Da, to je upravo poenta, pristup takmičenju i filozofija trkanja. Naravno, niko ne priziva lomljenje i pogibije vozača, sjajna je stvar što je bezbednost bolida/automobila podignuta na izuzetno visok nivo korišćenjem tehnologije, čvrstih i lakih materijala i slično, ali taj posao sam po sebi nosi rizik i sportski gladijatori moraju zadovoljiti auditorijum bespoštednom borbom. Uvijen metal, polomljen spojler, izletanja i odustajanja zbog preteranog naprezanja sklopova jeste nešto što se u trkama ipak očekuje, a sada je sve postalo malo previše sterilno ako se ja pitam.edin napisao:Na to sam i mislio, skoro sam sticajem okolnosti, nesto se interesovao za cuvenu Grupu B u reliju, 1982-1986, to je bilo apsulotno ludijo, svi su bili apsolutno ludi, bez kalkulisanja, pun gas, i samo prvo mesto. Ako u celom sampionatu zaviris tri trke na podijumu, imao bi ogromne sanse da budes privi u generalmom plasmanu... a sada ako jednu trku ne zavrsis, vec su ti sanse da busdes sampion daleko slabije
Uzgred, fina završnica juče u Češkoj na MotoGP

Nadajmo se da ćemo biti razuvereni već koliko na Spa i Monzi u naredne dve nedelje
