OFF iz 156 2.0ts turbo

Informacije o Alfa Romeo klubu Srbija, diskusije Alfista o Alfizmu i predstojećim događajima...
Korisnikov avatar
Player
Garaža: Gtv V6 TB
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 153
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 4:22 pm

Pet Jun 22, 2007 12:52 am

Gumetina napisao:upravo sam saznao da se u 156 moze uterati 20v turbo iz coupe-a koji moze da se nadje od 1000-1500e sa menjacem...
Pa jesam ti ja to govorio pre dva meseca :roll: Nikad ne slushash.... ush'o ti selespeed u ushi hahaha
Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Pet Jun 22, 2007 10:04 am

Player napisao:
Gumetina napisao:upravo sam saznao da se u 156 moze uterati 20v turbo iz coupe-a koji moze da se nadje od 1000-1500e sa menjacem...
Pa jesam ti ja to govorio pre dva meseca :roll: Nikad ne slushash.... ush'o ti selespeed u ushi hahaha
a izashao na dupe.... :mad:
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Jun 27, 2007 7:14 pm

Naravno da nije... bolje je ovo - mnogo piiiip, trpas delove sa drugih automobila (sa otpada), dugo bez kola, rezultat u najmanju ruku neizvestan, a puno kinte ode u qrac... Nek' ti je sa srecom... mada mislim da ces od toga definitivno odustati, jer samo posteno odrzavanje Alfe kosta, a ti bi jos da ostavis 2-3k jura sa strane... Mora da jako dobro zaradjujes ;)
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 27, 2007 8:06 pm

a za 2.5 v6 je jeftina registracija...
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Jun 27, 2007 8:34 pm

samo da proverim... dobro je, pise Alfa Romeo Club... za trenutak sam pomislio da sam na nekom drugom forumu... Za jugica tempo super jeftina registacija, da menjam ja moju 156 2.5 V6 za jednog, onako odma' glava na glavu... ;)
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 27, 2007 8:43 pm

Nisam siguran da sam razumeo sta je pisac hteo da kaze, ali ovde se raspravlja o vadjenju snage iz 2.0 TS motora putem OVERLOAD-a ? Ili sam ja u pogresnom topicu, cek , da! pishe 156 2.0ts turbo :D

Daklem, sama prepravka na overload je da bi alfa 2.0ts bolje isla od 2.5 v6 jerbo je u suprotnom trud bio uzaludan....

A preporuka da se od 2.0 napravi 2.5 v6 i kako je to isplativije, pa , kako kome...

2.0 ts sa turbom moze da trosi manje, ide bolji i stedi 200 i kusur evra godisnje na registraciji....

a ti menjaj posle 2.5 v6 za trabanta ako zelis....
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Jun 27, 2007 9:11 pm

eto ti sad... a kada sam ja to rekao da od 2.0 TS PRAVIS 2.5 V6... Jednostavno sam ukazao na to da je NABAVNA cena i jednog i drugog (isto godiste) ISTA... Znaci prodas 2.0 TS i KUPIS CEO 156 2.5 V6... O kakvoj ustedi pricas? O zaseravanju dobrog automobila pitaj Boga kakvim polovnim delovima i na to utuci 1-2-3k eura... I posle drhtis svaki put kad sednes u njega??? Ah da, ustedis 15.000 din godisnje na registraciji i verovatno nesto malo i na gorivu, mada ne verujem da ce manje da trosi sa turbinom nego bez nje :roll: ... Imao sam 2.0 TS '98. a sad imam 156 2.5 V6 '02... Ne bi mi ni na kraj pameti bilo da pravim ni od jednog automobila nesto sto taj automobil NIJE... To se cak i kada OZBILJNE tuning kuce rade obicno lose zavrsi po vlasnika automobila... Das veliku kintu za auto, onda jos kinte za .ma moze majke mi. i onda sve zajedno bacis u pi*ku lepu materinu... Ja bih to u svakom slucaju zaboravio... Zasto za ime Boga to raditi???? Ajde da uzmes neki krs pa eksperimentises, ali savrseno dobar auto, e, to ne kapiram pa da me j*bes...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 27, 2007 9:26 pm

