Novi pocetak (modeli)
- alfamen
- Contact:
- Garaža: ALFA 166 TS
ALFA 166 2.4 JTD
LANCIA LIBRA 1.9 - Lokacija: Novi Beograd
- Lokacija: Novi Beograd
- FenjeR
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Stelvio Veloce 2.0 280 '22
-------------------------
Alfa Romeo Giulia 2.2 190 '19 Montecarlo Blue
BMW F10 2.0 '13
Audi A4 2.0 '12
Alfa Romeo 159 1.9 '06 - Lokacija: Beograd
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- nex_999
- Drug Član
- Garaža: ex Alfa Romeo MiTo 1.4TB 120KS
Giulia Estrema 280KS - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Da li je neko pohvatao 2023 seriju modela
Ako sam ja ovo sve razumeo, za 2023 bice Sprint, Veloce i Competizione. Za sada ovaj restyle postoji na Veloce i Competizione. Quadrifoglio ce biti uskoro.
A sta bi sa Estrema modelom koji predstavise bas skoro? Ovo me zanima jer ispada da je raniji Veloce Ti postao Estrema (adaptivno vesanje, felne i sedista sa deteline, karbon detalji u enterijeru i crveni shtep). Sa izuzetkom da je Estrema negde izgubila karbon sideskirts al ajd.
Cenovno mogu misliti tek kakav zbunj ispada - je l ovo znaci da samo zbog LED+Digitalni klaster Competizione ima da kosta kao Estrema koja ima bolje sve ostalo vaznije za voznju i ergonomiju, na stranu bling faktori Ili Estrema ide debelo u 60+k evra cenovni rang, ako je uopste u ponudi ovde...
Konfigurator na alfaromeosrbija.rs je blago receno ... cudan. Ne nalazim HarmanKardon u ponudi ni za jedan trim recimo, sva sedista su kozna u veloce i competizione, sto mi se ne dopada, adaptivnog vesanja takodje nema, samo jedan izbor za felne...
Da li se neko raspitivao o svemu ovome kod nasih dilera...ovo sve pitam jer se ozbiljno interesujem da se ponovim ove godine, inicijalno sam bio ozb nameracio novi Type R, ali cena i dostupnost su cirkus, ali sam sebi oprostio ovu privremenu izdaju alfe u glavi
Ako sam ja ovo sve razumeo, za 2023 bice Sprint, Veloce i Competizione. Za sada ovaj restyle postoji na Veloce i Competizione. Quadrifoglio ce biti uskoro.
A sta bi sa Estrema modelom koji predstavise bas skoro? Ovo me zanima jer ispada da je raniji Veloce Ti postao Estrema (adaptivno vesanje, felne i sedista sa deteline, karbon detalji u enterijeru i crveni shtep). Sa izuzetkom da je Estrema negde izgubila karbon sideskirts al ajd.
Cenovno mogu misliti tek kakav zbunj ispada - je l ovo znaci da samo zbog LED+Digitalni klaster Competizione ima da kosta kao Estrema koja ima bolje sve ostalo vaznije za voznju i ergonomiju, na stranu bling faktori Ili Estrema ide debelo u 60+k evra cenovni rang, ako je uopste u ponudi ovde...
Konfigurator na alfaromeosrbija.rs je blago receno ... cudan. Ne nalazim HarmanKardon u ponudi ni za jedan trim recimo, sva sedista su kozna u veloce i competizione, sto mi se ne dopada, adaptivnog vesanja takodje nema, samo jedan izbor za felne...
Da li se neko raspitivao o svemu ovome kod nasih dilera...ovo sve pitam jer se ozbiljno interesujem da se ponovim ove godine, inicijalno sam bio ozb nameracio novi Type R, ali cena i dostupnost su cirkus, ali sam sebi oprostio ovu privremenu izdaju alfe u glavi
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja mislim da ni u Italiji više ne znaju šta je šta, a gde još mi da se nešto snađemo
Od ovoga što si naveo, tačno je da Estrema u teoriji ovde gura oko 60k, a čak je i u USA oko 60k$
Nema više sideskirts, zadnji lip, pa čak se može desiti da i zadnje i prednje gume na Estremi budu 225mm Dimenzije felni i guma su tema za sebe. Sada i QV (ponekad!!??) dobiješ sa običnim, a ne karbonskim krovom. Ne možeš više konfigurisati šta i kako ti hoćeš, već po paketima, a ako sam dobro razumeo gledajući italijanski konfigurator, sada bi svi benzinci od 2 litre trebali imati 280 KS bez obzira na paket opreme. Tako se barem moglo videti na konfiguratoru. Competizione je sada novi paket koji verovatno služi kao Estrema.
Mislim da nema drugog niti boljeg načina, već otići do nekog ljubaznog ovlašćenog, sesti i videti šta je na stolu. U ovom haosu drugačije ne može, a na ruku ne idu ni vrlo limitirane cifre novih vozila koja se proizvode za naše potrebe i porudžbine.
U svakom slučaju srećno, a koliko god da "boli" i nervira, sve se to zaboravi kad prinova nekako dođe u ruke
Od ovoga što si naveo, tačno je da Estrema u teoriji ovde gura oko 60k, a čak je i u USA oko 60k$
Nema više sideskirts, zadnji lip, pa čak se može desiti da i zadnje i prednje gume na Estremi budu 225mm Dimenzije felni i guma su tema za sebe. Sada i QV (ponekad!!??) dobiješ sa običnim, a ne karbonskim krovom. Ne možeš više konfigurisati šta i kako ti hoćeš, već po paketima, a ako sam dobro razumeo gledajući italijanski konfigurator, sada bi svi benzinci od 2 litre trebali imati 280 KS bez obzira na paket opreme. Tako se barem moglo videti na konfiguratoru. Competizione je sada novi paket koji verovatno služi kao Estrema.
Mislim da nema drugog niti boljeg načina, već otići do nekog ljubaznog ovlašćenog, sesti i videti šta je na stolu. U ovom haosu drugačije ne može, a na ruku ne idu ni vrlo limitirane cifre novih vozila koja se proizvode za naše potrebe i porudžbine.
U svakom slučaju srećno, a koliko god da "boli" i nervira, sve se to zaboravi kad prinova nekako dođe u ruke
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- nex_999
- Drug Član
- Garaža: ex Alfa Romeo MiTo 1.4TB 120KS
Giulia Estrema 280KS - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Slazem se skroz, msm koju god da uzmem na kraju, nece mi biti tesko
Ali jbt, taj momenat da je recimo VeloceTi model koji je bio pre dve godine kompletnija kupovina od sadasnjeg najviseg ne-Q trima, a isto si mogao i Veloce da spec-ujes da bude kompletniji mi je van pameti.
