Giulietta 2.0 TD 1983
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Giulietta 2.0 TD 1983
Daklem,kao sto naslov kaze Giulietta TD 1983 i izgleda da je uzimam za sredjivanje pa me samim tim zanima sve vezano za ovaj model i motor VM 2.0 TD...
Prvo,gde moze da se nadju delovi za nju prevenstveno karike a za ostalo videcemo kad je kupim i vidim sta joj jos fali a karike mi je reko vlasnik preko telefona da joj ne valjajaju....u nedelju idem da je vidim pa cu napisati sta mi jos treba.
Drugo:Slabe tacke ovog motora,sta najvise crkava? I turbina koliko je osetljiva na ne paznju vlasnika? (Mislim na cepanje,voznja odmah po paljenja bez zagrevanja i tako to..)
Trece:Limarija, znam da Alfe iz tih godina nemaju neku zavidnu limariju ali me zanima konkretni na ovom modelu kakva je? Sta najvise truli? Vlasnik kaze da je uglavnom zdrava limarija...ali to ce se tek videti uzivo...
Za sada toliko kako mi sta pada na pamet jos ce biti pitanja ali za sada ovo...
Prvo,gde moze da se nadju delovi za nju prevenstveno karike a za ostalo videcemo kad je kupim i vidim sta joj jos fali a karike mi je reko vlasnik preko telefona da joj ne valjajaju....u nedelju idem da je vidim pa cu napisati sta mi jos treba.
Drugo:Slabe tacke ovog motora,sta najvise crkava? I turbina koliko je osetljiva na ne paznju vlasnika? (Mislim na cepanje,voznja odmah po paljenja bez zagrevanja i tako to..)
Trece:Limarija, znam da Alfe iz tih godina nemaju neku zavidnu limariju ali me zanima konkretni na ovom modelu kakva je? Sta najvise truli? Vlasnik kaze da je uglavnom zdrava limarija...ali to ce se tek videti uzivo...
Za sada toliko kako mi sta pada na pamet jos ce biti pitanja ali za sada ovo...
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Tooo legendo! Uzimas onu za 300e!?? hebote,kako mi je drago ,sto ce neko uzeti taj auto da ga sredi..boze sacuvaj..jeftinija je Nokie N95
Nigy je uzeo jednu Giuliettu mislim bas td i on ce moci nesto vise da ti kaze!
Pozdrav
Nigy je uzeo jednu Giuliettu mislim bas td i on ce moci nesto vise da ti kaze!
Pozdrav
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Jeste to je ta stvarno cena je ekstremno mala...al jbg...tako je to ...
Znam da je Nigy uzeo takvu istu TD,javice se valjda...
Znam da je Nigy uzeo takvu istu TD,javice se valjda...
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Vratio sam se sa pregleda Alfi, i daklem stvari stoje ovako: Tamo svu dve Giuliette jedna je `83 2.0 TD a druga `84 benzinac 2.0, o tome koju cu da uzmem odlucivala je limarija i dosta zdravija je na dizelki nema gita, prva farba i nema mnogo korozije ima malo tu itamo ali to je u granicama minimalnog,kosevi su potpuno zdravi nigde nema ni malo da je istrulelo,jedino sto me malo plasi je pod i sve ispod ali treba da je stavimo na kanal pre kupovine da vidim isplati li se to...motor hmm nismo ga palili ....vlasnik kaze da su joj otisle karike i da su menjani lezajevi i da je obradjivana radilica,znaci + manje posla za mene nije mi rekao da ima vise problema sa motorom samo to. I da prednje branik stoji u supi jel je drzac popusti pa ga je vlasnik skinuo da ne landara po putu...E sad benzinac limarija losija od dizelke ima gita neke stvari su zafarbavane nekom crnom farbom,i ima vise korozije,motor je zdrav vlasnik kaze da radi sve ali i njega nismo palili jel nema corbu ali ima ugradjen plin `al nema ni to...entrijer je losiji od dizelke najvise su sedista upropastena dok su u dizelki original Alfina(bar mislim posto ima izvezen logo) uglavnom sada ce te videti slike i hocu da cujem vase komentare i savete...ali bice mi zao kada budem uzeo samo jednu pa nesto razmiljam obe ali ako ipak ne uzmem pa ako je neko zainteresovan za benzinca ima broj u oglasu pa neka pita...
