Alfa 156
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Moras malo vise da se informises i oko 156 i oko 155...
Alfa 156 je bila nepobediva godinama na trkama u svim vaznijim nacionalnim i evropskom turistickom sampionatu...stvarno ne mogu da nabrajam sve titule.
Isto tako 155 je osvojila mnogo titula u verziji 2.0 16v sa prednjim pogonom, cak je bila toliko dominatna kada je izbacila verziju za zadnjim spojlerom da joj je bio zabranjeno nastupanje pola sezone, dok drugi nisu sto stavili zadnji spojer. Jedna DTM titula nije vaznija od svih tih.
Alfa 156 je bila nepobediva godinama na trkama u svim vaznijim nacionalnim i evropskom turistickom sampionatu...stvarno ne mogu da nabrajam sve titule.
Isto tako 155 je osvojila mnogo titula u verziji 2.0 16v sa prednjim pogonom, cak je bila toliko dominatna kada je izbacila verziju za zadnjim spojlerom da joj je bio zabranjeno nastupanje pola sezone, dok drugi nisu sto stavili zadnji spojer. Jedna DTM titula nije vaznija od svih tih.
Acqua-Olio-Benzina
- sasa bg
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
156-ica ocarava. Moj prvi pokusaj da kupim jedan lepi primerak , 156 1.6 TS, 98` godiste se zavrsio neuspelo posle posete servisu i pregleda auta. Bilo je to neposredno posle prodaje A4-ke, i sada mi je drago da je to tako bilo. Imao sam drugaciji ugao gledanja Alfe posle Audia. Drago mi je da sam prvo kupio 145-icu, boxera, sredjivao je i uzivao. Paralelno sam preuzeo na sebe zadatak organizovanja sredjivanja sluzbene 156-ice Selespeed, 1999. godiste, koja je bila u ocajnom stanju, posle 200.000 km, neodrzavanja, cesanja sa kamionom i konstantnim vozenjem sa uljem ispod minimuma (tek sam poceo tamo da radim, inace bih .branio. alfu od nemara
). Samo jedno moram da Vam kazem, menjac je uvek funkcionisao i sada funkcionise besprekorno. Problem sa menjacem imaju samo 1998 godista selespeeda (tako su mi rekli i u servisu). Danas ta Alfa ima 246 000 km, izgleda i ide prelepo. Interijer nikada nije pokazivao niti pokazuje znake zamora (mozda sesamo malo volan ogulio).
Nedugo zatim posle 146-ice JTD dosla je imoja 156 2.0 TS, 2001, godiste i zaitsa sam uzivao u toma autu. Auto je pre mene odrzavan vrhunski, tako da sam lako odrzavao auto u dobrom stanju. danas vozim neku drugu staru pricu, ali mislim da cu opet uzeti kad-tad 156-icu. U Italiji mi je za malo pobelgla jedna predivna 1998/1999 2.4 JTD.
Jos jedna stvar koji mi je spomenuo majstor Vlada je to da generalno TS motori posle 2001. godine nemaju problema sa varijatorima i da im je poboljsan trap.

Nedugo zatim posle 146-ice JTD dosla je imoja 156 2.0 TS, 2001, godiste i zaitsa sam uzivao u toma autu. Auto je pre mene odrzavan vrhunski, tako da sam lako odrzavao auto u dobrom stanju. danas vozim neku drugu staru pricu, ali mislim da cu opet uzeti kad-tad 156-icu. U Italiji mi je za malo pobelgla jedna predivna 1998/1999 2.4 JTD.
Jos jedna stvar koji mi je spomenuo majstor Vlada je to da generalno TS motori posle 2001. godine nemaju problema sa varijatorima i da im je poboljsan trap.
-
Go
- Drug Član
Post
Tesko bre!
