Koliko vam traju viljuske?!

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Koliko vam traju viljuske?!

Pon Jun 11, 2007 3:05 pm

Posto sam imao verbalni duel u drugom delu foruma, ne znam da li zbog nerazumevanja ili nedostatka zelje da se shvate neke stvari, dotakli smo opet nesto sto nije bilo bitno za tu temu, ali je bitno za ovu!

Koliko predjete kilometara sa sa vasim viljuskama, sto .originalnim. sto neoriginalnim?!

Posto su neki poceli da se razbacuju sa ciframa od po 300 000, 500 000, pa i milion kilometara, prosto me je navelo da pitam!

Eto moje se jos ne cuju u voznji, ali posle 40 000 Desha me je upozorio da ce uskoro doci na red, jer su pokazale male znake slabosti!

Mogu da odgovore i vlasnici drugih vozila, ne samo Alfi i oni koji imaju iskustva, samo ne oni .rekla-kazala. sto znaju nekoga, ko zna nekoga...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 3:35 pm

Ja sam moje menjao na 86 000 km kad sam uzeo auto (pod uslovom da je bila prava km). Zamenio i za sada presao 20 000 km felne 17 i sve ok.

Sve zavisi, po kakvim se putevima vozi, kojom brzinom, da li su org itd. Pozz
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 4:08 pm

Da se ne lazemo,meni na Fiat Tipu stradaju jednom godisnje 15000km i tu je kraj.Razlog je svima poznat a to su nasi .dobri. putevi.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 4:15 pm

Posvedjena Alfa 164 , podmodel 9000 , traju pa traju, neznam da je ikad iko menjao a da nije odvalio metar bankine od 20cm betona ;) :p
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 5:03 pm

Isto tako...ne znam kada se menja viljuska cela...to je takva slabost na tim Alfama da je to strasno...mislim menjati viljuske... :roll:
srdjan_p
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: ZR
Postovi: 190
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:15 pm

Pon Jun 11, 2007 5:05 pm

Pa menjaju se jer ne moze samo da se zameni kugla nego mora komplet...silent blokovi mogu da se menjaju...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 5:24 pm

Ahh.. pa tako reci, ok.

Kugla na viljusci, jedna jedina menja se na od 300.000+km pa do nikad, sve zavisi koliko je i kuda orano. :)
15 minuta po strani na parkingu. Zahteva spec alat za vadjenje.
12? po strani.

Sileni, jedan zadnji na 200.000+ (15? komad) 20 mnuta za obe strane na parkingu.

Osovina viljuske , lezaj od aluminijuma, kad ga so pojede (galvanski spoj) na oko 10 godina.
10 minuta po strani na parkingu. 6? za 2 komada po osovini.

Sileni na osovini, 2 koada = NIKAD.

==================================
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 6:10 pm

Ove cifre vaze kada vozite u Svedskoj, pretpostavljam da kada se vozi u Srbiji godinama da nema sanse da traju toliko... Ili se varam???

Inace na Nissanu se ne menja viljuska nego posebno silen blok i posebno kugla...
Na Mazdi 626 jedna viljuska zamenjena na 220.000km a druga na 260.000km...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 7:13 pm

Nista osim Srbije me ne interesuje!

Cekaj, hoce li neko da mi kaze da je problem samo u kvalitetu izrade?!
Ili ima mnogo veze sa tim kako je ona projektovana, na primer 156 i njen jako osetljiv trap koji opet pruza neke druge popzitivne stvari, tipa kvalitet oslanjanja! Koliko ja znam, 156 nema nikakvih problema ovog tipa u inostranstvu!
Neko rece da je na Passat-u novom takodje ista prica, to jest na pretposlednjem koji je u generaciji sa 156 gde su takodje aluminijumske viljuske?!

Da li to znaci da ako uzmem viljuske nekog Nemackog proizvodjaca za moju 146 one ce takodje trajati po 200 000 kilometara naspram ovih .originalnih Italijanskih. koje su kao lose i traju pet puta manje?!

Moze li neko da mi objasni u cemu je caka, ali realno, jer prosto zdrava logika mi ne dozvoljava da prihvatim da je problem samo u kvalitetu izrade gde jedne traju 40 000 a druge 400 000 kilometara, ili se nikada ne pokvare, to mi je jednostavno nemoguce! Razlika u kvalitetu moze biti do maximalnih 50% ako govorimo o dve ozbiljne firme, jedna iz Nemacke a druga iz Italije (posto vazi misljenje kako su Italijanski automobili manje kvalitetni), a ovih 1000% razlike meni govori da je po sredi neka druga stvar!
Najrealnije bi bilo uporediti mi BMW koji potencira jako slicnu stvar kao i Alfa, kako tu stoje stvari (od 1998 recimo pa na gore)?!