Vidim da ne kapiras, al pazi, nisi ti za to kriv... ;)
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Jun 27, 2007 9:48 pm

Ej vidi, ti si covek majstor, i to izuzetan rekao bih po odgovorima koje dajes, ne samo u ovom thread-u nego uopste i kapa dole... ja tu ne mogu da ti prismrdim, kao ni ti verovatno meni u mom zanatu, i za to verovatno nisi TI kriv ;) ... Sad bez da se pravimo mnogo pametni, ti ovo ocigledno primas licno i ja ti tu nista ne mogu... Ja, kao vlasnik, ljubitelj, ALFISTA pre svega, NIKAD, NIKOME ne bih dao da se igra igre .moze-ne moze. sa necim do cega nisam bas lako dosao (ne s*rem pare - radim za njih)... Ko voli nek' izvoli, posle nema jbga sta bi? Jel' ces da mu kupis drugi auto? Neces, naravno... Sam je hteo pa eto mu... garancije nema... ako kazes da ima garancije, onda je to druga prica... Ako mu razne konverzije sje*u auto, pa od odgovornog lica dobije drugi, onda OK, a ovako, budimo realni... Ne bih ga dao ni Bogu, bez garancije slatko sa slagom i kozu na siljak...
I definitivno se ne slazem da je Alfa-Fiat isti qrac... Jel' onda i Ferrari-Alfa-Maserati-Fiat isti qrac?
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Jun 27, 2007 9:50 pm

I da tema je bila 2.0 ts... sta ce od tog ts da ostane, da bi se mogao zvati ts turbo?
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
srdjan_p
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: ZR
Postovi: 190
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:15 pm

Sre Jun 27, 2007 9:56 pm

Pa ostace sve i jos ce imati turbo... :idea:
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Sre Jun 27, 2007 9:58 pm

E, kad bi to bilo tako lako...
Acqua-Olio-Benzina
srdjan_p
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: ZR
Postovi: 190
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:15 pm

Sre Jun 27, 2007 10:00 pm

Naravno da nije lako...Iskreno i meni bi bilo greota budziti neki tako skup auto, moze ali u varijanti da imas jos jedan a da ti taj drugi sluzi za eksperiment.
A to znaci mnooogo kesha...
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 27, 2007 10:05 pm

Pa pazi, prvi si postao bezobrazan, niko te nije terao da spominjes juga...
2. ja nisam majstor vec neko ko pretenduje da postane inzenjer, kao takav nemam prostora da se igram igre moze ne moze... kao kad bi ja tebi rekao da je tvoj posao buranija jer eto svako moze da se igra moze ne moze na tudj racun, a ne znam ni cime se bavis...

A sad na tuning :D

Budzenje se radi uglavnom iz sledecih razloga :

1. da se od jeftinijeg auta napravi brzi auto za manje para nego sto je mnogo skuplji drugi auto i da se kao takav odere
2. da se od jeftinijeg auta napravi nesto brzi auto od ostalih istih takvih kako bi mogao da ispadnes baja na semaforu...
3. da se od najjace verzije nekog auta napravi jos jaci zbog nedostatka jace verzije ili ljubavi prema istom modelu a vecoj snazi brzini itd.

E sad, 2.5 v6 nije zgodan za overload, jerbo ima skrnave mokre hilzne, i nema mesta ni za cackalicu a kamoli za turbo ili dva pod haubom... uspu mu je i usisna grana imbecilna...

dok je ts motor zanimljiv zbog moguceg ubacivanja fabrickih turbo klipova od nekog fiat/lancia modela, blok od sivog liva itd.

1000e delova deluje puno ?
a kako deluje jos 1000e za ruke ?

ne kazem da je jeftino ili da je bolje, ali je brze zasigurno :D
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 27, 2007 10:07 pm

da dodam, igranje moze ne moze ce da se desi na mom motoru pre nego na cijem drugom,

i da, uopste nije bitno koliko kosta auto i da li je skup, vec koliku stetu mozes da napravis... a delovi za TS-a nisu tako skupi .....
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Sre Jun 27, 2007 10:48 pm

Kao prvo i najvaznije, uopste nisam bio bezobrazan, vec realan i nisam apsolutno nikog vredjao vec iznosio svoje misljenje... to sto si se ti osetio prozvanim govori lose o tebi a ne o meni... Zelim ti puno srece i uspeha u tvojim nastojanjima da postanes inzenjer... Lepo je imati ambicije a jos lepse ih je i ostvariti sto ti od srca zelim...

