J.....ga, zurilo mi se posle koncerta. Alfa mi je oprostila-valjda.
U znak zahvalnosti cu joj promeniti sve kaiseve i jos ponesto samo dok mi se Aleksa javi za slobodan termin.
Ej ljudovi ipak oce moj buraz da proda ono njegovo...Pa mu se javite ako ce neko da kupi...Znaci 75TS, godiste valjda '87 ili '89 ne mogu se setim, metalik siva, dobre felne 15'', plincuga, crna stakla, izgleda extra, ukucano dosta para u nju, po meni extra auto...Evo vam broj pa ono...Ili pitajte Aleksu za Danetovu 75icu...0658988607
eh da sjecam se toga komada, bacio sam to u smece jer nisam znao cemu sluzi. a ionako nemam vise posudu za vodu, fino zamolim curke na benzinskoj da mi operu stakla.
da to stoji na gornjim prskalicama da se ne slije voda nazad jer onda treba duze da vrti dok ne navuce do gore,a ovako gore zatvori a dole napravi vakum i cim pipnes odma presne,tako da to ne moze za dole,logicno automatski ce ga zatvarati
neznam kako ide fabricki ali kod mene je prepravljeno na dva dodatna relea i ubacio sam dodatni prekidac,a da se rucica od brisaca za staklo povuce a za farove gurne,okrene ili stisne
nego veceras sam probao onaj mali ventilcic koji je kod mene verovatno probusen,prepravio ga sa kuglicom da dihtuje a kad dobije pritisak sabije oprugicu i kuglicu i procuri,a i malo sam se igrao sa zubcenjem,nego koja crta bi trebalo da je za zubcenje,kod mene prva ima oznaku M,druga F a tereca P,ova treca je gornja mrtva tacka a sad sam uzubcio na drugu i radi sasvim normalno cak je i zivlji na gasu
iz prostog razloga,koji imam kao problem je plin,nikako ne mogu da ga dobijem da sve radi normalno,na benzinu se pokida kako ide ali na plinu je katastrofa malo bolje ide nego 1.6 na benzin,e sad ja bi da napravim granu i da ubacim jedan dupli karb da bi dobio jaci vakum i u tom slucaju bi mogao na plin bez redukcije usisa i moze da se desi da bude zivlji motor,na vecini fiata je bio jedan dvogrli ili jedan dupli,i svi su bili zivahni na startu a imali su i krajnju brzinu,a oni sto su imali duple karbove bili su nesto lenji na startu ali su punili u svakoj,ja recimo uspem da ga dobijem na vecim obrtaima ali na leru i malim obrtajima trokira i ima kontra detonacije sto je znak siromasne smese,a ako radi na leru i pali na pola kljuca ide nezno,odziv na gas je jako slab,pa sam planirao da napravim usisnu granu od cetvrtaste cevi koja bi se direktno srafila na glavu a negde na pola jedan dellorto koji ce deliti (1-2) i (3-4) i mikserima plina od neke honde koja je ima dva jednogrla karburatora koje sam uspeo da nabavim
napravio sam probnu verziju usisne grane sa dva na jedan karburator
Ja vec suze vreme razmisljam da nabacim jedno tri karburatora kod mane i da izbacim svu onu elektroniku .Sta vi mislite o ideji i koji bi karbovi bili pogodni za to?
Konkretno mislio sam na one sa fiata 132.Nekom prostom matematikom trebalo bi da budu dovoljni.Kod fiata je zapremina cilindra oko 500 ccm ,a kod Alfe je malo vise od 400 pa bi trebalo da ima dovoljno goriva.