Sashina 156 je sada kod mene. Auto je zaista u perfektnom stanju, takav ce i ostati. Taj model me stvarno odusevljava dizajnom otkako se pojavio. Cak i moj otac (zagrizeni vozac Golfa II dizel, hvala mu na finansijskoj pomoci za 156-ticu) je pitao kada sam mu rekao da je kupujem : .Jel' to ona sa kvakom zadnjih vrata na prozoru? Divna je..
Automobil je perfektan, izvanredan balans, lezanje, kocnice, upravljivost...
Motor ima zavidnu kolicinu snage, mada mu je obrtni momenat na nizim obrtajima pomalo neubedljiv. Ali kad zapeva na 5k... Jeste da je poprilicno .zedan., ali verovatno tome puno doprinosi to sto mi je noga .teska. na gasu. Fantasticno je neutralna u klizanju, sasvim se lako kontrolise.
Kada sam kupovao, trazio sam iskljucivo 2.0, jer smatram da je 1.6 preslab za tu karoseriju, razlika u ceni registracije i potrosnja izmedju 1.8 i 2.0 je zanemarljiva. 2.5 V6 je daleko skuplja za posedovanje (registracija, potrosnja) i po nekim testovima nije tako dobro izbalansirana kao 2.0 (neka mi oprosti 156V6
). GTA je samo san.
E sad... jeste da 156-tica ide, lezi koci, ali... 1250 kg se i te kako oseca. Jednostavno, nedostaje mi onaj filing laganog auta koji puca od snage kad mu motor zavristi! Moja stara Sprint Veloce QV sa 105 KS i 900 kg, iako sporija po tehnickim podacima, mi je izazivala mnogo vise osmeha na licu. A tek Junior 1600! No, mozda je to i rezultat nekih drugih godina, drugacijih ocekivanja i sasvim drugacijih vrednosti. Da, da, cujem vas kako dovikujete .Zal za mladost!., mozda ste i u pravu.
Bilo kako bilo, nanjusio sam ovde negde jednu Juniorku, idem da je pogledam ovih dana, pa ako ima ikakve sanse da joj se uradi limarija, eto meni bede za vratom! Naravno, 156-tica ostaje
Automobil je perfektan, izvanredan balans, lezanje, kocnice, upravljivost...
Motor ima zavidnu kolicinu snage, mada mu je obrtni momenat na nizim obrtajima pomalo neubedljiv. Ali kad zapeva na 5k... Jeste da je poprilicno .zedan., ali verovatno tome puno doprinosi to sto mi je noga .teska. na gasu. Fantasticno je neutralna u klizanju, sasvim se lako kontrolise.
Kada sam kupovao, trazio sam iskljucivo 2.0, jer smatram da je 1.6 preslab za tu karoseriju, razlika u ceni registracije i potrosnja izmedju 1.8 i 2.0 je zanemarljiva. 2.5 V6 je daleko skuplja za posedovanje (registracija, potrosnja) i po nekim testovima nije tako dobro izbalansirana kao 2.0 (neka mi oprosti 156V6

E sad... jeste da 156-tica ide, lezi koci, ali... 1250 kg se i te kako oseca. Jednostavno, nedostaje mi onaj filing laganog auta koji puca od snage kad mu motor zavristi! Moja stara Sprint Veloce QV sa 105 KS i 900 kg, iako sporija po tehnickim podacima, mi je izazivala mnogo vise osmeha na licu. A tek Junior 1600! No, mozda je to i rezultat nekih drugih godina, drugacijih ocekivanja i sasvim drugacijih vrednosti. Da, da, cujem vas kako dovikujete .Zal za mladost!., mozda ste i u pravu.
Bilo kako bilo, nanjusio sam ovde negde jednu Juniorku, idem da je pogledam ovih dana, pa ako ima ikakve sanse da joj se uradi limarija, eto meni bede za vratom! Naravno, 156-tica ostaje

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Magija 156-ice se siri. Moj drugar je kupio 2.0 JTS (na placu .Fau-Ve.), korektan primerak, ima nekoliko sitnica da se sredi, ali je auto presao manje od 60000km. 2002, stara karoserija, ali restilizovana, Distinctive oprema.
