Problem sa hladnim motorom

Tehnička pitanja i odgovori. Održavanje, servisiranje i eksploatacija za sve modele.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Problem sa hladnim motorom

Čet Jul 27, 2006 10:02 pm

Poslednjih 15-ak dana imam problem kada ujutru upalim auto, naime auto stasno lose prima gas (posebno izmedju 1k i 2k obrtaja) slabo vuce i cuju se male detonacije.Kada predje 2,5k obrtaja radi koliko toliko ravnomerno, a i na leru radi stabilno, dakle samo kada se pomalo dodaje gas trokira i trese se. Kada postigne radnu temperaturu problem je dosta manji ali i dalje se primecuje. Prva pomisao je verovatno problem sa diznama ili sa strujom....medjutim dizne su skoro ciscene, a posto imam ugradjen i plin mogu da kazem da na plinu radi perfektno (ide kao metak)i kad je hladan i kad je vruc, sto bi trebalo da kao problem diskvalifikuje svecice,kablove i sl. Vozio sam ranije auto sa neispravnom lambda sondom i to ne lici na ovaj problem.
Jos da kazem da se problem pojavio odjednom i to od momenta kada sam kod majstora menjao set kvacila. Kasnije smo pregledali motor i sve instalacije, nista nije poremeceno.
Da li imate neku ideju sta bi moglo da bude?:roll::roll:

Pozdrav
Vlada
Korisnikov avatar
dekideki
Drug Član
Drug Član
Garaža: 2001. Alfa Romeo 156 2.0 16V
Lokacija: Cukarica
Lokacija: Beograd
Postovi: 4465
Pridružio se: Sub Nov 15, 2008 7:11 pm

Čet Jul 27, 2006 10:50 pm

ja bih ipak proverio svecice. opste stanje i pogotovo - zazor (koji bi trebalo da je manji 0.1 do 0.15 od fabricki propisanog za benzin). ako je zazor manji za vise od toga, zezace benzin. ako je jednak ili veci od fabr. propisanog zezace gas po slicnom sindromu.

veruj mi resio sam sebi i par drugih slican problem koji se provlaci na vise tipova vozila. proveri ipak i svecice. kupi NGK iskljucivo.

poz.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jul 28, 2006 7:33 am

Kupljene ne tako davno NGK svecice i NGK kablovi,
ajde da cujemo jos neki predlog :|
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jul 28, 2006 8:25 am

Posto na gasu radi ok, rekao bih da je problem do goriva a ne do paljenja...(osim ako ti zazor koji je dekideki pominjao nije odgovarajuci, mada onda mislim da bi i na vecim obrtajima brljao)
koji sistem za merenje vazduha/loada koristi ta alfa, sta ima od senzora?
da li su dizne i proverene posle ciscenja, kako bacaju .maglu. ?
proveri i spojeve mase ako su skidane sa menjaca/motora
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jul 28, 2006 3:44 pm

Obavezno proveri masu(e) sa motora. Ako je problem nastao posle zamene kvačila, sasvim sigurno je u pitanju labav kontakt. Imaj u vidu da problemi ovog tipa mogu da o&štete kompjuter.
Go
Gost
Drug Član
Drug Član

Pet Jul 28, 2006 9:05 pm

Gotovo identican problem, tj. manifestaciju pri paljenju sam imao i ja, stavio sam i nove svecice i nista. Jedino sto je meni sijala crvena sijalica sa slikom dizne. Otisao na dijagnostiku i decko mi rekao da mi je otisao ulozak protokomera, zamenio i vise nisam imao problema i sijaalica se ugasila.
U tvom slucaju ipak bi prvo poslusao savet da proveris masu a ako to nije a sija ti crvena sijalica odi do dijagnosticara.

nadam se da te nisam oterao u pogresnom pravcu.

Povratak na “Area Servizio”