ALFA ROMEO 75 - The Legend Continues...
- Dora
- honorable
- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
sto bi ja jeo te bombone ali nemam gde da ih stavim imam gomilu opelovih,fiatovih i tavrijinih bombonica
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Ljudi, vrzma mi se jedna suluda ideja po glavi vec duze, al sad sam uzeo digitron u ruke...
Rekoh, sta bi bilo kad bi se u nasa kucista menjaca uglavio 6 speed sa 156v6? (i ostao standardni TS diff - 4.100:1)
Racun je veoma zanimljiv:
1. brzina-
na 5k standardni TS ide 47,8 km/h, sa 1.6 diffom 43,1 km/h a sa std diffom i prvom brzinom iz 156(3,500:1) ide 39,30 km/h
5. brzina(6. sa 156 .pakovanjem.)-
na 6,5k TS bi trebao da kuca 229, sa 1.6 diffom 206,6 a 156 varijanta 219,1
iliti ubrzanje bi islo ispod 7 do 100 sigurno, stavise Nigy rece da njegova sa 1.6 diffom ide 6,7 sto znaci da bi ovo potencijalno moglo i na 6,5 da ide a opet ne gubis mnogo na max brzini....
E sad koliko bi to kostalo ako uopste moze da se izvede je skroz druga prica, ali.... nikad se ne zna, mozda skroz poludim... :rolleyes1:
Rekoh, sta bi bilo kad bi se u nasa kucista menjaca uglavio 6 speed sa 156v6? (i ostao standardni TS diff - 4.100:1)
Racun je veoma zanimljiv:
1. brzina-
na 5k standardni TS ide 47,8 km/h, sa 1.6 diffom 43,1 km/h a sa std diffom i prvom brzinom iz 156(3,500:1) ide 39,30 km/h
5. brzina(6. sa 156 .pakovanjem.)-
na 6,5k TS bi trebao da kuca 229, sa 1.6 diffom 206,6 a 156 varijanta 219,1
iliti ubrzanje bi islo ispod 7 do 100 sigurno, stavise Nigy rece da njegova sa 1.6 diffom ide 6,7 sto znaci da bi ovo potencijalno moglo i na 6,5 da ide a opet ne gubis mnogo na max brzini....
E sad koliko bi to kostalo ako uopste moze da se izvede je skroz druga prica, ali.... nikad se ne zna, mozda skroz poludim... :rolleyes1:
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
imas odlicnu ideju,samo je pitanje da li taj menjac moze da stane u postojece kuciste od 75-ice ili da se sastave dva kucista u jednu celinu sa eventualno nekom medju plocom,imam i ja slicnih ideja ali su skoro neizvodljiva,imam motor v6 od 3.3 i vojagera ili american muscule ali se pojavljuje problem ne gadja se na postojece zvono i nema klasican razvodnik i tu je sve stalo od projekta,naravno vrti se u dobru stranu i ima ubrizgavanje ali sam ja planirao na karburatorsku verziju i za sada nista,nego da li neko zna gde ima ili ima ispravan sinhron 1. i 2. brzine,posto mi krci i u obe,nasao sam u auto stilu oko 2500 din. po komadu
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
E ali ima jedna jednostavnija varijanta!!!
Barem se nadam...
Znaci ovako:
Stavis zupcanike od 156 u ovaj menjac! I pri tom .preskocis. petu brzinu jer su u tom 6tobrzincu 4., 5. i 6. bas gusto poredjane..
Ako bi izbacio petu, pad obrtaja izmedju cetvrte i seste je prihvatljivih 1800 ako saltujes na 6000...
Jeste to znatno vise od 1100 koliki je pad na 6k kod standardnog menjaca, ali opet, kraci je prenos a ako saltujes na 6k pada na 4200 sto znaci da ce i dalje dobro da 'vuce'...
Ne znam, mozda bi ovo bilo izvodljivo, a?
Ja sam tu totalni laik pa ni ne znam mogu li ti zupcanici na postojeca vratila u menjacu....
Barem se nadam...
Znaci ovako:
Stavis zupcanike od 156 u ovaj menjac! I pri tom .preskocis. petu brzinu jer su u tom 6tobrzincu 4., 5. i 6. bas gusto poredjane..