Kao drugo, drago mi je cuti da je jedan od najboljih Alfinih motora sranje... Odoh odmah da ga prodam, ili jos bolje poklonim, ili JOS bolje da platim nekom da ga uzme :besserwisser: kez hahaha
pa da ponovo kupim moju staru 2.0 TS i u nju uguram sta god mi se kaze...

1k za delove (mnogo dobre delove) i 1k za ruke je izuzetno mnogo... BEZ GARANCIJE, sto si izgleda prenebegao u mom prethodnom postu... A opet uvek bih pre za ISTE pare uzeo 2.5 v6 (skoro 40 ks vise + zvuk) nego dao 2k za totalnu neizvesnost... Nisam rekao da je tvoj posao buranija, naprotiv, dobri majstori, oprosti, inzenjeri, su kao i dobri doktori, prilicna retkost i ZLATA vredni... Delovi za TS nisu skupi? Stvarno? Vozio sam TS 4 godine i bogami nije bilo bas nista jeftino na njemu... Doduse nisam radio generalku, ali...

Kazes da je TS zanimljiv jer mozes od njega da naprvis nesto drugo, znaci to vise bas i nije TS, zar ne? Zasto onda ne bi prodao 156 ts i kupio 166 2.0 v6 turbo, nije neka razlika u ceni, u vr' glave 500 - 1.000 jurica, opet manje nego 2k za konverziju... Ah, da V6 je sranje, izvini, zaboravio sam... Onda recimo moze da kupi FIAT (koji ima sve do j*ja) Coupe Turbo 2.0 20v... to eto, nije sranje (V6) a vidim ti bi bas te klipove upotrebio... polovne, naravno... I kolilko dugo bi uzivao u tako sklopljenoj .azdaji.? Ali, objektivno...

I zasto bih ZA IME BOGA overload-ovao 2.5 V6????? 192 KS na prednjoj osovini je vec, za nas ne-profesionalce, na samoj granici upravljivosti... OK, moze i 250 ks, ali to stvarno treba umeti iskontrolisati... sta cemo onda? da .nabudzimo. pogon na sva 4? Da uzmemo od Audi-ja? Posto je Q4 verovatno sranje... Polovno, naravno, treba da prodjemo sto jeftinije, a glava u torbi, sta ima veze... Ili da mu ga damo po 300 ks posto-poto pa da ginemo, ko ga j*be, vazno da ispadnemo baje na semaforu... Ah da, ni to ne mozemo jer bi nam trebao launch control da to cudo startuje kako treba... Imam ja jos milion pitanja i nedoumica u vezi .projekta., ali zaboravi...
Voleo bih zapravo da me ubedis da je to moguce, isplativo, i kao takvo dobra investicija... Napravi, pa da vidimo... Ja sam laik, kao sto si i sam vec presudio, pa kao takav volim da vidim to o cemu pricas... Sve ostalo je za mene .stavis kataklinger, pa ga ojacas na cincilatoru.... Seeing is believing...

Dovidjena...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 28, 2007 12:05 am

