FORMULA 1 (nastavak)
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Pa teško da je najprljaviji u poslednjih 20 godina...
Ako uzmemo sve vozače imaš one koji su prljaviji od njega i koji su pravili više incidenata nego on. Nego, oni nam nisu toliko u vidokrugu jer se kolju u sredini i na dnu, pa to i ne primećujemo...Da je Schumacher juce zakocio na pravcu kao Indijac, svi bi rekli da je uradio to namerno da bi skenjao onog iza sebe. Ovako ništa...to je Kartechian..on nema pojma, pa nema veze...
Možda bi se moglo reći da je bio najprljaviji od "prvoligaških" vozača u poslednjih 20 godina, ali u svakom slučaju ne i pre Senne jer je za njega "mala maca" po tom pitanju.
Btw, ali u pomalo u vezi s ovim...niko da digne kuku i motiku što je juče Red Bull rekao Weberu da pusti Vettela, a prošla trka zgražavanje nad Massom i Alonsom...da je Ferrari u pitanju bila bi bura, a tek da je Schumacher još tu bio...
Ako uzmemo sve vozače imaš one koji su prljaviji od njega i koji su pravili više incidenata nego on. Nego, oni nam nisu toliko u vidokrugu jer se kolju u sredini i na dnu, pa to i ne primećujemo...Da je Schumacher juce zakocio na pravcu kao Indijac, svi bi rekli da je uradio to namerno da bi skenjao onog iza sebe. Ovako ništa...to je Kartechian..on nema pojma, pa nema veze...
Možda bi se moglo reći da je bio najprljaviji od "prvoligaških" vozača u poslednjih 20 godina, ali u svakom slučaju ne i pre Senne jer je za njega "mala maca" po tom pitanju.
Btw, ali u pomalo u vezi s ovim...niko da digne kuku i motiku što je juče Red Bull rekao Weberu da pusti Vettela, a prošla trka zgražavanje nad Massom i Alonsom...da je Ferrari u pitanju bila bi bura, a tek da je Schumacher još tu bio...
Acqua-Olio-Benzina
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Manje prljav zbog vožnje, više zbog prljavog auta. Ima dosta članaka, ali je nešto mnogo tabu. Kontrola proklizavanja kada je bila zabranjena i druge sitnice. Na kraju krajeva, sve je to samo šou. Trebalo je Ferari da stane na noge i toliko mu se podilazilo da su čak i pravila prilagođavali njima.
Kao veliki ljubitelj italijanskih automobila, tog svetlog perioda se zapravo nerado sećam. Volim kada se pobeđuje pošteno, a Šumaher je uvek imao tuđeg keca u rukavu. Za mene bi veći vozač bio da je imao 5 titula manje, ali da sam siguran da ih je osvojio pošteno. Ovako ne znam šta da mislim, jeste čovek vanserijski talenat, ali da bi bio dobar sportista moraš biti i džek - što on apsolutno nije, nego menadžerski projekat sa ogromnom logistikom svake vrste, čak i one nelegalne.
Sedeo je u mom omiljenom automobilu, a ja sam navijao za neke druge. Nemam pojma, nije mi osvojio simpatije nikako.
Tapatalk HD
Kao veliki ljubitelj italijanskih automobila, tog svetlog perioda se zapravo nerado sećam. Volim kada se pobeđuje pošteno, a Šumaher je uvek imao tuđeg keca u rukavu. Za mene bi veći vozač bio da je imao 5 titula manje, ali da sam siguran da ih je osvojio pošteno. Ovako ne znam šta da mislim, jeste čovek vanserijski talenat, ali da bi bio dobar sportista moraš biti i džek - što on apsolutno nije, nego menadžerski projekat sa ogromnom logistikom svake vrste, čak i one nelegalne.
Sedeo je u mom omiljenom automobilu, a ja sam navijao za neke druge. Nemam pojma, nije mi osvojio simpatije nikako.
