Zdravo,
dosao sam skoro do TI satova za 159 dizel. Inace vozim 159 2.0 170 konja.
Posle zamene standardnih za TI satove, turbo satic ne radi, stoji zakucan na nulu.
Ostalo sve radi normalno... Iz MES-a uspevam da pokrenem satic dijagnosticki, ali ne reaguje na samu turbinu kad se vozi...
Proxy ne pomaze...
Da li je neko imao ovaj problem, ili mozda moze da preporuci nekoga...?
Problem sa turbo satom posle zamene
- master
- Contact:
- Garaža: 159 2.0 JTDM
- Lokacija: Beograd
- Stanoje00
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 159
- Lokacija: Novi Sad
- Lakson
- Drug Član
- Garaža: ̶ ̶̶̶A̶̶̶l̶̶̶f̶̶̶a̶̶̶ ̶̶̶R̶̶̶o̶̶̶m̶̶̶e̶̶̶o̶̶̶ ̶̶̶1̶̶̶5̶̶̶6̶̶̶ ̶1̶.̶9̶ ̶J̶T̶D̶m̶ ̶̶̶S̶̶̶p̶̶̶o̶̶̶r̶̶̶t̶̶̶w̶̶̶a̶̶̶g̶̶̶o̶̶̶n̶̶̶
Alfa Romeo Giulietta SUPER 1.4 TB
Alfa Romeo 159 2.2 JTS - Lokacija: Beograd
Post
Re: Problem sa turbo satom posle zamene
Ako su ti satići koji su originalno stajali svetleli belo, možeš samo da uzmeš i prebaciš ciferblate sa jednih na druge... Jednostavnije i bez kodiranja.
Ako ne, moraš da uradiš Proxy Alignment.
Ako ne, moraš da uradiš Proxy Alignment.
"Zvuk violončela koji svira anđeo na jastuku od meda" 

- leon22
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo
- Lokacija: lublin
Post
Re: Problem sa turbo satom posle zamene
Postoji mogućnost da se instrument tabla reprogramira ili "mapira" da odgovara tvojoj verziji motora (2.0 JTDm). To može da uradi neko ko se bavi chip tuningom ili elektronikom Alfi, ali nije baš jednostavno — treba neko ko zna da čita i menja CAN mape.
oyodental.nl Online supply of professional dental equipment.
Povratak na “Alfa Romeo 159 | Brera/Spider | 8C Comeptizione/Spider”