Pratim ja ovog Rona, ali ono sto imaju u USA cesto ni ne vidimo ovde u EU, a kamoli kod nas. Da nije njega ne bi ni znao sta ide u Estrema model niti da je to zapravo visi spec Veloce-a.
Ja recimo imam problem sa koznim sedistima. Tj mislim da imam, jer kada god sam sedeo u nekom autu ili na kaucu znojila su mi se ledja, e sad - da li je stvar u novim automobilima drugacija ili se navikne, nemam pojma. I sama koza posle nekog vremena kad dobije one pukotine, sjaj i nabubri po bolsterima mi deluje dronjavo i odbojno.
Ranije je mogao da se neki trim nadje sa kombinacijom materijala ili stof ili doplati za quad sedista. Ali izgleda vise - ne.
I sad, iskesiram 50+k evra za 2023 model i njima dune da sledece godine za te pare izbace ponovo isti trim sto su izbacili recimo 2021 koji zapravo ima stvari koje ne dobijam u trenutnom Jos je Veloce od pre dve godine mogao da ima bolji spec od najnovijeg Competizione-a. Za maltene iste pare ili cak jeftinije (?). Mislim, normalno je da kola zastarevaju i da su novi modeli po obicaju skuplji, ali ovo je samo rotiranje jedne te iste (dodatne) opreme u posl 5 godina po trimovima a na meni je da gledam u karte sta ce da ispadne lol
Edit- sad upravo gledam italijanski konfigurator, i stvari su def kompletnije tamo. Sto ce reci, uz izuzetke karbonskih delova u enterijeru, Q felni i sedista, ovaj Competizione mu dodje kao Estrema, kao sto kazes.
Ali jbt, taj momenat da je recimo VeloceTi model koji je bio pre dve godine kompletnija kupovina od sadasnjeg najviseg ne-Q trima, a isto si mogao i Veloce da spec-ujes da bude kompletniji mi je van pameti.
Pratim ja ovog Rona, ali ono sto imaju u USA cesto ni ne vidimo ovde u EU, a kamoli kod nas. Da nije njega ne bi ni znao sta ide u Estrema model niti da je to zapravo visi spec Veloce-a.
Ja recimo imam problem sa koznim sedistima. Tj mislim da imam, jer kada god sam sedeo u nekom autu ili na kaucu znojila su mi se ledja, e sad - da li je stvar u novim automobilima drugacija ili se navikne, nemam pojma. I sama koza posle nekog vremena kad dobije one pukotine, sjaj i nabubri po bolsterima mi deluje dronjavo i odbojno.
Ranije je mogao da se neki trim nadje sa kombinacijom materijala ili stof ili doplati za quad sedista. Ali izgleda vise - ne.
I sad, iskesiram 50+k evra za 2023 model i njima dune da sledece godine za te pare izbace ponovo isti trim sto su izbacili recimo 2021 koji zapravo ima stvari koje ne dobijam u trenutnom Jos je Veloce od pre dve godine mogao da ima bolji spec od najnovijeg Competizione-a. Za maltene iste pare ili cak jeftinije (?). Mislim, normalno je da kola zastarevaju i da su novi modeli po obicaju skuplji, ali ovo je samo rotiranje jedne te iste (dodatne) opreme u posl 5 godina po trimovima a na meni je da gledam u karte sta ce da ispadne lol
Edit- sad upravo gledam italijanski konfigurator, i stvari su def kompletnije tamo. Sto ce reci, uz izuzetke karbonskih delova u enterijeru, Q felni i sedista, ovaj Competizione mu dodje kao Estrema, kao sto kazes.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Vidi, sve je bilo drugačije do pre jedno dve godine dok nije došao Francuz i pogotovo dok se nije uplivalo u Stellantis, a tada si mogao lepo štiklirati šta ti padne na pamet i skroz personalizovati Giuliu po svome koliko ti budžet dozvoli. Nova vlast je to presekla i budi siguran da se sve radi u cilju pojednostavljenja proizvodnje i kresanja troškova, mada su to oni upakovali u oblandu da nam lepše zvuči, pa rekli kako je to zbog "pouzdanosti i izbegavanja komplikacija" zbog čega se sve uglavnom svodi na unapred ponuđene pakete + dodatna oprema.
Pored toga imaš i taj neki faktor ekskluzive jer si ranije mogao pakovati Alfu da skroz liči na QV sa sideskirts, felnama, karbonom i slično, pa su verovatno želeli da zadrže taj neki nivo za one koji najviše plate. Iz tih razloga sada više ni na Veloce na pakuju QV 19-ice i redukuju spiskove skroz, što je po meni užas, ali tako je kako je. Da su bolji prodajni rezultati možda bi bilo i više opuštenosti.
A što se kožnih sedišta tiče, imam iste probleme i glavobolje kao ti i generalno nisam fan jer se mnogo prijatnije osećam na nekom plišu, tkanini, da ne kažem alcantari. Ali probao jesam Veloce Giuliu, osetio kožna sedišta i došao do istog zaključka o kome je govorio menadžer, a to je da ta perforirana koža baš sjajno diše i leđa se uopšte ne upare kao na klasičnoj koži. Nisam to testirao na duže staze i po najvećoj vrućini, ali zašto ne verovati čoveku i uveren sam da bi ti odgovarala Veloce sedišta. Sa druge strane, možeš ići na paket ispod, što je Sprint kao kod mene i tu birati ova polukožna, pa izbeći taj problem u startu, tim pre ako zaista u ponudi bude samo 280 KS. Sprint se takođe sjajno može napakovati i ja zaista nemam za čime da žalim.
Ali tu se stvari menjaju svetlosnom brzinom, niko više ne može pohvatati šta i kako, pa zato ponavljam da kada ti budžet bude spreman, prosto odeš na razgovore i pregovore, pa spoznaš pravo stanje stvari u tom momentu. Stoji i činjenica da će Giulia/Stelvia sve više biti na oglasima, pogotovo iz ovih serija gde su ljudi mogli pakovati i personalizovati, pa eventualno da pojuriš nešto mlado i očuvano? Ne znam kakvi su ti tačni planovi, ali znam samo da vreme još uvek radi za tebe Osim u slučaju da, poput mene, nipošto ne želiš digitalne cajgere + ova Matrix svetla jer ti onda ostaju na raspolaganju vrlo mršave postojeće zalihe ili polovnjaci
Pored toga imaš i taj neki faktor ekskluzive jer si ranije mogao pakovati Alfu da skroz liči na QV sa sideskirts, felnama, karbonom i slično, pa su verovatno želeli da zadrže taj neki nivo za one koji najviše plate. Iz tih razloga sada više ni na Veloce na pakuju QV 19-ice i redukuju spiskove skroz, što je po meni užas, ali tako je kako je. Da su bolji prodajni rezultati možda bi bilo i više opuštenosti.