Tapatalk HD
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Koja su pravila prilagođavana zbog Ferrarija da bi oni ostvarili prednost?
Acqua-Olio-Benzina
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Pa možda ih nisu prilagodjavali ali u to vreme je za promenu pravila Ferari znao par meseci pre ostatka grida.A recimo samo da je u "Šumaherovo vreme" bridžston razvijao pneumatike prema konkretno njegovom bolidu.Toyota kad je planirala da udje u F1 razvijala je V12 motor koji je trebalo da "oduva" Ferari ali zimu pre debitantske sezone Toyote Napoleon iz Ferarija je urgirao i na kraju su zabranili V12 motor i Toyota je na brzinu morala da razvija V10.
Tako da ovom citatu stvarno ima puno istine:
Tako da ovom citatu stvarno ima puno istine:
nidza napisao:Ovako ne znam šta da mislim, jeste čovek vanserijski talenat, ali da bi bio dobar sportista moraš biti i džek - što on apsolutno nije, nego menadžerski projekat sa ogromnom logistikom svake vrste, čak i one nelegalne.
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Ma kakav sumi talenat, bezao od zene, pa kao u razvojni cenatr ferarija da razvija bolid pa ga ubolo da postane sampion 

“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Svi moćni timovi, a ne samo Ferrari, znaju kako će se menjati pravila. Poslednji primer je odlaganje uvođenja turbo motora.
Bridgestone nije bio do 2007. godine jedini proizvođač guma, pa ne znam šta je problem što je svoje gume razvijao sa Ferrarijem. Pirelli je svoje gume, kao jedini proizvođač razvijao na Toyoti. Da je Ferrari tako moćan, onda bi neko u Italiji naredio Pirelliju da razvija gume sa Ferrarijem. Da je Ferrari imao prednost oko pravila, onda bi Bridgestone na vreme razvio smešu koja može da izdrži celu trku za sezonu 2005, a nije. Michelin je to uspeo i samo zbog toga je Alonso bio prvak te godine. I cela ta promena pravila oko guma imala je za cilj da se pokuša prekinuti dominacija Ferrarija. Upravo suprotno od onoga što kažete da su pravila prilagođavana da bi Ferrari bio najbolji. Ferrari se nije nešto bunio što svi koriste McLarenov ECU u motorima.
Istina je da su Ferrari i Schumacher puno radili nekoliko sezona da bi došli na nivo koji su držali i kojia je mnogima dosadio. Uspeh nije došao preko noći.
Ima puno tehničkih novosti koje nikada nisu ugledale svetlost dana u Formuli 1. Imao je i Ferrari spreman 4x4 bolid, pa nikom ništa...Zar stvarno neko može da poveruje da se Ferrari uplašio Toyotinog motora..ili da li bi se biko ko uplašio bilo čega što nije testirano...a kada se dođe do testa onda je kasno. Onda može jedino da se pritisne da se to "nešto" ukine tokom godine ili za početak sledeće.
Ferrari je najbogatiji tim u Formuli 1, najviše plaća, ali ne može se reći da ima neku posebnu prednost u odnosu na McLaren, Mercedes, pa i Red Bull.
Da budem potpuno jasan - ne mislim da je bilo kome ikada omogućeno da se pravilima izdigne iznad konkurencije, ne samo Ferrariju. Možda se nekada desi tako nešto, ali slučajno, kao kod Brawna. Ono što se namerno dešava je da neko nađe rupu u pravilima i to koristi, pa ili mu odmah zabrane ili svi to usvoje ili zabrane od sledeće sezone. Trenutno Red Bull ima dupli drs, sledeće godine će to biti zabranjeno, dotle drugi će da se pate.
Ono što Bernie Ecclestone radi je da menja pravila kada postane dosadno, a često postane dosadno kada neko dominira. Tako su uradili sa Ferrarijem i Schumacherom, tako su hteli i sa Red Bullom...ima još prtimera od ranije. Tako će uraditi sa bilo kim posle nekog vremena.