Kao prvo i najvaznije, uopste nisam bio bezobrazan, vec realan i nisam apsolutno nikog vredjao vec iznosio svoje misljenje... to sto si se ti osetio prozvanim govori lose o tebi a ne o meni... Zelim ti puno srece i uspeha u tvojim nastojanjima da postanes inzenjer... Lepo je imati ambicije a jos lepse ih je i ostvariti sto ti od srca zelim...
pa vidi ovako, ovo je bila ironija na moj racun
samo da proverim... dobro je, pise Alfa Romeo Club... za trenutak sam pomislio da sam na nekom drugom forumu... Za jugica tempo super jeftina registacija, da menjam ja moju 156 2.5 V6 za jednog, onako odma' glava na glavu...
a i ovo je
Kao drugo, drago mi je cuti da je jedan od najboljih Alfinih motora sranje... Odoh odmah da ga prodam, ili jos bolje poklonim, ili JOS bolje da platim nekom da ga uzme
pa da ponovo kupim moju staru 2.0 TS i u nju uguram sta god mi se kaze...
samo da te obavestim, da tebe licno niko nije terao da radis bilo sta, cak sta vise mozes kao sto sam ti rekao i trabanta da kupis, pa konstatuj kako je 2-takt ipak puno bolji od 4-takt, vidim odlicno ti ide sa retrogradnim idejama...
1k za delove (mnogo dobre delove) i 1k za ruke je izuzetno mnogo... BEZ GARANCIJE, sto si izgleda prenebegao u mom prethodnom postu... A opet uvek bih pre za ISTE pare uzeo 2.5 v6 (skoro 40 ks vise + zvuk) nego dao 2k za totalnu neizvesnost... Nisam rekao da je tvoj posao buranija, naprotiv, dobri majstori, oprosti, inzenjeri, su kao i dobri doktori, prilicna retkost i ZLATA vredni... Delovi za TS nisu skupi? Stvarno? Vozio sam TS 4 godine i bogami nije bilo bas nista jeftino na njemu... Doduse nisam radio generalku, ali...
1k + 1k = 2 k eura sto je smesno u odnosu na novitec ili autodelta kit za koji se dobija garancija na 50 000km , slobodno cu ti je dati, kad i meni platis koliko i novitec-u oko 5-6 k eura....

Dalje, niko te nije pitao sta bi ti uzeo za iste pare, a i tu totalnu neizvesnost si sam konstatovao, da ne kazem izmislio...

E da, imam informaciju za tebe, delovi za TS-a su skoro dzabe (pricamo o motornoj grupi) a to ako si ti skupo prolazio samo govori u korist tvoje kompetencije o AR motoristici...
Kazes da je TS zanimljiv jer mozes od njega da naprvis nesto drugo, znaci to vise bas i nije TS, zar ne? Zasto onda ne bi prodao 156 ts i kupio 166 2.0 v6 turbo, nije neka razlika u ceni, u vr' glave 500 - 1.000 jurica, opet manje nego 2k za konverziju... Ah, da V6 je sranje, izvini, zaboravio sam... Onda recimo moze da kupi FIAT (koji ima sve do j*ja) Coupe Turbo 2.0 20v... to eto, nije sranje (V6) a vidim ti bi bas te klipove upotrebio... polovne, naravno... I kolilko dugo bi uzivao u tako sklopljenoj .azdaji.? Ali, objektivno...
TS ostaje TS, samo Turbo :D A za v6t imam dobru vest, motor je mator ko biblija i prestalo se sa njegovom ugradnjoj jos 2000. godine ako se dobro secam... Dok je Fiat-ov 20vT brzi od bilo koje alfe al mi to necemo da priznamo ovde posto je klub izgleda poslednje utociste za takve .mozgove. poput tvoga....

Trajnost azdaje zavisi od mnogo cega, kao prvo pravimo polovan motor a ne nov, drugo, kako ga budes vozio i odrzavao tako ce i da traje...
I zasto bih ZA IME BOGA overload-ovao 2.5 V6????? 192 KS na prednjoj osovini je vec, za nas ne-profesionalce, na samoj granici upravljivosti... OK, moze i 250 ks, ali to stvarno treba umeti iskontrolisati... sta cemo onda?
Zato sto ti je 192ks malo ? (urnebesno zar ne?)
A sta cemo onda, pa stavicemo jace kocnice, bolje amorte , bolje opruge i opet, pun gas.... (ko zna zna, a ko ne zna, ima kod kuce R-factor da zamislja kako bi bilo kad bi znao :P)
da .nabudzimo. pogon na sva 4? Da uzmemo od Audi-ja? Posto je Q4 verovatno sranje... Polovno, naravno, treba da prodjemo sto jeftinije, a glava u torbi, sta ima veze... Ili da mu ga damo po 300 ks posto-poto pa da ginemo, ko ga j*be, vazno da ispadnemo baje na semaforu... Ah da, ni to ne mozemo jer bi nam trebao launch control da to cudo startuje kako treba... Imam ja jos milion pitanja i nedoumica u vezi .projekta., ali zaboravi...
Opet moram da ponovim, pogibija nije do .sprave. vec do vozaca... Ako mislis suprotno, onda, cini mi se da je krajnje vreme da osiguras zivot i kasko na auto :D