Moze li neko da mi odgovori realno?!
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 7:26 pm

Ljudi, skinete sa SAABa 9000 veshanje, prednje i zadnje i imate pola tezine Alfe , stvar je u robusnosti konstrukcije.

Te cifre nemaju preterane veze sa Svedskom ili Srbijom, broj izkrivljenih felni je jedina razlika. :x
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 8:03 pm

meni na fiatu coupeu ,(isto 145,146,tipo,marea,HGT bravo )viljuske isle 150000km fabricke i onda ih menjao sa .ne znam ni ja kojim. i evo presao 25000km sa 17. i prodao auto sa ispravnim viljuskama.sve vozeno skoro van grada i po BG najvise gradska.
na 156 menjao na 190000km -po satu.bile original,,kupio kao original u fiatinu i jos se decko voza a prodao sam mu auto pre godinu dana...mislim da je do sada presla sa tim . novim. viljuskama oko 7000km.ali se ne zali....
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 8:06 pm

u Srbiji iskustvo, 10+ godina vo
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 8:46 pm

BOOST napisao:Ljudi, skinete sa SAABa 9000 veshanje, prednje i zadnje i imate pola tezine Alfe , stvar je u robusnosti konstrukcije.
Ovo cu shvatiti kao deo odgovora i delimicnu potvrdu onoga sto sam mislio... Ima li svrhe uporediti sada lezanje jedne 156 i SAAB-a 9000! :roll:

Gde je M sada da kaze kako je na BMW...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 8:47 pm

vidim da ste se dohvatili svega sem profila guma i samog vozaca, sto verujem moze da odvede i do 100% razlike u iskustvima sa istim autom i istim kvalitetom trapa, odnosno same viljuske! pitanje je malo siroko, ima svakakvih iskustava na razlicitim automobilima te se moze napraviti poredjenje od osetljivijeg trapa do 'onog svedskog'! :lool: sve ovo vazi samo za zemlju srbiju...

na mojoj 146 su fabricke zamenjene na nekih 85.000 sa gumama 195/50/15
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 9:12 pm

GT napisao:
BOOST napisao:Ljudi, skinete sa SAABa 9000 veshanje, prednje i zadnje i imate pola tezine Alfe , stvar je u robusnosti konstrukcije.
Ovo cu shvatiti kao deo odgovora i delimicnu potvrdu onoga sto sam mislio... Ima li svrhe uporediti sada lezanje jedne 156 i SAAB-a 9000! :roll:

Gde je M sada da kaze kako je na BMW...
Ako se vatas one klasike da je tezina u vesanju hendikap, hm.. da u pravu si, sem sto neznas da SAAB na razvoj vesanja ostavi resursa kao neke druge fabrike na ceo auto :lool:
Direktno, SAAB priznato spada medju auta sa boljom kontrolom upravljivosti , naime u svim uslovima. :D
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 9:15 pm

Milos napisao:vidim da ste se dohvatili svega sem profila guma i samog vozaca, sto verujem moze da odvede i do 100% razlike u iskustvima sa istim autom i istim kvalitetom trapa, odnosno same viljuske! pitanje je malo siroko, ima svakakvih iskustava na razlicitim automobilima te se moze napraviti poredjenje od osetljivijeg trapa do 'onog svedskog'! :lool: sve ovo vazi samo za zemlju srbiju...

na mojoj 146 su fabricke zamenjene na nekih 85.000 sa gumama 195/50/15
Jedino sto sam ikad menjao na nekom SAABu su zadnji sileni na viljuskama ubijeni Nm a ne putevima.
Rupe kojima se smejem u srbiji ostavljaju vecinu auta pored puta.
Nigy
Garaža: .
Lokacija: ...
Postovi: 2436
Pridružio se: Sre Nov 19, 2008 4:33 am

Pon Jun 11, 2007 9:28 pm

Na AR 75 traju koliko i ostatak auta, a to je za sada 19 godina... rugalica
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 9:34 pm

Definitivno samo razlika u konstrukciji i nameni koliko vidim!

