.
Re: Parametri
Poslato: Sre Avg 13, 2014 10:38 pm
od dejan nis
Dali tu moze da bude uzrok overboost ventili ili vg ventil tj polugica jer je turbina ciscena.
A na prvoj sto se tice protokomera ima dosta odstupanja a na trecoj egr vide ne radi nego sto radi dali to ima neke veze sa perfotmansama ne znam.Inace auto bas lose ide.
Re: Parametri
Poslato: Čet Avg 14, 2014 7:45 am
od rudicmiki
Sta se desava sa autom?
Re: Parametri
Poslato: Čet Avg 14, 2014 10:02 am
od dejan nis
Pa gusi se lose ubrzava do nekih 2500 povuce i onda izgubi onu ostrinu i sporije nabija obrtaje,u 4-oj ili 5-oj brzini kad mu dam gas isto nema si veze sa ubrzanjem bas lose ide,na svako paljenje obrtaji padnu na 800 pa se vrate u normalu kad je vruc teze pali nego kad je hladan.Greska nikakva nema,egr zatvoren,turbina prana,map drugi,maf drugi,dizne druge i isto,vakumi i creva proverena,racva na vakumu isto,jedino sto nije dirano i sto bi moglo mozda da bude je cr pumpa,da protokomer nije dobar jer je stavljen polovan,ili da je mozda mapa muvana jer svaki put kad mu dam gas dimi i kao da ga nesto gusi takav osecaj imam,ili da nije dobro uzubljen.
Re: Parametri
Poslato: Čet Avg 14, 2014 10:05 am
od dusanGT
Napravite te dijagrame kao što je objašnjeno u temi "Dijagnostika u vožnji" i podesite te razmere dijagrama da se dovoljno tačno vide vrednosti svih merenih veličina...
U uputstvu za dijagnostiku u vožnji precizno piše šta se meri, ako se na nešto određeno sumnja.
Re: Parametri
Poslato: Čet Avg 14, 2014 10:07 am
od dejan nis
Ja sam pokusavao da napravim 100puta i nikako ne umem ako ima neko da hoce da pomogne poslacu mu na mail fajlove da napravi dijagram ja ne umem.