Sta je bolje q4 ili quattro, pa, ima ih raznih neki misle ovako neki onako, ja bi radije terao q4 :D

A za lounch control bolje da si bio na batajnici i gledao kako ljudi startuju sa 350ks na FWD, i da, 300ks 4x4 uopste nije tako brzo kao sto izgleda cak ni kad te voze :P Nije kasno naucices....

Za pitanja, samo oshini, samo budi malo konkretniji slabo se ja snalazim sa ovom tvojom demagogijom punom rupa u znanju, imam ja odgovora dosta mozda nesto i naucis.... ;)
Voleo bih zapravo da me ubedis da je to moguce, isplativo, i kao takvo dobra investicija... Napravi, pa da vidimo... Ja sam laik, kao sto si i sam vec presudio, pa kao takav volim da vidim to o cemu pricas... Sve ostalo je za mene .stavis kataklinger, pa ga ojacas na cincilatoru.... Seeing is believing...
E tu sam te cekao, isplativost kao pitanje pri trosenju para za tuning se svodi samo na to -koliko brze ce auto da ide- a ne koliko ce da traje, koliko ce da se isplati hoce smanjiti potrosnju itd. to je za ove kretene sto chipuju TDI-jeve pa se dice svojom prosecnom potrosnjom po lazljivom board computeru, cini mi se da bi ti prosto uzivao u takvoj lazi, mozda i gresim, ali moram da te pitam, jesi vozio nekad VW ? a jel dobar feeling ? a i ribe se pale na gnojf 4 spusten sa muzikom, a koska viri kroz prozor... takav auto se sigurno isplacuje, i to po raznim frontovima :D:D:D

Do prepucavanja (jedva cekam da cujem reakciju) [ako me moj prijatelj Lucky Killaz ne presece]
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Čet Jun 28, 2007 1:55 am

Kao sto rekoh, napravi pokazi, odbrani... Postao si suvise lican... Prelazis polako granicu pristojnosti... Cini mi se da si isuvise balav, ili neiskusan u raspravama u kojima ne tece sve prema tvom scenariju, pa si sklon ispadima... Jos jednom, odgovaraj argumentima, moze i grubo i/ili ironicno, ali bez uvreda... Ako uopste umes da napravis razliku... Verovatno cemo se sresti na nekom skupu, a onda verovatno ni jednom od nas nece biti prijatno...

Dobro si rekao samo jednu stvar - mene niko ne tera da to radim, i to sto sam to istakao je uparavo i pokrenulo ceo ovaj tvoj krsh od kurobecanja i pametovanja... uvredio si se sto smatram da je to g0vnarenje po motoru iskljucivo za klince zeljne kurcenja i da nije ni malo pametno i da je, kao sto si i sam priznao u krajnjoj liniji, pogubno za motor -koliko brze ce auto da ide- a ne koliko ce da traje... Pa sta si bre ti milijarder??? Prvo kazes kako je to maltretiranje motora isplativija varijanta, nego jednostavno kupiti jaci a isti model za iste pare, a onda kazes da ti u stvari nudis kratkorocno resenje za 2k jurica, koje ce sjebati auto od 6-7k jurica vrlo brzo???? A sve to pravdas u fazonu pa TS je jeftin za popravit (koliko jeftin, daj cifru)... E, pa svaka ti cast majstore... Alal ti vera...

Kao sto sam rekao, da kupis neki krs za 1-2k pa onda utuces jos toliko na .tuning., pa ga cepas na drag-u, to kapiram... a ovo sto ti predlazes ovom decku je cisto ubistvo automobila koji je daleko od krsa... Zasto bre?

