Dodah jos nesto Italijansko u garazu.Jos jedan decacki san.
Nadjoh ga u Japanu,u nekom salonu,66000km,deluje pristojno ocuvan i u originalu sve sem tockova.
1997 2.0 20v Turbo,bez korozije.
Par slika sa oglasa,pa kad stigne kod mene,bice jos slika.
Ne znam da li nekom automobilu bolje stoji ta limun zuta! Vrhunski ulov, svaler auto za medalju. Greota 155 u penziju slati mada si je lepo provozao za ovo vreme sto je kod tebe. Nego nikako da pohvatam sta imas sve tu kod tebe u prekookeanskoj garazi od ovih automobila za nocne voznje....?
Boki,ne bi je ja penzionisao,medjutim izbego sam 3 bliska sudara sa ludacima ovde za dlaku.
Ne bi da mi je neko polomi,jer ovde ljudi zaista ne znaju da voze.Provozao sam je fino,presao 10k kilometara,i vreme je za pauzu.Naravno,vozicu je par puta godisnje,ali ne stalno kao do sad.
Kupea sam uzo jer sam oduvek zeleo da ga imam,meni je on jedan od omiljenih automobila koji nikad nisam imao,do sad.
Ovde mi je samo 155,i sad kupe stize.Jos nesto stize,ali o tom po tom,javicu vec u drugoj temi
Spremio sam i 145,trebam da je posaljem ovde kod mene.Medjutim,cekam da zavrsim sa 164-om,pa da ih zajedno dopremim ovde.
Auto je stvarno ocuvan,za ne verovati.
Unutra bez tacke sem odlepljenog neba
Spolja na dva mesta na haubi udari od kamencica,treba srediti.
Pali,radi kao sat.
Majstori u Japanu su zadnje opruge KW stavili napred,pa pukne po nekad pri motanju
Imam fabricke od 155,pa cu njih da stavim,jer je auto mnogo,preterano spusten sa ovim oprugama.Auspuh je bukvalno 3cm od asfalta.
-Zender body kit(Oce me taj Zender,i na 155,i na 145 i na kupeu)
-KW opruge,amorti su fabricki
-Supersprint izduv
-Speedline tockovi
Bez trunke korozije
Klima radi,sve radi,fabricki radio u njemu.
Uh,sto se planova tice,nista nisam precizirao za sad.
Mislim da cu ove godine samo 156 da registrujem,i da vozim.
Sto se kupea tice,moram te opruge da resim prvo,a onda i kompletan servis,veliki,mali,sve tecnosti,ulja,filtere,gume nove,ove su skroz ispucale jer su stare.
Tako da mislim da cu njega da ostavim u garazi,i na tenane jedno po jedno da resavam.
Imam ponudu da ga prodam odmah ovako kako je,i da zaradim 10k $,ali mi se ne prodaje. Komsija ga video na parkingu,pa onda i zatekao mene kako petljam,pa se uhvatili u pricu. On inace ima Gran Turismo Masera,i Hondu S2000,i kupe mu se mnogo svidja.
Tako da kad zavrsim sve te servise,odradicu izduv kao na 155,da prodise,i da ga dignem na 300hp i to mu je to.
Fiat je trenutno kod majstora, na tretmanu
Radi se veliki servis,sva ulja i tecnosti,svi filteri, kompletne kocnice sa novim pancirnim crevima,namontirani su novi coilsi,nove gume,distanceri 20mm.
Vozio sam ga mozda nekih 200km,i ovaj motor me je odusevio,zajedno sa menjacem.
Mnogo bolje povlaci nego Lampredi u 155,menjac precizniji,turbina ima mnogo bolji spool,pocinje od 1500rpm, dok na 155-ci je to za 1100rpm vise.
Bas me je odusevio pozitivno.
Pregledan na dizalici,korozije nema ni gram,ovih dana bi trebali radovi da se zavrse,pa da ga registrujem i provozam pre zime malo.