
ALFA ROMEO 75 - The Last Real Legend!
-
Go
- Drug Član
Post
Hej nije da skrecem temu, procitao sam na 10. strani o ovome, ali mi nikako nije jasno ono sto svi govore:"U krivini dodam gas"!
:glupan:
Mislim, znam ja odprilike sta se tada desava ali na ovom forumu svi o tome pricaju, vrlo karakteristicno za Alfu, ali meni i dalje nije jasno, a niko nece da mi kaze!
:glupan:
Mislim, znam ja odprilike sta se tada desava ali na ovom forumu svi o tome pricaju, vrlo karakteristicno za Alfu, ali meni i dalje nije jasno, a niko nece da mi kaze!

-
ki
- Drug Član
Post
Dodavanje gasa u krivini na automobilu sa zadnjom vuchom, uzrokuje zanoshenjem zadnjeg kraja, zahteva kontra reakciju na volanu i pruzha ne vidjen uzhitak snage i kontrole dok automobil kliza u krivini po strani. 75-ica je zaista jedan od retko izbalansiranih automobila sa zadnjom vuchom, te "kontrolisanje" proklizavanja predstavlja vishe radost nego muku.
Been there, done that - with 75 Turbo
@Brabus: Nisi jedini!
Ne skrecesh temu... Fantastichna Alfa 75, vazhi i za jedan od poslednjih dragulja Alfa Romea, zbog chinjenice da ima pogon na zadnjoj osovini (zadnja vucha).Bojan-PA napisao:Hej nije da skrecem temu, procitao sam na 10. strani o ovome, ali mi nikako nije jasno ono sto svi govore:"U krivini dodam gas"!
Dodavanje gasa u krivini na automobilu sa zadnjom vuchom, uzrokuje zanoshenjem zadnjeg kraja, zahteva kontra reakciju na volanu i pruzha ne vidjen uzhitak snage i kontrole dok automobil kliza u krivini po strani. 75-ica je zaista jedan od retko izbalansiranih automobila sa zadnjom vuchom, te "kontrolisanje" proklizavanja predstavlja vishe radost nego muku.

Been there, done that - with 75 Turbo

@Brabus: Nisi jedini!

-
Go
- Drug Član
Post
@Bojan-PA: Kada bi na autu sa prednjom vucom dodao toliko gasa da dodje do proglizavanja pogonskih tockova (prednjih), desilo bi ti se ono cuveno "PUT JE SKRETAO-A TI NISI!"
U prevodu, izleteo bi iz krivine!
Upravo zbog toga ja vozace WRC-a smatram za NAJBOLJE VOZACE NA SVETU!!! :cool Mislim da su vece face i od vozaca F1, pogotovo u klasi vozila sa prednjom vucom. Oni balansiran prolaz kroz krivinu izvode uz pomoc rucne kocnice, tj. zanose zadnji deo auta, i onda "pod kontrom" vade auto iz krivine. :cool :cool :cool
Baci oko na Eurosport ili Motors TV, idu cesto izvestaji sa WRC-a, pa ces videti na snimcima iz kola o cemu pricam...
I da ne skrecemo sa teme, Turbo 75-ica ima gotovo idealan raspored tezine, 51% napred i 49% nazad, sto je cini savrsenom za krivine i generalno lezanje na putu, a kada na to jos dodas i sper diferencijal, dobijas DREAM CAR!

U prevodu, izleteo bi iz krivine!

Upravo zbog toga ja vozace WRC-a smatram za NAJBOLJE VOZACE NA SVETU!!! :cool Mislim da su vece face i od vozaca F1, pogotovo u klasi vozila sa prednjom vucom. Oni balansiran prolaz kroz krivinu izvode uz pomoc rucne kocnice, tj. zanose zadnji deo auta, i onda "pod kontrom" vade auto iz krivine. :cool :cool :cool
Baci oko na Eurosport ili Motors TV, idu cesto izvestaji sa WRC-a, pa ces videti na snimcima iz kola o cemu pricam...

I da ne skrecemo sa teme, Turbo 75-ica ima gotovo idealan raspored tezine, 51% napred i 49% nazad, sto je cini savrsenom za krivine i generalno lezanje na putu, a kada na to jos dodas i sper diferencijal, dobijas DREAM CAR!