Ja sam lepo rekao da isuvise volim svoj automobil da bi platio za njegove unistenje... I stojim iza toga... Retrogradno? Ala ti pricas gluposti...

A ti sebe poredis sa Novitec-om i Autodeltom? Wow... Alal ti mooda shefe... Sve si ih provalio, a? Pa, eto to sto ni oni ne daju garanciju vecu od 50.000 dovoljno govori koliko je to pametno... Nemoj da se ljutis, ali da imam 5-6k koje zelim da investiram u tu svrhu, svakako bih se pre obratio njima nego nekom wannabe inzenjeru...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Čet Jun 28, 2007 7:19 am

Vidim ja da je ovo brvno usko....
Na svetu postoje hiljade Noviteca i sli?nih ku?a koje budže aute, zašto?
Zato što postoje ljudi koji baš to traže ne ulazim u razloge.
Od svih tih hiljada Noviteca ni jedan nije došao na zemlju putem osmoze ili ga je donela roda, navežbali se usput.

Na svetu postoje hiljade ovlaš?enih servisa gde ?e re?i ma ne diraj ništa ovo je savršeno, bilo koji .novitec. ?e ti sve pokvariti.. Zašto?
Zato što postoje ljudi kojima je baš taj i takav auto sasvim dovoljan za ono što žele.

Koliko li su glupi tek oni u formuli 1 kad stalno nešto budže i motori im traju otprilike kao letnji pljusak... Koliko li je tek njima neki .Novitec. omlatio para a mogli su kupiti formulu 0 i nedirati ništa.

Tjuning košta na bilo koji na?in ali to ne zna?i da svako mora da ga radi.
O ?emu vi raspravljate?
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Čet Jun 28, 2007 8:26 am

Dora napisao: Zato što postoje ljudi koji baš to traže ne ulazim u razloge.
Koji je tvoj? :lool:

LM, ovo je tema gde jedna osoba kojoj motori nisu nepoznanica hoce nesto da uradi. Tako nesto nije lepo osporavati i nema razloga za to. Onima kojima to bode oci neka zaobidju topic i svi srecni. :cool

Prepirke i svadje nikad nisu donele nista konstruktivno i ruzno ih je videti. Zato mirmir
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 28, 2007 8:55 am

ja tu nista ne bi dir'o hahaha







nenade & rale spustite malo loptu... :cool
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 28, 2007 10:53 am

imamo cijelu stvar :D

Prijatelu :
Prvo kazes kako je to maltretiranje motora isplativija varijanta, nego jednostavno kupiti jaci a isti model za iste pare, a onda kazes da ti u stvari nudis kratkorocno resenje za 2k jurica, koje ce sjebati auto od 6-7k jurica vrlo brzo????
Posto si nastavio da prozivas a nisi procitao post aj da probamo jos jednom pre prekida filma !

1. Maltretiranje motora ce proizvesti vise snage nego li jaci skuplji model za iste pare...
2. Jel tebi vrlo brzo 50 000 km ? Koliko prelazis godisnje ? Da ne vozis taxi kojim slucajem ?
3. Auto kosta 6-7k e, a od cega se sastoji auto ? Jao pa da ima tu motor, kocnice, tockovi, sasija, branici itd.... i sve ce da se pokvari ako se od motora napravi turbo :D:D:D (kakvo otkrovenje, a? garant si se prenerazio)

Momcino ceo TS motor kosta 1k evra u najgorem slucaju !!! A cak i u slucaju najcrnje havarije, nikad ne ode SVE !!! (jel cifra dovoljno sitna ili da usitnjavamo jos ?)

