Pojavio mi se relativno skoro problem....skripanje u prednjem trapu. Manifestuje se prilikom polaska preko poprecnih neravnina, prilikom upadanja u rupe se skoro i ne cuje, tj. nije tako izrazeno. Prvo na levom tocku, a posle i na desnom. Majstor mi je rekao da imam lufta u levoj jabucici (u desnoj vrlo malo) i da treba da zamenim celu lecu viljusku, sto sam i uradio, ali problem nije nestao, cak se i pojacalo skripanje sa desne strane...koje se skoro i nije culo ranije. Pretpostavljam nista strasno...ali nervira.
Sta to moze da bude, pricajte ako znate, pa da gledam to da sredjujem, kad dodjem u Nis....i okvirne cene.
Skripanje u prednjem trapu
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
donje viljuske se menjaju u komadu i kostaju izmedju 12-14 k dindzi po komadu (original)... one okapi kostaju ja mislim oko 9 k, ali nesto ih bas i ne volim... Gornje viljuske su u silen blokovima i tu mozda moze nesto da se uradi za malu kintu... Inace gornje viljuske kostaju oko 4 k po komadu... Kako znam? jer sam imao isti problem kao ti sad... pocelo je sa skripuckanjem, pa lupkanjem itd... Prvo sam zamenio desnu donju, pa balans stanglu (a skripanje jos tu) pa levu donju, pa onda zamena onih gumica na gornjim viljuskama jer su one takodje pravile neko cijukanje... pa oba prednja amortizera sa sve oprugama i na kraju se ispostavilo da imam momacki luft u letvi volana... I sad mnogo para kasnije, vise nema skripanja i lupkanja... Izvini zbog ovoga... Nadam se da ces ti problem resiti mnogo brze (i jeftinije), ali neka ti ovo posluzi kao putokaz...

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
Go
- Drug Član
Post
Probaj blok po blok da napunis necim na pr silikonom i videces gde skripi kad prestane.Po pravilu ako su tisi na mokrom to je to. Ja ipak mislim da samo blokovi mogu da se menjaju ako su oni.Ne verujem da je letva ona vise zuji kod motanja i lupa prvo jer moraju da joj odu prvo biksne ili semerinzi a ako su semerinzi mora da napuni ATF uljem manzetnu produzetka letve sto daje rezultat gubitka ulja u pumpi i malo viseg tona zujanja pri motanju , ne kao kad klizi kais pa cijuce.
-
Go
- Drug Član
Post
Danas bio ponovo kod majstora, i posle sat vremena voznje, pipanja, proveravanja....konstatovao je da nigde u trapu nema lufta i da mu nije jasno sta je u pitanju....a onda je proverio balans stanglu i konstatovao da su gumice otisle. Balans stangla ima prilicno lufta, video sam.
E, sad...reko sam mu da necu da ih kupujem, pa da se ispostavi da nije to, ako vec nije siguran...jer sam grdne pare izdavao za gluposti. Kaze da ce da mi plati gumice i rad...ako se pokaze da nije to. piiiip...mora i to da jurim sada.
E, sad...reko sam mu da necu da ih kupujem, pa da se ispostavi da nije to, ako vec nije siguran...jer sam grdne pare izdavao za gluposti. Kaze da ce da mi plati gumice i rad...ako se pokaze da nije to. piiiip...mora i to da jurim sada.
- brera
- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo Sprint '86
Lancia Delta HPE 2.0 T '98
Saab 93 '2003 - Lokacija: Perm
- Lokacija: Perm - Beograd
Post
pogledaj sta se desava sa amortizerom da nije propala ona guma sto stiti onu sipku od amortizera i da se tamo ne skuplja prasina. kod mene je to bio problem.
ovako sam ja resio problem


ovako sam ja resio problem







-
Go
- Drug Član
Post
Problem resen, posle 2 dana gledanja od strane majstora i malo tezih reci s moje strane
Promenio sam gumice balans stangle i nije to bilo....culo se kao i ranije, i s obzirom da u trapu vise nije bilo ni milimetar lufta...morali su da gledaju dalje.
skripalo je negde u sasiji, verovatno donji prednji most, neki sraf je popustio ili slicno. Uglavnom, sad je sve reseno i zvuk se vise ne cuje.

