Ovo da zapisujemo u bisere CBC-a ili ne?imandic napisao:
- Brizgaljke izgledaju ko nove (spolja)
Motor sporo reaguje na gas
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Sad nesto kontam, mozda sam ja zeznuo auto kad sam ugradjivao plin, jer pre samog leptira sam postavio mesac (uvod plina) ali taj mesac smanjuje promer kroz koji prolazi vazduh za 15-20% sigurno...Jes da je mesac iz kataloga narucen bas za 146 i donet iz Italije, ali ko ce ga znati...
Moz da bude da ga to zeza, ali me cudi sto cim predje tu barijeru od 2000 obrtaja auto ide ko zmaj (na plin ide 180 ladno)...
A postoji velika sansa da i ja tripujem malo, mozda auto ide skroz ok
Trebalo bi da ga proba neki Alfa Baja (gaston?) na sledecem skupu...
Moz da bude da ga to zeza, ali me cudi sto cim predje tu barijeru od 2000 obrtaja auto ide ko zmaj (na plin ide 180 ladno)...
A postoji velika sansa da i ja tripujem malo, mozda auto ide skroz ok
-
GostGo
- Drug Član

Post
I na mom autu je mesac manjeg precnika nego usisni vod, i moguce je da mu treba malo dostelovavanja. Ali po redosledu, prvo se nasteluje da lepo radi na benzinu a zatim na plinu. I to mozes da probas, skini mikser i probaj ga na benzinu pa ako je bolje onda je to zez, da ne trazis dalje posto si u fazonu rasturanja celog auta
.
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
uhh... ti si bas bio vredan... kao sto rekoh i ja imam slican problem (mozda je to standardno na ovim prostorima) a nisam nista cackao, sve je fabricki... doduse jesu nesto cackali na sofware-u u AMAG-u, ali problem je postojao i pre toga... sada samo bolje vuce, naravno posle 2.000 o/m... ima nekih 4-5 ks vise...

