Pitanja za Giuliettu
- neximilian
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170/200 KS
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Do Brane mi je daleko, jer sam iz Subotice. Bojim se za sada van grada da idem, ako stane skroz da ne šlepam.
Malo mi je čudno da su svećice, jer se posle nekog vremena smiri auto.
Čak je juče i nestala "check engine" lampica, ali je jutros ponovo trzao i upalio lampicu. Ne bi trebalo konstantno da radi na tri klipa ako je jedna svećica otišla?
Malo mi je čudno da su svećice, jer se posle nekog vremena smiri auto.
Čak je juče i nestala "check engine" lampica, ali je jutros ponovo trzao i upalio lampicu. Ne bi trebalo konstantno da radi na tri klipa ako je jedna svećica otišla?
- dekirs
- Garaža: ex Giulietta 2.0 150
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Moze biti svecica, meni se slicno desavalo na 1.6 THP. Ako nisi menjao svecice, zameni ih.
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Koliko ti je auto presao, svecice isto kad su menjane, meni je na Mitu tako modul multiaira stradao, na drugom cilindru. Al je jedno dva meseca pre toga cekicao malo i posle je samo poceo na tri cilindra da radi ali uvek. Moze biti da ti je do svecica, tu idu Ngk ikr9j8 laser iridium.
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Koliko ti je auto presao, svecice isto kad su menjane, meni je na Mitu tako modul multiaira stradao, na drugom cilindru. Al je jedno dva meseca pre toga cekicao malo i posle je samo poceo na tri cilindra da radi ali uvek. Moze biti da ti je do svecica, tu idu Ngk ikr9j8 laser iridium.
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Ako smem da pitam, koji servis je bio u pitanju? Da nije Annus?
Meni vise smrdi na MA jedinicu nego na svecice, ali ne znam...
Ako hoces, mogu ti ocitati greske MultiEcuScan-om. Iako ti to nece popraviti auto, mozda bude od koristi ...
Re: Pitanja za Giuliettu
Menjao si nekad taj filter otkad je auto kod tebe?
Ako smem da pitam, koji servis je bio u pitanju? Da nije Annus?
Meni vise smrdi na MA jedinicu nego na svecice, ali ne znam...
Ako hoces, mogu ti ocitati greske MultiEcuScan-om. Iako ti to nece popraviti auto, mozda bude od koristi ...
- neximilian
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170/200 KS
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Pozdrav svima.
Izvinjavam se na kasnom odgovoru. Jedva uspevam nađem vreme od posla.
Odneo sam auto kod druga koji ima MultiEcuScan i video je da je problem na trećem klipu. Elem, svećice nisu sigurno, jer su menjane pre 12.000 km, a i kad smo ih povadili sve su bile dobre. Nije bilo npr. ulja na njima. Posumnjali smo oba na bobinu, te smo je zamenili. Problem se smanjio, ali nije nestao.
Danas menjam ulje u autu, jer mislim da je možda do toga. Uzeo sam Seleniju K Pure Energy MultiAir, jer preporučenu Seleniju Star P.E. nemaju na stanju nigde u Subotici. Filter će drugar isto očistiti danas, eventualno zameniti ako ugrabimo deo pre praznika.
@Horvat
Jeste, Annus je u pitanju. Koliko znam koriste Ravenol, te je moguće da je zbog toga krenuo da trokće. Neću da se cimam sa njima više, te ću sam rešavati stvari od sada.
Hvala ti na ponudi, javim da li je ulje popravilo situaciju. Ne daje mi se lova za novu MA jedinicu.
Izvinjavam se na kasnom odgovoru. Jedva uspevam nađem vreme od posla.
Odneo sam auto kod druga koji ima MultiEcuScan i video je da je problem na trećem klipu. Elem, svećice nisu sigurno, jer su menjane pre 12.000 km, a i kad smo ih povadili sve su bile dobre. Nije bilo npr. ulja na njima. Posumnjali smo oba na bobinu, te smo je zamenili. Problem se smanjio, ali nije nestao.
Danas menjam ulje u autu, jer mislim da je možda do toga. Uzeo sam Seleniju K Pure Energy MultiAir, jer preporučenu Seleniju Star P.E. nemaju na stanju nigde u Subotici. Filter će drugar isto očistiti danas, eventualno zameniti ako ugrabimo deo pre praznika.
@Horvat
Jeste, Annus je u pitanju. Koliko znam koriste Ravenol, te je moguće da je zbog toga krenuo da trokće. Neću da se cimam sa njima više, te ću sam rešavati stvari od sada.