A što se kožnih sedišta tiče, imam iste probleme i glavobolje kao ti i generalno nisam fan jer se mnogo prijatnije osećam na nekom plišu, tkanini, da ne kažem alcantari. Ali probao jesam Veloce Giuliu, osetio kožna sedišta i došao do istog zaključka o kome je govorio menadžer, a to je da ta perforirana koža baš sjajno diše i leđa se uopšte ne upare kao na klasičnoj koži. Nisam to testirao na duže staze i po najvećoj vrućini, ali zašto ne verovati čoveku i uveren sam da bi ti odgovarala Veloce sedišta. Sa druge strane, možeš ići na paket ispod, što je Sprint kao kod mene i tu birati ova polukožna, pa izbeći taj problem u startu, tim pre ako zaista u ponudi bude samo 280 KS. Sprint se takođe sjajno može napakovati i ja zaista nemam za čime da žalim.
Ali tu se stvari menjaju svetlosnom brzinom, niko više ne može pohvatati šta i kako, pa zato ponavljam da kada ti budžet bude spreman, prosto odeš na razgovore i pregovore, pa spoznaš pravo stanje stvari u tom momentu. Stoji i činjenica da će Giulia/Stelvia sve više biti na oglasima, pogotovo iz ovih serija gde su ljudi mogli pakovati i personalizovati, pa eventualno da pojuriš nešto mlado i očuvano? Ne znam kakvi su ti tačni planovi, ali znam samo da vreme još uvek radi za tebe Osim u slučaju da, poput mene, nipošto ne želiš digitalne cajgere + ova Matrix svetla jer ti onda ostaju na raspolaganju vrlo mršave postojeće zalihe ili polovnjaci
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- nex_999
- Drug Član
- Garaža: ex Alfa Romeo MiTo 1.4TB 120KS
Giulia Estrema 280KS - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Hvala na savetima svakako.
Ta koza mi je veliki znak pitanja, puno hvala za iskustvo iz prve ruke.
Sto se tice ovih LED farova i digital cajgera, meni se cak vise dopada originalni far na djuliji. Cajgeri, onako, kul
Sto se tice polovnih, ja sam se smorio odavno. Ocekivao sam bolju ponudu, ali nista. Problem je sto ja jurim crvenu, benzinca 280ks i to mi je polazna tacka. Bukv jedina na oglasima koju sam video kod nas za 5 godina je ona koja se trenutno prodaje na polovniautomobili. A tu mi vec malo fale neke stvari i naravno kozni enterijer za koji imam sumnje. I ove godine bi trebalo da odvojim kesh za novi auto i bilo je Type R, Cupra Formentor i Djulija. Sto zbog nadrealne cene honde, sto zbog sumanutog infotejnmenta i vw genetike cupre prva dva sam skoro otpisao.
Videcu. Uskoro ce sajam automobila, pa sam planirao tamo da procesljam prvo...
Ta koza mi je veliki znak pitanja, puno hvala za iskustvo iz prve ruke.
Sto se tice ovih LED farova i digital cajgera, meni se cak vise dopada originalni far na djuliji. Cajgeri, onako, kul
Sto se tice polovnih, ja sam se smorio odavno. Ocekivao sam bolju ponudu, ali nista. Problem je sto ja jurim crvenu, benzinca 280ks i to mi je polazna tacka. Bukv jedina na oglasima koju sam video kod nas za 5 godina je ona koja se trenutno prodaje na polovniautomobili. A tu mi vec malo fale neke stvari i naravno kozni enterijer za koji imam sumnje. I ove godine bi trebalo da odvojim kesh za novi auto i bilo je Type R, Cupra Formentor i Djulija. Sto zbog nadrealne cene honde, sto zbog sumanutog infotejnmenta i vw genetike cupre prva dva sam skoro otpisao.
Videcu. Uskoro ce sajam automobila, pa sam planirao tamo da procesljam prvo...
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Nema na čemu, tu smo da delimo što znamo i ne znamo
Za ponudu si u pravu, pratim redovno i još uvek je vrlo siromašno, pogotovo za Giuliu čija je popularnost daleko od Stelvia i SUV kategorije generalno. Ta crvena u aktuelnoj ponudi ima falinku u vidu šaltalica na volanu, a ostalo je manje-više tu, sem felni. Očekivao sam veći izbor, što ne znači da ih neće biti uskoro. Valja nekada biti malo i strpljiv.
Za sedišta ti pričam više posredno i najbolje da ti koje slovo doda neko ko vozi ista u Giuliji ili Stelviu. Mada tuđe iskustvo ne mora da se poklopi sa tvojim. Korisno bi ti bilo i da probaš neki probni model kod ovlašćenih i da stekneš makar neke utiske. A za izbor uvek kažem - svaka čast svakome, ali ako čovek voli Alfu onda nema šta da gleda u tuđe dvorište jer ima fantastične primerke i u svom
Sajam ne moraš čekati, tamo je uvek haotično i ne vidim zašto ne odeš da popričaš malo sa ovlašćenima. Tu se uvek čuje kakva je situacija, a ako se pojaviš kao potencijalni kupac onda možda mogu i da se poklope neke stvari što se na prvu loptu ne vidi. Ako ne znaš šta i kako, slobodno mi se javi da te uputim kod čoveka koji će biti više nego predusretljiv.
Za ponudu si u pravu, pratim redovno i još uvek je vrlo siromašno, pogotovo za Giuliu čija je popularnost daleko od Stelvia i SUV kategorije generalno. Ta crvena u aktuelnoj ponudi ima falinku u vidu šaltalica na volanu, a ostalo je manje-više tu, sem felni. Očekivao sam veći izbor, što ne znači da ih neće biti uskoro. Valja nekada biti malo i strpljiv.
Za sedišta ti pričam više posredno i najbolje da ti koje slovo doda neko ko vozi ista u Giuliji ili Stelviu. Mada tuđe iskustvo ne mora da se poklopi sa tvojim. Korisno bi ti bilo i da probaš neki probni model kod ovlašćenih i da stekneš makar neke utiske. A za izbor uvek kažem - svaka čast svakome, ali ako čovek voli Alfu onda nema šta da gleda u tuđe dvorište jer ima fantastične primerke i u svom
Sajam ne moraš čekati, tamo je uvek haotično i ne vidim zašto ne odeš da popričaš malo sa ovlašćenima. Tu se uvek čuje kakva je situacija, a ako se pojaviš kao potencijalni kupac onda možda mogu i da se poklope neke stvari što se na prvu loptu ne vidi. Ako ne znaš šta i kako, slobodno mi se javi da te uputim kod čoveka koji će biti više nego predusretljiv.
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pratim i ja, generalno Q4 280 PS i da auto nije crne boje do 100kkm, moze G ili Stelvio ali je ponuda bas mršava. Nema druge sem biti strpljiv, budzet mi je do 30k.
