Zanima me ovde pricam sa kolegom, znaci comon rail nema bos pumpu nego pumpu velikog pritiska.
Sta je razlika, cisto me zanima?
Comonrail
-
Go
- Drug Član
Post
Ajd, sad..
.bos. pumpa je pumpa visokog pritiska ali je je napravi bos (bosch) koji, inace, pravi i jos mnogo toga, ali nije tema..
Pod pojmom .BOSCH pumpa. se podrazumeva redna pumpa koja je uobicajena na prastarim dieselima i to je majstorski izraz.
Dakle, to je linijska pumpa koja kroz vod visokog pritiska brizga gorivo u svaki cilindar pojedinacno.
Moderni dieseli su to prevazisli poodavno.
Postojao je i (na zalost) jos postoji PD sistem (pumpe-duse ili pumpa-dizna) sistem gde svaki cilindar ima svoju .pumpu., zapravo brizgaljku koja je ujedno i pumpa, ali je to mnooogo skup sistem i koristi ga jos samo VAG (ali je poznato da su oni zaostali po tehnickom pitanju
NHF ), a najnoviji i jedini aktuelan je CR (commom rail ) sistem gde jedna rotaciona pumpa brizga gorivo kroz vodove visokog pritiska u svaki cilindar.
Dovoljno?
.bos. pumpa je pumpa visokog pritiska ali je je napravi bos (bosch) koji, inace, pravi i jos mnogo toga, ali nije tema..
Pod pojmom .BOSCH pumpa. se podrazumeva redna pumpa koja je uobicajena na prastarim dieselima i to je majstorski izraz.
Dakle, to je linijska pumpa koja kroz vod visokog pritiska brizga gorivo u svaki cilindar pojedinacno.
Moderni dieseli su to prevazisli poodavno.
Postojao je i (na zalost) jos postoji PD sistem (pumpe-duse ili pumpa-dizna) sistem gde svaki cilindar ima svoju .pumpu., zapravo brizgaljku koja je ujedno i pumpa, ali je to mnooogo skup sistem i koristi ga jos samo VAG (ali je poznato da su oni zaostali po tehnickom pitanju

Dovoljno?
-
Go
- Drug Član
Post
Pa u klasicnoim dizel sistemu, pumpa moze biti i rotaciona i linijska. Pumpa naravno daje pritisak i mehanicki odredjuje kada ce pustiti gorivo na kom cilindru na brizgaljku.
Kod comonraila pumpa stalno upumpava gorivo i rail je pod pritiskom a dizne otvara elektronika.
Drugim recima pumpa postoji i kod jednog i kod drugog sistema s tim sto je u prvom ono sto mi zovemo bos pumpa a u drugom slicnija onoj benziskoj u rezervoaru...
Kod comonraila pumpa stalno upumpava gorivo i rail je pod pritiskom a dizne otvara elektronika.
Drugim recima pumpa postoji i kod jednog i kod drugog sistema s tim sto je u prvom ono sto mi zovemo bos pumpa a u drugom slicnija onoj benziskoj u rezervoaru...
Post
Zanimalo me je zato sto ovde jedan lik koji se .bas razume u kola. tvrdi da komon rail nema bos pumpu sto je meni nenormalno, jer ako se nevaram kod komon raila mnogo su veci pritisci nego kod starih sistema!!!
U svakom slucaju hvala stadnardno ste na visini zadatka!!!!!
U svakom slucaju hvala stadnardno ste na visini zadatka!!!!!