Hvala ti na ponudi, javim da li je ulje popravilo situaciju. Ne daje mi se lova za novu MA jedinicu.
- neximilian
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170/200 KS
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Evo mali update: Zamenio ulje i filter pre nedelju dana. Auto radi kao da je juče izašao iz fabrike. Do sada nisam ni jedan problem, mada mi se učinilo da će krenuti jutros da trza malo, ali je trajalo pola sekunde i vratio se auto u normalu.
Živela Selenia!
Inače, istražujući oko toga koje motorno ulje da uzmem pronašao sam sledeće preporuke:
Iz upustva, tj. preporučeno od Alfe: Selenia Star Pure Energy : http://www.selenia.com/en/dettaglio-pro ... ?code=1413 koje odgovara sledećeoj speficikaciji: FIAT 9.55535-S2 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N°F603.D08
i ovo što sam ja našao u Subaji: Selenia K Pure Energy: http://www.selenia.com/en/dettaglio-pro ... ?code=1411 koje odgovoro sličnoj specifikaciji: FIAT 9.55535-S2 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N°F603.C07
Dakle, bukvalno je razlika samo u poslednja tri broja ove "Contractual Technical Reference". Gledajući tehnički list jednog i drugog, vidim da su razlike minimalne i da se verovatno nisam zeznuo.
Ali opet da pitam, da li neko zna da li postoji stvarno razlika ili je Selenia Star PE samo skuplja jer ima Alfin logo na sebi?
Živela Selenia!
Inače, istražujući oko toga koje motorno ulje da uzmem pronašao sam sledeće preporuke:
Iz upustva, tj. preporučeno od Alfe: Selenia Star Pure Energy : http://www.selenia.com/en/dettaglio-pro ... ?code=1413 koje odgovara sledećeoj speficikaciji: FIAT 9.55535-S2 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N°F603.D08
i ovo što sam ja našao u Subaji: Selenia K Pure Energy: http://www.selenia.com/en/dettaglio-pro ... ?code=1411 koje odgovoro sličnoj specifikaciji: FIAT 9.55535-S2 CONTRACTUAL TECHNICAL REFERENCE N°F603.C07
Dakle, bukvalno je razlika samo u poslednja tri broja ove "Contractual Technical Reference". Gledajući tehnički list jednog i drugog, vidim da su razlike minimalne i da se verovatno nisam zeznuo.
Ali opet da pitam, da li neko zna da li postoji stvarno razlika ili je Selenia Star PE samo skuplja jer ima Alfin logo na sebi?
- mickeyrs
- Drug Član
- Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87 - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Imaš sigurno na stanju sva preporučena ulja za MultiAir motore kod ovlašćenih dilera/servisera u BGu (Kole, AKKompresor), pretpostavljam da možeš da ih okreneš i da poručiš ako ne bi da dolaziš samo da bi uradio mali servis, ali nema potrebe da lupaš glavu oko specifikacija i koje su razlike, kao i da juriš najsličnije.
Neko od stručnijih kolega će verovatno objasniti da to 'samo' tri poslednja slova može dosta da utiče i koje su tačno razlike. Meni je samo čudno da je toliko drastična razlika - vidim da si inicijalno napisao da su problemi krenuli od zamene ulja (ali kojeg?) + i taj čip na MultiAiru na ~200ks je blago rečeno diskutabilan, ali ako trenutno radi kako treba - narani prasci i ne diraj ništa.
Neko od stručnijih kolega će verovatno objasniti da to 'samo' tri poslednja slova može dosta da utiče i koje su tačno razlike. Meni je samo čudno da je toliko drastična razlika - vidim da si inicijalno napisao da su problemi krenuli od zamene ulja (ali kojeg?) + i taj čip na MultiAiru na ~200ks je blago rečeno diskutabilan, ali ako trenutno radi kako treba - narani prasci i ne diraj ništa.
- horvat
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 2.2 JTS 2010
- ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 2013 - Lokacija: Subotica
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Filter koji si spomenuo da ste zamenili, u prethodnom postu, misli se na ovaj (filter MA jedinice) ili na obican, uljni filter?neximilian napisao: ↑Sre Apr 28, 2021 8:33 amFilter će drugar isto očistiti danas, eventualno zameniti ako ugrabimo deo pre praznika.