Evo slika:
Dizelka:
Evo slika:
Dizelka:
Poslednja izmena od Vuk 166 u Sre Nov 26, 2008 5:04 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
STAVI!!! I kupuj Dizelku! Nemoj da se salis!!
P.s- daj neke slike gde se vidi ceo auto!
Hebale te kvake i nalepnice
P.s- daj neke slike gde se vidi ceo auto!
Hebale te kvake i nalepnice
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Nemam nekih saznanja koja bi ti pomogla .
Generalno,ja bih mozda uzeo obe za 500-tinak €.Ako vec ides na sredjivanje starog auta,uz to i relativno retkog kod nas,razmisljaj o delovima svake vrste.Zato u startu mislim da je pamento uzeti mozda obe.
Ako ne,uzmi onu sa boljim limom.Mada,opet.Za ovakav projekat ce verovatno trebati malo veca kolicina kesha pa opet dolazimo dotle da je "smart bay" uzeti obe.Naravno,cena mora biti korektna.
Trebalo bi staviti sve na papir prvo pa videti mozes li da zatvoris novcanu konstrukciju.Da ti Giulietta ne presedne pre roka i vremena .
Generalno,ja bih mozda uzeo obe za 500-tinak €.Ako vec ides na sredjivanje starog auta,uz to i relativno retkog kod nas,razmisljaj o delovima svake vrste.Zato u startu mislim da je pamento uzeti mozda obe.
Ako ne,uzmi onu sa boljim limom.Mada,opet.Za ovakav projekat ce verovatno trebati malo veca kolicina kesha pa opet dolazimo dotle da je "smart bay" uzeti obe.Naravno,cena mora biti korektna.
Trebalo bi staviti sve na papir prvo pa videti mozes li da zatvoris novcanu konstrukciju.Da ti Giulietta ne presedne pre roka i vremena .
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Razmisljao sam kasnije i o kupovini obe ali nisam siguran da bi vlasnik pristao jel trenutno cena je 400e po komadu A da su retke, jesu do sada sam uzivo video jedino ovo dve a znam i za jos jednu,znaci ukupno tri... Sto se tice retkih delova...znam da ce biti problem naci neke ali imam neke veze u svabiji pa to mi je neka uteha po tom pitanju. Pare nisu problem para nema! Sto se tice kesha akao bi je uzeo da kazemo da spusti malo na oko 350 `ajde moze i 400e imalo bi za sredjivanje limarije komplet i farbanje u neku Alfa rosso farbu i za kompletno sredjivanje motora (bar se nadam) a za Transaxle bi se skupile pare i ostaje jos enterijer,mislim da sedista ne bih menjao samo bi isla na neko duboko pranje a tapacirunzi i to mi deluju potpuni zdravo... i da ostaje jos sredjivanje struje znaci ne rade prozori centralna ali cenim da to nece biti problem srediti.
Nece mi (valjda) presesti jel vremena ima nemam neki zacrtani rok...moze da se radi polako...ali kvalitetno!
pozz
Nece mi (valjda) presesti jel vremena ima nemam neki zacrtani rok...moze da se radi polako...ali kvalitetno!
pozz
-
ki
- Drug Član
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Vucko dzabe gledas limariju odozgo. Rubovi (zadnji) obicno odlaze i to je ok. Zatim treba da pogledas krakove u motornom prostoru gde se kace viljuske - tu najcesce stradaju i delovi gde se potura dizalica dakle sajtna i podsajtna.
Sto se zadnjeg dela tice, pogledaj striktno zadnji vezni lim i gepek, kako iznutra tako i odozdo.