Bridgestone nije bio do 2007. godine jedini proizvođač guma, pa ne znam šta je problem što je svoje gume razvijao sa Ferrarijem. Pirelli je svoje gume, kao jedini proizvođač razvijao na Toyoti. Da je Ferrari tako moćan, onda bi neko u Italiji naredio Pirelliju da razvija gume sa Ferrarijem. Da je Ferrari imao prednost oko pravila, onda bi Bridgestone na vreme razvio smešu koja može da izdrži celu trku za sezonu 2005, a nije. Michelin je to uspeo i samo zbog toga je Alonso bio prvak te godine. I cela ta promena pravila oko guma imala je za cilj da se pokuša prekinuti dominacija Ferrarija. Upravo suprotno od onoga što kažete da su pravila prilagođavana da bi Ferrari bio najbolji. Ferrari se nije nešto bunio što svi koriste McLarenov ECU u motorima.
Istina je da su Ferrari i Schumacher puno radili nekoliko sezona da bi došli na nivo koji su držali i kojia je mnogima dosadio. Uspeh nije došao preko noći.
Ima puno tehničkih novosti koje nikada nisu ugledale svetlost dana u Formuli 1. Imao je i Ferrari spreman 4x4 bolid, pa nikom ništa...Zar stvarno neko može da poveruje da se Ferrari uplašio Toyotinog motora..ili da li bi se biko ko uplašio bilo čega što nije testirano...a kada se dođe do testa onda je kasno. Onda može jedino da se pritisne da se to "nešto" ukine tokom godine ili za početak sledeće.
Ferrari je najbogatiji tim u Formuli 1, najviše plaća, ali ne može se reći da ima neku posebnu prednost u odnosu na McLaren, Mercedes, pa i Red Bull.
Da budem potpuno jasan - ne mislim da je bilo kome ikada omogućeno da se pravilima izdigne iznad konkurencije, ne samo Ferrariju. Možda se nekada desi tako nešto, ali slučajno, kao kod Brawna. Ono što se namerno dešava je da neko nađe rupu u pravilima i to koristi, pa ili mu odmah zabrane ili svi to usvoje ili zabrane od sledeće sezone. Trenutno Red Bull ima dupli drs, sledeće godine će to biti zabranjeno, dotle drugi će da se pate.
Ono što Bernie Ecclestone radi je da menja pravila kada postane dosadno, a često postane dosadno kada neko dominira. Tako su uradili sa Ferrarijem i Schumacherom, tako su hteli i sa Red Bullom...ima još prtimera od ranije. Tako će uraditi sa bilo kim posle nekog vremena.
Poslednja izmena od starac vujadin u Pon Nov 05, 2012 5:58 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Acqua-Olio-Benzina
-
Ka
- Drug Član
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Vettel bi juče obišao Webera u svakom slučaju........oduvao bi ga,i moja Sneža sa stomakom do zuba bi ga pocepala,mali Šumaher je juče imao više sreće nego pameti i nije kažnjen za obilaženje van staze ili se ja varam ali moram da priznam jednu stvar:Da li je to do bolida ili ne ali pekmez je trenutno broj 1 i tu nema priče!
Ono što me najviše nervira kod mog omiljenog tima je što su produžili ugovor sa onim
i sumnjam da mogu da se dovedu u red i pomognu Nandu da dodje do titule
Jučerašnju trku neću mnogo komentarisati jer bi mi sledio BAN zbog ružnih reči i psovki!
Cirkus se nastavlja..........Gaga Nikolić:IDEMO DALJE
Ono što me najviše nervira kod mog omiljenog tima je što su produžili ugovor sa onim


Jučerašnju trku neću mnogo komentarisati jer bi mi sledio BAN zbog ružnih reči i psovki!