A ovo
A ti sebe poredis sa Novitec-om i Autodeltom? Wow... Alal ti mooda shefe... Sve si ih provalio, a? Pa, eto to sto ni oni ne daju garanciju vecu od 50.000 dovoljno govori koliko je to pametno... Nemoj da se ljutis, ali da imam 5-6k koje zelim da investiram u tu svrhu, svakako bih se pre obratio njima nego nekom wannabe inzenjeru...
...je cist bezobrazluk, verovatno izgleda mnogo losije posmatracu sa strane nego li meni licno, al ako tebe ne brine ne brine ni mene, posto si ti verovatno astronaut ili bar kvantni fizicar pa mozes da delis packe kome stignes , eto ja se necu ljutiti, ja sam samo wannabe inzenjer :P

Ali ovim si cacnuo u zivac pola cannonballa :
Dobro si rekao samo jednu stvar - mene niko ne tera da to radim, i to sto sam to istakao je uparavo i pokrenulo ceo ovaj tvoj krsh od kurobecanja i pametovanja... uvredio si se sto smatram da je to g0vnarenje po motoru iskljucivo za klince zeljne kurcenja i da nije ni malo pametno i da je, kao sto si i sam priznao u krajnjoj liniji, pogubno za motor
a kad stigne gnev tunera, onda zaboravi miran san :hahaha:

Koliko jos veliki strumfe ? :dugokosi:
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Čet Jun 28, 2007 11:08 am

lopta spushtena... Dora je kao i (skoro ;) ) uvek u pravu... ja nisam napadao nekog k'o HOCE da radi vec prosto ukazao da je budziti savim dobar i ne tako jeftin auto, da bi se .smekerski. preslo par hiljada km, pa recimo, u najmanju ruku, ne shvatljivo osim ako si PROFESIONALAC (kao .oni. u formuli 1) kome je najmanje bitno koliko ce do ta potraje... bitno je biti prvi i najbrzi, tu nema spora... mada nije lose biti ponekad i pouzdan - pitajte Schumachera sta misli o tome posle Suzuke... Ferrari je leteo, ali ne dugo...
Znaci, kupis auto i spremas ga za trke, OK... pozovi neko etabliranog tunera ili g-dina Raleta, reci sta hoces, koliko to koshta i ruka ruci... ne pitaj koliko ce da traje... Ali pricamo o momku koji vozi Alfu 156 2.0 TS, po gradu, NIJE profesionalac, i verovatno NEMOZE da radi generalnu svaki cas pa sve od pocetka, i/ili kupuje nov auto za svaku trku od semafora do semafora...
AKO SAM ZBOG TOGA GLUP ILI RETROGRADAN onda je ovo poslednje sto sam ovde napisao IKADA...
Koliko sam shvatiop ovo je forum koji okuplja LJUBITELJE Alfi, a ne .inzenjere. koji OVDE prodaju svoje .znanje..

I jos nesto, posto vidim da ste se svi .ladno., cutke, slozili da FIAT pravi bolje motore od ALFE, da je V6 sranje i ostale bljuvotine ovde izrecene, da li se isto tako slazete sa tim da je OVAJ FORUM POSLEDNJE UTOCISTE ZA MOZGOVE KAO STO JE MOJ... ????? I izjavu da V6 retrogradan i zastareo motor a TS novotarija??? Sta je pre nastalo kokoska ili jaje... Obnovi malo istoriju .svaznajuci. .prijatelju..

Rale oprostam ti svo tvoje pametovanje, ali uvrede NE. Ti ja smo zavrsili svaku pricu ovde i bilo gde drugo..

Lopta spushtena... probushena...
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Korisnikov avatar
speedfreak968
Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti
Lokacija: Bgd
Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Postovi: 2510
Pridružio se: Uto Nov 25, 2008 10:52 am

Čet Jun 28, 2007 11:12 am

O moj Boze pa ti stvarno preterano s*res... Platis CEO auto 6-7k, pa onda tebi 2k, pa kad se sjebe, onda opet tebi 2k (1k motor + ruke) da bih ga posle jedva prodao opet za 6-7k... mada teshko... budzeni automobili se bash ne prodaju tek tako... Jel' imash jos nesto da me prosvetlis, o mochni?
Slika
If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Gu
Gumetina
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 28, 2007 11:32 am

Uvek !

Kupi Gnojfa, bolje ce ti stajati i vise ce te usreciti :D

Jos jednom , ja nijednom nisam spomenuo :
s*res
sjebe
g0vnarenje
balav
mooda
j*be
qrac
etc.

Pqracorucujem ti da iz fundamenta obratis paznju na ponasanje ;)

Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”