Inace, on nije bio Alfista, premisljao se izmedju A4, Passat-a, 318i (E46), Lybre i Alfe. Presudila je Alfina magija i kvaliteti, malo moje price (mada su svi oko njega bili protiv) i jedna lepa, brza voznja po Kosutnjaku s mojim autom dok smo isli do placa. Primio se covek na zvuk izduva koji odzvanja u sumi
Covek je sada potpuno zatrovan i na kraju je bilo samo koju ce da kupi...
Inace, on nije bio Alfista, premisljao se izmedju A4, Passat-a, 318i (E46), Lybre i Alfe. Presudila je Alfina magija i kvaliteti, malo moje price (mada su svi oko njega bili protiv) i jedna lepa, brza voznja po Kosutnjaku s mojim autom dok smo isli do placa. Primio se covek na zvuk izduva koji odzvanja u sumi

Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
Pa da i ja dodam nesto.
Alfa 156 SW nije tovarno vozilo tako da je razumljivo sto nema ojacano ogibljenje (ko hoce da tovari neka kupi Skodilaka i ovako ima veci gepek a i nije greota).
A sto se tice Q4 pogona iz CW-a rec je (koliko se secam) o Audijevom integralnom pogonu koji ide u S4 (ispravite me ako se lose secam) tako da je razumljivo sto se ne stavlja i u limuzinu (inace bi A4 bio totalno pokopan - a kao sad nije
). Crosswagon sam gledao pre neki dan u Delti i odusevio se. Jeste da je malo suvise visoka za moj ukus ali se unutra uopste nema osecaj da se sedi u .terencu..
Kada bih sada kupovao alfu tesko da bih uspeo jer bih se doveka dvopumio - limuzina ili SW.
Alfa 156 SW nije tovarno vozilo tako da je razumljivo sto nema ojacano ogibljenje (ko hoce da tovari neka kupi Skodilaka i ovako ima veci gepek a i nije greota).
A sto se tice Q4 pogona iz CW-a rec je (koliko se secam) o Audijevom integralnom pogonu koji ide u S4 (ispravite me ako se lose secam) tako da je razumljivo sto se ne stavlja i u limuzinu (inace bi A4 bio totalno pokopan - a kao sad nije

Kada bih sada kupovao alfu tesko da bih uspeo jer bih se doveka dvopumio - limuzina ili SW.
-
Go
- Drug Član
Post
Ne znam kakve veze ima Audi sa Alfom u smislu konkurencije, ali dobro...
Ono sto sam hteo da dodam je da pored Alfe u oko upada jako i novi Audi! Verovatno je to zato sto je malo mnogo pokraden Lamborghini, jer kad se pogleda ona stara citava A serija ne moze a da se ne primeti onaj Nemacki seljakluk u pravljenju skupog, naizgled lepog a opet glupavog! Sa novom A serijom to nije slucaj!
Da ne skrecem sa teme, 156 je bilo (i ostalo) pravo otkrovenje u dizajnu, kad se pojavila vilica jednostavno nije mogla da se zatvori, jezik bi momentalno ispadao napolje! Crvena, sa cool spoilerom, felne...
A taj .karavan., pa to je tek posebna prica! Ne znam ko bi mogao tu da stavi bilo sta teze od decijih kolica ili stvari za put na more...
CW mi malo ispada iz koncepcije, Alfa mora da bude brza, pokretna, niska, temperamentna! Sto ne znaci da CW to nije, ali opet...
Ono sto sam hteo da dodam je da pored Alfe u oko upada jako i novi Audi! Verovatno je to zato sto je malo mnogo pokraden Lamborghini, jer kad se pogleda ona stara citava A serija ne moze a da se ne primeti onaj Nemacki seljakluk u pravljenju skupog, naizgled lepog a opet glupavog! Sa novom A serijom to nije slucaj!