Cirkus se nastavlja..........Gaga Nikolić:IDEMO DALJE
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Pa trebalo bi da bude kažnjen, ali su prešli preko toga jer je pustio Maldonada ispred, pa ga ponovo obišao. Da je Ferrari tako moćan, kaznili bi ga...
...šalim se, ok je i normlano da nije kažnjen.
Odličan je Vettel, ali mislim da bi Alonso, Hamilton i Kimi bili brži u istom bolidu od njega. Juče je imao puno sreće, a ništa se nije on nešto bravurozno probijao kroz gužvu. U duelima još nije vrhunski, što ne znači da neće postati.

Odličan je Vettel, ali mislim da bi Alonso, Hamilton i Kimi bili brži u istom bolidu od njega. Juče je imao puno sreće, a ništa se nije on nešto bravurozno probijao kroz gužvu. U duelima još nije vrhunski, što ne znači da neće postati.
Acqua-Olio-Benzina
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post 
Re: FORMULA 1 (nastavak)
nelle napisao: pekmez je trenutno broj 1


“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Pekmez rullez 

Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- interceptor
- Garaža: Crosswagon Q4, Smart City coupe
- Lokacija: B. Petrovac
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Pa Fetelu se juče tako poklopile kockice (dva puta SC) da je morao da stigne tamo gde je stigao i kako starac kaže ništa spektakularno, ni moj miljenik Kimi nije juče nešto spektakularno izveo više nego do sada i koliko mu Lotus pruža on to koristi i eto peh Meklarena i konačno pobeda koju smo čekali od početka sezone.Mada realno gledajući na početku sezone se i nisam nadao da će Kimi biti treći u šampionatu.
A što se tiče dominacije Ferarija i Šumahera s početka prošle decenije o tome se može mnogo polemisati i sve je to dosta intrigantno ali nebi da proširujem diskusiju svako ima pravo na svoje vidjenje stvari.
I još samo jedno Tojota je prvih godina imala skoro 100 mil.dolara veći budžet od Ferarija pa ni to nije pomoglo da stignu do vrha,čisto da se zna da ipak nemogu pare da kupe sve.
A što se tiče dominacije Ferarija i Šumahera s početka prošle decenije o tome se može mnogo polemisati i sve je to dosta intrigantno ali nebi da proširujem diskusiju svako ima pravo na svoje vidjenje stvari.
I još samo jedno Tojota je prvih godina imala skoro 100 mil.dolara veći budžet od Ferarija pa ni to nije pomoglo da stignu do vrha,čisto da se zna da ipak nemogu pare da kupe sve.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Naravno, Ferrari je dugo godina bio simbol gomile utrošenih para, a bez rezultata.
Acqua-Olio-Benzina
- brzi_pas
- Garaža: GTV V6TB, 159jtd, 75 V6 24v,75 6V...
- Lokacija: Podgorica CG
- Lokacija: Podgorica
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Abi, opusti se....evo ako tako kazes, ja cu te poslushat...kad neko osvoji trka-titula ovog i onog, kao idol ti, onda cu nesto rec protiv njega, do tad, on je najbolji, ako ne trenutno u F1, jer mu bolid ne dozvoljava da bude najbolji, onda je makar pokazao za ove 3 povratnicke godine da je puno bolji od supertalentovanog, superbrzog i jednog od najbrzih vozaca trenutno u formuli gospodina Nika ... 


- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Nema kazne jer se vratio na svoju poziciju. To je predviđeno pravilima. Posle ga je obišao kako treba.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Brzi,"godine" i godine pauze su ucinile svoje.
Suma sumarum-da me neko pitao bi li volio da se Schumacher vrati,da ne osvoji nista,ali pruzi par bravuroznih voznji?
Pristao bih istog trenutka.
Ali to sad nije bitno,bitno je ovo:
http://img.imgur.com/sbeeM.gif?1
Je li moguce da se ovako savija?
