Sindrom JTD

Informacije o Alfa Romeo klubu Srbija, diskusije Alfista o Alfizmu i predstojećim događajima...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sindrom JTD

Uto Jun 12, 2007 12:46 pm

U obilasku juznog dela apeninskog polustrva, doziveo sam veliko razocarenje, 98% italijana voze dizel alfe, V motor je skoro nemoguce videti a poneki ts se moze jedva videti... Nemam ja nista protiv dizel makina, ali jednostavno mi se vise svidja odnost 98% prema 2% u korist benzinaca... Sta vi mislite hoce li se i kod nas ovaj odnos promeniti?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 12, 2007 1:36 pm

Prodaja automobila sa diesel motorom je na globalnom nivou vishestruko povecana u poslednjih 10 godina. Sa jedne strane to se mozhe shvatiti kao posledica sve vishih cena goriva, a sa druge kao rezultat pojave common-rail motora koji su ponishtili skoro sve loshe karakteristike koje su klasichni diesel motori imali u proshlosti. Automobili sa diesel motorima nisu vishe ni tromi, ni buchni, ni .glasni. :lool: kao shto su nekad bili, potroshnja se razvojem modernih tehnologija chak i smanjuje u poredjenju sa klasichnim motorima sa istim radnim zapreminama od pre samo 10-ak godina. Chak shta vishe, diesel ulazi .bezobrazno. i u vrhunski svet auto-moto sporta da jasno stavi do znanja da je vreme kad su diesel-e vozili samo ratari i traktoristi odavno proshlo... Pogledaj samo izmedju kojih automobila se vodi glavna .bitka. na trci 24 chasa Le Mans-a.

Razlichiti izvori nude donekle razlichite podatke o tachnom broju prodatih jedinica sa diesel motorom, ali opshti zakljuchak je da je broj konstantno u porastu, sa tendencijom daljeg rasta na godishnjem nivou. Naravno, ovde se uzima u obzri evropsko, azijsko i australijsko trzhishte. SAD je pricha za sebe...

Samo u Australiji, na primer, je ove godine prodaja novih automobila sa diesel motorom veca za 135 % u odnosu na godinu ranije. I to se odnosi na sve brendove, .sa sve. Alfa Romeom (Fiat-om uopshte), BMW-om i svima ostalima...

Ovo je navod koji se odnosio na proteklu godinu, iz jednog inache dosadnog chlanka o tendencijama na trzhishtu u auto-industriji:
...76 per cent of Alfas sold globally are diesels...
Zato nema razloga za strah ni paniku. Meni bar ovaj podatak govori da ogromna vecina ljudi preferira pre svega shto ekonomichniji nachin transporta, stavljajuci u drugi plan performanse, ali da ipak znaju da prepoznaju dobar proizvod shto Multijet motori svakako jesu.

Sa druge strane, ostaje onih 24 % koji Alfu kupuju iz drugih i drugachijih razloga... ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 12, 2007 3:38 pm

nesto mi nije jasna ta ekonomika, sasvim slucajno imam prilike da posmatram najnovijeg pasata sa 2.0 tdi motorom i neke stvari mi ni malo nisu jasne!? elem presao je 7k km i potrosio 1l ulja (nov motor, potrosice jos dok ne legne sve... bar tako kazu) e sad da bi stvar bila gora, taj litar ulja (ide samo neki specijalni kastrol x550 ili tako nesto) kosta 1400 dinara! :shock:
gde je onda tu racunica? zamena ulja 100e koju ces prebiti sa manjom potrosnjom :shock: kupiti novu generaciju dizela koja ima mnogo vise pomagala, evolucija, kojekakvih inovacija - da ne kazem perverzija u odnosu na jednog obicnog benzinca i da ne spomenem koliko je samo razlika kod odrzavanja! :? da bi ustedeo na ceni goriva?! + ima turbo!? :| sto ne naprave atmosferski dizel pa da se kurobecaju? ili ga uporede sa tb benzinom... ko zna gde se zavrsava ova prica...
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 12, 2007 3:52 pm

