Izvadjen je motor iz moje AR33. 1.3 boxer , 1 carb.
Sta sad dalje da radim? Da li da skinem sve sa njega, ukljucujuci i glave?
Da li mogu nesto da zeznem prilikom rasklapanja?
Kome da odnesem glave i blok da sve izmeri i odredi specijalu?
Da li mi treba neki specijalan alat da bih skinuo glave?
Boxer 1.3 izvadjen iz AR 33, sta sad?
-
Go
- Drug Član
Post
Izvini ako je već bilo na forumu, ali koji je problem sa motorom? Jesi li izmerio kompresiju ili propusnost? Koliko para hoće&š da potro&ši&š?
Jesi li otvarao ranije motor? Nije neka filozofija, ali ume da potraje. Ako su radilica, blok, klipovi i klipnjače OK ima smisla raditi motor. U suprotnom bolje potraži drugi. Za početak skini deklove i vidi u kakvom su stanju bregaste. Kod mene, na 16v, su glave za&šrafljene toraxima, pa je potrebno nabaviti odgovarajući ključ.
Daj jo&š neku informaciju
Jesi li otvarao ranije motor? Nije neka filozofija, ali ume da potraje. Ako su radilica, blok, klipovi i klipnjače OK ima smisla raditi motor. U suprotnom bolje potraži drugi. Za početak skini deklove i vidi u kakvom su stanju bregaste. Kod mene, na 16v, su glave za&šrafljene toraxima, pa je potrebno nabaviti odgovarajući ključ.
Daj jo&š neku informaciju
-
Go
- Drug Član
Post
Klasican alat , ako pazljivo skidas ne mozes nista da zeznes , prvo skini benz pumpu i izvadi iglicu da bi mogao da izvadis uljnu pumpu , obicnu se tu pravi najcesca greska . Kljucevi - gedore: 10.13.17.19.22 i 30 .ako ga spajas kilo kljuc a ja cu ti dati sta se na koliko steze. Nista specijalno kod tog motora .rasklapanje 1 sat + ciscenje i struganje starih dihtunga.sastavljanje ako menjas karike i lezajeve 1.5-2 h .
Ako ti ne curi V pumpa ne diraj svareva je sa blokom posle toliko vremena ili spremi 2400 din za novu posto ces tu polomiti.
Ako ti ne curi V pumpa ne diraj svareva je sa blokom posle toliko vremena ili spremi 2400 din za novu posto ces tu polomiti.
-
Go
- Drug Član
Post
@kankunnen: Gaston, kad ga je video, rekao je da ne mora ni da meri kompresiju. Prvi put rasklapam motor, ali necu biti sam, Impuls(arcs member) ce biti tu za podrsku. Para mislim da potrosim u razumnim kolicinama.
@ Gaston : Kladim se da si iz glave nabrojao velicine gedora
Veoma pazljivo cemo to da rasklopimo, samo ne verujem bas za 1 sat.
Posle donosim kod Dr. Gastona na pregled. Onda ce se videti sta treba i kako. Sto se tice sklapanja, za prvi put necu, jos uvek vezbam.
V-pumpa, jel to vodena pumpa?
@ Gaston : Kladim se da si iz glave nabrojao velicine gedora
Veoma pazljivo cemo to da rasklopimo, samo ne verujem bas za 1 sat.
Posle donosim kod Dr. Gastona na pregled. Onda ce se videti sta treba i kako. Sto se tice sklapanja, za prvi put necu, jos uvek vezbam.
V-pumpa, jel to vodena pumpa?
-
Go
- Drug Član
Post
Nemoj me drzati za paru , Getz karike , lezajevi , gates kaisevi , spaneri , gumice gar diht ulje 20K filter i gratis sklapanje ako ti ne treba masinska obrada oko 25 somica .pre dole nego gore . Born beck set kvacila 11500 dindji., znaci druk , korpa , lamela , naravno ako treba.
-
Go
- Drug Član
Post
@ Gaston : Lamela, druk lager i korpa su zamenjeni pre 2500-3000 km. Lamela izgleda ko nova, a korpa je nesto sumnjiva, bar Impuls tako kaze.
Zajebancija je solidno velika. Samo utovar motora u Jugo je podvig za sebe.
Medjutim, ne verujem da je ijedan polovan motor dobar kao onaj koji prodje generalnu.
Rasklopili smo ga kao od sale. Umazao sam se od ulja i po glavi
Ako fabricki motor ide 250000, ovaj ima da peva bar 150000 kilometara.
Kad je vec uradjena kompletna limarija, farbanje ( u sredu grrrr...), zasto da motor ne bude lepo remontovan.
Remontovan Weber, lodge svecice, ulje na 5000 i juuurriiisss...
Imam juga 55, pa mi nije frka da zurim i zavrsavam nesto na brzinu. Vise mi
znace korektno odradjene stvari. Tepih sam recimo ribao sat vremena, jedno 3,4 puta sam ga punio deterdzentom, pa ponovo ispirao.
Spric gitovao sam 4 puta, 3 smirglanja, finalno spricovanje nisam dirao.
To je sve strahovita kolicina vremena i rada. Sedmi mesec kako vec radim na masini. Tako da sam vec zaboravio kako izgleda voziti Alfu.
Do zavrsetka jos 3 meseca minimum. Znaci realno izaci ce na godinu dana bez alfe. Pre toga sam je vozio svega 6 meseci. Ala ce da bude slatko kad bude krenula da se kotrlja. Strpljenje je ovde kljucni faktor...
Zajebancija je solidno velika. Samo utovar motora u Jugo je podvig za sebe.
Medjutim, ne verujem da je ijedan polovan motor dobar kao onaj koji prodje generalnu.
Rasklopili smo ga kao od sale. Umazao sam se od ulja i po glavi
Ako fabricki motor ide 250000, ovaj ima da peva bar 150000 kilometara.
Kad je vec uradjena kompletna limarija, farbanje ( u sredu grrrr...), zasto da motor ne bude lepo remontovan.
Remontovan Weber, lodge svecice, ulje na 5000 i juuurriiisss...
Imam juga 55, pa mi nije frka da zurim i zavrsavam nesto na brzinu. Vise mi
znace korektno odradjene stvari. Tepih sam recimo ribao sat vremena, jedno 3,4 puta sam ga punio deterdzentom, pa ponovo ispirao.
Spric gitovao sam 4 puta, 3 smirglanja, finalno spricovanje nisam dirao.
To je sve strahovita kolicina vremena i rada. Sedmi mesec kako vec radim na masini. Tako da sam vec zaboravio kako izgleda voziti Alfu.
Do zavrsetka jos 3 meseca minimum. Znaci realno izaci ce na godinu dana bez alfe. Pre toga sam je vozio svega 6 meseci. Ala ce da bude slatko kad bude krenula da se kotrlja. Strpljenje je ovde kljucni faktor...