Vi SAAB-ovci se stalno busate kako vozite T-80, vrata vam teza duplo od onih na 164, pa onda trap lomi beton, pa udarite u drugi auto vama nista i ostale SF price, a ovamo pricate kako je to ne znam kakav sportski auto, hehehe da od tri i po tone, kako da ne! :lool: Pa naravno da ce da vam traju viljuske isto kao i na tom T-80 Ruskom tenku, fale vam samo gusenice! :mrgreen: ;) NHF

Salu na stranu, ali svi se nesto pucaju u grudi kako njihov auto moze ovo ili ono, ali niko da mi da konkretan odgovor zasto je to slucaj, ima li neke veze sa voznim osobinama i zasto ako je to tako dobro ne stave i u Alfu, verovatno nemaju takvu tehnologiju kao u SAAB-u?! ;) :cool
Korisnikov avatar
flugzeug
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: Beograd-Banjica
Postovi: 3
Pridružio se: Pon Nov 24, 2008 10:49 pm

Pon Jun 11, 2007 9:36 pm

Ja sam zamenio viljuske pre oko godinu i po dana, jer su bile totalno u ku... i stavio sam italijanske BIRTH! Presao sam do sada 30 000km i nema jos uvek nikakvog lupanja. Redovno kada imam priliku da se nadjem nad kanalom prekontrolisem auto odozdo. Jedino sto sam primetio nakon ovih 30 000km da su sileni na prednjoj tacki vezivanja malo smeksali (provera je metodom pajsera i poluge)! Ali jos uvek je sve utegnuto, nema lupanja na rupama ni preterane potrosnje guma sa unutrasnje strane. Za pare koje sam dao za viljuske (2x3500 din) i 0 din za ruke (zato sto su moje) :lool: ja sam zadovoljan! Pretpostavljam da uz normalnu voznju, ne preko dzombi ima da izdrze jos toliko najmanje!
Odnos prema autu, nacin voznje, savladavanje ivicnjaka, velicina felni, distanci, rupe, reglaza, gume, so u zimskom peridu, itd. Sve ovo i jos mnogo toga utice na to koliko ce da traju sileni i kugle!
Licno ne verujem u neke kilometraze preko 100 000km! To je za Srbiju (putevi) malo verovatno.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 9:37 pm

A sta su vam viljuske? Posto nemam pojma sta bi to rebalo da bude... :oops:
(ozbiljno - u BL nisam cuo taj izraz a u poljskom nista nema slican naziv)

EDIT
dobro, shvatio sam sta je u pitanju :) i sad me jedno zanima - sta tu ima da se razvali osim selena? :?
ne racunam slucajeve .izbijanja bankine. :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 9:43 pm

SF??

Code: Obeleži sve

Saab .The Safest Car in Sweden. for the fourth time

Saab 9-5 continues Saabs tradition as .The Safest Car of Sweden., an award given by the Swedish insurance company Folksam. The award is based on a large number of real traffic accidents in Sweden and statistical analysis of risk of fatality and injuries causing invalidity in car accidents.

The three first Folksam Awards were given to Saab 9000 in 1989, 1992 and 1994. For example, Folksam in 1994 established that Saab 9000 was 65 percent safer than the average car and therefore in its own safety class compared with the best competitors. In 1999 Folksam named Saab 900/9-3 and Saab 9000 as some of the safest cars on the Swedish roads. The cars were ranked into the .Gold group. of five car models that according to Folksam were 50 percent safer than the average car. It is natural that the Saab 9-5 now has taken over the role as the safest car since Saabs safety policy .The Real Life Safety. is also based on analysis of real accidents.

At an award ceremony arranged by Folksam May 5, Saab Automobile was represented by its Chairman & CEO, Peter Augustsson, Per Lenhoff, head of the crash safety team and Torbjorn Olsson, President of Saab Opel Sweden. 
Sve ima veze
http://www.channel4.com/4car/news/news- ... ef=archive

Pozz
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 9:55 pm

Pa dobro majku mu, ne moze covek ni da se nasali, odmah se ide u raspravu... :roll:

156 napred...

Slika

Nazad...

Slika

147 nazad...

Slika

Neko ce verovatno reci da se stedi na materijalu... ;)
superfly tnt
Contact:
Garaža: Ford Tabanus
Lokacija: Zagreb
Postovi: 386
Pridružio se: Sre Nov 26, 2008 12:53 am

Pon Jun 11, 2007 11:08 pm

kugle promjenio preventivno, bile jeftine, i pogresio. otisle za godinu dana. nasao polovne original, stavio i zasad dobro nakon 50000km. vilica se ne mijenja jer je mrcina. govorim o alfi 75
srdjan_p
Garaža: Alfa Romeo
Lokacija: ZR
Postovi: 190
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 8:15 pm

Pon Jun 11, 2007 11:14 pm

Ovo zadnje vesanje na 156/147 je smesno...da ne verujes...na 145 je to mnogo ozbiljnije...
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Jun 11, 2007 11:17 pm

GT , neuzrujavaj se , zna da kapiram salu sam se malo salim.

btw:
SAAB viljushka?

Slika

Moz bit daje viljushka, meni lici na .vile. u poredjenju sa viljuskama ;)

Povratak na “Area Servizio”