Ne dozhivljava svako automobile na isti nachin. :)
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Uto Jun 12, 2007 6:18 pm

Milos napisao: + ima turbo!? :| sto ne naprave atmosferski dizel pa da se kurobecaju? ili ga uporede sa tb benzinom... ko zna gde se zavrsava ova prica...
To sam vec negde napisao.
Smesno je uporediti atmo benzinski motor sa turbo dizelom.
Mislim da je dovoljno vratiti se u osamdesete kada se iz 1500 ccm benzinskog motora sa turbinom izvlacilo preko 1000 KS...
Korisnikov avatar
starac vujadin
Contact:
Garaža: Laguna Coupe, Smart
Lokacija: Stari grad
Lokacija: Stari grad
Postovi: 4327
Pridružio se: Čet Nov 20, 2008 6:27 pm

Uto Jun 12, 2007 7:10 pm

Sve ima svoju racunicu. Postoji razlika u pocetnim prodajnim cenama, zatim svako prelazi godisnje koliko prelazi i moze da zna da li mu se isplati ili ne, postoje cene u odrzavanja u servisima, postoji cena koja se placa s odredjenim nacinom voznje (ako hoces da vozis dizel kao benzinca onda to kosta ekstra), itd... stvarno puno parametara dolazi u obzir i svako treba ovom pitanju da pridje individualno. Ima vozaca kojima se dizel stvarno isplati, a ima i nekih koji ga kupe zato sto je to moderno, pa naknadno razmisle da ce sledeci put uzeti dizelasa. Ima i vozila gde je dizel mnogo svrsishodniji od benzinaca (kao terenci, npr) Medjutim, stasava i nova generacija vozaca koja se iskreno odusevljava kako idu dizelasi, tj. kako vuku kada se da gas, loze se na zvuk motora, itd... Posto davanje gasa i pravolinijsko kretanje nije samo po sebi neka bistra operacija koju izvodi nase telo, preporucujem voznju trolejbusom jer je utisak jos zesci...

Ne znam kako drugi, meni nijedan turbo dizel sa +-150ks koliko ima moj auto ne moze da pobegne, naprotiv,a pri tome ne mislim da sam velemajstor voznje. Zato ne vidim razlog zasto ne mogu da se porede atmosferci i turbo motori. To samo na ovom forumu vlada takvo misljenje. Sve moze da se poredi - i atmosferac ohv V8 od 4 litra i 200ks koji se vrti do 4500 obrtaja i neka Hondina vristalica koja ima manje od dva litra zapremine i vrti se preko 8000 obrtaja i turbo benzinac i turbo dizelas...cak (teoretski naravno) i atmosferski dizelas - ako su vrsta automobila koja se porede ista - po velicini, kategoriji i ceni...To je bitnija kategorizacija nego vrsta motora.

Da se vratim na temu - u svakom slucaju gotovo svaka firma ima potrebu da iskoristi talas popularnosti dizela, pa tako i Alfa. I ja bih to isto radio da sam neki faktor u Alfi. Nemam problem s tim, ali vozace takvih Alfi intimno ne bih smatrao Alfisitima, sto vecini takvima nije ni bitno.
Acqua-Olio-Benzina
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Jun 12, 2007 8:26 pm

preporucujem voznju trolejbusom jer je utisak jos zesci...
:lool: :lool: odlicno !

Giuliettu diesel sam vozio dosta dugo, bila je vrlo koristan auto, motor VM turbodiesel 2.0 se pokazao jako izdrzljiv, a i ishla je bash lijepo prema ostalim dieselima priblizne generacije ( a i nekim benzincima ). jedino uvijek je prisutan onaj osjecaj - nije to to ! nije bash prava Alfa.... (a koliko puta sam zaboravio sachekati grijac, jednostavno, nije mi u krvi )

dosad sam triput imao auta s plinom, i to mi se puno vishe svidja.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 9:20 am

Kad sam kupovao Alfu, ova koju sam kupio je najbolje isla....A probao sam ih nekoliko twin sparkova a chak i V6.....E sad sto je problem sa Alfama 156 pa kad malo .ostaraju. ne mogu nidje ne znam...al iz iskustva mi se cini da je sa dizelima to manje slucaj (mada su 2.4 dosta musicavi takodje)...