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
GostGo
- Drug Član

Post
Meni tek sad nista ne jasno.
Kad otkacis protokomer koliko ja znam mora da se ugasi na benzinu a ako je na LPG treba da digne ler preko 2 K , jer istripuje regulator sam sebe i onda premosti kao da si mu toliko dao gas.
Ja bih da je moj kod Ninica na dijagnostiku . Da ti je mehanicki pa ajd postoji mogucnost da je preskocio zub za spanovanje opruge pa ga brzo tj lako otvori i da prevelik napon i ugusi , ovako sve jedno sa drugim ne ide.
Kad otkacis protokomer koliko ja znam mora da se ugasi na benzinu a ako je na LPG treba da digne ler preko 2 K , jer istripuje regulator sam sebe i onda premosti kao da si mu toliko dao gas.
Ja bih da je moj kod Ninica na dijagnostiku . Da ti je mehanicki pa ajd postoji mogucnost da je preskocio zub za spanovanje opruge pa ga brzo tj lako otvori i da prevelik napon i ugusi , ovako sve jedno sa drugim ne ide.
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
BTW, sad sam probao da vozim bez protokomera od kuce do posla, ide auto bez ikakvih problema, samo malo sporije spusta broj obrtaja od recimo 2500 do lera i to ne svaki put, ali se oseti...Znaci nikakvu drugu razliku nisam primetio...
Isto tako sam juce probao da vozim bez senzora temperature vazduha (meni je izmedju protokomera i filtera za vazduh) i isto, ide auto skroz OK..
Misterija...Uradili italijani auto da moz' da ide bez pola delova...
Sutra cu da probam da izbacim blok motora, mozda ce i onda da ide
Pa zar ECU ne skonta da nema protokomera i ubaci sebe u neki servisni rezim rada (da se ne bi desilo da na putu crkne protokomer i auto stane, vec da mozes da odvezes do prvog servisa)...gaston napisao:Meni tek sad nista ne jasno.![]()
![]()
![]()
Kad otkacis protokomer koliko ja znam mora da se ugasi na benzinu a ako je na LPG treba da digne ler preko 2 K , jer istripuje regulator sam sebe i onda premosti kao da si mu toliko dao gas.
BTW, sad sam probao da vozim bez protokomera od kuce do posla, ide auto bez ikakvih problema, samo malo sporije spusta broj obrtaja od recimo 2500 do lera i to ne svaki put, ali se oseti...Znaci nikakvu drugu razliku nisam primetio...
Isto tako sam juce probao da vozim bez senzora temperature vazduha (meni je izmedju protokomera i filtera za vazduh) i isto, ide auto skroz OK..
Misterija...Uradili italijani auto da moz' da ide bez pola delova...
Sutra cu da probam da izbacim blok motora, mozda ce i onda da ide
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Pa nije 155 nego 146 
Ma nema, znam na sta mislis, to sam imao na Fiat Tipo 2.0ie...Onaj sraf iznad leptira, ali ovde sve ide preko ventila za ler gas valjda...On dodaje i oduzima vazduh koliko mu treba...
Videcu sutra/prekosutra da skinem protokomer sa koleginog auta (taman da probam i njegov protokomer kako radi kod mene, jer majstor tvrdi da mu je crko, a koliko sam ja skontao, samo mu konektor los, pa gubi signal)...
O sto izmislise ove kompjutere, kako je lepo bilo popravljati Yuga sa karburatorom...
Ma nema, znam na sta mislis, to sam imao na Fiat Tipo 2.0ie...Onaj sraf iznad leptira, ali ovde sve ide preko ventila za ler gas valjda...On dodaje i oduzima vazduh koliko mu treba...
Videcu sutra/prekosutra da skinem protokomer sa koleginog auta (taman da probam i njegov protokomer kako radi kod mene, jer majstor tvrdi da mu je crko, a koliko sam ja skontao, samo mu konektor los, pa gubi signal)...
O sto izmislise ove kompjutere, kako je lepo bilo popravljati Yuga sa karburatorom...
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Koja lampica? Check Engine? Nemam ja to, meni stari model ECU-a (2.10.4), a to su ugradjivali na novijim (kraj 98, moja je sredina 98
)...
Eventualno se upali sijalicica sa brizgalicom ako ECU primeti da nesto ne valja sa paljenjem ili ako neka od brizgalica zajebava...
Eventualno se upali sijalicica sa brizgalicom ako ECU primeti da nesto ne valja sa paljenjem ili ako neka od brizgalica zajebava...
- Dora
- honorable

- Contact:
- Garaža: FIAT :(
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
OK, to je sledece sto cu da probam. Prvo BOOSTOV lek za sondu (paljenje brenerom, to vec imam kuci, pa mogu lako da izvedem), a ako to ne upali, cu da se snadjem da probam sa drugom, a mogao bi i da izmerim signale, trebalo bi da variraju 0.1V - 0.8V valjda?...
Pozdrav Dora i tebi...
Pozdrav Dora i tebi...
- speedfreak968
- Garaža: :
'07. AR 159 SW JTDm
'03. Peug 206 XS 1.6 16v
ex '96. AR 146 ti
ex '98. AR 156 2.0 TS
ex '02. AR 156 2.5 V6 24v
ex '04. AR 156 SW ti - Lokacija: Bgd
- Lokacija: Cinecittà, Belgrado
Post

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
meni je lamda sonda navodno OK... rekli mi u servisu... pored toga sto sporo reaguje na gas ima i neke prekide (malo cimne, pa pusti)... sve prestaje posle 2000 rpm... Ali ono sto mi najvise ide na nerve je - cas radi kako treba, cas ni za k*rac... Imam nove svecice, nov protokomer, step motor... 

