problem sa 164
-
GostGo
- Drug Član

Post
problem sa 164
problem je sledeci kad namotavam volan u pun namotaj (levi ili desni) jedan tocak pocne lepo da ide dok drugi se stalno vuce ( zavisi dali motam levo ili desno isto se desava u obe strane)i toliko se amortizer priblizi sasiji da onaj oslonac opruge donji udara u sasiju .rasturao sam amortizere i podmazao lezajeve jer su bili zaribali nista se nije popravilo. tockovi su toliko' rastelovani' da nemogu da guram auto kad je namotan pun volan. da li je moguce da su viljuske od drugog modela 164-ke i da li tu ima neke razlike?sta se desava kad crknu silent blokovi?da napomenem da mi je nagib tockova jako velik.pomagajte ako znate kako da resim ovaj problem.
-
GostGo
- Drug Član

Post
Proveri i letvu izmedju ostalog i nastavke letve volana , da li ti lupa preko volana kad ides po neravninama , za minus nema veze ako je sve OK , naravno vidi selen blokove i viljuske ali ne bi trebalo da toliko bas utice , kanapce na zadnje tockove pa stavi prednje na 0 stepeni .
-
GostGo
- Drug Član

Post
zaboravio sam da pitam da li neko ima tehnicku dokumentaciju za 164 ke tipa crtezi i elektricne instalac je da se ne luta puno posto stalno neki glupi kvarovi.sad mi je crkla instrument tabla da neverujes .moze li biti gore.sta ce jos crci?imaju li 164 neke decije bolesti koje nisu preboleli(jos)/
-
GostGo
- Drug Član

Post
Ja dve godine trazim semu , a tablu mogu da ti nadjem ima moj drugar .
Decije bolesti zavise od toga koliko je presao i kako ti se potrefi . Uglavnom nema nekih sistemskih kvarova , osim upornih spona zadnjih zbog nasih puteva crkavaju , mada mogu da se promene samo gumeni blokovi u njima .Kad crknu tocak ide napred nazad u zavisnosti da li kocis ili kad prezazis preko pandura . Sve ostalo kako ti se posreci .
Datu sa svakim srafom imam ali semu jok .
Decije bolesti zavise od toga koliko je presao i kako ti se potrefi . Uglavnom nema nekih sistemskih kvarova , osim upornih spona zadnjih zbog nasih puteva crkavaju , mada mogu da se promene samo gumeni blokovi u njima .Kad crknu tocak ide napred nazad u zavisnosti da li kocis ili kad prezazis preko pandura . Sve ostalo kako ti se posreci .
Datu sa svakim srafom imam ali semu jok .
-
GostGo
- Drug Član