Cini mi se da Alfa pravi bolje dizel motore nego benzinske, cak i na trkama gdje je sve vise dizel alfi, posebno na 24h...

Meni se licno strasno svidja ona .plima. obrtnog momenta kad proradi turbo u kombinaciji sa kratkim mjenjacem dizela...Osjecaj je mnogo bolji nego u nekom benzincu slicnih performansi...makar sto se tice efekta lijepljenja u sjediste...

Ono sto je bitno...ostvaruje stotku za manje od 10 sekundi, moze 220km/h a trosi duplo manje od benziske alfe istih performansi...e sad da hvali zvuk, hvali...nedje mora da izdusi...

P.S.
Sto se tice plina...PIH... E to mi je ciganija prava :roll: ... Jednom sam imao kola sa plinom, nikad vise...(smrdi, puca, trosi, trokira i na kraju mi se jos i zapalio :mad: )
Korisnikov avatar
canezzi
Garaža: Alfa 156 mJet
Lokacija: Beograd
Postovi: 19
Pridružio se: Sub Nov 22, 2008 12:58 am

Sre Jun 13, 2007 9:41 am

[color=darkred:adfe5fd764][/color] svako ima pravo na svoje misljenje, ja imam 156-cu 1.9jtd, i prezadovoljan sam istim. hteo sam 156-cu i bilo mi je potpuno svejedno da li je dizel ili benzin, probao sam ih, osecaj voznje mi je mnogo lepsi nego sa 2.0ts. sto se tice ekonomicnosti, auto sam uzeo u aprilu 2006, i do sada sam presao 37000km, odrzavnje, nakog velikog servisa koji sam uradio kada sam ga uzeo (promenio sam sve spanere i kaiseve i vodenu pumpu), osim ulja i filtera nisam imao, na cajgeru sada pise 127000 i sve ide kao podmazano. bez obzira na stil voznje (iako je dizel ne stedim ga previse), do sada nisam primetio da mi je potrosio vise od 200gr ulja na zamenu (7-8000km), alfa je to. u svakom slucaju stvar ukusa. meni je svejedno koji je motor, (da je na placu bio 2.5 v6 ja bih ga uzeo) vazno je samo da je alfa.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 10:39 am

ja sam caleta savetovao da uzme dizel, ne zato sto je bolje nego zato sto je isplativije i samo zato inace znam ja da je dizel i ekonomicniji i sve to, ali ipak je benzin benzin.. inace svi sa kojima sam pricao tvrde da je ovaj novi dizel JTD ili JTDm super stvar i da ide jako lepo i sve ostalo, ali ja kda budem uzimao sebi auto uzecu benzinca, ili ako bude ekonomski opravadano dizela+ jedan benzinac ada ga vozim iz gusta
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 12:02 pm

Pa ako cemo tako onda u cemu je razlika izmedju 1.9JTD ili 1.6/1.8, s obzirom da se moze reci kako su to .sirotinjski. benzici za Alfu, osim u zvuku? Jer ipak pricamo o Alfi kao brzoj/sportskoj masini, onda po tome jedina prava Alfa je ona koja ima V6.

I ja bih voleo imati pravog benzicna, tj. V6, ali dok se ne budem mogao isprsiti za njega i ovaj JTD je sasvim zadovoljavajuci.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 12:08 pm

bigi, ne posmatras situaciju iz drugog ugla, pregledaj tezine automobila koje pokrecu ti 'mali' agregati! moj bivsi 1.4 sa 103ks, 1.6 120ks itd. sto mislis da je to sirotinjsko?! pre bi rekao da su pogresili oko tezine auta sa uklapanjem agregata! :?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 12:18 pm

Ljudi nemojte da me pogresno shvatite, 1.6/1.8 su fenomenalni motori.

