nemoguca misija=otvoriti gepek

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Korisnikov avatar
sasa bg
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 116
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:29 am

nemoguca misija=otvoriti gepek

Ned Maj 06, 2007 11:01 am

Desilo se samo od sebe. Ne mogu da otvorim gepek, na GTV-u, ni kljucem, a ni preko el. tastera. Kao da se pojavila neka mehanicka prepreka. Brava ne moze da se okrene dovoljno u desno, taster reaguje (cuje se), ali se nista ne desava. U srevisu smo stiskali, krivili, ljuljali :? haubu, ne bi li se nasao neki polozaj, i nista.

Skidana su zadnja sedista, ali GTV ima dupli lim, tako da je nepristupacno.

Razmislajo sam da se razbusi cilindar, ali ne znam da li bi to omogucilo neki laksi pristup mehanizmu. Plasim se da je poslednja opcija lomljenje i secenje kompletnog plasticnog kucista brave, sto iziskuje kupovinu novog dela, a pre svega cekanje.

Da li je neko razresavao takvu situaciju?
Korisnikov avatar
scudetto
Garaža: Alfa Romeo 146 Ti
Postovi: 131
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:37 pm

Ned Maj 06, 2007 12:03 pm

sine najebo si ja se prijavljujem za secenje :twisted:
Korisnikov avatar
Dora
honorable
honorable
Contact:
Garaža: FIAT :(
Lokacija: Novi Sad
Lokacija: Novi Sad
Postovi: 1552
Pridružio se: Pon Nov 17, 2008 10:00 pm

Ned Maj 06, 2007 1:01 pm

Nisam baš siguran ali neki tipovi Alfe imaju rezervnu sajlu ispod zadnjeg sedišta ako zakaže mehanizam.
Proveri uputstvo ako imaš..
Korisnikov avatar
scudetto
Garaža: Alfa Romeo 146 Ti
Postovi: 131
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:37 pm

Ned Maj 06, 2007 10:23 pm

gledali smo nigde nema sajlice :( zato je i vadjeno sediste
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Ned Maj 06, 2007 11:42 pm

Hmm, secam se da smo rashrafili znak kod Milosha i zakrenuli ceo sklop (koji se drzhao samo na sajli) za 90 stepeni u smeru kazaljke na satu - gepek se otvorio.

Eh sad, ne znam da li je moguce uraditi tako na GTV-u...
Korisnikov avatar
sasa bg
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 116
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:29 am

Pon Maj 07, 2007 8:12 pm

Hvala, Laki, probacu to, a ako ne uspem onda idem do Paje bravara u Zemun. Scudeto ( :freak: i brusilica) mi je poslednja opcija.
ki
kilson
Drug Član
Drug Član

Pon Maj 07, 2007 11:51 pm

Hm, gledao sam sa Miloshem. Necesh moci, moracesh da razbushish shrafove, jer su sa zadnje strane bez glave - zaobljeni su.

Ostatak posla znash, zakretanje itd...

Posle toga ubaci klasichne shrafove. :)
Korisnikov avatar
sasa bg
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 116
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:29 am

Uto Maj 08, 2007 6:20 am

Nema srafova. To je kod nekih drugih modela, znam da 156-ica ima taj deo sa zalomljenim srafovima. Plasim se da je nasilje poslednja opcija.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 08, 2007 8:01 pm

imas u onoj ulicici sto izbija na bulevar(zaboravio sam kako se zove) iza picerije orao auto bravar vidi mozda on zna neku caku?
puno srece u resavanju

p.s imam i ja brusilicu :idea:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Uto Maj 08, 2007 9:10 pm

Zarka Zrenjanina je ulica a ide od okretnice 83 na crvenom krstu pored male Jugopetrolove pumpe prema bul. niz ulicu sa desne strane. Autobravar. Pozz
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Sre Maj 09, 2007 9:35 am

nadji ili dobrog matorog bravara ili nekog iskusnog kradljivca automobila. najbezbolnije resenje, meni pomoglo u par navrata za slucajeve kad su prijatelji zakljucavali kljuceve u gepek a sva druga vrata vec zakljucana.

kako su otvarali ne znam ali im treba malo vise nego meni s kljucem. kad ih vidis sta rade, ozbiljno se zapitas cemu brava uopste i setis se odmah izreke .brave su za postene..