If everything seems under control, you're just not going fast enough.
-
GostGo
- Drug Član

Post
Znaci ista prica, ne ide mi u lbanju kako to....
i meni je sve ispravno jedino da je do goriva...........
u stvari desavalo mi se da mi auto ide do OO odem na pumpu natocim i raspada
isto sam sve promenio.....(sonda protokomer svecice kablove)
step motor nisam a i necu koliko vidimnije u njemu problem
Cistio sam brizgaljke zadnji put pre 10k tako da moda je u tome fazon ne nam ni sam ali me nervira.....
EDIT:
1.Kako reaguje motor kad je hladan a dobije prebogatu smesu?
2.kako reaguje kad je hgladan a dobije preslabu smeshu?
3.kako reaguje kad je vruc a dobije preslabu smesu?
4.kako reaguje kad je vruc a dobije prebogatu smesu?
speedfreak968 napisao:meni je lamda sonda navodno OK... rekli mi u servisu... pored toga sto sporo reaguje na gas ima i neke prekide (malo cimne, pa pusti)... sve prestaje posle 2000 rpm... Ali ono sto mi najvise ide na nerve je - cas radi kako treba, cas ni za k*rac... Imam nove svecice, nov protokomer, step motor...
Znaci ista prica, ne ide mi u lbanju kako to....
i meni je sve ispravno jedino da je do goriva...........
u stvari desavalo mi se da mi auto ide do OO odem na pumpu natocim i raspada
isto sam sve promenio.....(sonda protokomer svecice kablove)
step motor nisam a i necu koliko vidimnije u njemu problem
Cistio sam brizgaljke zadnji put pre 10k tako da moda je u tome fazon ne nam ni sam ali me nervira.....
EDIT:
1.Kako reaguje motor kad je hladan a dobije prebogatu smesu?
2.kako reaguje kad je hgladan a dobije preslabu smeshu?
3.kako reaguje kad je vruc a dobije preslabu smesu?
4.kako reaguje kad je vruc a dobije prebogatu smesu?
-
GostGo
- Drug Član