Da ne skrecem sa teme, 156 je bilo (i ostalo) pravo otkrovenje u dizajnu, kad se pojavila vilica jednostavno nije mogla da se zatvori, jezik bi momentalno ispadao napolje! Crvena, sa cool spoilerom, felne...
A taj .karavan., pa to je tek posebna prica! Ne znam ko bi mogao tu da stavi bilo sta teze od decijih kolica ili stvari za put na more...
CW mi malo ispada iz koncepcije, Alfa mora da bude brza, pokretna, niska, temperamentna! Sto ne znaci da CW to nije, ali opet...

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
- sasa bg
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Dobro je da su slicni prenosi, statistike od pre 2-3 godina govore da je taj prenos u Audiju bio prakticno .nepoderiv. u odnosu na konkurente poput Mercedesa i slicno. Meni se ti crosswagoni, kao neka nova kategorija ne svidjaju, mozda to ne bi bio slucaj da imam neke hobije poput pecanja...ali o ukusu ne vredi raspravljati...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
U principu ljudi slabo obracaju paznju na kvalitet Alfinih 4wd sklopova. 164 je imala svojevremeno vrhunski pogon na 4 tocka koji je razvijen sa Steyr-om. Alfa Crosswagon, 159 i Brera imaju tri diferencijala...
Acqua-Olio-Benzina
- sasa bg
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Mito 1.4 TBi
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Kada spomenes Alfu vecina se uhvati price o elektroinstalacijama, o odrzavanju i slicno. Niko, osim onih koji su je vozili, bas sam danas to pricao sa kolegom Impulsom :cool , ne spominju njeno nenadmasno lezanje, primenjivu tehniku voznje koja se poklapa sa nacinom voznje sportskih motorcikala, recimo, dodavanje gasa po ulasku u krivinu umesto kocenja... i sl.
156 je spoj komforne voznje i odlicnog lezanja i upravljivosti, to malo vise kosta po pitanju trapa. ali vredi svaku paru, na nama je das zradimo (koliko mozemo) i da se ne bunimo, a ako ne...
Moja GTV lezi isto tako, mozda malo bolje, ali po sistemu voznje iz 70-ih, stabilno-tvrdo. Meni tako odgovara i volim takve automobile iz stare skole, zatouglavnom imam jos jedan auto, kada su komercijalne potrebe u pitanju, prevoz putnika, stvari.
Mogu da zamislim kako se ponasa 4x4. Video sam u praksi kao to radi Subaru Impreza, putovao sam nedavno sa drugom do Zrenjanina, isli smo po nenaseljenim delovima, delovima sa krivinama i do 180-200 km/h, a sve je bilo tako sigurno i lagano.
156 je spoj komforne voznje i odlicnog lezanja i upravljivosti, to malo vise kosta po pitanju trapa. ali vredi svaku paru, na nama je das zradimo (koliko mozemo) i da se ne bunimo, a ako ne...
Moja GTV lezi isto tako, mozda malo bolje, ali po sistemu voznje iz 70-ih, stabilno-tvrdo. Meni tako odgovara i volim takve automobile iz stare skole, zatouglavnom imam jos jedan auto, kada su komercijalne potrebe u pitanju, prevoz putnika, stvari.
Mogu da zamislim kako se ponasa 4x4. Video sam u praksi kao to radi Subaru Impreza, putovao sam nedavno sa drugom do Zrenjanina, isli smo po nenaseljenim delovima, delovima sa krivinama i do 180-200 km/h, a sve je bilo tako sigurno i lagano.
- brera
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Sprint '86
Lancia Delta HPE 2.0 T '98
Saab 93 '2003 - Lokacija: Perm
- Lokacija: Perm - Beograd
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
-
Go
- Drug Član
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Imao sam zadovoljstvo da nekoliko sati vozikam u ostrijem tempu 156 2.0 JTS, znaci motor sa direktnim ubrizgavanjem, 165ks (10ks vise od 2.0TS). Auto je 2002. godiste i ima restilizovanu unutrasnjost, felne 16. telefonke, ali nema SP3.