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
- Sauriann
- Drug Član
- Garaža: Stelvio 2.2 Q4 Lusso
ex Giulietta 2.0 TCT
ex MiTo 1.4 Turbo Benzina 155
ex 156 jtd mjet 16V SW - Lokacija: Novi Beograd
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
- Reba
- Garaža: Giulia Sprint 2.0 TB
200ks AT8 RWD Vesuvio Gray
ex 147 1.9mjet 150ks Q2 Black - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Malo kasnim da pomognem kolegi pri izboru, no svakako cu podeliti iskustva i informacije. Mozda nekome u buducnosti pomogne.
Skoro sam bio kod poznatog Alfa Romeo dilera u NS da uradim prvi godisnji servis, pa sam svratio i do salona da naparim oci, kao i da se raspitam kakvo je stanje sa MY23 modelima. Za pocetak, napokon su update-ovali i nas srpski konfigurator pre mesec dana. Na njemu su startne cene trenutno vece za 3-4k evra u odnosu na salon (zasto su tako uradili, niko ne zna).
MY23 se od benzinskih motora prodaje iskljucivo u varijantama od 2.0 280ks i 2.9 510ks (QV). Izbacili su opciju 200ks i licno mislim da je to los potez. Vozim 2.0 TB 200ks i nakon predjenih 15k, utisci su veoma pozitivni. 2.0 TB 280ks ima bolje ubrzanje kao i elasticnost, no u mojoj eksploataciji i voznji po nasim oranicama, potreba za jacim motorom je poprilicno mala. Ukoliko se u buducnosti odlucm za vecu ergelu, bice definitivno i samo 4-lista, pa pravac Navak, Hungaroring, Nirburgring Salu na stranu, ovde je izbor stvar ukusa i potreba u datom trenutku...
Sto se tice trimova, stvarno su napravili pometnju. Competizione je bila limitirana serija, ne moze vise da se naruci (prosto receno - Veloce + Moon Light boja + Harmon Kardon). U NS ce stici jedan, pa cemo ga valjda videti i uzivo Sprint, TI i Veloce - razlika je u izboru sedista (kombinacija tkanina/koza vs koza sa 'sportskim' sedistima), felnama (18 vs 19 cola) i difuzoru/aktivnoj suspenziji koja dolazi iskljucivo uz Veloce. Iskreno, ne znam cemu sluze Sprint i Ti ove godine, posto se Veloce u startu isplati za pocetnu razliku od 2k evra. Na Sprint i Ti dolaze gumene lajsne oko prozora, na Veloce idu sjajne (kao i na srednjem stubu). Zaboravio sam da li u ove cene ulazi ADAS paket (senzor mrtvog ugla, lane assistance, prepoznavanje znakova, 'inteligentna' kontrola brzine, itd...) ili se dodatno naplacuje. Poredjenja radi, prethodne 2 godine je bio u osnovnom paketu.
Raspitao sam se i kako funkcionise Q4. Neki odgovor jeste da u 80% slucajeva, dostupni obrtni moment ide samo na zadnje tockove, a raspodela se desava kada softver proceni da se prvise brzo ulazi/ili vec uslo u krivinu, naglo dodaje gas, situacije pre aktiviranja ABS/ESP sistema, itd. Ne postoji mogucnost da se iskljuci ili kontrolise raspodela snage. Nemam osecaj kako ovo funkcionise u praksi posto je kod mene iskljucivo zadnji pogon, no mozda ima smisla kada se ukljuci i aktivna suspenzija. Ukoliko neko ima auto sa Q4+aktivna suspenzija, bilo bi lepo da podeli iskustvo.
Led Matrix farovi uzivo izgledaju stvarno super, no slozio bih se sa prethidnim komentarima da je i 'stara' generacija farova i dalje atraktivna. Licno, vise mi se svidja stari display sa cajgerima (mozda mogu nam puste update nove verzije software-a ) nego full digitalna konzola na kojoj se moze birati par prikaza.
Sto se tice moje Djulije, istakao bih sledece:
- Kozna sedista: hteo sam da uzmem iskljucivo tkaninu, no nije bila opcija kao na MY20 i pre. Na kraju sam se odlucio za sportska kozna sedista, posto se za dodanih 2.5k evra u tom trenutku dobijalo i elektropodesavanje, memorisanje pozicije, lumbalna podrska, bocna podrska, grejaci volana, prednjih sedista, itd. Kada se bira kombinacija tkanina/koza, ove opcije nisu moguce. Iako vise volim cist stof, ova kozna sedista mi odgovaraju, nemam problema sa lepljenjem i sl.
- Motor: vec sam gore komentarisao. Moze biti jaci, no i 200ks pruza Alfa zadovoljstvo u voznji. Elasticnost mu je solidna i kada je potrebno snage i ubrzanja, jedan-dva downshifta pa gas resavaju stvar (ovde su odlicna stvar sifteri na volanu) Posto sam probao i 280ks, oseti se razlika u ubrzanju iz mesta, no u medju-ubrzanju, kada se krece sa 70-80km/h pa navise, i ne previse. Kombinovana potrosnja je oko 8-8.2l, dok sa 280ks najmanje litru vise (sto je i ocekivano). Otvoreni put/autoput se krece izmedju 6-7l, dok u gradu guta 10/11l, pa cak i vise dok se ne zagreje.
- Harmon Kardon: bacanje para Ja sam ga dobio u base varijanti, no zvucnici i zvuk su isprod proseka (isti je problem na svim modelima, pomaze iskljucivo custom budzenje).
- Parking kamera je na nivou kamera mobilnih telefona od pre 10 godina. Ne znam da li su uzeli sa aliexpressa ogromne zalihe, no stvarno ispod proseka za ovaj segment. Ocekivao sam da ce MY2023 dobiti neki update ili 360 kameru - mrka kapa i dalje. No dobro, ovo i ne ocekujes od Alfa Romeo brenda.
- ZF menjac je odlican i fantasticno uparen sa ovim benzincima. Pun pogodak sto se mene tice.
- Start/stop me uzasno iritira i ne moze da se softverski deaktivira po default-u (ili nece u ovlascenim servisima). Prvo sto uradim kad upalim auto jeste da pritisnem dugme gde ga iskljucim.
- Nisam imao problema do sada. Mislim da su neki kvarovi sa elektronikom i baterijom iz prvih par godina reseni na modelima MY20+.
Za kraj, slozio bih se da je izbor benzinaca kod nas mali i mrsav, pa je mozda bolje pogledati opciju da se nesto uveze (pogotovu ukoliko se vodi racuna o odredjenim detaljima).
