Alfa Romeo 155 (167)
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
Post
Alfa Romeo 155 (167)
Najbolji prvi Alfa Romeo,sto kaze moj prijatelj @dekideki 8-) .
Razvijen na prilicno uspesnoj platformi Fiat Tipo.
U produkciju usla pocetkom januara 1992. a fabricke trake napustila pocetkom decembra 1997.godine.
U medjuvremenu,proizvodila se u jednoj karoseriskoj izvedbi (tipo 167),kao 4 door saloon.U prvoj seriji poznata i kao Narrow body.
U maju 1995. je predstavljena a tokom juna '95.,u produkciju je usla restilizovana karoserija,tzv. Wide body.Odlikuju je prosirenja sva 4 bocna krila.
.
To be continued ...
Razvijen na prilicno uspesnoj platformi Fiat Tipo.
U produkciju usla pocetkom januara 1992. a fabricke trake napustila pocetkom decembra 1997.godine.
U medjuvremenu,proizvodila se u jednoj karoseriskoj izvedbi (tipo 167),kao 4 door saloon.U prvoj seriji poznata i kao Narrow body.
U maju 1995. je predstavljena a tokom juna '95.,u produkciju je usla restilizovana karoserija,tzv. Wide body.Odlikuju je prosirenja sva 4 bocna krila.
.
To be continued ...
- dekideki
- Drug Član
- Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
- Lokacija: Cukarica
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
*paleta motora je bila u osnovi 1.7, 1.8 i 2.0 rednih 4 aluminijumskih legendi sa 8V ali sa dve svecice po cilindru i varijatorom faze. prenos lanac, hilzne, klasicni ventili sa plocicama.
*najtrazeniji i najvredniji modeli su bili i ostali Q4 sa motorom i postrojem AWD komplet preuzetim iz Lance Dedre Integrale, 2.0 16V Turbo, kao i provereni 2.5 V6 12V. oba modela su imala i verzije sa podesivim vesanjem, tzv. tvrdje amortizere kao opciju "na dugme". u pitanju je bio sistem sa kalemima koji stisnjavaju sadrzinu amortizera po potrebi.
*1995. godina je zapocela smenu motora sa 8V sa - motorima sa gusanim blokom, 16V, 4 male i cetiri velike platinske svecice, prenos sa kaisem i samopodesavajuce ventile sa hidropodizacima. varijator faze je lose projektovan i zamenjen je mnogo boljim tek dolaskom Alfe 156.
*najtrazeniji i najvredniji modeli su bili i ostali Q4 sa motorom i postrojem AWD komplet preuzetim iz Lance Dedre Integrale, 2.0 16V Turbo, kao i provereni 2.5 V6 12V. oba modela su imala i verzije sa podesivim vesanjem, tzv. tvrdje amortizere kao opciju "na dugme". u pitanju je bio sistem sa kalemima koji stisnjavaju sadrzinu amortizera po potrebi.
*1995. godina je zapocela smenu motora sa 8V sa - motorima sa gusanim blokom, 16V, 4 male i cetiri velike platinske svecice, prenos sa kaisem i samopodesavajuce ventile sa hidropodizacima. varijator faze je lose projektovan i zamenjen je mnogo boljim tek dolaskom Alfe 156.
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Poslednja izmena od OMP u Čet Feb 05, 2009 8:16 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
uh Zagato(2.0 168 hp/125 kW) i Gta(2.0T 212 hp/158 kW)
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- alfaskorpion
- Garaža: AUDI A4 B8
- Lokacija: Smederevo
- Lokacija: Smederevo
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
par slika meni posebno drage 155ice, rec je o ST modelu tj trkackoj verziji koja se 1994 godine prvi put pojavla kao takva u BTCC sampionatu i odmah uzela titulu,koja je doduse veoma lako uzeta obzirom na okolnosti ali da ne duzim pricu
kratka specifikacija:
Zylinder 4
Ventile 16
Hubraum (ccm) 1998.
Bohrung x Hub 86 x 86,0 mm
Verdichtung 12,8 : 1
Leistung 288 PS
Drehmoment 260 Nm bei 8.350 U/min
Gemischaufbereitung Weber-Marelli
kasnija(novija) verzija iz STW sampionata je imala 325hp sto se moze nositi i sa modernim tj zadnjim evolucijama ST automobila
evolucija 1994
1995
STW verzija
kratka specifikacija:
Zylinder 4
Ventile 16
Hubraum (ccm) 1998.