Post
Kad sam se vracao sa odmora, pa sipao gorivo u Baru, auto se jedva dovukao do Prijepolja. Tu sam sipao nas bezolovni, i sve je bilo po starom. Primecujem strasne razlike u kvalitetu goriva. Auto dobro ide, sipam benzin, katastrofa... Izgleda da nas hebu sa gorivom samo tako, a da su Alfini motori osetljivi na to vise od drugih.
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
BOOST:
Momci, ovako stoje stvari sa Alfa i sa svim potenzza motorima iz Itala shkole.
Motori se prave da imaju spor proces sagorevanja da bi sto duze trajao ciklus i sto duze potiskivao klip kroz fazu.
Takva konstrukcija daje sa relativno standardnim kvalitetom materijala koji je sa dimenzijama na granici koliko treba da izdrzi, opet zadovoljavajuci zivotni vek.
Sto manje tezine jer pravilo broj jedan koje se kasnije prati kroz konstrukciju.
Takva konstrukcija je dozla Boga osetljiva na vreme sagorevanja , dakle na 2 parametra.
Kad poceti sagorevanje i kad ga zavrsiti. Zato se Alfa da bi izvukla max i preorijantisala na TS ali sve propada u vodu kad se koristi gorivo za koje sistem nije optimisan.
Dakle manje oktana pali ranije, gori sporije. Sistem tada presteluje tacku paljenja u kasniju te da bi se izbegao knock na ventilima (ovo je jedan po mom misljenju od presudnih faktora gde varijator trpi nenormalne posledice) no to produzava fazu sagorevanja te imate jednostavno otvaranje izduvnih ventila pre da ja saorevanje zavrseno u vecim obrtajima motora.
Odatle vam za posledicu povecana potrosnja kroz nizi stepen iskoriscenja.
Kao sto rekoh kroz salu, imate rupu na auspuhu gde benzin curi vani Mig
No, nisu samo OKTANI ti koji su presudni u smesi benzina za korektne tacke kontrole hemiskog procesa sagorevanja. Nazalost , i pored oktana , svi Vi koji ste bili sa vasim Alfama van zemlje i vozili na nekom benzinu koji ispunjava standarde bar par stotina kilometara, setite se kako se motor i ceo sistem probudio posle prvog sata voznje sa korektnim gorivom Jako radostan
Dakle, bez depresije , nije vasa greska, i nase rafinerije ce morati da se prihvate standarda koji vaze za ceo svet, ma koliko im taj segment neodgovara. (Sumpor je zlo! Mig )
_________________
Pozdrav / Boost
Momci, ovako stoje stvari sa Alfa i sa svim potenzza motorima iz Itala shkole.
Motori se prave da imaju spor proces sagorevanja da bi sto duze trajao ciklus i sto duze potiskivao klip kroz fazu.
Takva konstrukcija daje sa relativno standardnim kvalitetom materijala koji je sa dimenzijama na granici koliko treba da izdrzi, opet zadovoljavajuci zivotni vek.
Sto manje tezine jer pravilo broj jedan koje se kasnije prati kroz konstrukciju.
Takva konstrukcija je dozla Boga osetljiva na vreme sagorevanja , dakle na 2 parametra.
Kad poceti sagorevanje i kad ga zavrsiti. Zato se Alfa da bi izvukla max i preorijantisala na TS ali sve propada u vodu kad se koristi gorivo za koje sistem nije optimisan.
Dakle manje oktana pali ranije, gori sporije. Sistem tada presteluje tacku paljenja u kasniju te da bi se izbegao knock na ventilima (ovo je jedan po mom misljenju od presudnih faktora gde varijator trpi nenormalne posledice) no to produzava fazu sagorevanja te imate jednostavno otvaranje izduvnih ventila pre da ja saorevanje zavrseno u vecim obrtajima motora.
Odatle vam za posledicu povecana potrosnja kroz nizi stepen iskoriscenja.
Kao sto rekoh kroz salu, imate rupu na auspuhu gde benzin curi vani Mig
No, nisu samo OKTANI ti koji su presudni u smesi benzina za korektne tacke kontrole hemiskog procesa sagorevanja. Nazalost , i pored oktana , svi Vi koji ste bili sa vasim Alfama van zemlje i vozili na nekom benzinu koji ispunjava standarde bar par stotina kilometara, setite se kako se motor i ceo sistem probudio posle prvog sata voznje sa korektnim gorivom Jako radostan
Dakle, bez depresije , nije vasa greska, i nase rafinerije ce morati da se prihvate standarda koji vaze za ceo svet, ma koliko im taj segment neodgovara. (Sumpor je zlo! Mig )
_________________
Pozdrav / Boost
- imandic
- Drug Član

- Contact:
- Garaža: Alfa Romeo 156 1.9JTDM 110kw
- Lokacija: Kragujevac
- Lokacija: Kargujevac
Post
Meni drug vozi 164. u taksiju, i do sad je presao 350.000 sa neznatnim kvarovima...TS 2.0 je motor...
BTW, oko mog problema:
Vozio sam dva rezervoara iskljucivo na benzin i auto se sve bolje i bolje ponasa, tako da vrlo lako moze da se desi da voznja na plin poremeti paljenje ili tako nesto... (imam emulator za brizgaljke)...
Znaci kao i uvek: Ako se ne javi BOOST, tu je DORA sa najkonstruktivnijim resenjima...Tri puta URA za DORU!!!
BTW, oko mog problema:
Vozio sam dva rezervoara iskljucivo na benzin i auto se sve bolje i bolje ponasa, tako da vrlo lako moze da se desi da voznja na plin poremeti paljenje ili tako nesto... (imam emulator za brizgaljke)...
Znaci kao i uvek: Ako se ne javi BOOST, tu je DORA sa najkonstruktivnijim resenjima...Tri puta URA za DORU!!!