Ali ako zelimo brzu voznju i instinsku pravu Alfu oni su slabi, bez obzira da li ta Alfa ima 1100/1200/1300 kg. Ja vidim da su ti motori ubaceni zbog toga da bi ih moglo vecina ljudi priustiti, bas kao sto su dizeli ubaceni samo zbog ekonomske isplativosti a ne zbog fenomenalnih karakteristika.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 12:59 pm

Evo ja imam godinama V6 Turbo. Opasna sprava...i zvuk,i potezanje,i krajnja brzina,i elasticnost...Zaljubljen sam u to SRCE.
Trosi 11L po gradu obicne voznje. Na autoputu do 9L. Kad mi se moze,stignem i do 15L na 6000 obrtaja...
A skoro provozah 156 SW 2.4 JTD 150 KS. Moram priznati-veoma zanimljiv osecaj. Oma povlaci i ide,ide,ide. Po zvuku se primeti da je zeldi ali razmisljam +30 KS i jos po nesto-bila bi vrlo zaj***n konkurent mnooogim benzinjarama. U buducnosti zelim uzeti ovakav primerak pa cemo videti sta sve moze.
A njena ekonomija...Ona je prvenstvena stavka.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 2:29 pm

he he znao sam da ce bigi da se oglasi cim procita :)... pa nisam ja hteo nikoga da uvredim i pogdim ovom temom... ja kad vidim alfu dizela srce mi podjednako zaigra kao i pred benzincem... ova tema cak i ne bi trebala da se bavi procenom sta je bolje dizel ili benzin agregat, vec me je samo znimalo vase misljenje da li je nasa zemlja zaostala za tamo nekom italijom, i da li ce se kod nas nesto promeniti na tom planu, u skorije vreme?
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 2:50 pm

Ne znam zasto tako mislis, u Srbiji se vozi mnogo dizela, cini mi se mnogo vise nego benzinaca, ali ozbiljnih benzinaca, ne racunam ove male benzince tipa 1.1 ili 1.3, pa cak i 1.6!
Dizel je stvarno gorivo sa dosta vecim iskoriscenjem nego benzin, pogotovo ovi sa turbinom, mada su sada skoro svi turbo!

Sto se mene tice istina je da u Alfu ne treba da ide dizel onako kad se gleda ideoloski, ali nema tu niceg loseg dok god su ti motori negde pri vrhu sto se tice karakteristika i kvaliteta!
U pitanju je samo licni afinitet svakog od nas, kome smeta ili ne, ili u krajnjoj liniji ko voli ili ne!
Za koju deceniju cemo voziti mozda svi na struju, ili metan, LPG, ili nesto sasvim drugacije pa ce to opet izmeniti stari nacin rasmisljanja, ali u globalu ce sve to biti isto!

Iz moje perspektive gde su mi jako bitni zvuk i visoki obrtaji (sto u sustini cini osnovu svakog sportskog motora) ne bih se mogao naci zadovoljnim kao vlasnik dizela, ali verujem da bih pronasao njegove prednosti kad bih ga imao, ma koliko ja zadrt i staromodan bio!
Ali u svakom slucaju ako pricamo o ekonomicnosi voznje, svakako da je najjeftinija opcija LPG koji ne menja nista po pitanju karakteristika benzinskih motora, samo pojeftinjuje njegovu exploataciju, pa cak i odrzavanje u nekoj manjoj meri!
Cak i tu ima onih koji ce pronaci mane, uvek ce se ideoloski posmatrati stvari pa ce uvek i biti razlicitih stavova ljudi konkretno oko ovoga!

Ako poredimo benzinski turbo motor sa LPG i dizel turbo motor... Jednostavno ne mogu da se porede! :mrgreen:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Jun 13, 2007 2:52 pm

@ veki-peki
Ma daleko od toga da sam se uvredio :cool

Samo ne volim kada se vrsi klasifikacija Alfista i Alfizma prema motorima. Po meni poenta je u samom dozivljaju voznje u Alfi bez obzira na motor, jer mnogo vise zavisi od vozaca nego od motora. A najbolji primer je test koji je bio objavljen u Auto Bildu pre par brojeva. Na stazi Nurburing bio je organizovano trkanje Mercedesa A klase sa 90ks i Porsche-a (valjda Carrera S sa ~350ks), ali Mercedesa je vozio malo stariji sampion DTM-a a Porsche-a njihov novinar. I naravno da ga sampion DTM debelo odrao.