Generalno auto odlichno izgleda i verujem da je u zaista dobrom stanju, ali malo vise pregledanja nije na odmet.
Sto se zadnjeg dela tice, pogledaj striktno zadnji vezni lim i gepek, kako iznutra tako i odozdo.
Generalno auto odlichno izgleda i verujem da je u zaista dobrom stanju, ali malo vise pregledanja nije na odmet.
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Zar nije cena bila 300e ... zato sam mislio obe za 500.
Ako je tako kako kazes,onda napred!
Prvenstveno bih uzimao onu sa (provereno) zdravijom limarijom.Ako opet to bude TD,sto da ne?Uradis dizelku i vozi Mishko.
Sutradan,kad ti dojadi diesel,veruejm da ne bi bio neresiv problem ubaciti neku od mashina iz Sektasice 75 ...
Ako limarijski nema drasticne razlike,onda uzmi onu koja je u kompletu ocuvanija.
Relativno lose (tematski) slike si slikao ... benzinka i ne deluje toliko lose na ovome sto se vidi ...
Ako je tako kako kazes,onda napred!
Prvenstveno bih uzimao onu sa (provereno) zdravijom limarijom.Ako opet to bude TD,sto da ne?Uradis dizelku i vozi Mishko.
Sutradan,kad ti dojadi diesel,veruejm da ne bi bio neresiv problem ubaciti neku od mashina iz Sektasice 75 ...
Ako limarijski nema drasticne razlike,onda uzmi onu koja je u kompletu ocuvanija.
Relativno lose (tematski) slike si slikao ... benzinka i ne deluje toliko lose na ovome sto se vidi ...
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Kao sto su ti vec rekli ,uzmi obe ,ako mislis da su solidne..nisu neke pare,ali ljubav,zadovoljstvo je neprocenjivo...Joj kako bi ja voleo da nadjem neku staaru alficu Giulietta ,90..da se svrckam sa njom...ali ne mogu..integrale ceka motor...
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
@kilson Pre kupovine tj. za neki dan oticicemo prijatelj auto-limar i ja i videcu njegov sud,ja do sada nisam imao auto koji je ima problema sa limarijom tako da se ne razumem toliko u tu problematiku,imao sam tri fikusa ali to je bilo sredjivanje limarije na licu mesta,znaci smirgla,git i kompresor u garazi
@Flavio Da cena u oglasu pise 300e ali kada sam otisao cena je ustvari 400e najverovatnije su se zeznuli u kucanju... Zdraviju limariju od spolja ima dizelka ali cenim da je takva i na ostalim mestima ali videcemo sta ce reci majstor za to....O zameni motora sam razmisljao ali kasnije prvo da je sve sredim,benzinka nije losa ali je malo losija od dizelke,mada i ona moze da se sredi...A slike sam slikao kako mi je palo na pamet sta da slikam,bio sam zauzet divljenju Alfama ...ali obeceavam sledeci put ce biti bolje!
QV lale Hmm..obe i ja bih najradije zao mi je da ostavim jednu samu ali nece mi se uklopiti u kesh plan kako sam zacrtao ali postoji mogucnost nista nije nemoguce.... Sto se tice starih Alfi u nisu ih nema toliko ali ima jedna 90 2.0 ovde blizu mene,juce sam isao da je slikam i lim je u solidnom stanju ovako na prvi pogled....nju sam nesto mislio da uzmem sledece godine kad zavrsim ovu...ali videcemo, jedini problem je $$$
@Flavio Da cena u oglasu pise 300e ali kada sam otisao cena je ustvari 400e najverovatnije su se zeznuli u kucanju... Zdraviju limariju od spolja ima dizelka ali cenim da je takva i na ostalim mestima ali videcemo sta ce reci majstor za to....O zameni motora sam razmisljao ali kasnije prvo da je sve sredim,benzinka nije losa ali je malo losija od dizelke,mada i ona moze da se sredi...A slike sam slikao kako mi je palo na pamet sta da slikam,bio sam zauzet divljenju Alfama ...ali obeceavam sledeci put ce biti bolje!