Prva dobra stvar kod JTS je mnogo bolji odziv na gas izmedju 1000 i 2000 o/min. Auto ima vecu elasticnost u donjem podrucju. Posle 2000 obrtaja rast snage i ubrzanja je skoro isti, ali subjektivni osecaj u TS je bolji zbog mnogo boljeg zvuka. Zvuk JTS-a je bezveze i nema nikakve veze sa Alfom, vise lici na neku japansku ili koreansku konfekciju.
Druga dobra stvar su 16. koje u odnosu na moje 15. doprinose jos sportskijem ugodjaju u voznji sa direktnijim i (prijatno) tezim volanom u brzini.
Restilizovana unutrasnjost generalno deluje kvalitetnije. Crveno osvetljenje pokazivaca deluje atraktivno, ali u sustini zamara jer se sitnije cifre ne vide dobro kao u verziji sa zelenim osvetljenjem. Volan sa komandama na volanu od perforirane koze je atraktivan, ali je tanji nego na mojoj Alfi i nekako mi je slabiji osecaj u rukama. Putni racunar na sredini konzole koji se prvi put pojavio kod Alfe GTA je malo vise sminka, jer za razliku od GTA ne daje podatke o pritisku i temperaturi ulja. Dvozonska klima radi super, ali prekidaci klime sa .kao hromiranim. ringovima deluju krhko jer se nekako pomicu u svim pravcima, pa se ima subjektivni osecaj neznosti. Meni licno ne smeta, jer pazim kako se ophodim sa svim prekidacima, ali nekom .opustenijem. vlasniku bi ovo islo na nerve.
Inace, ovaj motor se prakticno moze odrzavati samo u Delti u slucaju nekog problema, jer u AMAG-u je bilo
kada je doveden na servis. Motor trazi sintetiku (preporuceno ulje je Selenia Racing 10-60).
Prva dobra stvar kod JTS je mnogo bolji odziv na gas izmedju 1000 i 2000 o/min. Auto ima vecu elasticnost u donjem podrucju. Posle 2000 obrtaja rast snage i ubrzanja je skoro isti, ali subjektivni osecaj u TS je bolji zbog mnogo boljeg zvuka. Zvuk JTS-a je bezveze i nema nikakve veze sa Alfom, vise lici na neku japansku ili koreansku konfekciju.
Druga dobra stvar su 16. koje u odnosu na moje 15. doprinose jos sportskijem ugodjaju u voznji sa direktnijim i (prijatno) tezim volanom u brzini.
Restilizovana unutrasnjost generalno deluje kvalitetnije. Crveno osvetljenje pokazivaca deluje atraktivno, ali u sustini zamara jer se sitnije cifre ne vide dobro kao u verziji sa zelenim osvetljenjem. Volan sa komandama na volanu od perforirane koze je atraktivan, ali je tanji nego na mojoj Alfi i nekako mi je slabiji osecaj u rukama. Putni racunar na sredini konzole koji se prvi put pojavio kod Alfe GTA je malo vise sminka, jer za razliku od GTA ne daje podatke o pritisku i temperaturi ulja. Dvozonska klima radi super, ali prekidaci klime sa .kao hromiranim. ringovima deluju krhko jer se nekako pomicu u svim pravcima, pa se ima subjektivni osecaj neznosti. Meni licno ne smeta, jer pazim kako se ophodim sa svim prekidacima, ali nekom .opustenijem. vlasniku bi ovo islo na nerve.