Skoro sam bio kod poznatog Alfa Romeo dilera u NS da uradim prvi godisnji servis, pa sam svratio i do salona da naparim oci, kao i da se raspitam kakvo je stanje sa MY23 modelima. Za pocetak, napokon su update-ovali i nas srpski konfigurator pre mesec dana. Na njemu su startne cene trenutno vece za 3-4k evra u odnosu na salon (zasto su tako uradili, niko ne zna).
MY23 se od benzinskih motora prodaje iskljucivo u varijantama od 2.0 280ks i 2.9 510ks (QV). Izbacili su opciju 200ks i licno mislim da je to los potez. Vozim 2.0 TB 200ks i nakon predjenih 15k, utisci su veoma pozitivni. 2.0 TB 280ks ima bolje ubrzanje kao i elasticnost, no u mojoj eksploataciji i voznji po nasim oranicama, potreba za jacim motorom je poprilicno mala. Ukoliko se u buducnosti odlucm za vecu ergelu, bice definitivno i samo 4-lista, pa pravac Navak, Hungaroring, Nirburgring Salu na stranu, ovde je izbor stvar ukusa i potreba u datom trenutku...
Sto se tice trimova, stvarno su napravili pometnju. Competizione je bila limitirana serija, ne moze vise da se naruci (prosto receno - Veloce + Moon Light boja + Harmon Kardon). U NS ce stici jedan, pa cemo ga valjda videti i uzivo Sprint, TI i Veloce - razlika je u izboru sedista (kombinacija tkanina/koza vs koza sa 'sportskim' sedistima), felnama (18 vs 19 cola) i difuzoru/aktivnoj suspenziji koja dolazi iskljucivo uz Veloce. Iskreno, ne znam cemu sluze Sprint i Ti ove godine, posto se Veloce u startu isplati za pocetnu razliku od 2k evra. Na Sprint i Ti dolaze gumene lajsne oko prozora, na Veloce idu sjajne (kao i na srednjem stubu). Zaboravio sam da li u ove cene ulazi ADAS paket (senzor mrtvog ugla, lane assistance, prepoznavanje znakova, 'inteligentna' kontrola brzine, itd...) ili se dodatno naplacuje. Poredjenja radi, prethodne 2 godine je bio u osnovnom paketu.
Raspitao sam se i kako funkcionise Q4. Neki odgovor jeste da u 80% slucajeva, dostupni obrtni moment ide samo na zadnje tockove, a raspodela se desava kada softver proceni da se prvise brzo ulazi/ili vec uslo u krivinu, naglo dodaje gas, situacije pre aktiviranja ABS/ESP sistema, itd. Ne postoji mogucnost da se iskljuci ili kontrolise raspodela snage. Nemam osecaj kako ovo funkcionise u praksi posto je kod mene iskljucivo zadnji pogon, no mozda ima smisla kada se ukljuci i aktivna suspenzija. Ukoliko neko ima auto sa Q4+aktivna suspenzija, bilo bi lepo da podeli iskustvo.
Led Matrix farovi uzivo izgledaju stvarno super, no slozio bih se sa prethidnim komentarima da je i 'stara' generacija farova i dalje atraktivna. Licno, vise mi se svidja stari display sa cajgerima (mozda mogu nam puste update nove verzije software-a ) nego full digitalna konzola na kojoj se moze birati par prikaza.
Sto se tice moje Djulije, istakao bih sledece:
- Kozna sedista: hteo sam da uzmem iskljucivo tkaninu, no nije bila opcija kao na MY20 i pre. Na kraju sam se odlucio za sportska kozna sedista, posto se za dodanih 2.5k evra u tom trenutku dobijalo i elektropodesavanje, memorisanje pozicije, lumbalna podrska, bocna podrska, grejaci volana, prednjih sedista, itd. Kada se bira kombinacija tkanina/koza, ove opcije nisu moguce. Iako vise volim cist stof, ova kozna sedista mi odgovaraju, nemam problema sa lepljenjem i sl.
- Motor: vec sam gore komentarisao. Moze biti jaci, no i 200ks pruza Alfa zadovoljstvo u voznji. Elasticnost mu je solidna i kada je potrebno snage i ubrzanja, jedan-dva downshifta pa gas resavaju stvar (ovde su odlicna stvar sifteri na volanu) Posto sam probao i 280ks, oseti se razlika u ubrzanju iz mesta, no u medju-ubrzanju, kada se krece sa 70-80km/h pa navise, i ne previse. Kombinovana potrosnja je oko 8-8.2l, dok sa 280ks najmanje litru vise (sto je i ocekivano). Otvoreni put/autoput se krece izmedju 6-7l, dok u gradu guta 10/11l, pa cak i vise dok se ne zagreje.
- Harmon Kardon: bacanje para Ja sam ga dobio u base varijanti, no zvucnici i zvuk su isprod proseka (isti je problem na svim modelima, pomaze iskljucivo custom budzenje).
- Parking kamera je na nivou kamera mobilnih telefona od pre 10 godina. Ne znam da li su uzeli sa aliexpressa ogromne zalihe, no stvarno ispod proseka za ovaj segment. Ocekivao sam da ce MY2023 dobiti neki update ili 360 kameru - mrka kapa i dalje. No dobro, ovo i ne ocekujes od Alfa Romeo brenda.
- ZF menjac je odlican i fantasticno uparen sa ovim benzincima. Pun pogodak sto se mene tice.
- Start/stop me uzasno iritira i ne moze da se softverski deaktivira po default-u (ili nece u ovlascenim servisima). Prvo sto uradim kad upalim auto jeste da pritisnem dugme gde ga iskljucim.
- Nisam imao problema do sada. Mislim da su neki kvarovi sa elektronikom i baterijom iz prvih par godina reseni na modelima MY20+.
Za kraj, slozio bih se da je izbor benzinaca kod nas mali i mrsav, pa je mozda bolje pogledati opciju da se nesto uveze (pogotovu ukoliko se vodi racuna o odredjenim detaljima).
Poslednja izmena od Reba u Pet Apr 21, 2023 1:02 pm, izmenjeno 3 puta ukupno.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Pozdrav kolega po Alfi, boji i konjici Uglavnom sam saglasan sa napisanim i super što si podelio neka iskustva. Ako te ne mrzi, možeš u temi Alfa Virus predstaviti svoju lepoticu, okačiti koju fotku... Čisto da malo uporedimo iskustva i utiske, a i ova zajednica voli da vidi adekvatno predstavljenu Alficu
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Reba
- Garaža: Giulia Sprint 2.0 TB
200ks AT8 RWD Vesuvio Gray
ex 147 1.9mjet 150ks Q2 Black - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Veliki pozdrav kolega Naravno, ovih dana cu predstaviti svoju Giulia-u i podeliti dosadasnja iskustva. Nakon mnogo godina izolacije i lenjosti, resih da se malo aktiviram medju Alfistima
Elem, jedan fun fact. Sedeo sam bas u tvom autu i da je bila crna unutrasnjost, ta Giulia koju vozis bi bila verovatno moja
Elem, jedan fun fact. Sedeo sam bas u tvom autu i da je bila crna unutrasnjost, ta Giulia koju vozis bi bila verovatno moja
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ha, sjajno i baš ti hvala što ti nije legao crveni enterijer Mada iskreno, teško da si imao neku šansu osim ako si baš bio jako brz. Ja sam oglas video istog dana kad je postavljen i kontaktirao menadžera Saleta, a dan-dva kasnije otišao da je vidim uživo. Već tada se nazirao epilog i na neki način Giulia je bila gotovo kaparisana, a još dva-tri dana kasnije i bukvalno je bila rezervisana.
