


Reakcije na predstavljanje 159-ke:
-Alfu 156 V6 vozim od decembra prosle godine i mogu vam reci da je carica....Ne samo sto izgleda i sto ima personaliti nego zvuk motora, to nije zvuk to je pesma za usi...


-U moru konfekcije i slicnih dizajnerskih resenja pravo je uzivanje i gledati i voziti Alfu 159. S obzirom da nasledjuje izuzetnu 156-icu nema sumnje da je ugodjaj voznje sjajan.
Mislim da je auto bruljantan primer kako i industrijska roba velikih serija ima svoj personality, licnost i karakter. U svakom slucaju nije za svakoga, kao sto neko rece, i ostaje mi jedino nada da cu postati neko i pazariti isti.
Forza maestro, forza 159!
-Krajnje surovo.Mnogo mi je lepsi zivot bio dok nisam video ova kola ... sad sam se izbedacio skroz jer ih nikad necu imati. I ko je meni sad kriv, Vlada jer nemam ili vi sto mi pokazujete ovo. A tako je leeeeeeeeeeeeeep...
-Quanto costa uno picolo orgasmo ? Pa i neka mi zaskripi plastika al' bi je gazio...i pazio...i mazio...belissima machina...
-Na prvi pogled mi se najvise dopala fotografija koja ovu Alfu prikazuje sa boka, a posle toga sam bolje pogledao sve ostale i shvatio da BMW trojka, C Mercedes i Audi u tom pogledu nemaju sta da traze pored Alfe 159, " ja bih nju tako ... posedovao".
-Izvanredno! Pravi praznik za oci. Jos jedan samar u lice od strane "dekana" italijanskog i svetskog dizajna Georgetto Giugaro-a. Ipak su italisjanski dizajneri Pininfarina i Giugaro uz Bertone-a ono sto su bili Leonardo Da Vinci i Michelangello Buonarotti u svetskom slikarstvu tj. NENADMASNI. Dovoljno je videti ovu novu kreaturu kojoj je prethodila Alfa Brera (bice u prodaji od septembra 2005) uz Pininfarinin Maseratti Quattroporte koji je prograsen za NAJLEPSI luksuzni auto na svetu pa da se vidi sta u stvari italijani znaju. Ipak se italijanski predsednik Carlo Azelio Ciampi vozi u najlepsem automobilu na svetu...Da nisu pozajmili svoje dizajnere iz cuvene skole Ital Design (osnovao je Giugaro)nemci bi jos uvek vozili automobile koji vise lice na dvokrilne i trokrilne ormare nego na automobile. Ovaj auto je tako lepo skrojen kao sto svoja odela kroji Valentino. Tu nema sta da se doda ili oduzme, sve je tako skladno spojeno pa se moze samo uzivati gledajuci ovaj italijanski projekat. A za sve one sto su naklonjeni nemcima ili japancima bih posavetovao da se malo bolje raspitaju i vide ko je te automobile u stvari "skrojio", ko im je dao dusu i stil...
-Napokon da osvane i jedan pozitivan tekst o italijanima i njihovom umecu da naprave sjajan auto.
Inace, kada citate literaturu tipa "Ko je ko u Evropskoj uniji", gde se daju osnovne karakteristike svake nacije, neizbezno nailazite na opaske i komentare o tome da je italija mozda i vodeca zemlja u Evropi po inzinjerima i njihovim resenjima. Inzinjeri su jako cenjeni u Italiji, daleko cenjeniji nego u ostalim zemljama, i imaju posebno povoljan drustveni status i ugled.
To samo na prvi pogled neobavestene iznenadjuje, jer kada pocnete da pravite pregled tehnologija (mini fabrike, industrijska oprema, itd) stalno uocavate da italijani dominiraju u tehnickim resenjima i inovativnosti. Nemci i francuzi su bolji sto se tice pouzdanosti sistema i izdrzljivosti, ali generalno su uvek korak iza u primenjenim resenjima.
Ova ALfa 159 je upravo primer toga, plus dizajn, po kome su italijani vekovima poznati. Nebesa, poklonite mi jednu Alfu 159 2.0TS bordo boje!
-Želim, nemam... Patim...patim...