Bohrung x Hub 86 x 86,0 mm
Verdichtung 12,8 : 1
Leistung 288 PS
Drehmoment 260 Nm bei 8.350 U/min
Gemischaufbereitung Weber-Marelli
kasnija(novija) verzija iz STW sampionata je imala 325hp sto se moze nositi i sa modernim tj zadnjim evolucijama ST automobila
evolucija 1994
1995
STW verzija
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
svoju alfu ako zelis mozed da predstavis u sobi "Alfa Virus" a i mi bi voleli da vidimo tvoju alfu narocito sto je 155ica u pitanju
Re: boka
sta ne razumres oko funkcionisanja???boka napisao:Pokusavam da shvatim kako ovo sve funkcionise ali slabo mi ide.U svakom slucaju naucicu.Imam jednu 155 vec 10 meseci.Zeleo sam je 10 godina.Auto po meri za mene
svoju alfu ako zelis mozed da predstavis u sobi "Alfa Virus" a i mi bi voleli da vidimo tvoju alfu narocito sto je 155ica u pitanju
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- bokac
- Garaža: 155 v6 & 156 jts ss
- Lokacija: Ks
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
nisam te bas najbolje razumeo, vec si postavio sliku u cemu je problem?
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Alfa 155 DTM, 1993 godine debituje u ovom sampionatu, motor 2,5 V6 420 hp na 11,500rpm,tezina 1060 kg,pogon na svim tockovima u odnosu 60:40, maksimalna bzina do 300km/h sa ubrzanjem od 2,5 sec do 1000, za volanom ove 155ice je bio italijan Nikola Larini koji od 22 trke pobedjuje na 11 cime uzima naslov prvaka "Deutsche Tourenwagen Meisterschaft" sampionata u jako teskoj kategoriji i na teritoriji kojom su do tada vladali iskjlucivo nemacki poizvodjaci automobila kao sto su mercedes, bmw i audi.
Sledece godine isti vozac na celu Alfa Corse zauzima 3 mesto u generalnom.
1995 godine alfa 155 dobija novog sponzora i tim, Martini Racing a boje ovot tima su branili vec dokazani sampion Lanirni i njegov zemljak Alesandro Nanini.
1996 godine se menja specifikacija auta i sampionat prelazi u ITC (International Touring Car Championship) alfa je tada pojacana na 490hp i 11,900rpm, alfa je u kategoriji DTM i ITC takmicenja odnela ukupno 38 pobeda plus jos 3 koje se nisu bodovale za ovo prvenstvo a vozaci kroz cije je ruke proslao ovaj bolid 155ice su bili: Nicola Larini sa 17 pobeda,Alessandro Nannini 13, Stefano Modena 2, Christian Danner 2, Michael Bartels 2, Kris Nissen i Gabriele Tarquini sa po jednom pobedom.
Sledece godine isti vozac na celu Alfa Corse zauzima 3 mesto u generalnom.
1995 godine alfa 155 dobija novog sponzora i tim, Martini Racing a boje ovot tima su branili vec dokazani sampion Lanirni i njegov zemljak Alesandro Nanini.
1996 godine se menja specifikacija auta i sampionat prelazi u ITC (International Touring Car Championship) alfa je tada pojacana na 490hp i 11,900rpm, alfa je u kategoriji DTM i ITC takmicenja odnela ukupno 38 pobeda plus jos 3 koje se nisu bodovale za ovo prvenstvo a vozaci kroz cije je ruke proslao ovaj bolid 155ice su bili: Nicola Larini sa 17 pobeda,Alessandro Nannini 13, Stefano Modena 2, Christian Danner 2, Michael Bartels 2, Kris Nissen i Gabriele Tarquini sa po jednom pobedom.
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
@OMP ,
a gde je priprema za ove slike , umal nepadoh sa stolice kad ih vide
oces da mi otkine srce na ove lepotice
a gde je priprema za ove slike , umal nepadoh sa stolice kad ih vide
oces da mi otkine srce na ove lepotice
- Flavio
- Uprava ARCS
- Garaža: ex 155 1.8 TS,
ex 1.8 T.S. KaraWagon
FL 147 120 TS
Stilo 80 JTD
Felicia Combi 75 I.E. - Lokacija: Srbistan
- Lokacija: Požarevac
- Vuk 166
- Garaža: A6 C7 3.0 TDI '13
166 FL 2.0 TS '05
166 V6 TB '00
Ex 166 3.0 Sportronic '98 - Lokacija: NI
- Lokacija: 18000
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
Aaa znam za tu foru,od sad cemo je zvati 666-999!!! Jel stvarno to i jeste!
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
ZlooOOOOOO i naopako, kako su MOCNE, lepe... Kad budem kupio 155 necu se trezniti 2 dana
FANTAZ'JA
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
- DushanSD
- Garaža: Alfa Romeo 156 SW GQ 1.9 JTDm 150hp 2005
- Lokacija: 026
- Lokacija: SD
- OMP
- Garaža: GP TJet
- Lokacija: Krusevac
Post
Re: Alfa Romeo 155 (167)
zanimljiv ovaj detalj sa hrom prstenovima
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
- Tihomirce
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo
156 1.9JTD - Lokacija: Arandjelovac
- Lokacija: Arandjelovac