Stranica 5 od 6
Re: Parametri
Poslato: Sre Maj 14, 2014 9:00 am
od dejan nis
Vredi li uzeti ovaj protokomer?
http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index ... t_id=38637
Re: Parametri
Poslato: Sre Maj 14, 2014 12:12 pm
od largaktil
Ja bih pre probao neki original bosch polovan, ovaj je kinez i ne moze biti isto nikada.Pitaj ovog sa oglasa ako hoce da probas pa ako je stvarno ispravan da mu posaljes novac ili vratis isti ako ne valja gubis samo troskove slanja to je sitno.
Re: Parametri
Poslato: Sre Maj 14, 2014 12:48 pm
od dejan nis
Pitacu ga da vidimo sta ce da kaze.

Re: Parametri
Poslato: Sre Maj 14, 2014 12:49 pm
od kAcA
Mislim da bi u ovim Meat&Doria pakovanju trebao biti Bosch MAF. Raspitaj se malo
Re: Parametri
Poslato: Sre Maj 14, 2014 1:06 pm
od dejan nis
I ja sam cuo da ih pakuju za bosch pa zato i pitam dali je neko uzimao i kakvo je iskustvo?
Re: Parametri
Poslato: Sre Maj 14, 2014 1:33 pm
od largaktil
Pakuju ali bosch je onaj skuplji sto ima u ap sportu
http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index ... t_id=38678 e on ti je bosch 100&

Re: Parametri
Poslato: Sre Maj 14, 2014 3:22 pm
od dejan nis
Sve sto je skuplje obicno je bolje.Hvala.Pozz. Javicu se kad stavim drugi.
Re: Parametri
Poslato: Čet Maj 29, 2014 8:52 pm
od rudicmiki
Drustvo,imam problem sa prepunjavanjem turbine.
Pocelo je pre jedno 2 meseca.
Rec je o ALfi 147 JTD 115 konja.
Skinuti katalizatori.Prednji katalizator sam samo izbio sace,nisam pravio downpipe.
Problem:
U 4 i 5.oj pri duzem ubrzavanju prijavi gresku i ugasi turbinu.
Rastavljao sam overboost ventil,posle toga se sve vratilo u normalu.Posle par dana ista prica.
Opet sam cackao oko ventila i proradilo na kratko.
Onda sam stavio nov ventil,koji sam imao,od golf 4.SAmo stavio drugi dzek.
Promenio sam i crevo od ventila do pastete.
Auto opet radio normalno.
Mislio sam da sam resio problem.Posle nedelju -dve opet pali lampicu ali ne gasi turbinu ako nastavim da ubrzavam u 4.oj.Ako ga tad prebacim u petu onda ugasi turbo.
Kad su bile ove kise,ventil je opet radio dobro!!!
Na dijagnostici mi prikaze gresku egr(fizicki sam ga zatvorio) i prpeunjavanje turbine.
Sa starim ventilom mi je i njega prijavljivao na dijagnostici.
Danas sam radio dijagnostiku u voznji u cetvrtoj brzini.
Dijagrami su mi mnogo cudni.
Mozda i dijagnostika ne radi dobro.
Prvi,lagana voznja:

Zasto ovako padaju obrtaji ,pritisak i kolicina vazduha,na 0?
Auto ne trza,normalno ide.
Drugi,ubrzavanje u 4.oj:
Ovde se vidi kad je zakucao pritisak turbine i ne pada.Racunar nije iskljucio turbinu!?
Da li je moguce da pasteta zaglavi ili zakrilca,iako kompjuter iskljuci turbinu?Pretpostavljam da racunar iskljuci ventil i tako zatvori dotok potpritiska na pasteticu.
Ne znam vise sta se desava.
Ili ovaj auto ludi ili dijagnostika baguje.
U 17.oj sekundi se vidi da kad zeljeni pritisak padne na nulu,i napon na mafu pocinje naglo da pada na 0.
Re: Parametri
Poslato: Sub Maj 31, 2014 8:59 am
od rudicmiki
Nemojte svi odjednom,haha.
Re: Parametri
Poslato: Pon Jun 02, 2014 11:27 am
od Vlada AR
Prvi dijagrma je lud skroz. Da li si u FES-u odabrao baš tvoj model auta. Ja sam jednom mahinalno odabrao pogrešan model, uspeo da se konektujem, ali mi je očitavao skroz pogrešne vrednosti.
Što se tiče drugog dijagrama, mislim da ti je otišao protokomer, pošto pokazuje koliko vidim max 1400-1450mg/in a tražena maksimalna vrednost je 1200mg/i.
Na svom autu sam probao protokomer koji je pokazivao veće vrednosti od max traženih i upravo isto mi se dešavalo da turbina prepuni i auto ode u limp mod.
Re: Parametri
Poslato: Pon Jun 02, 2014 12:21 pm
od kAcA
Sličnu situaciju sam vidio na jednom nestručno odrađenom remapu na Alfi 156. Baš su ovakva zakucavanja bila na MAF-u a i turbina je išla 2.5/2.6 a traženo 2.2. Otprilike su bile iste vrijednosti kao kod tebe. Provjeri da li je fabrička mapa.
Ovo gledajući drugi graf, prvi je totalno nejasan kao što Vlado kaže
Re: Parametri
Poslato: Pon Jun 02, 2014 5:19 pm
od rudicmiki
Ma,ja mislim da tu nesto nije u redu sa Fes.Vidite da i obrtaji idu na nulu.Selektovao sam moj auto.Sad se problem ne javlja.A uradiosam sledece:Dao kontakt,skinuo dzek sa ventila turbine i video da se polugica pastete vraca,ali sporo.Onda sam skinuo onaj mali filter na ventilu i probao opet da uskopcam ventil.Sad se poluga ekspresno vraca.Provozao sam auto i sve je bilo u redu.Onda sam opet vratio filter i opet sve dobro.Evo,vec par dana auto ide super.Snimio sam i parametre.Postavicu kasnije.
Re: Parametri
Poslato: Sub Jul 12, 2014 10:05 pm
od Pittatore
Narode kratko pitanje u vezi pritiska turbine, mereno je samo u leru pa da vidim moze li se zakljuciti na osnovu necijih iskustava.
Dakle izmereni boost na leru je 1014mbar a zeljeni u tom trenutku je 998mbar. Da li to mozda ukazuje na prljav usis, prljav ili gecrkt map ili wastegate mozda, prljava turbina?
Re: Parametri
Poslato: Ned Jul 13, 2014 12:48 am
od MiloshBg
Mislim da je 16mbar-a totalno zanemarljivo.