QV lale Hmm..obe i ja bih najradije zao mi je da ostavim jednu samu ali nece mi se uklopiti u kesh plan kako sam zacrtao ali postoji mogucnost nista nije nemoguce.... Sto se tice starih Alfi u nisu ih nema toliko ali ima jedna 90 2.0 ovde blizu mene,juce sam isao da je slikam i lim je u solidnom stanju ovako na prvi pogled....nju sam nesto mislio da uzmem sledece godine kad zavrsim ovu...ali videcemo, jedini problem je $$$
- QV lale
- Contact:
- Garaža: Alfe & Lancie
- Lokacija: Zrenjanin - Klek
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
kapiram te! ti bi svasta,a nece da moze..Isto kao i ja...A dobro..kupi onda makar jednu...kupi,pa sredi kad bude bilo para,vremena,volje...bolje da je kod alfiste i da ceka na sredjivanje ,nego kod nekog ko zeli da je se resi...
Daj slike 90ke!!
Daj slike 90ke!!
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Strasno mi ide na zivce sto u jednom postu mogu samo tri slike a treba da vidim zasto nece forum da mi prihvati link sa ImageShack ....
Nego, jel kupuje neko frad filtere za Alfu? Ja sam danas bio da kupim nesto za drugara i pitam u prolazu imali za Giuliettu TD i kad ono ima za ulje i za gorivo a nema za vazduh ali trenutno...
Nego, jel kupuje neko frad filtere za Alfu? Ja sam danas bio da kupim nesto za drugara i pitam u prolazu imali za Giuliettu TD i kad ono ima za ulje i za gorivo a nema za vazduh ali trenutno...
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Evo i mene posle nedelju dana generalke na TS-u...
LM, imam isto 2.0 TD.
Sto se tice motora, tu si u problemu sa dizelom. Turbina je verovatno na izdisaju, sto je solidno para. Glave, svaka za sebe kosta kao cetvrtina celog motora, tesko ih je naci, a crkavaju...
Ostalo necu pominjati jerbo sam i ja odustao od popravke tog motora, pa me dalje nije zanimalo da jurim cifre.
Po meni, prava stvar je uzeti obe. Moci ces da stvoris zalihu delova, a nesto i da prodas (vec me ima u najavi )
U zdraviju limariju strpas taj 2.0 ili nadjes nekog TS-a iz 75, pa to spakujes.
Ne znam da li benzinac ima sper u menjacu, ako ne jos jedna stavka za nabaviti. Na dizelu su krace prve tri brzine (verovatno, nisam jurio podatke al' je tako na 75) pa taj menjac i nije upotrebljiv na nekom benzincu.
Sve u svemu, bilo koja varijanta ce pojesti dosta kinte i vremena, al' posle imas makinu koja je prilicno retka na ovim prostorima.
LM, imam isto 2.0 TD.
Sto se tice motora, tu si u problemu sa dizelom. Turbina je verovatno na izdisaju, sto je solidno para. Glave, svaka za sebe kosta kao cetvrtina celog motora, tesko ih je naci, a crkavaju...
Ostalo necu pominjati jerbo sam i ja odustao od popravke tog motora, pa me dalje nije zanimalo da jurim cifre.
Po meni, prava stvar je uzeti obe. Moci ces da stvoris zalihu delova, a nesto i da prodas (vec me ima u najavi )
U zdraviju limariju strpas taj 2.0 ili nadjes nekog TS-a iz 75, pa to spakujes.
Ne znam da li benzinac ima sper u menjacu, ako ne jos jedna stavka za nabaviti. Na dizelu su krace prve tri brzine (verovatno, nisam jurio podatke al' je tako na 75) pa taj menjac i nije upotrebljiv na nekom benzincu.