srecno

*nemoj brusilicom pa makar morao da odvalis pregradu iznutra pa odatle otvoris.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 09, 2007 5:42 pm

Ma nemoj da se sekiras otvoricemo je na skupu udruzenim snagama. ;)
Pozz
Korisnikov avatar
scudetto
Garaža: Alfa Romeo 146 Ti
Postovi: 131
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 7:37 pm

Sre Maj 09, 2007 10:28 pm

:miniright:
Korisnikov avatar
sasa bg
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 116
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:29 am

Čet Maj 10, 2007 1:06 pm

Hvala svima. Sutra zakazano kod Paje u Zemunu (stari majstor, a znam da voli i Alfe).

U svakom slucaju sam zamolio komsiju Ljubu, da ne gasi nocu telefon, u slucaju da se probusi guma, njegova 166-ica ima 5 srafova :surprise:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 10, 2007 5:43 pm

:shock: GTV 5x108 ???
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Čet Maj 10, 2007 9:25 pm

sasa bg napisao:Hvala svima. Sutra zakazano kod Paje u Zemunu (stari majstor, a znam da voli i Alfe).

U svakom slucaju sam zamolio komsiju Ljubu, da ne gasi nocu telefon, u slucaju da se probusi guma, njegova 166-ica ima 5 srafova :surprise:
Paja nije star po godima, a za majstore je majstor :)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Sre Maj 16, 2007 8:37 am

sasa bg napisao:
U svakom slucaju sam zamolio komsiju Ljubu, da ne gasi nocu telefon, u slucaju da se probusi guma, njegova 166-ica ima 5 srafova :surprise:
166 5x108, GTV 5x98
Korisnikov avatar
sasa bg
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 116
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:29 am

Pet Maj 18, 2007 8:10 am

Resio je to Paja, za 10 minuta. Narezao je kljuc, uzeo smrt kljesta i otvorio, u kombinaciji sa stiskanjem dugmeta u kabini. Covek je expert, a uzeo je samo 500 dinara za operaciju.

Problem je nastao prilikom vracanja znaka na zadnju haubu (skinut je znak i odnesen na restauraciju, farbanje i lakiranje), tada je ispao mali plasticni deo iz mehanizma znaka i ostao je u tapacirungu poklopca gepeka, i naravno posle nekoliko dana, uz pomoc cika Marfija, upao je u mehanizam vrata. Znak je na veoma nepristupacnom mestu, tako da je sama operacija vracanja znaka trajala skoro sat vremena.

Drago mi je da je to reseno, kako zbog mene, tako i zbog mojih drugova ponosnih vlasnika BMW-a, Mercedesa i slicnih vozila, koji su se smeskali i komentarisali da je to italijanski kvalitet, sto je u pitanju ljudski faktor i splet okolnosti. Pozdrav svima.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Maj 18, 2007 9:32 am

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Maj 18, 2007 12:47 pm

prica sa srecnim zavrsetkom :lool:
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Ned Maj 20, 2007 8:42 pm

Uhm, jel moze telefon tog Paje? Imam isti problem :mad:
Korisnikov avatar
sasa bg
Drug Član
Drug Član
Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
Lokacija: Beograd
Lokacija: Beograd
Postovi: 116
Pridružio se: Pet Nov 21, 2008 8:29 am

Pon Maj 21, 2007 7:05 am

Telefon u radnji je 011 219 73 37. Srecno. ;)
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pon Maj 21, 2007 9:03 pm

Bio jutros tamo. Gepek uspesno otvoren, ali...
Uzgred sam trazio i da mi napravi jos jednu kopiju kod kljuca (posto imam samo jednu), medjutim, nismo se bas razumeli najbolje.
Kod kljuc je 3200 a vadjenje koda 2200. Sad, nisam imao pojma sta je vadjenje koda (kapirao sam da je to kopiranje cipa i jos 1000 za narezivanje i prebacivanje na novi kljuc).
Uglavnom, zavrsilo se tako sto mi je majstor (nije bio Paja vec neki drugi) fizicki izvadio cip sa starog i prebacio u novi kljuc :?

Ne znam da li da se smejem ili da placem. Uglavnom, sledeci put cu traziti detaljno objasnjenje celog postupka.

Povratak na “Area Servizio”