Uglavnom na kraju si dobio to što si želeo i to je super. Meni je baš posebno legla zbog takvog enterijera jer u boju karoserije nisam zaljubljen, a falile su mi i felne koje su ipak naknadno rešene na najbolji način. Uvek kažem da je u mom slučaju enterijer presudio, što je malo atipično. Interesantno je da bi kolega sa QV jako voleo da ima takvu kombinaciju boja komandne table, a to je u slučaju QV bilo izvodljivo samo do MY 2021. Ukusi...
Uglavnom na kraju si dobio to što si želeo i to je super. Meni je baš posebno legla zbog takvog enterijera jer u boju karoserije nisam zaljubljen, a falile su mi i felne koje su ipak naknadno rešene na najbolji način. Uvek kažem da je u mom slučaju enterijer presudio, što je malo atipično. Interesantno je da bi kolega sa QV jako voleo da ima takvu kombinaciju boja komandne table, a to je u slučaju QV bilo izvodljivo samo do MY 2021. Ukusi...
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Reba
- Garaža: Giulia Sprint 2.0 TB
200ks AT8 RWD Vesuvio Gray
ex 147 1.9mjet 150ks Q2 Black - Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Hahahahaha pitaj Saleta sledeci put kada posetis Stojanov. Definitivno ti sudjena bila
Sto se enterijera tice, nekako sam konzervativnijeg stava u odnostu na eksterijer. Morala je da bude crna boja. Daleko od toga da crveno-crna kombinacija nije zanimljiva, sta vise, uzivo deluje lepse nego na slikama. Npr, meni su prvi izbor za boju karoserije bile Misano plava ili Rosso crvena, no na kraju je pogled na Vesuvio sivu u popodnevnim satima presudio da bude bas ta boja. Da je nisam video uzivo, verovatno bih zavrsio na jednoj od pomenute dve.
I bas to...ukusi su razliciti. Ne moze svima da se ugodi, a bilo bi dosadno da svi vozimo iste automobile. Bitno je da vlasnik uziva, pa valjda ga je za sebe kupio Video sam na tvom topicu felne, odlcne su, bez ikakve diskusije. Kao sto i sam znas, uz nas trim nisu mogle da se dobiju QV 'potkovice', pa sam se malo zaleteo zimus i impulsivno uzeo nesto sto mi se i ne svidja toliko (Lusso felene) pod izgovorom da se ne ostete 'turbine' ili tpms senzori na zimskom setu. No, smislicemo nesto, dosta je kilometara pred nama
Sto se enterijera tice, nekako sam konzervativnijeg stava u odnostu na eksterijer. Morala je da bude crna boja. Daleko od toga da crveno-crna kombinacija nije zanimljiva, sta vise, uzivo deluje lepse nego na slikama. Npr, meni su prvi izbor za boju karoserije bile Misano plava ili Rosso crvena, no na kraju je pogled na Vesuvio sivu u popodnevnim satima presudio da bude bas ta boja. Da je nisam video uzivo, verovatno bih zavrsio na jednoj od pomenute dve.
I bas to...ukusi su razliciti. Ne moze svima da se ugodi, a bilo bi dosadno da svi vozimo iste automobile. Bitno je da vlasnik uziva, pa valjda ga je za sebe kupio Video sam na tvom topicu felne, odlcne su, bez ikakve diskusije. Kao sto i sam znas, uz nas trim nisu mogle da se dobiju QV 'potkovice', pa sam se malo zaleteo zimus i impulsivno uzeo nesto sto mi se i ne svidja toliko (Lusso felene) pod izgovorom da se ne ostete 'turbine' ili tpms senzori na zimskom setu. No, smislicemo nesto, dosta je kilometara pred nama
Poslednja izmena od Reba u Ned Apr 23, 2023 9:41 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Znači ipak si mogao da me preduhitriš? Onda da ponovim - hvala što ti nije legao enterijer
Jeste mi Sale spominjao da je bilo interesenata i da, navodno, jedan nije želeo da je kupi samo zato što nema DAB radio!? Mislim i da je bilo zamerke na crne lajsne oko prozora i tako neke nebuloze. Uglavnom, super za mene!
U mom slučaju komotno se može reći da je enterijer presudio i da je u ogromnoj meri oduševio! Inače uopšte nisam imao u planu kupovinu Giulie, iako to jeste bila tiha čežnja još od premijere. Meni, a verujem i ogromnoj većini Alfista najvažniji faktori jesu konjica i komplet vizuelni utisak, jer Alfa nije Alfa ako se za njom stalno ne okrećeš kad je parkiraš Ovde sam se malo lomio zbog konjice jer sam za taj novac želeo da izbegnem bilo kakav kompromis, a Veloce se nametao kao imperativ, dok uopšte nisam bio fan ove boje pri čemu ni izbor felni nije pomagao. U tom lomljenju i razmišljanju definitivno je enterijer presudio.
U par navrata sam "kritikovao" Saleta i pitao ga zašto je morao baš tu boju i zašto uz tako bogat maket nije ubacio i 19" felne, ali kada ju je pakovao nije imao mene u vidu kao kupca. Tu je odigrao kao pravi prodavac, birao je boju koja ima najveće šanse i kod kupaca koji nisu tradicionalni Alfisti, a cena se formira tako da približno spakovana Giulia uvek mora biti makar mrvu ispod odgovarajućeg BMW-a serije 3, jer samo tako ima šanse da se proda ukoliko je već ne pikira neki zagriženi ljubitelj. Zato su felne otpale, ali kao što rekoh, to je moralo biti rešeno i rešeno je bez pardona, u stilu svih prethodnih Alfi koje su krasila neke potkovice/krugovi.
