GT, GTV, GTB...
-
Go
- Drug Član
Post
GT, GTV, GTB...
Moze li neko da mi otkrije sta se krije iza ovih slova, gt, gta, gtv, gtb, gti, gsi, gtd...
Je li to nasumicno korisceno, ili postoji dobar razlog?!
Vidim da je svugde ovo G...
Je li to nasumicno korisceno, ili postoji dobar razlog?!
Vidim da je svugde ovo G...
-
ki
- Drug Član
Post
GT - Gran Turismo
GTA - Gran Turismo Alleggerita (olakshana)
GTAm - Gran Turismo Alleggerita Maggiorata (olakshana, proshirena)
Za GTV ne znam kako je dobio nastavak "V", a auto je derivat Alfette GT i razlikuje se u tome shto je coupe verzija... Verovatno ce neko od stare garde znati pravi odgovor.
gti, gsi i gtd ne spadaju u Alfine oznake, a Nemachki jezik ne znam tako da cesh odgovor na drugi deo pitanja verovatno naci u sekciji Nemachki automobili. =[
GTA - Gran Turismo Alleggerita (olakshana)
GTAm - Gran Turismo Alleggerita Maggiorata (olakshana, proshirena)
Za GTV ne znam kako je dobio nastavak "V", a auto je derivat Alfette GT i razlikuje se u tome shto je coupe verzija... Verovatno ce neko od stare garde znati pravi odgovor.
gti, gsi i gtd ne spadaju u Alfine oznake, a Nemachki jezik ne znam tako da cesh odgovor na drugi deo pitanja verovatno naci u sekciji Nemachki automobili. =[
-
ki
- Drug Član
Post
Ferrari je posebna pricha
Vezano za Alfu imash josh recimo GTV TB - dakle GTV poslednje generacije sa "V" benzinskim motorom i turbom, znachi TB je oznaka za turbo benzin.
TS, verovatno vec znash dok je npr takodje oznaka vezana za motor: JTS = Jet Thrust Stoichiometric. Q4 = pogon na sva 4 tochka, dok je npr "Quadrifoglio" i detelina sa chetiri lista oznaka za (maksimalan) stepen opreme i najjachi motor za dati model koji nije u relaciji sa pogonom na 4 tochka, shto masa ljudi obichno mesha sa skracenicom Q4.
Poshto tebe interesuju modeli 145/6, njihove najbogatije izvedbe su "Quadrifoglio" za 145 i "Ti" za 146 gde obe izvedbe dolaze sa motorom 2.0TS i nekih 150 KS u prvom izdanju, a zatim i sa 155KS u restilizovanoj varijanti. :cool

TS, verovatno vec znash dok je npr takodje oznaka vezana za motor: JTS = Jet Thrust Stoichiometric. Q4 = pogon na sva 4 tochka, dok je npr "Quadrifoglio" i detelina sa chetiri lista oznaka za (maksimalan) stepen opreme i najjachi motor za dati model koji nije u relaciji sa pogonom na 4 tochka, shto masa ljudi obichno mesha sa skracenicom Q4.
Poshto tebe interesuju modeli 145/6, njihove najbogatije izvedbe su "Quadrifoglio" za 145 i "Ti" za 146 gde obe izvedbe dolaze sa motorom 2.0TS i nekih 150 KS u prvom izdanju, a zatim i sa 155KS u restilizovanoj varijanti. :cool
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
Da i ja nesto dodam...
GTV - Gran Turismo Veloce (Veloce bi u prevodu znacilo brzina, brzo)
ti - Turismo Internacionale
GTB (za Ferrari) - Gran Turismo Berlinetta
A za svabe necu da pisem iz principa
GTV - Gran Turismo Veloce (Veloce bi u prevodu znacilo brzina, brzo)
ti - Turismo Internacionale
GTB (za Ferrari) - Gran Turismo Berlinetta
A za svabe necu da pisem iz principa


If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Go
- Drug Član
Post
GTA je nesto posebno i kao sto Laki kaze, vrh ponude za jedan model...
Ti i QV stavljaju vise akcenta na sminku i dodatnu opremu. Dok su TI motori potpuno standardni (prema mojim saznanjima), QV ima blago povecanje snage u odnosu na stock varijantu.bojanTI napisao: Znaci Ti i Quadrifoglio su najjace stock varijante, a GTA je kao nesto profi...
GTA je nesto posebno i kao sto Laki kaze, vrh ponude za jedan model...
-
Go
- Drug Član
Post
ima varijanti 1.4 sa kozom, klimom itd... a to nije stock kod TI varijante, pa to mi nekako ne ide... po meni klima uopste ne treba da ide na 1.4, jer je i ovako slabasna, jos kad upalis klimu
recimo junior koji imam ja je mozda isti paket opreme kao TI s tim sto je jos lepsa (izbacenija) lajsna na sajtni... ne znam sta rade ludi italijani...
nisam bas siguran da TI ima najvisi stepen opreme...?! to bas i nije slucaj iz onoga sto sam video...Nikola napisao: Ti i QV stavljaju vise akcenta na sminku i dodatnu opremu. Dok su TI motori potpuno standardni (prema mojim saznanjima)
ima varijanti 1.4 sa kozom, klimom itd... a to nije stock kod TI varijante, pa to mi nekako ne ide... po meni klima uopste ne treba da ide na 1.4, jer je i ovako slabasna, jos kad upalis klimu

recimo junior koji imam ja je mozda isti paket opreme kao TI s tim sto je jos lepsa (izbacenija) lajsna na sajtni... ne znam sta rade ludi italijani...
-
Go
- Drug Član
Post
Nisam primetio da ti je sajtna drugacija...
Ali da, bas prave svakakve gluposti, nema ponekad smisla izmedju modela i raznih naziva...
Ali pazi ovako, kod mene su podizaci na svim staklima dok recimo kod vecine 156 to nije slucaj! Imas klimu i u 1.4 ali mislim da nije automatska ko kod mene, onda oni grejaci retrovizora verovatno spadaju u standardnu opremu kao i njihovo pomeranje takodje na dugme! ABS, 2 Air Bag, kod mene je bolje ozvucenje dosta nego na 1.4, u standardnu opremu dolazi jos i CD player i changer od 6 diskova! Centralna je standardna oprema a uz TI ide i Imobiliser!
E sad nema koze, a nisam ni video nikad 146 sa kozom!
I koja je to fora sa tim Junior modelima?!
Ali da, bas prave svakakve gluposti, nema ponekad smisla izmedju modela i raznih naziva...