Inace, ovaj motor se prakticno moze odrzavati samo u Delti u slucaju nekog problema, jer u AMAG-u je bilo

Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
nervira me to sto rade fabricki tihe motore, mislim bukvalno kao elektro motor (sto kazes japanci) po meni, ipak alfa teba jos uvek da nosi sa sobom taj duh koji je imala...
jedino ako je nizi profil guma na tim 16, a ako su baloni kao tvoji razlika je smesna... mozda te je prevario SP?starac vujadin napisao: Druga dobra stvar su 16. koje u odnosu na moje 15. doprinose jos sportskijem ugodjaju u voznji sa direktnijim i (prijatno) tezim volanom u brzini.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Nemoj da ti ja dam balon...
205/65...balon...Ova guma na JTS je bila valjda isto 205/65 ili 60, ali 16.. Da nema SP zakljucio sam po istom razmaku od blatobrana, a i JTS serijski nema SP. Generalno su svi motori sa direktnim ubrizgavanjem tisi. Sto se tice buke tu su pravila sve striktnija, a i ukus kupaca je takav da namece tise motore. Ja sam vrlo zadovoljan sa zvukom TS i .ja tu nista ne bih menj`o..

Acqua-Olio-Benzina
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Gleda se u u odnosu na vozilo...
Na manjim vozilima taj profil je sigurno sportski...
Znas da je osnovna opcija za 156-cu 185/70 x 14 sa ratkapnama. Moja je opcija 2, sa 16. je opcija 3, a posle su i kod 156 poceli da stavljaju 17. na TI i GTA. Ako imas na 166, Mercedesu E klase i vecim vozilima profil 60/65, onda bi moglo da se kaze da je balon. Na 156, po meni - nije...ali nije ni sportski profil. Niko mi sem tebe nije rekao tu primedbu, cak ni iz zajebancije... Voleo bih da imam 16. (ovo sam k`o papagaj spomenuo na forumu jedno 19,5 puta...), ali sa promenjenim amortizerima, oprugama i balans stanglom od GTA - drugacije nikako.
Opet, s druge strane, kakvi su nam putevi (a u odnosu na osetljiv donji postroj), ovo je sasvim ok i tako ce verovatno da ostane.
Na manjim vozilima taj profil je sigurno sportski...
Znas da je osnovna opcija za 156-cu 185/70 x 14 sa ratkapnama. Moja je opcija 2, sa 16. je opcija 3, a posle su i kod 156 poceli da stavljaju 17. na TI i GTA. Ako imas na 166, Mercedesu E klase i vecim vozilima profil 60/65, onda bi moglo da se kaze da je balon. Na 156, po meni - nije...ali nije ni sportski profil. Niko mi sem tebe nije rekao tu primedbu, cak ni iz zajebancije... Voleo bih da imam 16. (ovo sam k`o papagaj spomenuo na forumu jedno 19,5 puta...), ali sa promenjenim amortizerima, oprugama i balans stanglom od GTA - drugacije nikako.
Opet, s druge strane, kakvi su nam putevi (a u odnosu na osetljiv donji postroj), ovo je sasvim ok i tako ce verovatno da ostane.
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
@starac nisam hteo da ispadne kao primedba... svako vozi ono sto hoce, ne ulazim u tu tematiku, ali fakat je da je guma /65 u svakom slucaju visoka... za mene ni blizu sportske... razlika postoji pogotovo u isforsiranoj voznji po zavojima...
razlika u udobnosti je ogromna to stoji vozio sam se u alfama (sto kod mene, sto kod drugara) maltene svih profila i uporedjivao razne dimenzije...
definitivno je najudobnije sa 14/65... ali nema tih para da ja montiram na svoj auto, mozda kad budem usao u petu deceniju, mozda tada...
@Nigy nema tu hrabrosti, ja to volim i ako ne budem sad imao to sto hocu necu nikada imati... dobio sam ono sto sam trazio kod mene, izgled automobila i lezanje, a zauzvrat ne mogu lagodno da se vozim, jer su mi non stop oci uprte u te proklete rupe i neravnine...
nego da ne prljamo temu o dragulju...
razlika u udobnosti je ogromna to stoji vozio sam se u alfama (sto kod mene, sto kod drugara) maltene svih profila i uporedjivao razne dimenzije...
definitivno je najudobnije sa 14/65... ali nema tih para da ja montiram na svoj auto, mozda kad budem usao u petu deceniju, mozda tada...