Sve u svemu, bilo koja varijanta ce pojesti dosta kinte i vremena, al' posle imas makinu koja je prilicno retka na ovim prostorima.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Nisam znao da su ti dizeli takvi...majku mu... Pokusacu da vidim u kakvom je stanju uopste motor kada ga budemo dovezli ako nije previse otisao onda cu njega da se sredjujem ali ako jeste onda moram da trazim neki benzinac ako budem uzeo drugu iz nje cu motor ali ako ne...snacicu se nekako.Opet kazem ja bih najradije obe i zbog delove a i zbog toga sto mi je zao da je ostavim samu... ali kada budem uzeo ovu videcu kakvo ce stanje da bude po pitanju para,ima li neki visak i ili da dodam pa da se vratim za ovu..ali videcu....a ovo za menjac nisam znao,znaci jos jedan problem vise ako se menja motor... Jel moze od 75-ice ili od 90-ke menjac?
Hvala ti za ove informacije,nisam imao pojma!
P.S. Sta se desava sa tvojom Giuliettom?
Hvala ti za ove informacije,nisam imao pojma!
P.S. Sta se desava sa tvojom Giuliettom?
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Nije samo menjac, on ce da radi, samo ces cesto morati da menjas brzine. Vece je pitanje kardana, tj koje kardanske gume koristi. Ako su vece, zamajac tj. kacenje za kardanske gume nisu istog promera, pa ne moz' povezati kardan sa motorom.
Moj ti je savet da uzmes ePER, ukucas oba modela i uporedis brojeve na delovima, mada ni to nije 100% sigurno (kod moje turbaljke se razlikovala srednja kardanska guma od one koju je pokazivao ePER, pa je sreca da sam prvo rasklopio kardan pa je onda kupio).
Sto se menjaca tice, u to nisam siguran jer nisam licno gledao, ali mi rece majstor koji je povrsno gledao svoju da se razlikuje kacenje zvona.
Ipak, trebalo bi da moze da se prepakuju snopovi pa da ostane originalno kuciste.
A i kod 75 imas dva tipa menjaca, kvacila, kardana, i nista se ne gadja, tako da zavisi od modela do modela.
Za info, nije sve 100% provereno jer mi je G u Negotinu, i nisam imao gde da je rasklopim, pa je dosta nagadjanja.
Ali sam recimo proverio da vrata od 75, i ako su istih dimenzija, ne mogu na G jer je brava (tj. mehanizam za zatvaranje vrata) na razlicitoj visini... :cray:
Sto se moje tice, tu je prica jos tuznija.
Kupih je i trebalo je malo da se ulozi da bi bila on the road again. Tad sam i hteo da joj sredim te sitnice i da uradim limariju samo sa zastitom (bez farbanja) i da krenem da je vozim.
Onda se ispostavilo da od kardana koji mi je obecan sam dobio samo cevi (bez guma, lezajeva, nosaca) da zamajac mora da se stavi drugi, pa to sto sam imao drugu turbinu (ona na njoj je rekla ende) ne znaci nista.
Tada sam odlucio da on nje napravim polu racing varijantu, sa izbacivanjem svega sto nije neophodno, antiroll bar, redni 2.0T motor unutra (iz AR 164 sto je samo po sebi poduhvat) uz savremen menadzment motora (npr. VEMS) i peglanje. Al' pre toga treba da se kvalitetno uradi limarija i da se ofarba sa lakiranjem preko. Sve to zahteva min. 4 soma deviznih jedinica, tako da verovatno nece krenuti da se kotrlja svojim pogonom do 2010...
Da ovo ne bude tuzna prica, osecaj kad se krene u radove i sve zavrsi bice vredan cekanja.
Moj ti je savet da uzmes ePER, ukucas oba modela i uporedis brojeve na delovima, mada ni to nije 100% sigurno (kod moje turbaljke se razlikovala srednja kardanska guma od one koju je pokazivao ePER, pa je sreca da sam prvo rasklopio kardan pa je onda kupio).
