Stranica 6 od 42

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Dec 31, 2011 11:43 pm
od Santino
Nema ga nigde i onda odjednom raspali! :rotfl:

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Feb 09, 2012 12:01 pm
od Struja33
Ja ceo zivot sam rucno stelujem,sad jeste da ga stelujem i testiram 5-6 puta,ali na kraju uvek ispadne ok... Kada bi otisao na sondu samo bi ti skratio muke i nasao smesu iz prve.
Dvoumim se dali da ugradjujem sekvent ili venturi u 164 ku,ali po vasim iskustvima sam zakljucio da sa sekventom dobijas samo bolje performanse,a potrosnja ostaje u sustini ista kao sa venturijem (tj. 1.5-2l vise nego benzina). U tom slucaju kontam da mi se ne isplati sunuti 200-300e vise... :scratch:

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Feb 09, 2012 2:36 pm
od sErGiO
Sa sekvent plinom dobijaš performanse, manju potrošnju i veću pouzdanost.

1) Performanse su maltene identične kao na benzinu. Verujem da 90% ljudi ni ne primećuje razliku.

2) Potrošnja plina je oko 2l veća nego benzina sa sekventom. Konkretno kod mene je u gradskim uslovima potrošnja benzina oko 11l a plina 13. Sa venturi sistemom ne verujem da može da ide ispod 15l/100km za 164 TS a to uopšte nije tako mala razlika. Kada je u pitanju otvoreni put kod mene je potrošnja oko 8l plina, za benzin nemam pojma.

3) Veća pouzdanost, između ostalog, znači da nema šanse da dođe do detonacija u usisnoj grani pa prema tome ne može doći ni do oštećenja iste. Koliko košta da se kupi polovan protokomer (i pitanje kakav), kućište filtera vazduha i druge komponente na usisu? A šta ako ti se desi da dođe do detonacije kad kreneš na put negde sa porodicom? Koliko to košta?

Razmisli još jednom ;) :wave:

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Feb 09, 2012 5:53 pm
od TheWickerMan
:podrzava sekvent je bolja stvar...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Feb 09, 2012 7:10 pm
od sibin
posle voznje sa sekvent plinskim uredjajem nikada se ne bih vratio na venturi. a razliku u ceni prilikom ugradnje brzo se kompenzuje nizom potrosnjom.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Feb 09, 2012 7:39 pm
od nik147
Sekvent i ne mislis!

On sam prebaci na plin kad se rasprsivac zagreje na 40c,ne moras ti da ga prebacuje.

Milina, samo upalis i vozis on sve uradi sam

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Feb 09, 2012 9:16 pm
od Stefan Zailac
Još ako imaš dijagnostički uređaj za tng, pa sve to na lap-topu u autu. :love:
I onda mapa u varijanti city... sport... corse...

Kada su mape podešene "adekvatno" ide bolje nego na benzin sa stok mapom.




;) Eto ja se često poigram sa plinskim mapama :arflag

Re: LPG u Alfi

Poslato: Čet Feb 09, 2012 10:07 pm
od mali radojica
sErGiO napisao:A šta ako ti se desi da dođe do detonacije kad kreneš na put negde sa porodicom?
najusraniji osećaj na svetu! malo dete, niska temp napolju
i mrak.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Feb 11, 2012 5:20 pm
od Dora
Mnogo usraniji osećaj daje obilaženje a ide kamion odande a nestane plina ili dodje do detonacije a to je na 164 ko dobar dan :)

Ne znam što ljudi očekuju spektakularno da ide na ništa ako se ugradi sekvent, i dalje troši i sasvim je sigurno da troši manje od venturija, čuva motor od loše smeše i čuva glavu iz gornjeg primera.
Šta bi trebalo još?

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Feb 11, 2012 5:24 pm
od alexa
[quote="Dora"]Mnogo usraniji osećaj daje obilaženje a ide kamion odande a nestane plina ili dodje do detonacije a to je na 164 ko dobar dan :)

Ovo mi bese poznato.. hahaha

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Feb 11, 2012 9:08 pm
od mali radojica
šta može da se iskoristi od venturi sistema za preradu na sekvent?

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Feb 11, 2012 9:22 pm
od Player
Boca, punjenje i bakarne cevi.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Sub Feb 11, 2012 9:22 pm
od TheWickerMan
Samo boca i cevi,nista vise... resto rasprodas i malo potkpis finansije za sekvent :)

EDIT: pretece me Player ... :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Feb 12, 2012 11:22 am
od Struja33
Sve to stoji,sigurno da je sekvent bolji,ali ja sa venturijem stvarno nikad nisam imao problema sa detonacijama... Ni na jednom autu. (alfa 33 1.7,33 1.4,mitsubishi eclipse,caletova kroma 2.0ie). Znaci dobri kablovi,paljenje obavezno 20 tak stepeni u ranije,naravno ako je stari tip razvodnika,i nema problema. Potrosnja oko 2l veca neko na benzinu,sto je opet ok... E sad,jedino sto se oseti razlika u snazi i sto vise nikad nemoze da radi na benzinu kako treba... to su mane... Slazem se ja da je sekvent gospodski,pali vozi ne misli,ali nekome je tih 200 eur razlike cela plata :banghead: to je problem :)

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Feb 12, 2012 5:40 pm
od lalicspecial
Naravno ali i kod sekventa ume da bude dosta problema koje treba znati raspraviti .. :arflag

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Feb 12, 2012 6:04 pm
od sErGiO
Ako je auto ispravan, na tebi je jedino da izabereš dobrog majstora i da sve ostalo prepustiš njemu i garantujem da neće biti nikakvih problema.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Feb 12, 2012 8:52 pm
od cirko83
Ma auto najbolje radi kad je sve ispravno i kad nemaš plin. :)

Šalu na stranu, mene zeza sekvent. Imam BRC FLY SF sa samoštelujućim kompom koji je ugrađen pre sto godina i najverovatnije crk`o kompijuter jer mi se stalno prebacuje na benzin i štuca pri tom, a isparivač i regulator nisu u pitanju. Komponente su paprene i ne isplati se menjati ništa.