Ako bi izbacio petu, pad obrtaja izmedju cetvrte i seste je prihvatljivih 1800 ako saltujes na 6000...
Jeste to znatno vise od 1100 koliki je pad na 6k kod standardnog menjaca, ali opet, kraci je prenos a ako saltujes na 6k pada na 4200 sto znaci da ce i dalje dobro da 'vuce'...
Ne znam, mozda bi ovo bilo izvodljivo, a?
Ja sam tu totalni laik pa ni ne znam mogu li ti zupcanici na postojeca vratila u menjacu....
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
ja sam radio menjace doduse na opelima, tun je bilo razlike u prenosima ali se finalni prenos prilicno lako menjao,ali na alfi nisam radio pa,ali koliko znam retko sta pasuje sa jednog na drugi
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- TOXON
- Garaža: Bmw E30 318is
- Lokacija: Beograd
Post
1.Nemoj da mesas babe i zabe menjaci koje si ti imenovao se razlikuju kao igla i lokomotiva,tako da zaboravi (mrzi me da ti uopste i pisem kolika je razlika)!
2.Nigy-jev auto ni u ludilu ne moze da ima tu cifru do 100km/h,zato sto moj v6 3000 ima 7,3s stock (da je to tako onda bi svi vozili TS sa prenosom od 1.6! A i vozio sam njegov auto tako da znam kako ide!
Da bi uopste uporedio sa kojim brojkama se igras 155 Q4 ima 7,2s!
Jedini ko bi mogao da postigne to JAKO vreme je Aleksa ali cak i on mora da dovede auto u stanje spremno za to vreme! Znaci 3.0v6 24v sa prenosom od TS-a bi imao moguce sanse za to vreme!
P.S Verujem da nisi dobro razumeo Nigy-ja!, verovatno ti je on rekao 7,7s
koje je isto besno vreme pa si ti permutovao! ( 1.8 turbo 7,6s )
Alfa 147 GTA 6,3s i 6,7s ?!?!?!?!???
Preleti malo po netu ima raznih informacija o tim stvarima ako te interesuje? Probaj na carfolio?
pozzzz :cool
Polako,polako,polako,koci...........Gruja napisao:Ljudi, vrzma mi se jedna suluda ideja po glavi vec duze, al sad sam uzeo digitron u ruke...
Rekoh, sta bi bilo kad bi se u nasa kucista menjaca uglavio 6 speed sa 156v6? (i ostao standardni TS diff - 4.100:1)
Racun je veoma zanimljiv:
1. brzina-
na 5k standardni TS ide 47,8 km/h, sa 1.6 diffom 43,1 km/h a sa std diffom i prvom brzinom iz 156(3,500:1) ide 39,30 km/h
5. brzina(6. sa 156 .pakovanjem.)-
na 6,5k TS bi trebao da kuca 229, sa 1.6 diffom 206,6 a 156 varijanta 219,1
iliti ubrzanje bi islo ispod 7 do 100 sigurno, stavise Nigy rece da njegova sa 1.6 diffom ide 6,7 sto znaci da bi ovo potencijalno moglo i na 6,5 da ide a opet ne gubis mnogo na max brzini....
E sad koliko bi to kostalo ako uopste moze da se izvede je skroz druga prica, ali.... nikad se ne zna, mozda skroz poludim... :rolleyes1:
1.Nemoj da mesas babe i zabe menjaci koje si ti imenovao se razlikuju kao igla i lokomotiva,tako da zaboravi (mrzi me da ti uopste i pisem kolika je razlika)!
2.Nigy-jev auto ni u ludilu ne moze da ima tu cifru do 100km/h,zato sto moj v6 3000 ima 7,3s stock (da je to tako onda bi svi vozili TS sa prenosom od 1.6! A i vozio sam njegov auto tako da znam kako ide!
Da bi uopste uporedio sa kojim brojkama se igras 155 Q4 ima 7,2s!
Jedini ko bi mogao da postigne to JAKO vreme je Aleksa ali cak i on mora da dovede auto u stanje spremno za to vreme! Znaci 3.0v6 24v sa prenosom od TS-a bi imao moguce sanse za to vreme!
P.S Verujem da nisi dobro razumeo Nigy-ja!, verovatno ti je on rekao 7,7s
koje je isto besno vreme pa si ti permutovao! ( 1.8 turbo 7,6s )
Alfa 147 GTA 6,3s i 6,7s ?!?!?!?!???