Ali pazi ovako, kod mene su podizaci na svim staklima dok recimo kod vecine 156 to nije slucaj! Imas klimu i u 1.4 ali mislim da nije automatska ko kod mene, onda oni grejaci retrovizora verovatno spadaju u standardnu opremu kao i njihovo pomeranje takodje na dugme! ABS, 2 Air Bag, kod mene je bolje ozvucenje dosta nego na 1.4, u standardnu opremu dolazi jos i CD player i changer od 6 diskova! Centralna je standardna oprema a uz TI ide i Imobiliser!
E sad nema koze, a nisam ni video nikad 146 sa kozom!

I koja je to fora sa tim Junior modelima?!

- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Alfa je napravila zbrku u poslednjih 10-ak godina sa oznakama.
Nekada su sportske najjace varijante imale oznake Veloce, Ti ili QV (nasledilo Ti).
Luksuzne varijante su bile Super, L ili QO.
GTA je bila oznaka za automobil koji je olaksan i koji se proizvodio samo da bi stekao homologaciju za trke. Kao kod BMW-a - CSL, kod Porsche-a RSR ili GT3, kod Ferrari-ja Challenge Stradale, Subaru - Sti...
Junior je nekada oznacavao najsiromasniju varijantu nekog modela.
Sada Ti je oznaka za sportski paket opreme i nema veze sa nekim posebno jakim motorom. Samo sminka, kao sto je i jadni Abarth spao na to kod Fiata.
GTA je ono sto je nekada bilo Veloce, Ti ili QV - najjaca verzija i najsportskija verzija. GTA vise nije verzija samo za homologaciju, niti su nesto olaksana kola...nazalost.
Junior oznaku sada ubacuju u model koji je na izdisaju sa prodajom i treba da se zameni u nekom doglednom periodu, pa onda prave kombinaciju slabog motora sa najsportskijom opremom koju je nekada imala neka najjaca verzija istog modela.
Nekada su sportske najjace varijante imale oznake Veloce, Ti ili QV (nasledilo Ti).
Luksuzne varijante su bile Super, L ili QO.
GTA je bila oznaka za automobil koji je olaksan i koji se proizvodio samo da bi stekao homologaciju za trke. Kao kod BMW-a - CSL, kod Porsche-a RSR ili GT3, kod Ferrari-ja Challenge Stradale, Subaru - Sti...
Junior je nekada oznacavao najsiromasniju varijantu nekog modela.
Sada Ti je oznaka za sportski paket opreme i nema veze sa nekim posebno jakim motorom. Samo sminka, kao sto je i jadni Abarth spao na to kod Fiata.
GTA je ono sto je nekada bilo Veloce, Ti ili QV - najjaca verzija i najsportskija verzija. GTA vise nije verzija samo za homologaciju, niti su nesto olaksana kola...nazalost.
Junior oznaku sada ubacuju u model koji je na izdisaju sa prodajom i treba da se zameni u nekom doglednom periodu, pa onda prave kombinaciju slabog motora sa najsportskijom opremom koju je nekada imala neka najjaca verzija istog modela.
Acqua-Olio-Benzina
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Ima nize i tvrdje ogibljenje. Opruge su skracene 30mm. Ovo vazi za 147, 156 i 166
Acqua-Olio-Benzina
-
Go
- Drug Član
Post
Hm... ovo sto cu sad da napisem nema veze sa oznakama koje se pominju ovde ali ne mogu da izdrzim
Na volanu moje GT Junior 1750 (raspala trenutno) pishe
.Alfa Romeo - Hellebore.
e sad, hellebore je neka vrsta biljke a ima jedna legenda vezana za ovu biljku...
.Several legends surround the hellebore; in witchcraft it is believed to have ties to summoning demons..


Na volanu moje GT Junior 1750 (raspala trenutno) pishe
.Alfa Romeo - Hellebore.
e sad, hellebore je neka vrsta biljke a ima jedna legenda vezana za ovu biljku...
.Several legends surround the hellebore; in witchcraft it is believed to have ties to summoning demons..



-
Go
- Drug Član
Post
Ranije , mislim da sam ja prvi put tada video oznaki TI na sudu , imao je samo vise par instrumenata od klasicnog i lepsa sedista ali ispod QV , koji se od opreme do motora razlikuje , recimo odnos menjacke kutije , nema eko 5 u kao veloce recimo .
Inace oznaka za pogon na sva cetiri je pemanent 4 ili visko 4 za 164 .
Inace oznaka za pogon na sva cetiri je pemanent 4 ili visko 4 za 164 .
-
Go
- Drug Član
Post
Niko nista ne rece povodom ovoga, a i svakako me interesuju te nove oznake, JTS, JTDm, sta je multijet, sta bi sa dve svecice po cilindru?!bojanTI napisao:JTS = Jet Thrust Stoichiometric
To nema veze sa Twin Spark, ili oni i dalje imaju po dve svecice na svakom cilindru?!

Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”