U suštini sa plinom ništa ne štedim jer većinom prelazim kraće relacije (vožnja po gradu i međugradska 30-40km), možda jednom u dva meseca duže (250-550km u oba pravca). Kad god negde krenem sipam i plin i benzin, a da ne pominjem redovno menjanje filtera, pa zaprljane dizne, brljavi lambda sonda itd..... Znači samo dodatni trošak i zato će uskoro ceo plinski uređaj najverovatnije da izleti napolje da mi olakša auto.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Feb 12, 2012 9:40 pm
od Dora
To što ti imaš u autu je stvarno otežavajuća okolnost, mislim za auto, teret :) To ni BC-isti ne popravljaju a ono SF je stvarno SF, ko zna kako to radi uopšte :)
Jasno mi je da je sekvent skup i da je to mnogima dve plate ali tako je kako je.

Evo ovog su olakšali, povadili sve od benzina :drift
Slika

Re: LPG u Alfi

Poslato: Ned Feb 12, 2012 10:28 pm
od cirko83
Za SF su se čudili i oni generalni u Leštane, nisu sigurni da li može da se šteluje uopšte. Ali su mi rekli da dođem na dijagnostiku što bi mene izašlo sa putem odavde oko 120-150e.

Jedan lik mi traži za ugradnju novog uređaja, a da pri tom ostane boca i instalacija 270e. U pitanju je Stag 4, Tomasetto isparivač i ne znam koje dizne pošto se znamo i to je odlična cena s obzirom da imam i atest. Ovako je sve komplet oko 400e.

Ove moje dizne koje imam koštaju sve četiri nove oko 240e, membrana sa setom za BRC isparivač je 42e (ceo isparivač je skuplji od dizni), regulator pritiska oko 60-70e, a gde je komp., torex boca i instalacija.? Pola auta :)

@Dora, za olakšavanje se šalim pošto to češće radim pa me valjda kapirate i nemaš potrebe da mi ovako objašnjavaš ;)
p.s. Verovatno se ne sećaš, zvao sam te jesenas da mi daš savet šta da radim sa ovim što mi se dešava sa plinom

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Feb 13, 2012 11:40 am
od Dora
Ma šalio sam se i ja samo sam zaboravio tog smajlija, nervira me forum secka mi i na skrol
točkić ide pola sata gore dole pa otaljam :)
Taj na slici stvarno nema ništa od benzina :)

Šta god da radiš samo nemoj TO popravljati, oderaće te kao zeca...


Ubite taj skript sa pozadinom ili šta već koči, smor je stvarno...

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Feb 13, 2012 11:52 am
od Struja33
Xaxa i ja sam vadio plin iz svakog auta,pa na kraju kad malo proracunam.. predomislim se. Kako god okrenes duplo je jeftinije. Ja sam poslednji put vozio na benzin 2006. god 33-ku 1.7 16v. Benzin 80 din,i tada sam poslednji put uzivao u voznji!! :arflag :arflag

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Feb 13, 2012 9:33 pm
od lalicspecial
Ako neko nije znao u bubanj potoku imate sekvent za male pare komplet!Inace uredjaji su potpuno isti sto se ugradjuju u servisima i daje se garancija.Kada sam pitao cena je bila oko 220e samo sto morate da odete u neki servis na dijagnostiku kompjutera za plin!Uredjaji su italijanski i ima raznih marki a ima i svaki deo pojedinacno.Jednostavno je prosetas se i kupis sta ti treba!Sve sto sam kupio bilo je super i dobro me sluzilo.Poslednje sam kupio isparivac za 25e i evo sada ce godinu dana kako radi vrhunski!Primer klasik monopoint gas sa rezervoarom tocak boca je 120e sve u kompletu sa cevima prekidacima..ama bas sve..Sam postavis i dobijes sve novo... :arflag

Re: LPG u Alfi

Poslato: Pon Feb 13, 2012 10:42 pm
od alexa
Svuda je toliko i kod uvoznika i distributera..
Evo npr.:
http://www.unionkaric.rs/index.html
Ovde imaju sve cene..Ali nije to bas tako za ugradnju,pola "majstora" plinadzija ne moze da uradi posteno da vozis bez problema i odlaska kod treceg majstora i dodatnog troska i zivaca..

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Feb 14, 2012 8:29 am
od Stefan Zailac
Kao što negde rekoh, ja uzeo komplet (AC Stag, Tomasetto, Valtek...), montirao sam za dva dana. Kupio i kablić za dijagnostiku, odradio setup i sve to prvi put u životu. Šljaka ko Doxa. Malo opšteg znanja, veštine i to je to.
Najveći problem je odraditi dobro mape i setup ali za to sam imao malu pomoć iskusnih i eto sada radim sam.

PS
Moje iskustvo svakako nije preporuka za metodu URADI SAM jer ako nešto krene po zlu ima da košta znatno više nego da platiš od starta kršten servis za ugradnju.

Re: LPG u Alfi

Poslato: Uto Feb 14, 2012 8:50 am
od alexa
Bas tako..ja sam platio posteno ugradnju i sve bas iz tih razloga,ali dzabe.. evo opet sinoc izbaci MCSF-motor control system failure i polude vise i ne znam sta cu..Koliko su platio kabal i gde si uzeo?Na kraju cu i sam pokusati nesto..A to verovatno nece ispasti kako treba pa cu onda i kod nekog treceg da i tamo puknem neku kintu..