A sto se tice trenda porasta prodaje dizela kod nas, mislim da se to i kod nas uveliko menja. Samo pogledajte auto kuce koje prodaju polovne automobile, po neki benzinac a sve ostalo dizeli. Ipak kako kupuju svi ostali, tako cemo i mi. Samo se nadam da ce ovi turbo benzinci se sto pre omasoviti, jer nista lepse od toga kada se zavrti turbina :twisted:
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Sre Jun 13, 2007 5:53 pm

Licno, dizel samo ako nema alternative. A to moje opredeljenje ne znaci da podcenjujem one koji voze dizel masine (samo prijatelje malo podhebavam ;)).

Ipak, ne mogu mirno da slusam kako su dizel motori sa turbinom potpuno prevazisli benzince. I to se krene porediti atmo sa turbom. Tu mi se pali lampica za pregrevanje mashine pa moram da otvorim ventil da ne dodje do pregrevanja! :P
Korisnikov avatar
Player
Garaža: Gtv V6 TB
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 153
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 4:22 pm

Čet Jun 14, 2007 1:08 am

:podrzava
Objects in the mirror appear
TO BE LOSING !!!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 14, 2007 7:18 am

@GT
Svaka ti na mestu,dao si naj realniji odgovor ;)
@EXTREME
Znam da .svaki ciga svoga konja hvali.,ali malkice si u zabludi :?
Ja sam licno za jaceg benzinca sa TNG-om :mrgreen:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 14, 2007 12:37 pm

Znas kako, imam loshe iskustvo sa plinom... A da sto valja fabrike bi pravile kola na plin odmah, ne bi se naknadno ugradjivao....Mislim neke su fabrike pocele i sa tim ali to je vrlo vrlo mali procenat u odnosu na dizele i benzince....sve ima svoje zasto ;) mislim da je prije svega bezbijednost u pitanju...nisu milioni ljudi shirom svije ludi a mi se .balkanci. nasli pametni...

P.S.
Kad smo vec kod plina...meni je interesantno to sto niko ko ima plin ugradjen ziv ne bi priznao da ima nekih problema sa njim, da mu trosi vise no sto bi trebalo, da slabije ide itd. itd. ...a kad se malo zagrebe ispod povrsine svi imaju nekih problema kao i kod svake prerade kojom se pokusava nadmasiti fabrika koja je napravila auto... ...po meni sto fabrika napravi to je :dugokosi: , ostalo je :roll:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 14, 2007 2:24 pm

eXtreme napisao:NEPOTREBNO JE CITIRATI POST IZNAD.
Slazem se sa tobom da plin moze biti problematican,ali samo ako se nestrucno ugradi,lose odrzava....itd
Ja sam ugradio seqvent kod extra majstora i nemam za sada nikakvih problema.Potrosnja je za litar u proseku visa nego na benzin,performanse 95posto kao na benzin :mrgreen:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 14, 2007 5:35 pm

Slusaj eXtreme

Da ima sujetnih ljudi otpuno se slazem i onih nerealnih i neiskrenih takodje!
Ali ako ti kazem da mi je sa ugadnjom venturi sistema, znaci samo lambda control u 146 2.0 Twin Spark potrosnja 9-10 litara u prolece i leto, a 10-11 na jesen i zimu! Ovo je naravno mesovite voznje, potpuno jednako grada i otvorenog puta, sa klimom i cesto teskom nogom na gasu, znaci ode i vise ponekad, ali samo u extremnim uslovima, ceo dan u BG u sobracaju u guzvi sa klimom, kreni-stani, semfori i ostalo, popne se na 14-15 litara!
Znaci ova informacija je tacna milion posto i govorim ti kao normalan i zreo covek koji nema razloga da bilo sta izmislja, ulepsava i rezira!
Moja 146 je teska 1240 kg sto i nije mnogo manje od 156, eto tek nesto manje od 100 kg pa bi trebalo biti isto, a da ne govorim o sekvent sistemu koji ce imati jos bolje iskoriscenje i nikakvu razliku u performansama! Ja ih osecam ali samo preko 5000 rpm, gde po malo zastajkuje a moglo bi se izraziti u 3 do 5% razlike, dok pri nizim obrtajima (svakodnevna voznja po gradu) prilicno bolje reaguje na plinu, takvo je gorivo gde mu manjak vazduha prija, a visak gusi!