Preleti malo po netu ima raznih informacija o tim stvarima ako te interesuje? Probaj na carfolio?
pozzzz :cool
- Gruja
- Garaža: Alfa Romeo 75 TS
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
E ne da mi djavo mira... ne mogu ni da spavam... mora bre da ima neka solucija!
Paz' ovako:
Vrlo moguce da Nigy-ja nisam dobro razumeo, ali ako bi se sa ovakvim prenosima dobilo 7,5s do 100 - malo li je? Jbg, nije kao V6 al sta da se radi...
A sto se tice Q4 i njenih 7,2 - ne zaboravi da ona ima 1465kg i ne bas toliko vise konja od TS-a (da, znam, al ima obrtni moment...) tako da to i nije tako nedostizna cifra!
No da se manemo toga, rekoh da bi i 7,5 bila extra cifra, zar ne?
Elem, kao sto smo utvrdili menjaci 156 i 75 su igle i lokomotive pa zakljucujem da ne mogu cak ni da se uzmu samo zupcanici od 156 i upasuju kod nas...
Al postoji i sira slika...
Recimo, nadju se neki koji bi mogli! Bilo koji auto, samo nek pasuje i nek je prenos odgovarajuci!
Jel prenosi idu ovako:
75:
1. 2,875:1
2. 1,720:1
3. 1,226:1
4. 0,946:1
5. 0,780:1
156V6:
1. 3,500:1
2. 2,235:1
3. 1,520:1
4. 1,156:1 - ovo bih odbacio
5. 0,971:1 - sto bi u stvari bila 4.
6. 0,816:1 - sto bi bila 5.
Znaci bilo koji parovi koji mogu da se ubace a bliskih su odnosa kao navedeni!!!
E ako i ovo nije izvodljivo, u k****! Od sutra stedim za V6! =]
Paz' ovako:
Vrlo moguce da Nigy-ja nisam dobro razumeo, ali ako bi se sa ovakvim prenosima dobilo 7,5s do 100 - malo li je? Jbg, nije kao V6 al sta da se radi...
A sto se tice Q4 i njenih 7,2 - ne zaboravi da ona ima 1465kg i ne bas toliko vise konja od TS-a (da, znam, al ima obrtni moment...) tako da to i nije tako nedostizna cifra!
No da se manemo toga, rekoh da bi i 7,5 bila extra cifra, zar ne?
Elem, kao sto smo utvrdili menjaci 156 i 75 su igle i lokomotive pa zakljucujem da ne mogu cak ni da se uzmu samo zupcanici od 156 i upasuju kod nas...
Al postoji i sira slika...
Recimo, nadju se neki koji bi mogli! Bilo koji auto, samo nek pasuje i nek je prenos odgovarajuci!
Jel prenosi idu ovako:
75:
1. 2,875:1
2. 1,720:1
3. 1,226:1
4. 0,946:1
5. 0,780:1
156V6:
1. 3,500:1
2. 2,235:1
3. 1,520:1
4. 1,156:1 - ovo bih odbacio
5. 0,971:1 - sto bi u stvari bila 4.
6. 0,816:1 - sto bi bila 5.
Znaci bilo koji parovi koji mogu da se ubace a bliskih su odnosa kao navedeni!!!
E ako i ovo nije izvodljivo, u k****! Od sutra stedim za V6! =]
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
nisi jedini vampir koji ne moze da spava,mene muci i motor i menjac,ali sta je tu je,u sustini cak i sa mnogih automobila istog tipa ne pasuju kompletni menjaci a kamoli unutrasnjost,kod vecine spojnicka osovina ima na sebi prve tri brzine koje se ne menjaju a dve su izmenjive ekonomik ili sport menjac i sto se naravno prilagodjava finalni prenos
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
jel ima neki motor na prodaju da nije 1.6 i da ima eventualno karburatore,necu se ljutiti i onaj v6 sa karburatorima,i za koju cifru,orjentaciono posto ovaj 1.6 i nije nista posebno kad krenem samo se osramotim,nece ni po klizavom da se zanosi ljudski,s obzirom da pasuju kociona klesta od svabe sto ne znaci da pasuju i diskovi od nekog modela kao sto je omega,comodore ili senatore aklesta od calibre a na nju idu diskovi 256x24 a na alfi obicni diskovi su 250 a ja sam stavio klesta sa diskova 236x12,sto znaci da sa kalibrinim klestima moze da stane disk oko 280 i jos ventilirajuci
HM,sta mislite,iskreno sam zadovoljan trenutnom stanju i crvenim ferodo plocicama,dok sa zelenim ferodo je cvilio kao voz da staje i brzo su se grejale
HM,sta mislite,iskreno sam zadovoljan trenutnom stanju i crvenim ferodo plocicama,dok sa zelenim ferodo je cvilio kao voz da staje i brzo su se grejale
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- Nigy
- Garaža: .