@Nigy nema tu hrabrosti, ja to volim i ako ne budem sad imao to sto hocu necu nikada imati... dobio sam ono sto sam trazio kod mene, izgled automobila i lezanje, a zauzvrat ne mogu lagodno da se vozim, jer su mi non stop oci uprte u te proklete rupe i neravnine...
nego da ne prljamo temu o dragulju...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Sigurno, sve je ovo konstruktivno sto pisemo...
Jedna od boljih, tvrdjih i sportskijih ugodjaja u voznji bilo mi je sa gumama Good Year NCT 2 (to je nekada bila najsportskija GY guma, kao sada Eagle F1) 165/60 x 13 i u Pirelli P7 (prastari P7, novi se ne pravi tako mali...) 175/60 x 13. Kola su bila Yugici 90-110 ks...
Nego sto kaze Milos(evic)....a sad svi na radne zadatke....da ne razvlacimo u off

Jedna od boljih, tvrdjih i sportskijih ugodjaja u voznji bilo mi je sa gumama Good Year NCT 2 (to je nekada bila najsportskija GY guma, kao sada Eagle F1) 165/60 x 13 i u Pirelli P7 (prastari P7, novi se ne pravi tako mali...) 175/60 x 13. Kola su bila Yugici 90-110 ks...
Nego sto kaze Milos(evic)....a sad svi na radne zadatke....da ne razvlacimo u off

Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
Pa posto je to isti motor kao moj, pretpostavljam i slican odnos u menjacu, na 4000 rpm je brzina 140 km/h, 195/55/15, e sad na 120 bi trebalo da je koju stotinu obrtaja nize, racunaj oko 3000-3300!
A crveno polje je od 7000-10000, neka me ispravi neko ako je na 156 drugacije, znam da je na GTA crveno od 6500!
A crveno polje je od 7000-10000, neka me ispravi neko ako je na 156 drugacije, znam da je na GTA crveno od 6500!
-
Go
- Drug Član
Post
Eto recimo 156...
Dve stvari mi padaju na pamet, vece medjuosovinsko rastojanje i veca sirina automobila!
Znam da ne mora da znaci da dobro lezanje zavisi od ova dva faktora, ali sta bi se desilo kad bi 156 imala sirinu i medjuosovinsko rastojanje kao recimo BMW?! Njemu je prednji tocak skroz kod branika a od pozadi izgleda kao cigla, prosto odaje utisak stabilnosti!
Ne pitam ovo radi poredjenja, vec mi nije jasno zasto se ne ispune i ova dva ocigledna i logicna faktora da se poboljsa stabilnost i lezanje, jer realno svaka Alfa je onako i visok i uzak auto, mislim bar ako uporedjujemo sa nekim drugim!
Ili to i nema bas toliki uticaj na stabilnost...

Dve stvari mi padaju na pamet, vece medjuosovinsko rastojanje i veca sirina automobila!
Znam da ne mora da znaci da dobro lezanje zavisi od ova dva faktora, ali sta bi se desilo kad bi 156 imala sirinu i medjuosovinsko rastojanje kao recimo BMW?! Njemu je prednji tocak skroz kod branika a od pozadi izgleda kao cigla, prosto odaje utisak stabilnosti!
Ne pitam ovo radi poredjenja, vec mi nije jasno zasto se ne ispune i ova dva ocigledna i logicna faktora da se poboljsa stabilnost i lezanje, jer realno svaka Alfa je onako i visok i uzak auto, mislim bar ako uporedjujemo sa nekim drugim!
Ili to i nema bas toliki uticaj na stabilnost...

Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”