Promenio sam gumice balans stangle i nije to bilo....culo se kao i ranije, i s obzirom da u trapu vise nije bilo ni milimetar lufta...morali su da gledaju dalje.
skripalo je negde u sasiji, verovatno donji prednji most, neki sraf je popustio ili slicno. Uglavnom, sad je sve reseno i zvuk se vise ne cuje.
-
Go
- Drug Član
Post
Novi cudni zvuci iz prednjeg trapa....
Dakle, javlja mi se grebanje, nalik onome kad se cuje homokineticki zglob. Javlja se kad kocim pri malim brzinama (i kad idem pravo i kad skrecem) i cuje se kad se malo jacim tempom vozi - sekundu-dve posle prebacivanja u visi stepen prenosa (otprilike sa dodavanjem gasa posle prebacivanja u visi stepen i ponekad prilikom skretanja (vise prilikom skretanja u desno)....cuje se inace s desne strane
Da napomenem da je ceo trap pregledan, zamenjeno dosta stvari (prethodni postovi...), znaci nema lufta nigde. Manzetne na homokinetickom zglobu nisu pukle, niti je iscurilo ulje iz zgloba (mislim da nije zglob, jer se ne cuje prilikom kretanja sa do kraja smotanim volanom).
Dr. Boost sumnja na dve stvari - prvo da kociona klesta udaraju u felnu usled istrosenosti plocica (plocice imaju vec 25000, ali neznam tacno u kom su stanju, uglavnom mi lampica nista ne signalizira) ili na to da se centralni sraf na lageru tocka olabavljen (tj. nije stegnut kako treba, posto su ga skidali kad su menajli viljusku).
Sta to moze da bude ? Jel imao slicna iskustva neko ?
Hocu da vidim mogu li nekako da sam sredim to ili se dobro pripremim za posetu mehanicaru (da mu kazem tacno sta da radi, da mi nebi skinuli kozu s ledja u Nemackoj
)
Dakle, javlja mi se grebanje, nalik onome kad se cuje homokineticki zglob. Javlja se kad kocim pri malim brzinama (i kad idem pravo i kad skrecem) i cuje se kad se malo jacim tempom vozi - sekundu-dve posle prebacivanja u visi stepen prenosa (otprilike sa dodavanjem gasa posle prebacivanja u visi stepen i ponekad prilikom skretanja (vise prilikom skretanja u desno)....cuje se inace s desne strane
Da napomenem da je ceo trap pregledan, zamenjeno dosta stvari (prethodni postovi...), znaci nema lufta nigde. Manzetne na homokinetickom zglobu nisu pukle, niti je iscurilo ulje iz zgloba (mislim da nije zglob, jer se ne cuje prilikom kretanja sa do kraja smotanim volanom).
Dr. Boost sumnja na dve stvari - prvo da kociona klesta udaraju u felnu usled istrosenosti plocica (plocice imaju vec 25000, ali neznam tacno u kom su stanju, uglavnom mi lampica nista ne signalizira) ili na to da se centralni sraf na lageru tocka olabavljen (tj. nije stegnut kako treba, posto su ga skidali kad su menajli viljusku).
Sta to moze da bude ? Jel imao slicna iskustva neko ?
Hocu da vidim mogu li nekako da sam sredim to ili se dobro pripremim za posetu mehanicaru (da mu kazem tacno sta da radi, da mi nebi skinuli kozu s ledja u Nemackoj