Verujem da si imao problema, ali isto tako garantujem da sa dobrom ugradnjom (koja bi trebalo da se podrazumeva) ne sme biti nikakvih problema!

Ne namecem nikom svoje misljenje, vec samo pokusavam da pojasnim kako zaista stoje stvari, mada se na ovom forumu mnogo pisalo o tome, samo treba volje i pronaci!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 14, 2007 5:51 pm

ja mislim da je ekspanzija novih turbo dizela i zato sto se oni jednostavno lakse voze od atmo benzinaca iste snage... imaju daleko veci obrtni moment recimo 2.0 TDI i common railovi imaju oko 320 NM obrtnog momenta, a pogledajte koliko imaju nasi 2.0 benzinci... osim toga oni taj obrtni moment isporucuju vec na 1800-2000 obrtaja, dok benzinac isporeucuje tek na recimo 4000. isto je i sa snagom, benzinci isporucuju max snagu na recimo 5500 obrtaja ili 6000 a dizel na 4000, ali i ispod veliki procenat od maks. snage isporucuje... zbog velikog obrtnog momenta su i mnogo elasticniji od benzinaca.

ja kazem, vozim atmo benzinca 2.0 od 136 konja, al jbg ipak priznajem da je lakse voziti, da je prijatniji za voznju, elasticniji 2.0 TDI ili CR i da bolje povlaci vec od niskih obrtaja...

jednostavno moze i moja baba da ih vozi, odmah povlace, kako god da okrenes... cak i ako se zajebes nesto. i kao sto neko rece idu,idu,idu... :shock: prebacis u visu brzinu opet ide, ide,ide... ili ides uzbrdicom, zaboravis da si u 5., ides sporo uzbrdo i on ide, nije mu bas drago, ali vuce dosta dobro :shock: vozio me neki dan kolega i zapricao se,zaboravio se, covek ide uzbrdo u 5., vozi mozda 20... meni to nikad ne bi palo ni na kraj pameti... doduse pre sam vozio dosta slabije benzince koji bi se sigurno gusili, trzali,skakali u takvoj situaciji, ne znam kako bi se ovaj sad ponasao, nisam probao, mada verujem daleko losije od TDI-a...

a inace smatram da su vrh turbo benzinci ali su relativno retki koliko vidim...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Jun 14, 2007 7:11 pm

eXtreme napisao: P.S.
Kad smo vec kod plina...meni je interesantno to sto niko ko ima plin ugradjen ziv ne bi priznao da ima nekih problema sa njim, da mu trosi vise no sto bi trebalo, da slabije ide itd. itd. ...a kad se malo zagrebe ispod povrsine svi imaju nekih problema kao i kod svake prerade kojom se pokusava nadmasiti fabrika koja je napravila auto... ...po meni sto fabrika napravi to je :dugokosi: , ostalo je :roll:
i ja imam ugradjen seqvent i za ove skoro cetiri godine imao sam dva problema prvi ciscenje isparivaca pre sest meseci ali mu nije bilo pomoci pa ga nedavno promenih i to je sve.
nemam nista protiv dizela cak bih rado posedovao jednog ali kad bih birao prvo bih izabrao ovo sto imam i sad(benzin/plin) jer brate ide za [size=]male[/size] pare.
A ovi GT i Banderas nesto vi ne racunate dobro ili vam nisu tako teske noge kao sto kazete!
Ja sa 146 1.4ts bez klime 53kg=400km sto je znaci 13kg na sto kilometra

Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”