Suma sumarum-da me neko pitao bi li volio da se Schumacher vrati,da ne osvoji nista,ali pruzi par bravuroznih voznji?
Pristao bih istog trenutka.
Ali to sad nije bitno,bitno je ovo:
http://img.imgur.com/sbeeM.gif?1
Je li moguce da se ovako savija?
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Možda je to mehanizam za brzo skidanje (da ne kažem "kvaka"). :-)
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- edin
- Saradnik Uprave
- Garaža: alfa 156 1.9 jtd 2001 tuned end remaped; 2.0 ts RIP
- Lokacija: zemun
- Lokacija: Zemun;Beograd
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Ko gubi, ima pravo i da se ljuti 

“If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus”
- Zillgian
- Garaža: ex '07 AR159, 2.4 JTDm Q4
ex '02 AR156, 1.9 JTD - Lokacija: Ndjamena
Post
Sto se tice Senne, tvrdis da je ovakav ili onakav, sto nije upitno. Pitanje ostaje kako bi se on i crveni baron nosili u medjusobnim duelima tada. Naravno, niko ne zaboravlja pojedine sramotne radnje Senne, poput izbacivanja Prosta iz trke, i to ne jednom, sto priznajem, Schumi nikada nije radio toliko ocigledno. Brazilac je, nazalost, poginuo, a da nije, pitanje je da li bi situacija sa titulama, kako njegovim, tako i Schumacherovim, danas bila ovakva kakva jeste. Vjerujem da bi, ako nista, a onda vodili barem za nijansu drugaciju raspravu kada se prica ko je bolji i korektniji vozac. Sve i da nije imao konkurentan bolid, ili sta vec, u sezoni kada je okoncao zivot, sigurno ne bi sve ostalo na tome, vec bi, kao razumna jedinka gladna pobjede, gledao da se upari sa onim timom koji mu daje najvecu sansu za pobjedu. I danas ga priznaju kao nekoga ko je ponajvise saradjivao sa inzinjerima pri razvoju bolida. Medjutim, to je sve u domenu sta bi bilo, kad bi bilo, a i ne zelim da se opet po 1000. put otvori tema ko je bolji, ko je legendarniji, kome je veci...
Nego da se vratimo onima koji i dalje voze F1. Kada je u pitanju stavka u kojoj se govori kako Schumachera odmah stavljaju na stub srama kada napravi sranje, za razliku od pojedinih, slabije rangiranih kolega, ili pak, pojedinaca koji su medju favoritima za titulu, situacija je sljedeca:
- Na vozace timova iz 2. i 3. klase, nazovimo ih tako, se daleko manje obraca paznja, samim tim sto oni direktno nisu u konkurenciji za titulu. Da mogu da svojim djelovanjem na stazi neposredno uticu na rezultat trke, pa cak i sampionata - mogu, ali ces priznati da se na takve situacije manje obraca paznja, jer su manje zastupljene. Ne kazem da ih nema, ali bi zvonilo na sva zvona da se taj isti Kartekijan zabije u Alonsa u poslednjoj trci.
Budimo realni - to sto su se svi prsti odmah upirali u Schumija cim napravi kakvo sranje je imalo smisla, itekako. Prvenstveno zato sto je bezobrazlukom u danima kada je bio TOP, ili mu je pomenuto zvanje/pozicija bila ugrozena, sam sebi izgradio takav imidz. Naravno, nije jedini koji se znao drznuti da tako nesto uradi, ali je logicna stvar da je neko, ko je sklon incidentima na stazi, a ko je direktan konkurent za titulu, pod vecom lupom nego neko ko je, recimo, korektniji vozac. Npr. niko Schumiju nije nista rekao, npr. za to sto se nedavno zakucao u (ne znam bas ciji) bolid, na onoj nocnoj trci u Maleziji, ako se ne varam. Valjda nije zakocio na vrijeme i spucao lika na ulazu u krivinu. Cim nisi u direktnoj borbi za titulu, manje si pod lupom, jer nisi toliko interesantan (uopsteno govoreci).