-
Go
- Drug Član
Post
Stuganje, grebanje meni se skoro javilo.
Istrosile se plocice, na jednom malom delu skroz do metala, tako da je postojalo trenje izmedju diska i tog malog dela...
Signalna lampica bila je prikacena na plocicu sa druge strane diska, tako da nista nije pokazivala...
Sve se ovo desilo na desnom tocku, spoljna plocica, posle 25.000 km. hm....
Skines tocak i za 5min otklonis ili potvrdis sumnju.
Istrosile se plocice, na jednom malom delu skroz do metala, tako da je postojalo trenje izmedju diska i tog malog dela...
Signalna lampica bila je prikacena na plocicu sa druge strane diska, tako da nista nije pokazivala...
Sve se ovo desilo na desnom tocku, spoljna plocica, posle 25.000 km. hm....

Skines tocak i za 5min otklonis ili potvrdis sumnju.
-
Go
- Drug Član
Post
Sad mi pade kamen sa srca
Do skoro se culo kao homokineticki zglob, pa sam se prepao da slucajno nije on otisao....
piiiip, plocice su REMSA (spanske)...prilikom agresivne voznje u gradu posle odredjenog vremena pocnu da skripe, ne valjaju za onu stvar....jesu jeftine, ali sam ih uzeo samo zato sto taj vikend kad sam dolazio u Nis za kratko, samo su njih imali na lageru...

Do skoro se culo kao homokineticki zglob, pa sam se prepao da slucajno nije on otisao....
piiiip, plocice su REMSA (spanske)...prilikom agresivne voznje u gradu posle odredjenog vremena pocnu da skripe, ne valjaju za onu stvar....jesu jeftine, ali sam ih uzeo samo zato sto taj vikend kad sam dolazio u Nis za kratko, samo su njih imali na lageru...
-
Go
- Drug Član
Post
Mozes sam da zamenis, ako to nikad nisi radio trebace ti oko 1h. Dva kljuca i veci safciger.
Kao sto sam pomenuo, meni se desilo letos kada sam isao na more. Narucio sam da mi posalju iz BG-a Lucas-ove, i na jednom parkingu ih zamenio za oko 45 min.
Da trebace ti jos i dizalica i kljuc za tocak, a to predpostavljam da imas
Inace Lucas u Bg-u za moju Alfu su 1800 din.
Dobijas i originalno uputstvo za montazu u kutiji.
Kao sto sam pomenuo, meni se desilo letos kada sam isao na more. Narucio sam da mi posalju iz BG-a Lucas-ove, i na jednom parkingu ih zamenio za oko 45 min.
Da trebace ti jos i dizalica i kljuc za tocak, a to predpostavljam da imas

Inace Lucas u Bg-u za moju Alfu su 1800 din.

-
Go
- Drug Član
Post
Menjao sam jednom, ali je problem sto ovde nikakav rad na kolima nije dozvoljen na javnoj povrsini, kaznjivo je...a nemam garazu. Ne rizikuje mi se da me kazne...
Gledam da nadjem nesto povoljnije na Ebay, ako ne moracu da se pozdravim s 90e
Nikola napisao:Mozes sam da zamenis, ako to nikad nisi radio trebace ti oko 1h. Dva kljuca i veci safciger.
Kao sto sam pomenuo, meni se desilo letos kada sam isao na more. Narucio sam da mi posalju iz BG-a Lucas-ove, i na jednom parkingu ih zamenio za oko 45 min.
Da trebace ti jos i dizalica i kljuc za tocak, a to predpostavljam da imas
Inace Lucas u Bg-u za moju Alfu su 1800 din.Dobijas i originalno uputstvo za montazu u kutiji.
Menjao sam jednom, ali je problem sto ovde nikakav rad na kolima nije dozvoljen na javnoj povrsini, kaznjivo je...a nemam garazu. Ne rizikuje mi se da me kazne...
Gledam da nadjem nesto povoljnije na Ebay, ako ne moracu da se pozdravim s 90e

