Alfa JTD ?!?!
-
Go
- Drug Član
Post
Alfa JTD ?!?!
Primetio sam da se ovde retko ili nikada ne spominju Alfe sa novim JTD motorima. Ja sam uvek prezirao dizelase i jos uvek ne mogu da se naviknem na cinjenicu da ce Brera biti prvi kabriolet na svetu sa dizelom ispod haube. U Alfi su mnogo ozbiljno krenuli u razvijanje tih Fijatovih (GM) motora, tj. izvlacenje neverovatne snage iz njih. Vec sad se prica o famoznih 170+bhp iz 1.9JTD i 250bhp iz 2.4 (oba naravno MultiJet). Tesko mi je da to svarim.... Nisam imao prilike da vozim Alfu JTD, ali sam jedno vece gazio novog Punta 1.9 JTD (ne M-Jet ali varijabilni turbo sa K&N filterom i chip tuningom koji ima 145bhp i 280Nm, nemam pojma koilko izvlaci na overboost-u). Taj Punto ima identicno medjuosovinsko rastojanje kao i moja Alfa 33, samo sto izgleda kao pegla (ili sto kaze prijatelj vlasnik Punta, "izgleda kao mrmot"). Ali poenta je u tome sto taj auto ubrzava nenormalno, na autoputu sam dogurao do 210km/h takoreci linearno, kao lokomotiva na struju. Moram da priznam da nedostaje uzbudjenje, zvuk, trzanje, ali ostaje zapanjenost. Kontrola proklizavanja se nonstop ukljucuje u gradu kad pokusas da vozis ostrije. Ubrzanje od 120 do 180 km/h je strasno, Alfa 147 2.0TS ostaje oduvana na putu... Sve vreme potrosnja ne prelazi 6l i motor se ne cuje. Ostaje pitanje, kako to sve izgleda u Alfi umesto u Fijatu? Ja sigurno necu poklenuti i preci na Alfu dizel, ali pitanje je koliko ljudi hoce? I da li su u pravu?
Post
Ja sam vozio 147 1.9 JTD sa 115KS, znaci, auto je neverovatan, ide kao promaja, inace posedujem 145 od 120KS ovaj dizel ide bolje 50%!
Ubrzava kao lud, jedina je fora sto moras da stiskas gas do patosa posto ima foru "drive-by-wire" nema sajlu gasa, tako da kolko stiskas gas toliko ide :-)
Ali zato kad otvoris haubu dok motor radi cije se kao traktor, sto meni ne lezi...
Ubrzava kao lud, jedina je fora sto moras da stiskas gas do patosa posto ima foru "drive-by-wire" nema sajlu gasa, tako da kolko stiskas gas toliko ide :-)
Ali zato kad otvoris haubu dok motor radi cije se kao traktor, sto meni ne lezi...
-
Go
- Drug Član
Post
Ni ja nisam neki ljubitelj dizela ................. a da vam pravo kazem alfu dizel nikako nisam mogao da svarim ................ mada ............... probao sam 147 MultiJet od 140 cv , i mogu vam reci da je fantasticna ........... za ovu novu od 150 ks kazu da je tek ona pravi tornado ............
Inace Brera sasvim sigurno nece biti prvi dizel kabrio na svetu .......... kao prvo BMW 320d je davno napravljen , a da i ne pricamo o golfu dizelu u cabrio verziji
Inace Brera sasvim sigurno nece biti prvi dizel kabrio na svetu .......... kao prvo BMW 320d je davno napravljen , a da i ne pricamo o golfu dizelu u cabrio verziji

-
Go
- Drug Član
Post
Ja sam vlasnik Alfe 156 2.4 JTD...al zbog toga sto nisam cesto bio na netu ovih dana nisam mogo da vidim topic.
Evo predstavljanja mog auta....prilicno odavno. Treba da uradim update sa novim slikama unutrasnjosti i spoljasnjosti, neke sitnice sam radio.
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=60
i evo jedne diskusije o JTD motorima na ovom forumu
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... jtd+motori
posebno na ovoj drugoj temi imas dosta toga receno.
Inace, ja sam presao skoro 35.000 za godinu dana, koliko je imam. Auto ima oko 250.000 km po mojoj proceni. Menjao sam samo potrosni materijal do sada, ali sam bio zaglavio pre mesec dana....imao sam prvi kvar.
O cemu se radi ? Stradao mi je spaner PK kaisa, i manifestovalo se tako sto je sekao kais. Desilo se posle 8000 od stavljanja novog kaisa. Morao sam da zamenim ceo set (lager, nosac i amortizer) i kostalo me 200e sve to. Nakon toga, sve je uredu.
Osim toga sam skoro promenio levu viljusku, ona je 7000 dinara u Nisu...zato sto mi je stradala jabucica, a ona se menja jedino u kompletu sa viljuskom...mada to i nema veze sa motorom.
O dizelu u Alfi mozes da procitas zadnja dva komentara, od Alfista koji voze TS motore
http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=2480
A ako dolazis u Nis...imas voznju da se potvrdi ili demantuje to sto pricaju
Evo predstavljanja mog auta....prilicno odavno. Treba da uradim update sa novim slikama unutrasnjosti i spoljasnjosti, neke sitnice sam radio.
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... c&start=60
i evo jedne diskusije o JTD motorima na ovom forumu
http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... jtd+motori
posebno na ovoj drugoj temi imas dosta toga receno.
Inace, ja sam presao skoro 35.000 za godinu dana, koliko je imam. Auto ima oko 250.000 km po mojoj proceni. Menjao sam samo potrosni materijal do sada, ali sam bio zaglavio pre mesec dana....imao sam prvi kvar.
O cemu se radi ? Stradao mi je spaner PK kaisa, i manifestovalo se tako sto je sekao kais. Desilo se posle 8000 od stavljanja novog kaisa. Morao sam da zamenim ceo set (lager, nosac i amortizer) i kostalo me 200e sve to. Nakon toga, sve je uredu.
Osim toga sam skoro promenio levu viljusku, ona je 7000 dinara u Nisu...zato sto mi je stradala jabucica, a ona se menja jedino u kompletu sa viljuskom...mada to i nema veze sa motorom.
O dizelu u Alfi mozes da procitas zadnja dva komentara, od Alfista koji voze TS motore

http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=2480
A ako dolazis u Nis...imas voznju da se potvrdi ili demantuje to sto pricaju

Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”