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Ne kazem da nisi u pravu, ali bi to sto pricas trebalo pogledati i iz malo drugacije perspektive.starac vujadin napisao:Pa teško da je najprljaviji u poslednjih 20 godina...
Ako uzmemo sve vozače imaš one koji su prljaviji od njega i koji su pravili više incidenata nego on. Nego, oni nam nisu toliko u vidokrugu jer se kolju u sredini i na dnu, pa to i ne primećujemo...Da je Schumacher juce zakocio na pravcu kao Indijac, svi bi rekli da je uradio to namerno da bi skenjao onog iza sebe. Ovako ništa...to je Kartechian..on nema pojma, pa nema veze...
Možda bi se moglo reći da je bio najprljaviji od "prvoligaških" vozača u poslednjih 20 godina, ali u svakom slučaju ne i pre Senne jer je za njega "mala maca" po tom pitanju.
Btw, ali u pomalo u vezi s ovim...niko da digne kuku i motiku što je juče Red Bull rekao Weberu da pusti Vettela, a prošla trka zgražavanje nad Massom i Alonsom...da je Ferrari u pitanju bila bi bura, a tek da je Schumacher još tu bio...
Sto se tice Senne, tvrdis da je ovakav ili onakav, sto nije upitno. Pitanje ostaje kako bi se on i crveni baron nosili u medjusobnim duelima tada. Naravno, niko ne zaboravlja pojedine sramotne radnje Senne, poput izbacivanja Prosta iz trke, i to ne jednom, sto priznajem, Schumi nikada nije radio toliko ocigledno. Brazilac je, nazalost, poginuo, a da nije, pitanje je da li bi situacija sa titulama, kako njegovim, tako i Schumacherovim, danas bila ovakva kakva jeste. Vjerujem da bi, ako nista, a onda vodili barem za nijansu drugaciju raspravu kada se prica ko je bolji i korektniji vozac. Sve i da nije imao konkurentan bolid, ili sta vec, u sezoni kada je okoncao zivot, sigurno ne bi sve ostalo na tome, vec bi, kao razumna jedinka gladna pobjede, gledao da se upari sa onim timom koji mu daje najvecu sansu za pobjedu. I danas ga priznaju kao nekoga ko je ponajvise saradjivao sa inzinjerima pri razvoju bolida. Medjutim, to je sve u domenu sta bi bilo, kad bi bilo, a i ne zelim da se opet po 1000. put otvori tema ko je bolji, ko je legendarniji, kome je veci...
Nego da se vratimo onima koji i dalje voze F1. Kada je u pitanju stavka u kojoj se govori kako Schumachera odmah stavljaju na stub srama kada napravi sranje, za razliku od pojedinih, slabije rangiranih kolega, ili pak, pojedinaca koji su medju favoritima za titulu, situacija je sljedeca:
- Na vozace timova iz 2. i 3. klase, nazovimo ih tako, se daleko manje obraca paznja, samim tim sto oni direktno nisu u konkurenciji za titulu. Da mogu da svojim djelovanjem na stazi neposredno uticu na rezultat trke, pa cak i sampionata - mogu, ali ces priznati da se na takve situacije manje obraca paznja, jer su manje zastupljene. Ne kazem da ih nema, ali bi zvonilo na sva zvona da se taj isti Kartekijan zabije u Alonsa u poslednjoj trci.