I zaista sa QV felnama izgleda barem duplo bolje, mišićavije, atraktivnije, zadnje baš deluju široko i agresivno, ma legle kao kec na deset i više nemam nijednu pritužbu. Uz ovakav spec Vesuvio boja skroz ima smisla, a kako svaka Alfa mora imati nešto crveno, tu je enterijer kao kontrast. Ali naravno da bi priča bila skroz zaokružena da je u pitanju neka atraktivnija boja. Pored uvek dobrodošle Rosso, Misano je jedan od najvećih favorita i imao sam to zadovoljstvo da u njoj uživam četiri godine:
Ova Giulietta je kupljena nova bukvalno i jedino zbog boje na koju sam odlepio kad sam je prvi put video na fotkama Giulie. Nakon što je uvedena u ponudu Giuliette uz paket Sport, dileme nije bilo i poručena je na neviđeno. Fenomenalna boja koja tako divno radi na suncu i varira od azurno plave, do dubokog okeanskog plavetnila, ma prosto pogled da ne odvojiš. Voleo bih da je i Giulia takva, ali kao što rekoh, zadovoljio sam se uz Misano i skroz navikao na Vesuvio.
A što se Lusso felni tiče, imaju i one svojih svetlih momenata definitivno, pogotovo ako su zadnje 255mm! Odlično stoje uz zelenu boju, kao i komplet Lusso paket!. To mu onda u tvom slučaju dođe nešto ovako:
Nije loše svakako, ali kao što i sam kažeš, nek je sreće i zdravlja, a ima dana za megdana
Jeste mi Sale spominjao da je bilo interesenata i da, navodno, jedan nije želeo da je kupi samo zato što nema DAB radio!? Mislim i da je bilo zamerke na crne lajsne oko prozora i tako neke nebuloze. Uglavnom, super za mene!
U mom slučaju komotno se može reći da je enterijer presudio i da je u ogromnoj meri oduševio! Inače uopšte nisam imao u planu kupovinu Giulie, iako to jeste bila tiha čežnja još od premijere. Meni, a verujem i ogromnoj većini Alfista najvažniji faktori jesu konjica i komplet vizuelni utisak, jer Alfa nije Alfa ako se za njom stalno ne okrećeš kad je parkiraš Ovde sam se malo lomio zbog konjice jer sam za taj novac želeo da izbegnem bilo kakav kompromis, a Veloce se nametao kao imperativ, dok uopšte nisam bio fan ove boje pri čemu ni izbor felni nije pomagao. U tom lomljenju i razmišljanju definitivno je enterijer presudio.
U par navrata sam "kritikovao" Saleta i pitao ga zašto je morao baš tu boju i zašto uz tako bogat maket nije ubacio i 19" felne, ali kada ju je pakovao nije imao mene u vidu kao kupca. Tu je odigrao kao pravi prodavac, birao je boju koja ima najveće šanse i kod kupaca koji nisu tradicionalni Alfisti, a cena se formira tako da približno spakovana Giulia uvek mora biti makar mrvu ispod odgovarajućeg BMW-a serije 3, jer samo tako ima šanse da se proda ukoliko je već ne pikira neki zagriženi ljubitelj. Zato su felne otpale, ali kao što rekoh, to je moralo biti rešeno i rešeno je bez pardona, u stilu svih prethodnih Alfi koje su krasila neke potkovice/krugovi.
I zaista sa QV felnama izgleda barem duplo bolje, mišićavije, atraktivnije, zadnje baš deluju široko i agresivno, ma legle kao kec na deset i više nemam nijednu pritužbu. Uz ovakav spec Vesuvio boja skroz ima smisla, a kako svaka Alfa mora imati nešto crveno, tu je enterijer kao kontrast. Ali naravno da bi priča bila skroz zaokružena da je u pitanju neka atraktivnija boja. Pored uvek dobrodošle Rosso, Misano je jedan od najvećih favorita i imao sam to zadovoljstvo da u njoj uživam četiri godine:
Ova Giulietta je kupljena nova bukvalno i jedino zbog boje na koju sam odlepio kad sam je prvi put video na fotkama Giulie. Nakon što je uvedena u ponudu Giuliette uz paket Sport, dileme nije bilo i poručena je na neviđeno. Fenomenalna boja koja tako divno radi na suncu i varira od azurno plave, do dubokog okeanskog plavetnila, ma prosto pogled da ne odvojiš. Voleo bih da je i Giulia takva, ali kao što rekoh, zadovoljio sam se uz Misano i skroz navikao na Vesuvio.
A što se Lusso felni tiče, imaju i one svojih svetlih momenata definitivno, pogotovo ako su zadnje 255mm! Odlično stoje uz zelenu boju, kao i komplet Lusso paket!. To mu onda u tvom slučaju dođe nešto ovako:
Nije loše svakako, ali kao što i sam kažeš, nek je sreće i zdravlja, a ima dana za megdana
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- nex_999
- Drug Član
- Garaža: ex Alfa Romeo MiTo 1.4TB 120KS
Giulia Estrema 280KS - Lokacija: Beograd
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Hvala kolegi na utiscima
Sto se mene tice, evo neki kao update - od danas je stvar mojih dilema oko kupovine maltene resena, crvena Djulija sa prezimenom na E ce uskoro da krene iz Nemacke put nasih krajeva
Karbon lip je spreman, jedina nepoznanica koja je ostala - da li smaraju na tehnickim pregledima zbog istog
Sto se mene tice, evo neki kao update - od danas je stvar mojih dilema oko kupovine maltene resena, crvena Djulija sa prezimenom na E ce uskoro da krene iz Nemacke put nasih krajeva
Karbon lip je spreman, jedina nepoznanica koja je ostala - da li smaraju na tehnickim pregledima zbog istog
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Sjajno! Zvanične čestitke kad se završi administracija i kad je vidimo
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER
- Reba
- Garaža: Giulia Sprint 2.0 TB
200ks AT8 RWD Vesuvio Gray
ex 147 1.9mjet 150ks Q2 Black - Lokacija: Novi Sad
Post
Pitao sam jednog momka koji ima crvenu Djuliju u oglasima sa dodatno ugradjenim karbonskim lip-om i kaze da ga nisu smarali, cak nemaju pojma zbog malog broja Giulia U teoriji mogu, u praksi zavisi na kog strucnjaka naletis.
Mene npr. interesuje da li ugradnja lipa ili zamena difuzora 'ponistava' neku garanciju?
Re: Novi pocetak (modeli)
Za lajsne na tvom nisam imao zamerke, lepse su nego gumene No, DAB - to je bas next level!Alfanatic napisao: ↑Uto Apr 25, 2023 4:44 pmZnači ipak si mogao da me preduhitriš? Onda da ponovim - hvala što ti nije legao enterijer
Jeste mi Sale spominjao da je bilo interesenata i da, navodno, jedan nije želeo da je kupi samo zato što nema DAB radio!? Mislim i da je bilo zamerke na crne lajsne oko prozora i tako neke nebuloze. Uglavnom, super za mene!
