Ako imas lisce I stroke po MAF-U, postavlja se pitanje imas li filter vazduha?
MAP ti je jako natalozen, ako je egr ugasen, ne bi trebao da bude ovakav, osim ako turbo ne baca ulje.
To sto ti se desava sa mrtvilom do 2200 rpm deluje kao MAF koji je mrtav.
Eto par smernica, log-ovi ili dobar majstor za Alfe bi ti najvise pomogli
turbo muka
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
- singer994
- Garaža: Alfa Romeo gt 1.9jtd 2006
- Lokacija: Beograd
Post
Re: turbo muka
Egr je ugasen sve ocisceno i imao je dosta taloga zato je i stao da radi...
pokisacu da ocistim granu i da stavim drugi map senzor
Filter ima naravno to je prvo sta sam pogledao
Ventil turbine moram da pogledam
pokisacu da ocistim granu i da stavim drugi map senzor
Filter ima naravno to je prvo sta sam pogledao
Ventil turbine moram da pogledam