- Sfera Kom
- Garaža: Alfa Giulietta 1.4 170 cv
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Ja sipam ovo drugu sa natpisom Multiair i za sada nemam problem nikakav, tako je vec 50000 a mislim da i ovo prvo isto ide po specifikaciji tako su mi rekli u ovlascenom servisu, a multiair mali filter cistim na 20000 i menjao posle predjenih 50000, ja tako radim al ti proveri za svaki slucaj. Da kolega Horvat je upravu za cipovanje, proveri i to za svaki slucaj.
- neximilian
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir 170/200 KS
- Lokacija: Subotica
Post
Bukvalno je krenulo otkako je zamenjeno ulje. A znao sam za sve sa MA i koliko je bitno ulje, ali nisam verovao. Otkako sam stavio Seleniju, auto kao nov. Ne vidim razlog zašto bi čipovanje bilo problem, jer sam je do sada vozio bez problema.
Re: Pitanja za Giuliettu
Mrzi me da idem zbog 4L ulja u Beograd. Ima ovde u Subotici da se naruči, ali zbog hitnosti sam uzeo ovo MultiAir P.E. umesto Star P.E. Kao što sam rekao pretpostavljam da je mizerna razlika.mickeyrs napisao: ↑Čet Maj 06, 2021 8:10 amImaš sigurno na stanju sva preporučena ulja za MultiAir motore kod ovlašćenih dilera/servisera u BGu (Kole, AKKompresor), pretpostavljam da možeš da ih okreneš i da poručiš ako ne bi da dolaziš samo da bi uradio mali servis, ali nema potrebe da lupaš glavu oko specifikacija i koje su razlike, kao i da juriš najsličnije.
Neko od stručnijih kolega će verovatno objasniti da to 'samo' tri poslednja slova može dosta da utiče i koje su tačno razlike. Meni je samo čudno da je toliko drastična razlika - vidim da si inicijalno napisao da su problemi krenuli od zamene ulja (ali kojeg?) + i taj čip na MultiAiru na ~200ks je blago rečeno diskutabilan, ali ako trenutno radi kako treba - narani prasci i ne diraj ništa.
Bukvalno je krenulo otkako je zamenjeno ulje. A znao sam za sve sa MA i koliko je bitno ulje, ali nisam verovao. Otkako sam stavio Seleniju, auto kao nov. Ne vidim razlog zašto bi čipovanje bilo problem, jer sam je do sada vozio bez problema.
Mikrofilter na MA jedinici smo samo očistili, namazali navoje da dihtuje i vratili nazad jer je kao nov. A uljni filter sam zamenio. J*beš 600 dinara.horvat napisao: ↑Čet Maj 06, 2021 1:12 pmFilter koji si spomenuo da ste zamenili, u prethodnom postu, misli se na ovaj (filter MA jedinice) ili na obican, uljni filter?neximilian napisao: ↑Sre Apr 28, 2021 8:33 amFilter će drugar isto očistiti danas, eventualno zameniti ako ugrabimo deo pre praznika.
Hvala na savetu, ali je zamena ulja rešila problem. Planiram na sledećem da zamenim preventivno, sada je delovao ok. Nikada više ništa drugo osim Selenije neće ići u nju.Sfera Kom napisao: ↑Čet Maj 06, 2021 1:52 pmJa sipam ovo drugu sa natpisom Multiair i za sada nemam problem nikakav, tako je vec 50000 a mislim da i ovo prvo isto ide po specifikaciji tako su mi rekli u ovlascenom servisu, a multiair mali filter cistim na 20000 i menjao posle predjenih 50000, ja tako radim al ti proveri za svaki slucaj. Da kolega Horvat je upravu za cipovanje, proveri i to za svaki slucaj.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Ulje koje si sada stavio je preporučeno od strane Selenie za multiair turbo motore, ne Star.
Čipovanje na multair motorima je diskutabilno zbog principa rada multiair sistema koji nije tuning friendly.
Uostalom, možeš da vidiš da fabrika nije makla od početnih specifikacija snage od kada je uvela multiair motore već su svi modeli Fiata i Alfe na početnim pozicijama već 11-12 godina. da je lako i sigurno na duži rok sigurno bi barem malo napredovali po pitanju snage do sada.
Selenia je siguran izbor, ali inače ima i drugih ulja koje sada pašu u multiair motore. Da sam ostao duže na Giulietti sada bih sipao Motul.
Čipovanje na multair motorima je diskutabilno zbog principa rada multiair sistema koji nije tuning friendly.
Uostalom, možeš da vidiš da fabrika nije makla od početnih specifikacija snage od kada je uvela multiair motore već su svi modeli Fiata i Alfe na početnim pozicijama već 11-12 godina. da je lako i sigurno na duži rok sigurno bi barem malo napredovali po pitanju snage do sada.