Najveci problem je sto fabrika uvodi 'ogranicenja' kako bi bilo razlike izmedju modela sem motora. Ja sam isto hteo 19'' felne, mogle su da se kupe, no ne one koje sam zeleo (tj. koje svi zelimo). Neke stvari se mogu naruciti nakon kupovine (felne, spojler, itd.), no kostaju papreno i svi se odluce na jefiniji OEM ili proverenu kopiju.Alfanatic napisao: ↑Uto Apr 25, 2023 4:44 pmU par navrata sam "kritikovao" Saleta i pitao ga zašto je morao baš tu boju i zašto uz tako bogat maket nije ubacio i 19" felne, ali kada ju je pakovao nije imao mene u vidu kao kupca. Tu je odigrao kao pravi prodavac, birao je boju koja ima najveće šanse i kod kupaca koji nisu tradicionalni Alfisti, a cena se formira tako da približno spakovana Giulia uvek mora biti makar mrvu ispod odgovarajućeg BMW-a serije 3, jer samo tako ima šanse da se proda ukoliko je već ne pikira neki zagriženi ljubitelj. Zato su felne otpale, ali kao što rekoh, to je moralo biti rešeno i rešeno je bez pardona, u stilu svih prethodnih Alfi koje su krasila neke potkovice/krugovi.
To je to otprilike. Bice prilike za neku rotaciju u buducnostiAlfanatic napisao: ↑Uto Apr 25, 2023 4:44 pmA što se Lusso felni tiče, imaju i one svojih svetlih momenata definitivno, pogotovo ako su zadnje 255mm! Odlično stoje uz zelenu boju, kao i komplet Lusso paket!. To mu onda u tvom slučaju dođe nešto ovako:
Nije loše svakako, ali kao što i sam kažeš, nek je sreće i zdravlja, a ima dana za megdana
Svaka cast Cekamo da stigne pa da je vidimonex_999 napisao: ↑Uto Apr 25, 2023 9:08 pmHvala kolegi na utiscima
Sto se mene tice, evo neki kao update - od danas je stvar mojih dilema oko kupovine maltene resena, crvena Djulija sa prezimenom na E ce uskoro da krene iz Nemacke put nasih krajeva
Karbon lip je spreman, jedina nepoznanica koja je ostala - da li smaraju na tehnickim pregledima zbog istog
Pitao sam jednog momka koji ima crvenu Djuliju u oglasima sa dodatno ugradjenim karbonskim lip-om i kaze da ga nisu smarali, cak nemaju pojma zbog malog broja Giulia U teoriji mogu, u praksi zavisi na kog strucnjaka naletis.
Mene npr. interesuje da li ugradnja lipa ili zamena difuzora 'ponistava' neku garanciju?
Poslednja izmena od Reba u Sre Apr 26, 2023 8:37 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
- Alfanatic
- Garaža: Giulia Tributo Italiano 2.0
280 AT8 Q4 '24 Verde Montreal
+ MiTo QV '10 Rosso
......................................
ex Giulia 200 '22 Sprint Vesuvio
ex Giulietta 1.4 170 '17 Misano
ex MiTo 1.4 155 '09 Rosso
ex 156 2.0 TS '00 Grigio
ex 145 1.4 Boxer '95 Blue
...................................... - Lokacija: Indjija
Post
Re: Novi pocetak (modeli)
Ja stvarno ne kapiram da nekome radio može biti toliko važan, ali OK ukoliko je nekome pored svega to prioritet Meni je muzika izuzetno važna, ali isključivo se u sopstvenoj režiji brinem o tome.
Kad smo mi kupovali Giulie već je bilo dosta zezanja od strane fabrike u smislu konfigurisanja, a pre toga se zaista moglo pakovati po volji i samo je budžet bio faktor u štikliranju. Tako je kako je, u fabrici su pronašli neki svoj interes, navodno kako bi unificirali prodaju i pojednostavili priču u vezi garancije na proizvod. Kako god, mi tu ništa ne možemo, niti smo mogli.
Što se felni tiče, OEM je najskuplja priča, ali prati malo situaciju kod Saleta, pogotovo iz razloga što si iz NS! Rekao mi je da obično imaju fine akcije barem jednom godišnje i to obično pred sezonu zimskih guma. Jednom sam zaista naleteo na sjajnu ponudu upravo za QV 19-ice, ali to beše pre nego što sam uopšte imao Giuliu Nakon Corone i celog haosa u industriji malo su akcije ređe i manje povoljne, ali prošle godine su se mogle uzeti Stelvio 20-ice uz fin popust. Samo bez frke, prati situaciju, a možda ulete i neke na oglase. Na kraju imaš i WSP alternativu, što je više nego OK!
Ovo za lip i difuzor apsolutno ne utiče na gabarite i namenu vozila, sve tu to delovi koji i jesu namenjeni za Giuliu, pa tu ne bi smelo biti nikakvih problema u vezi garancije, baš kao ni na tehničkim. Ne menja se ništa što bi remetilo ispravnost vozila. Naravno, uvek je moguće naleteti na "stručnjaka" na ovim prostorima, ali mislim da bi to bilo previše za takve modifikacije.
Da ne gnjavim više ovde obzirom da su sada teme otvorene na adekvatnim mestima
Kad smo mi kupovali Giulie već je bilo dosta zezanja od strane fabrike u smislu konfigurisanja, a pre toga se zaista moglo pakovati po volji i samo je budžet bio faktor u štikliranju. Tako je kako je, u fabrici su pronašli neki svoj interes, navodno kako bi unificirali prodaju i pojednostavili priču u vezi garancije na proizvod. Kako god, mi tu ništa ne možemo, niti smo mogli.
Što se felni tiče, OEM je najskuplja priča, ali prati malo situaciju kod Saleta, pogotovo iz razloga što si iz NS! Rekao mi je da obično imaju fine akcije barem jednom godišnje i to obično pred sezonu zimskih guma. Jednom sam zaista naleteo na sjajnu ponudu upravo za QV 19-ice, ali to beše pre nego što sam uopšte imao Giuliu Nakon Corone i celog haosa u industriji malo su akcije ređe i manje povoljne, ali prošle godine su se mogle uzeti Stelvio 20-ice uz fin popust. Samo bez frke, prati situaciju, a možda ulete i neke na oglase. Na kraju imaš i WSP alternativu, što je više nego OK!
Ovo za lip i difuzor apsolutno ne utiče na gabarite i namenu vozila, sve tu to delovi koji i jesu namenjeni za Giuliu, pa tu ne bi smelo biti nikakvih problema u vezi garancije, baš kao ni na tehničkim. Ne menja se ništa što bi remetilo ispravnost vozila. Naravno, uvek je moguće naleteti na "stručnjaka" na ovim prostorima, ali mislim da bi to bilo previše za takve modifikacije.
Da ne gnjavim više ovde obzirom da su sada teme otvorene na adekvatnim mestima
ONLY ALFA | FOREVER AND EVER