Sto se menjaca tice, u to nisam siguran jer nisam licno gledao, ali mi rece majstor koji je povrsno gledao svoju da se razlikuje kacenje zvona.
Ipak, trebalo bi da moze da se prepakuju snopovi pa da ostane originalno kuciste.
A i kod 75 imas dva tipa menjaca, kvacila, kardana, i nista se ne gadja, tako da zavisi od modela do modela.
Za info, nije sve 100% provereno jer mi je G u Negotinu, i nisam imao gde da je rasklopim, pa je dosta nagadjanja.
Ali sam recimo proverio da vrata od 75, i ako su istih dimenzija, ne mogu na G jer je brava (tj. mehanizam za zatvaranje vrata) na razlicitoj visini... :cray:
Sto se moje tice, tu je prica jos tuznija.
Kupih je i trebalo je malo da se ulozi da bi bila on the road again. Tad sam i hteo da joj sredim te sitnice i da uradim limariju samo sa zastitom (bez farbanja) i da krenem da je vozim.
Onda se ispostavilo da od kardana koji mi je obecan sam dobio samo cevi (bez guma, lezajeva, nosaca) da zamajac mora da se stavi drugi, pa to sto sam imao drugu turbinu (ona na njoj je rekla ende) ne znaci nista.
Tada sam odlucio da on nje napravim polu racing varijantu, sa izbacivanjem svega sto nije neophodno, antiroll bar, redni 2.0T motor unutra (iz AR 164 sto je samo po sebi poduhvat) uz savremen menadzment motora (npr. VEMS) i peglanje. Al' pre toga treba da se kvalitetno uradi limarija i da se ofarba sa lakiranjem preko. Sve to zahteva min. 4 soma deviznih jedinica, tako da verovatno nece krenuti da se kotrlja svojim pogonom do 2010...
Da ovo ne bude tuzna prica, osecaj kad se krene u radove i sve zavrsi bice vredan cekanja.
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Znaci koliko vidim jedino mi ostaje da se molim bogu da je sa motorom sve u redu i da nece biti potrebno menjanje istog... Nego,koliko se tesko nalaze delovi za G?I ako znas gde ima da se nadju?Moj plan je da je drzim u origigi stanju,koliko takav auto sada moze to da bude....
E jbg...sta ces tako je to sa Alfama i plus retkim...
edit: Sad se setih,koje su cene motora za 75-icu? Znaci 1.6,1.8,2.0...
E jbg...sta ces tako je to sa Alfama i plus retkim...
edit: Sad se setih,koje su cene motora za 75-icu? Znaci 1.6,1.8,2.0...
Poslednja izmena od Vuk 166 u Uto Nov 25, 2008 8:41 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
e bila je jedna tamno plava alfetta u Zemunu,negde na pola Banatske ulice izmedju lezecih policajaca u sporednoj ulicici,videla se sa ulice ali je ne viidjam vec neko vreme
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
Re: Giulietta 2.0 TD 1983
Prati oglase i videces da je vrlo retka. Zato ti i savetujem da uzmes jos jednu.
Sto se motora za 75 tice, isti su kao na G i Alfetti, osim sto ima i one sa ubrizgavanjem. Ipak, kod nabavke motora ti ne savetujem nista osim TS masine jer za nju ima delova koliko hoces zahvaljujuci 164 u kojoj je skoro identican motor, a kojih ima na svakom cosku.
Za cifre ne znam, al' mislim da ga za 300 mozes naci sa sve elektronikom.
Sto se motora za 75 tice, isti su kao na G i Alfetti, osim sto ima i one sa ubrizgavanjem. Ipak, kod nabavke motora ti ne savetujem nista osim TS masine jer za nju ima delova koliko hoces zahvaljujuci 164 u kojoj je skoro identican motor, a kojih ima na svakom cosku.
Za cifre ne znam, al' mislim da ga za 300 mozes naci sa sve elektronikom.