Post
dobro posto je tabla crkla ne radi mi lampica za rezervu goriva a kilometar sat pokazuje 160 na 6500 rpm a uz to i obrtomer skace kao lud kad je hladan auto mislim da je krajnje vreme da se zameni pa molim vas obradujte me sa cenom druge table za 164 turbo 4 cilindra.
auto je presao 143 018 km i morao sam da otvaram motor zbog vec pomenutih zalutalih srafova u motoru ali nije bio u nekoj zavidno dobroj kondiciji(pohabanost) kao neke 33 koje sam otvarao.hteo bih jos i da pitam da li su iste instalacije na ostalim modelima 164 (benzinskim) posto imam nameru da ubacim motor od lancie theme 16v turbo zajedno sa celim motronicom i sa dve bobine bez razvodnika sto bi bilo super posto ce moj trenutni jetronic le 2 da leti napolje jer imam nekih sumnji da ovaj auto trosi 9.9 lit?100km kao sto pise u katalozima.kakvi su joj menjaci?posto imam tu nesrecu da mi nijedan menjac nikad nije izdrzao torture i silovanja(pogotovo vikendom).opet molim da mi kazete da li je neko spustao 164 posto imam namere da je zakucam u zemlju ,ako neko ima opruge javite se.pitanje i za kocnice?menjao sam diskove iplocice pa mi recite koje su plocice najbolje koje se mogu nabaviti kod nas i diskovi.imam utisak da su ovom autu kocnice nenormalno slabe i imam utisak da zadnji tockovi uopste ne koce.gde ima da se kupe teflonska creva (da li to neko pravi )i posto su.hteo sam da otvorim peti cilindar (kao da je auto skroz opterecen)jer moj prijatelj je isto uradio na 33 koja ima abs i isto tako lose koci.ako imate jos neki savet recite.
auto je presao 143 018 km i morao sam da otvaram motor zbog vec pomenutih zalutalih srafova u motoru ali nije bio u nekoj zavidno dobroj kondiciji(pohabanost) kao neke 33 koje sam otvarao.hteo bih jos i da pitam da li su iste instalacije na ostalim modelima 164 (benzinskim) posto imam nameru da ubacim motor od lancie theme 16v turbo zajedno sa celim motronicom i sa dve bobine bez razvodnika sto bi bilo super posto ce moj trenutni jetronic le 2 da leti napolje jer imam nekih sumnji da ovaj auto trosi 9.9 lit?100km kao sto pise u katalozima.kakvi su joj menjaci?posto imam tu nesrecu da mi nijedan menjac nikad nije izdrzao torture i silovanja(pogotovo vikendom).opet molim da mi kazete da li je neko spustao 164 posto imam namere da je zakucam u zemlju ,ako neko ima opruge javite se.pitanje i za kocnice?menjao sam diskove iplocice pa mi recite koje su plocice najbolje koje se mogu nabaviti kod nas i diskovi.imam utisak da su ovom autu kocnice nenormalno slabe i imam utisak da zadnji tockovi uopste ne koce.gde ima da se kupe teflonska creva (da li to neko pravi )i posto su.hteo sam da otvorim peti cilindar (kao da je auto skroz opterecen)jer moj prijatelj je isto uradio na 33 koja ima abs i isto tako lose koci.ako imate jos neki savet recite.
-
GostGo
- Drug Član