-
Go
- Drug Član
Post
Koliko snage treba za izbacivanje repa u krivini?
Znam da moj TS nije bio bas super sa snagom, ali da izbaci dupe trebalo je puno zelje. Pre je nosem sirio krivinu nego sto bi dupe klizalo.
Verovatno V6 i turbo to rade sa manje truda.
Slazem se sa Sirom, da bi turbo na TS-a bila mnogo dobra kombinacija.
Da li se neko zanimao sa olaksavanjem kola?
Verovatno V6 i turbo to rade sa manje truda.
Slazem se sa Sirom, da bi turbo na TS-a bila mnogo dobra kombinacija.
Da li se neko zanimao sa olaksavanjem kola?
-
Go
- Drug Član
Post
piiiip. a ja moju lepoticu u top sanju ne mogu da prodam za 2000e. nova creva za benzin,usisi za vazduh,kociona creva/stavio sam "pireli" ,nove kugle i spone,guma kardana,filteri ,ulje,speedline 15 inch,originalni auspuh....bruka jedna a vi naglabate o krsevima koje je nemoguce dovesti ni blizu stanja mog ROMEA. KAKAV BLAM. E NECU NI DA PRODAM AUTO ZA INAT SVIMA.Fris75turbo napisao:Pozdrav Lorenco!
Zao mi je sto si jos uvek bez 75-ice![]()
Sto se tice Turba iz Sabca, ja stvarno ne znam sta vi ocekujete za te parePogledajte kakve se grobine prodaju po oglasima za 1500-2000eur... Kad mi napise neko 1700eur, za 1.6carb iz 86god, truo, celave gume, presao 290.000km, trosi vise ulja nego plina i benzina zajedno (a benzina trosi puno!), dodje mi da poludim
![]()
Turbo 75 sa 165ks (QV-kakav raritet!), '91, klima, servo,...itd, u kakvom god da je stanju, preko nije ispod 1500eur (i to u Italiji, u ostalim zemljama nije ispod 2500eur). Sve i da moze da se uveze, ne bi ovde izasao ispod 2400eur. Stvar je samo da li neko zeli taj model ili ne. ON VREDI TOLIKO!
Treba da se radi? Mozes misliti... Ali kad se uradi, onda vozis PRAVU ALFU :cool
Ja da imam viska 1500 evropljana, taj bi auto bio odavno kod mene...
Od viska glava ne boliA vi i dalje kalkulisite
Alfa se ne kupuje digitronom...
-
Go
- Drug Član
Post
pa video si kako je prosla ona 155q4 ovde u bg-u... nece je niko...
matorim slozili smo se da je les od auta (nista mu brate ne radi), kakvi crni rariteti? o cemu pricamo? neces valjda da kupis kriv auto samo zato sto je 75TB?Fris75turbo napisao: Sto se tice Turba iz Sabca, ja stvarno ne znam sta vi ocekujete za te parePogledajte kakve se grobine prodaju po oglasima za 1500-2000eur... Kad mi napise neko 1700eur, za 1.6carb iz 86god, truo, celave gume, presao 290.000km, trosi vise ulja nego plina i benzina zajedno (a benzina trosi puno!), dodje mi da poludim
![]()
Turbo 75 sa 165ks (QV-kakav raritet!), '91, klima, servo,...itd, u kakvom god da je stanju, preko nije ispod 1500eur (i to u Italiji, u ostalim zemljama nije ispod 2500eur). Sve i da moze da se uveze, ne bi ovde izasao ispod 2400eur. Stvar je samo da li neko zeli taj model ili ne. ON VREDI TOLIKO!
Treba da se radi? Mozes misliti... Ali kad se uradi, onda vozis PRAVU ALFU :cool
Ja da imam viska 1500 evropljana, taj bi auto bio odavno kod mene...
Od viska glava ne boliA vi i dalje kalkulisite
Alfa se ne kupuje digitronom...

-
Go
- Drug Član
Post
@Milos146
Pa kod nas samo "kriv" auto mozes i da kupis
Problem je, izgleda, sto sam ja opsednut sa 75 turbo
Na kraju krajeva: zar nije i moj auto "kriv"? I sta mu fali? Uskoro ce kod limara, i resena stvar 
Problem naseg mentaliteta je: DA BUDE NOVO- PO MOGUCNOSTI ZA DZABE! Ma nema veze, stvar misljenja...
Neka slike zamene reci:



Pa kod nas samo "kriv" auto mozes i da kupis

Problem je, izgleda, sto sam ja opsednut sa 75 turbo


Problem naseg mentaliteta je: DA BUDE NOVO- PO MOGUCNOSTI ZA DZABE! Ma nema veze, stvar misljenja...
Neka slike zamene reci:



-
Go
- Drug Član
Post
Evo i mene momci posle duzeg veremena, jbg. nisam imao toliko vremena a i net mi neje radio u firmi jedno par meseci (prokleti wireless)
@Lorenco
E stvarno nemogu da verujem sta se tebi sve izdesavalo, i stvarno me cudi da je neko krade 75tice. Izvini sto te podsecam, predpostavljam da si lokalne Alfine otpade pregledao da slucajno tamo nije zavrsila.
Oho vidim i da se Laki raspituje za 75ticu...
Neces valjda i ti u sektu.
@Sira
Ja bi tako rado stavio turbo na TS8v. Pazi mogu da nadjem jedan TS motor, mogu da nadjem i Turbine sa V6 2.0. E sad izduvna grana to bi trebalo praviti, od cega je praviti, nemogu da je lijem od gusa jbg. nemam livnicu, jel bi moglo od prohromskih cevi
Nije problem ni otvoriti motor, kako smanjiti kompresiju...novi klipovi? Gde naci ECU za ubrzgavanje..? Joj sta sve treba da se uradi....moracu da nadjem neki posao koji se vise placa... 
@Lorenco
E stvarno nemogu da verujem sta se tebi sve izdesavalo, i stvarno me cudi da je neko krade 75tice. Izvini sto te podsecam, predpostavljam da si lokalne Alfine otpade pregledao da slucajno tamo nije zavrsila.
Oho vidim i da se Laki raspituje za 75ticu...

@Sira
Ja bi tako rado stavio turbo na TS8v. Pazi mogu da nadjem jedan TS motor, mogu da nadjem i Turbine sa V6 2.0. E sad izduvna grana to bi trebalo praviti, od cega je praviti, nemogu da je lijem od gusa jbg. nemam livnicu, jel bi moglo od prohromskih cevi


-
Go
- Drug Član
Post
karakteristike moje v6 3.0 su
0-100kmh 5,8sec.
0-200kmh 22sec.
0-235kmh 28sec.
top speed 235kmh
pitanje:
kako skinuti limitator broja obrtaja da bih povecao maksimalnu brzinu
ili da ubacujem 24v posto on ima limit na 7000rpm to bi bilo malo brze.
ocu da je nateram na 260kmh za pocetak a kasnije i vise bice to najbrza 75-ica

0-100kmh 5,8sec.
0-200kmh 22sec.
0-235kmh 28sec.
top speed 235kmh
pitanje:
kako skinuti limitator broja obrtaja da bih povecao maksimalnu brzinu
ili da ubacujem 24v posto on ima limit na 7000rpm to bi bilo malo brze.
ocu da je nateram na 260kmh za pocetak a kasnije i vise bice to najbrza 75-ica




-
Go
- Drug Član
Post
Re: 2l turbo
ObiLorenco napisao:Mozda bi jednostavnije resenje bilo sa uzimanjem obicnog Nord motora od 2 litra. Taj motor ima odgovarajuci ugao za turbo izduvnu granu, a vec ima malo manju kompresiju.
A i greota je sjebati dobar TS ako nesto krene naopako :-)
-
Go
- Drug Član
Post
Re: 2l turbo
@sira
ovo za blok nisi u pravu
samo su klipnjace iste i blok na oko
a klipovi se razlikuju u celu obican ima takozvane "nosate" klipove
tj. sa ispupcenim celom a ts ima ravne
a u bloku uljni kanali se razlikuju TS ima dva kanala za podmazivanje glave tj. bregastih dok obican ima sest
svaka konzola bregaste posebno ima vod iz bloka
stara obicna nord 2000 iz djuliete ima sa zadnje strane rupe za vracanje ulja iz glave u karter
pitaj mene ja sam ih uradio gomilu
ovo za blok nisi u pravu
samo su klipnjace iste i blok na oko
a klipovi se razlikuju u celu obican ima takozvane "nosate" klipove
tj. sa ispupcenim celom a ts ima ravne
a u bloku uljni kanali se razlikuju TS ima dva kanala za podmazivanje glave tj. bregastih dok obican ima sest
svaka konzola bregaste posebno ima vod iz bloka
stara obicna nord 2000 iz djuliete ima sa zadnje strane rupe za vracanje ulja iz glave u karter
pitaj mene ja sam ih uradio gomilu

-
Go
- Drug Član
Post
p.s.-kako si izveo da ti auto bude 10sec brzi 0-200km/h od standarne 3.0V6?
Pa lepo Boga mi... Kakav motor ti je pod haubom, tj. sa koliko konja (i odakle ih u tolikom broju)?75v6 napisao:karakteristike moje v6 3.0 su
0-100kmh 5,8sec.
0-200kmh 22sec.
0-235kmh 28sec.
top speed 235kmh
p.s.-kako si izveo da ti auto bude 10sec brzi 0-200km/h od standarne 3.0V6?