Budimo realni - to sto su se svi prsti odmah upirali u Schumija cim napravi kakvo sranje je imalo smisla, itekako. Prvenstveno zato sto je bezobrazlukom u danima kada je bio TOP, ili mu je pomenuto zvanje/pozicija bila ugrozena, sam sebi izgradio takav imidz. Naravno, nije jedini koji se znao drznuti da tako nesto uradi, ali je logicna stvar da je neko, ko je sklon incidentima na stazi, a ko je direktan konkurent za titulu, pod vecom lupom nego neko ko je, recimo, korektniji vozac. Npr. niko Schumiju nije nista rekao, npr. za to sto se nedavno zakucao u (ne znam bas ciji) bolid, na onoj nocnoj trci u Maleziji, ako se ne varam. Valjda nije zakocio na vrijeme i spucao lika na ulazu u krivinu. Cim nisi u direktnoj borbi za titulu, manje si pod lupom, jer nisi toliko interesantan (uopsteno govoreci).
- SCHUMACHER
- Garaža: Ex ALFA ROMEO 155 2.0 8V T.SPARK
Ex ALFA ROMEO 145 1.4 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 155 2.0 16V T.SPARK
ALFA ROMEO 156 1.9 JTD
ALFA ROMEO 166 2.4 JTD
ALFA ROMEO 166 3.0 V6 24V - Lokacija: PODGORICA
- Lokacija: PODGORICA
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Kaznjavali su ga par puta pomjeranjem za 10 pozicija unazad itd...
Nesto sto nikad necu prezalit je kazna koju je "odsluzio" u Monte Carlu...
Nesto sto nikad necu prezalit je kazna koju je "odsluzio" u Monte Carlu...
"Tresu se soliteri,
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
jer mi smo bombarderi,
kolaju po prasini
price o zloj masini".
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Senna se jeste sudarao, ali ne ovako. Imate snimke na netu, mnogo teksta po forumima i sajtovima, pogledajte, podsetite se. Odmah zatim pogledajte samo sudare sa Hillom i Vilnevom. To su potezi očajnika, za koje su trebali da mu oduzmu mnogo više.
To što je on radio je pesnica u glavu protivniku na teniskom meču. Posle su ga lako kažnjavali, ali to je slaba kompenzacija za ono što su mu progledali kroz prste.
Apsolutno je sam kriv za svoju reputaciju. Ima puno fanova, ja ga poštujem, ali ga ne volim. Voleo bih da vozim automobile sa njegovom potpisom, kao što volim rejsing obuću koju je on potpisao.
Tapatalk HD
To što je on radio je pesnica u glavu protivniku na teniskom meču. Posle su ga lako kažnjavali, ali to je slaba kompenzacija za ono što su mu progledali kroz prste.
Apsolutno je sam kriv za svoju reputaciju. Ima puno fanova, ja ga poštujem, ali ga ne volim. Voleo bih da vozim automobile sa njegovom potpisom, kao što volim rejsing obuću koju je on potpisao.
Tapatalk HD
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Nidzo, prvo si rekao da su zbog Ferrarija menjali pravila, da su imali neku prednost. Ne voliš Schumachera, ne voliš Ferrari, ok...ali, nemoj pričati da je nebo zeleno, a trava plava. Već smo obradili Sennu i Schumachera, ne treba da se ponavljamo. Meni sigurno ne treba youtube da bi se podsećao i informisao oko toga. Nije dovoljno gledati samo nezgode (mada je i to dovoljno u ovom slučaju) da bi imao sliku o načinu vožnje Schumachera i Senne.
Acqua-Olio-Benzina
- nidza
- Garaža: ex 159
- Lokacija: NBG
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
To je sve samo moje mišljenje, doduše ne baš tako banalno (i pogrešno) kako si ga parafrazirao i nemoj se pronalaziti lično pogođen.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: FORMULA 1 (nastavak)
He, he...pa ja sam pričao u činjenicama i faktima, ti si u spekulacijama i projekcijama. Ne zamenjuj teze.
Mogu ja da pričam i kritički o Ferrariju po mnogim pitanjima i to sam i radio, ali to što si rekao jednostavno materijalno nije tačno.