Post
U 164 jedino 2.0 turbo sa 4 cil je lancijin sto ce reci ostali su alfini . TS i 2.0 V6 turbo bas cistokrvni , naravno svaki za sebe , jedino je menjac fiatov , koji je pravljen za cromu , saba 9000 i 164 i prva serija , do superke je mrak sto se tice izdrzljivosti , zna da otvrdne maltretiranjem ali ne i da crkne , kod superke su nesto prepravljali , ubacivali sajlu za rikverc i sl u cilju eto da se uzme i neka kinta u servisu i od menjaca.
Uzmite u obzir da je 164 ipak i limuzina , ako se radi onda u fulu , kad kvaris kompromis onda u ekstrem .
Ako blokiras peti cil . mozes da se nadjes u nezgodnoj situaciju pri kocenju u krivini , iznosili su ljudi svakakva iskustva u topi.motor i upr jedinica ali niko pozitivno . Moj drugar je stavljao mekse plocice pozadi i auto seta dupe pri naglom kocenju , vratio je karbonke .
Uzmite u obzir da je 164 ipak i limuzina , ako se radi onda u fulu , kad kvaris kompromis onda u ekstrem .
Ako blokiras peti cil . mozes da se nadjes u nezgodnoj situaciju pri kocenju u krivini , iznosili su ljudi svakakva iskustva u topi.motor i upr jedinica ali niko pozitivno . Moj drugar je stavljao mekse plocice pozadi i auto seta dupe pri naglom kocenju , vratio je karbonke .
- vik
- Garaža: 164 TS
- Lokacija: Valjevo
Post
Re: problem sa 164
Može li se i kako štelovati potrošnja na 164 ts, 93-će? Mislim na odnos smeše.
- Ognjen_HN
- Garaža: ex Alfa Romeo 146 1.7 16v ie, Alfa Romeo 164 2.0 8v Nord
- Lokacija: Herceg-Novi
- Lokacija: Herceg-Novi
Post
Re: problem sa 164
Mislim da je za to zaduzena lambda sonda, ona odredjuje odnos smjese goriva i vazduha. Inace na karburatorskim sistemima je to moguce
NE PREKIDAJ ZENU DOK CUTI! 
- vik
- Garaža: 164 TS
- Lokacija: Valjevo
Post
Re: problem sa 164
Može li neko da mi predloži marku, tip, sijalica za farove kako bih dobio više svetla? Znam da nisu sve iste iako imaju isto vati. Ili su neophodne prepravke na ksenon, led....
Nije baš "problem" ali ne znam gde da pitam. Hvala.
Nije baš "problem" ali ne znam gde da pitam. Hvala.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem sa 164
Moj ti je savet da promenis projektore ako su ti slaba svetla. Ne vredi ni xenone da stavis ako su projektori nagoreli.
- vik
- Garaža: 164 TS
- Lokacija: Valjevo
Post
Re: problem sa 164
Jerotije, nisam siguran da znam na šta misliš kad kažeš "projektori"
Molim te uputi me detaljnije.
Pri tom, moj auto je 93., sa 106.000 km., dakle nije "potrošen". Električar mi je rekao da su mi "prljava sočiva srednjeg svetla" i da je to "teško rešivo"?
Hvala ti.
Pri tom, moj auto je 93., sa 106.000 km., dakle nije "potrošen". Električar mi je rekao da su mi "prljava sočiva srednjeg svetla" i da je to "teško rešivo"?
Hvala ti.
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem sa 164
Projektori su ona sociva i reflektujuca povrsina iza njih koja se koriste za kratka svetla.Ja sam ubacio bas ovakve sa slike, kostaju 40 evra oba. Malcice treba da improvizujes jer su ovi projektori dosta manji od fabrickih, ali su i mnogo jaci.
[youtube]iFF2XoZJIBo[/youtube]
[youtube]iFF2XoZJIBo[/youtube]
- vik
- Garaža: 164 TS
- Lokacija: Valjevo
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem sa 164
Imas ih u svakoj radnji koja prodaje xenone i slicne zajebancije. Mozes i preko interneta da ih narucis, ima ih mnogo na sajtovima koji se bave kupovinom i prodajom svega i svacega. Samo kucaj morimoto projektori.
- vik
- Garaža: 164 TS
- Lokacija: Valjevo
- jerotije
- BANOVAN
- Garaža: 164 3.0 V6 24v QV
- Lokacija: Beograd
Post
Re: problem sa 164
Stavio sam Philips xenon, a sijalica je H1. To je oznaka za velicinu sijalice, bez obzira da li je halogen, xenon ili LED. Znai, tebi trebaju H1 morimoto projektori i H1 xenoni. Ako neces xenone, onda samo uzmes projektore i u njih ubacis obicne sijalice.
- vik
- Garaža: 164 TS
- Lokacija: Valjevo
Post
Re: problem sa 164
Opet hvala, i opet pitanje: da li za xenon sijalice moram ugradjivati i one trafoe ili kako se već zovu?
- erdeljan
- BANOVAN
- Contact:
- Garaža: Beli fijaker
- Lokacija: Malmo
Post
Re: problem sa 164
Da, xenon sijalice zahtevaju takozvane "balast"-e
Ja imam sve što mi treba: Parče zemlje, komad neba, koru hleba, i nekog' gore što me gleda!
- vik
- Garaža: 164 TS
- Lokacija: Valjevo
Post
Re: problem sa 164
Sve sam razumeo! Inače nisam duduk za kola, ali oko elektrike (i elektronike) znam samo osnovno (sijalica, osigurač, regler, provera kontakta....).
Hvala obojici, sutra odoh u radnju. Pozdrav!
Hvala obojici, sutra odoh u radnju. Pozdrav!