Re: Parametri
Poslato: Pon Jul 14, 2014 11:24 am
od Pittatore
Ok,znaci idem dalje da jurim gremlina. Zanimljivo je,posto mi je fizicki blokiran egr i prijavljivao je u FES-u regularno gresku, da mi sad vise ne prijavljuje a lim sa kojim sam ga blokirao je zdrav, moze li mi neko reci o cemu se tu radi? U FES-u stoji vrednost egr 1% i da je aktivan osim na pustanju gasa na sekundu prijavi da nije aktivan.
Re: Parametri
Poslato: Pon Jul 14, 2014 10:21 pm
od dusanGT
Koliko KS i iz koje je godine ta 156ca?
Re: Parametri
Poslato: Pon Jul 14, 2014 10:31 pm
od Pittatore
Reseno, zabagovao ecu, skinuo klemu i vratio je.
Re: Parametri
Poslato: Pet Jul 18, 2014 10:00 pm
od dejan nis
Re: Parametri
Poslato: Uto Jul 22, 2014 2:20 pm
od largaktil
protokomer ne meri kako treba pa otuda lose vrednosti i goriva,kakv ti je filter vazduha?kao da nema dovoljan protok ili nije odgovarajuci protokomer ili lose meri
Re: Parametri
Poslato: Uto Jul 22, 2014 3:01 pm
od dejan nis
Pa i ja bih reko da je nesto oko protokomera i protoka vazduha,protokomer je odgovarajuci 044,stavljen je skoro polovan,filter bi trebalo da se zameni juce sam ga skidao a i protokomer bio je zamascen od ulja ali ne mnogo.Egr je zatvoren i zato je trenutni od trazenog veci u leru medjutim u vozni vidis da je trenutni manji od trazenod e sad dali je zbog filtera ili protokomera bem li ga.Kad se dozira gas ne mari ubrzanje ali kad se nagazi u patos ugusi ga i zadimi verovatno nabije mnogo gorivo i nemoze da ga proguta i odma lose performanse.I sumnjiv mi ovaj egr u voznji non stop brljavi cas je aktivan cas nije a vise je neaktivan a znam da je on povezan sa protokomerom i map-om i da zajedno regulisu rad.
Re: Parametri
Poslato: Uto Jul 22, 2014 6:30 pm
od largaktil
Kod mene su smetnje na malim obrtajima i sumnjam na egr a opet dok mi je bio zatvoren imao sam "knedlu" na otprilike 2000 dok je sada nema.A protokomer takodje vremenom nakupi svega na senzor i ne meri realno.Probaj bez filtera vazduha kako ide ako je isto onda ne moras menjati jos

nije do njega
Re: Parametri
Poslato: Uto Jul 22, 2014 7:52 pm
od dejan nis
Pa i kod mene povuce do nekih 2500 lepo i onda ga ugusi nesto.Cu probam pa javljam.
Re: Parametri
Poslato: Sre Jul 23, 2014 1:21 pm
od dejan nis
Kad skinem filter kao samohodka radi.....

tako da filter je dobar msm nije los,menjan pre pola godine filtron-poljska.
Re: Parametri
Poslato: Sre Jul 23, 2014 4:23 pm
od largaktil
hahahah samohodka

Re: Parametri
Poslato: Sre Jul 23, 2014 8:18 pm
od dejan nis