Acqua-Olio-Benzina
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
Post
Jako dugo gledam formulu (tu sam negde kao st.vujadin
po godinama) i nikada nisam bio zagrizeni i slepi navijac....moram da dodam da bi bio iskren da mi je Ferrari najmiliji oduvek i oni su mi prioritet pa moze da vozi ko god....naravno ko god ali da pobedjuje
! Tako i danas volim sve koji su vredni pomena. Koliko me odusevljava Hamilton sa svojom srcanom voznjom, toliko i Kimi sa svojim ludostima i naravno Alonso sa mozgom!
Za Senom sam bogami plakao verovali ili ne i mnogo sam ga voleo a i bio besan kada je bio bahat u voznji prema drugima. Medjutim da sam ga gledao k'o boga...taman posla!
U trenutku kada je Sena bio na vrhu slave, godinu pred tragican kraj pojavi se momak koji je imao muda, talenta i kvaliteta da mu parira i da se trka sa njim pa i da ga lepo i prestigne u trci.
Da ne drobim vise koga interesuje neka pogleda a da nema svetaca medju njima u to sam siguran. Majku bi prodao svako od njih da bude sampion!
Koga interesuje od samog pocetka je zanimljivo a posle osmog min. vidi se kako i Sena nije cvece jer koliko znam kada ti neko udje preko pola iznutra, moras da ga pustis!
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: FORMULA 1 (nastavak)
Da dopunim :-)SCHUMACHER napisao:Cetitke Kimijevim navijacima,lik je legenda o kojoj ce se pricatu dugo,dugo vremena nakon povlacenja.
Ajde malo da se bavimo talentima:
-Zanemaricemo ono preticanje Schumachera nad Kimijem u Francuskoj jer mu je to bila prva sezona u Mc Laren-u ako se ne varam.
-Pricamo li o Kimiju koji je 2008-e kao aktuelni sampion bio neprimijetan pored Masse koji se borio sa Hamiltonom za titulu?
Pricamo li o Kimiju kog je Hamilton 07-e ili 08-e (ne sjecam se) oduvao po kisi u Belgiji?
Pricamo li o "hladnokrvnom" Kimiju koji je rekao da bi rado mijenjao Massu u Ferrariju iduce sezone?
Poredimo li ga sa Schumacherom koji ga je oladio u Brazilu par krugova prije kraja na svojoj oprostajnoj trci u F1?
Sa Schumacherom koji je SVIMA ocitao lekciju kako se vozi po kisi sa s*anje bolidom u Kanadi ove godine,kad je izgubio vodjstvo nakon sto se staza osusila?
Sa Schumacherom koji je ocitao lekciju mooozda najbrzem vozacu na gridu Hamiltonu u Monzi?
Sa Schumacherom koji je "objasnio" kako se pretice u Cassino-u?
Sa Schumacherom koji je ove godine uzeo pol-poziciju u Monte Carlu?
Ne mozete ni jednog od njih ni po cemu porediti sa Schumacherom.
Kad budu imali jednak broj pol-pozicija,titula,osvojenih trka kao on,onda ce mo moci da vijecamo koji je bolji,a ovako-malo je glupo...
Jako dugo gledam formulu (tu sam negde kao st.vujadin


Za Senom sam bogami plakao verovali ili ne i mnogo sam ga voleo a i bio besan kada je bio bahat u voznji prema drugima. Medjutim da sam ga gledao k'o boga...taman posla!
U trenutku kada je Sena bio na vrhu slave, godinu pred tragican kraj pojavi se momak koji je imao muda, talenta i kvaliteta da mu parira i da se trka sa njim pa i da ga lepo i prestigne u trci.
Da ne drobim vise koga interesuje neka pogleda a da nema svetaca medju njima u to sam siguran. Majku bi prodao svako od njih da bude sampion!
Koga interesuje od samog pocetka je zanimljivo a posle osmog min. vidi se kako i Sena nije cvece jer koliko znam kada ti neko udje preko pola iznutra, moras da ga pustis!
... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;