Dug je put.... i nezgodan
-
Go
- Drug Član
-
Go
- Drug Član
Post
Pa nezgodan je jel se puno radi. Po krivinama na Zlatiboru mora oprezno da se vozi jel ima puno blata na putu, pa su em ostre krivine, em klizave. Kroz kanjon Morace se dosta radi, puno neobelezenih rupa, treba se cuvati automobila sa PG i BG tablicama, preticanje na punu liniju..., vrucina. Preporuka je da se prodje kroz tunel Sozina, zaobilaze se krivine preko Cetinja, a magistrala nije losa. Jutro 4h, izlazim iz krivine i ispred mene stoji poprecen kombi! Kocim kao lud, a lik se ladno okrece! Pogresio odvajanje! Sreca sto ne vozim brzo kada mi je dete u kolima. Mislim da je problem sa klimom i obrtajima ipak neka neispravnost. Nije tako bilo kada sam uzeo auto.
-
Go
- Drug Član
Post
Matori sto se tice klime, i meni se slicno ponasa na istom (146 1.4) spusti se na 500... moze da bude zacepljenje u instalaciji, mada kazu da su to noviji tipovi kompresora koji manje guse masinu... ali prakticno auto ne moze da se vozi po gradu sa klimom... katastrofa... masina nece da se zavrti, uzas...
slabo je to motorce...
a meni malo predje 100c i tu pali ventilator i dalje ne ide... tako da mislim da ti je sve ok...
slabo je to motorce...
a meni malo predje 100c i tu pali ventilator i dalje ne ide... tako da mislim da ti je sve ok...
-
Go
- Drug Član
Post
Hm on osto se tempereture tice manje-vise je isto i kod mene uz to sto se zaista sporo greje. 1.6 je motor i na leru bez klime drzi na oko 1000 ili manje, sa klimom po gradu spusti na 800rpm. Mislim da je kod Alfi to slucaj sa tempereturom, znaci u guzvi dodje do 2mm ispod 100.
Sto se vuce sa klimom tice jeste malo otezana u gradu iako je 1.6 ali je i teza ali je oko 2000 ok. Prakticno slazem se da je za pomenutu opremu i masu vozila potrebna jaca kubikaza. There is no replacment for displacmnent
Ne znam da li ima klasican termostat ili... Ali ja bih to proverio npr.
Sto se vuce sa klimom tice jeste malo otezana u gradu iako je 1.6 ali je i teza ali je oko 2000 ok. Prakticno slazem se da je za pomenutu opremu i masu vozila potrebna jaca kubikaza. There is no replacment for displacmnent

Ne znam da li ima klasican termostat ili... Ali ja bih to proverio npr.
-
Go
- Drug Član
Post
Mora da ga optereti em kopca napon na instalaciji em zavisi od jacine klime minimum 1.2 Kw , i ako su novi rotacioni kompresori sa mnogo vecim stepenom iskoriscenja nego stari klipni.Skoro smo citali uputstvo Pontiaca od 3.6 l gde pise da kad je toplo na uzbrdici otvoriti prozor i iskljuciti klimu.Jeste automatik i jesu pisali ameri ali finesa postoji koju su morali da napomenu.
Ja sa 2.0 TS u voznji ne primecujem neku razliku ali pri kretanju na semaforu ima je , malo vise treba dodati gas bar do 1500 obrtaja gde je onaj stari kao i sa iskljucenom klimom.Crn mi je auto i od proleca pa dok ne padne sneg klima mi je u funkciji , a alfa tu nesto nije sa regulacijom odradila kako treba kod dosta modela treba tih par sec da reg lera odradi svoje .
Ja sa 2.0 TS u voznji ne primecujem neku razliku ali pri kretanju na semaforu ima je , malo vise treba dodati gas bar do 1500 obrtaja gde je onaj stari kao i sa iskljucenom klimom.Crn mi je auto i od proleca pa dok ne padne sneg klima mi je u funkciji , a alfa tu nesto nije sa regulacijom odradila kako treba kod dosta modela treba tih par sec da reg lera odradi svoje .
-
Go
- Drug Član
Post
nisam probao da izracunam u onom programu za pneumatike...
mislim dimenziju da uporedim sa std...
ne znam ni na kako racuna brzinu, koji princip??? sajla nije???
ali ok, to nije motor za preko 150...
p.s. moja greska, skazaljka malo predje 80 i onda se pali ventilator, to je ustvari ispod crte, a crta oznacava 100, ja sam pogresio...
195/50/15Honda napisao:Pa sto ne bi bilo tacno.Jel imas fabricku dimenziju guma i felni na autu?
nisam probao da izracunam u onom programu za pneumatike...
mislim dimenziju da uporedim sa std...
ne znam ni na kako racuna brzinu, koji princip??? sajla nije???
ali ok, to nije motor za preko 150...
p.s. moja greska, skazaljka malo predje 80 i onda se pali ventilator, to je ustvari ispod crte, a crta oznacava 100, ja sam pogresio...
Povratak na “Alfa Romeo Klub Srbija i Alfisti / Dešavanja i okupljanja”