- Lokacija: ...
Post
He, nema me tri dana a vi se respisete!
Sala, samo napred!
@ Gruja
Ko je permutovao brojeve, nije toliko bitno, htedoh reci da moja moze ispod 7.6 koliko sam izmerio. Sa zdravih 148 KS iz tog motora, i nekim ko je 40 kg laksi od mene, mislim da moze 7.3 da izvuce (mozda i ispod).
Sto se menjaca tice, drugacija je koncepcija i ne verujem da je moguce prebacivati zupcanike. A i rupa od 1800 obrtaja u finalnom prenosu mislim da je previse...
Ako vec zelis da se igras, iskopaj 1.6 menjac pa lepo prepakuj finalni prenos iz njega - razlika je ogromna (pitaj 75TS - vec je pisao o utisku). Jedino sto ce ti vrlo brzo stradati kardanske gume ako nisu u solidnom stanju.
@ ljube-kugla
Rece ti ja u startu da je taj motor preslab za 75. Vozio sam ga vise od godinu dana (istina, IE verziju).
Samoventilirajuci diskovi pozadi mislim da nisu neophodni. Pozicija odmah pored menjaca im omogucava dosta strujanja vazduha, pa se lako hlade. Kocone plocice, ulje i creva su bitnija. Za napred samoventilirajuci pod obavezno!
@ Tokyo75v6
Za GTA, da ima pogon pozadi, mislim da bi imala bolja vremena. :cool
Sala, samo napred!
@ Gruja
Ko je permutovao brojeve, nije toliko bitno, htedoh reci da moja moze ispod 7.6 koliko sam izmerio. Sa zdravih 148 KS iz tog motora, i nekim ko je 40 kg laksi od mene, mislim da moze 7.3 da izvuce (mozda i ispod).
Sto se menjaca tice, drugacija je koncepcija i ne verujem da je moguce prebacivati zupcanike. A i rupa od 1800 obrtaja u finalnom prenosu mislim da je previse...
Ako vec zelis da se igras, iskopaj 1.6 menjac pa lepo prepakuj finalni prenos iz njega - razlika je ogromna (pitaj 75TS - vec je pisao o utisku). Jedino sto ce ti vrlo brzo stradati kardanske gume ako nisu u solidnom stanju.
@ ljube-kugla
Rece ti ja u startu da je taj motor preslab za 75. Vozio sam ga vise od godinu dana (istina, IE verziju).
Samoventilirajuci diskovi pozadi mislim da nisu neophodni. Pozicija odmah pored menjaca im omogucava dosta strujanja vazduha, pa se lako hlade. Kocone plocice, ulje i creva su bitnija. Za napred samoventilirajuci pod obavezno!
@ Tokyo75v6
Za GTA, da ima pogon pozadi, mislim da bi imala bolja vremena. :cool
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
a dal su cevi od izduvne grane iste da znam dal da narucujem ili da cekam drugi motor pa da se radi po uzorku,ja bi najpre ubacio 2.0 karb i njega malo friznuti da podivlja ali u gtv-jki je isao kao otrovan bas taj 2.0 karb,vozio je moj drugar pre desetak godina
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica
Post
uuuuu to bi bilo extra,a karbovi ispred kompresora iiiijjjjjaaaaaaoooo,kako bi to punilo obrtaje kao brusilica
ko na nas krene iz mesta je naje&o
- ljube-kugla
- Contact:
- Garaža: alfa 75
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 166
2.0 v6 turbo(lpg)
alfa 147
1.9 jtd 8v - Lokacija: Batajnica
- Lokacija: batajnica