
Pa hajde da napravimo spisak tih stvari koje se iznova i iznova ponavljaju, naravno vlasnici svih modela su dobrodosli!

Pa, otprilike tako...Golf ima jos svoju gomilu mana. Alfe mogu da se voze ostro, ali "pametno ostro". Znaci, nista dok je hladno ulje u motoru. Posle mozes opusteno da nagazis, cak motor to i trazi. Sto se tice varijatora to je deo koji i kad otkaze mozes da vozis, nista ne steti motoru, jedino sto auto ima "dizelaski" zvuk i malo slabije ide. O tome se ovde puno pricalo, pa ne bi duzio...Negde sam procitao da kada bi se "Nemac" vozio tako ostro kao Alfa, takodje bi pokazao sve svoje mane i slazem se, naravno da bi se i onaj dosadni Golf kvario kao blesav da iziskuje voznju kao Alfa!
Skakutanje leera, meni bio zbog protokomera, kad stavio nov, odma leer miran, i nema vise skakutanja, a cim poceo nov protokomer da riknjava, opet poceo skakutanje, i tolko postepeno crkava, da ni ne osetis pad performansi, navikavas se, al kad stavis nov, kao da si seo u ferrari heheSasha napisao:Da, kod ts motora se javlja to "skakutanje" obrtaja na leru,jedan od problema je i varijator,a po meni najveci problem je elektronika tj. relativno brzo crkavanje sitnica poput el. prozora,retrovizora...
U principu sitnice koje nerviraju,ali meni i ne smetaju puno.
Generalno ja sam za sto manje elektronike u kolima i zato vise volim starije modele i cistu mehaniku!
Pa krivi su jer su oni odabrali Bosch iz ko zna kojih razloga...verovatno najjeftinija ponudaAl kao alfa ima puno mane oko elektronike, pa sto su italijani krivi, kad je bosch