Selenia je siguran izbor, ali inače ima i drugih ulja koje sada pašu u multiair motore. Da sam ostao duže na Giulietti sada bih sipao Motul.
Acqua-Olio-Benzina
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Inace, svi Fiat ovlasceni servisi ta ista ulja nabavljaju direktno od Slodesa.
Re: Pitanja za Giuliettu
Za Selenija ulja, uvek se obratite SLODESu, oni su generalni uvoznici Selenia brenda tako da su i najpovoljniji.mickeyrs napisao: ↑Čet Maj 06, 2021 8:10 amImaš sigurno na stanju sva preporučena ulja za MultiAir motore kod ovlašćenih dilera/servisera u BGu (Kole, AKKompresor), pretpostavljam da možeš da ih okreneš i da poručiš ako ne bi da dolaziš samo da bi uradio mali servis, ali nema potrebe da lupaš glavu oko specifikacija i koje su razlike, kao i da juriš najsličnije.
Neko od stručnijih kolega će verovatno objasniti da to 'samo' tri poslednja slova može dosta da utiče i koje su tačno razlike. Meni je samo čudno da je toliko drastična razlika - vidim da si inicijalno napisao da su problemi krenuli od zamene ulja (ali kojeg?) + i taj čip na MultiAiru na ~200ks je blago rečeno diskutabilan, ali ako trenutno radi kako treba - narani prasci i ne diraj ništa.
Inace, svi Fiat ovlasceni servisi ta ista ulja nabavljaju direktno od Slodesa.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- mickeyrs
- Drug Član
- Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87 - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Sad sam malo pretražio po manualima pa napravih rekapitulaciju sebi u excelu kao dokumentaciju/podsetnik, da ne prekucavam, prtscr.
Inicijalno (i po Mito manualu) za MultiAir je bila preporuka Selenia Star P.E. (5W40 ACEA C3) .
Sama Selenia je to kasnije unapredila i izbacila Selenia K 5W-40 Pure Energy Multi Air (isto 5W40 ACEA C3) koju je i kolega našao i sipao.
Ono što je značajna promena jeste da je sa EURO 6 modelima Alfa u Giulietta manualu za non-multiair motore ostavila specifikaciju istu kao i za Mita, ali je za MultiAir ubacila kao preporuku Selenia Digitek P.E. (SAE 0W30 ACEA C2) i ovo su mi sipali na svakom malom servisu u Giulietu u AKK.
Isto kaže i Slodes-ov pretraživač ulja za Mita MA kaže EURO5 - 1st choice Star, 2nd choice K Pure energy ili za EURO 6 samo Digitek Pure energy koji je 0W30.
E sad, kad se pogleda engine code, 940A2000 koji je isti i u Mito i u Giu, kao i da su kasnije krenuli da preporučuju 0W30, ja nisam siguran samo da li u 6-12 godina star MA sipati 0W30, ali svakako bih od 5W40 pre izabrao K Pure Energy.
Inače, Motul ekvivalent za 5W40 je 8100 X-clean 5W-40 dok Digiteku odgovara 8100 Eco-clean 0W-30.
Što se čipovanja tiče, koliko sam nešto gledao ranije, Abarth 595 su jedini 'fabrički' išli do oko 180-190 konja i to je neki max što se tiče MultiAir motora bez nekih hardware modifikacija (ako već i na njima nije drugi turbo). I tuning boxovi koji su pre-programirani za MA dodaju nekih 15tak HP, pa samo zato rekoh da mi tih 200+ ks deluju malo preoptimistično.
Inicijalno (i po Mito manualu) za MultiAir je bila preporuka Selenia Star P.E. (5W40 ACEA C3) .
Sama Selenia je to kasnije unapredila i izbacila Selenia K 5W-40 Pure Energy Multi Air (isto 5W40 ACEA C3) koju je i kolega našao i sipao.
Ono što je značajna promena jeste da je sa EURO 6 modelima Alfa u Giulietta manualu za non-multiair motore ostavila specifikaciju istu kao i za Mita, ali je za MultiAir ubacila kao preporuku Selenia Digitek P.E. (SAE 0W30 ACEA C2) i ovo su mi sipali na svakom malom servisu u Giulietu u AKK.
Isto kaže i Slodes-ov pretraživač ulja za Mita MA kaže EURO5 - 1st choice Star, 2nd choice K Pure energy ili za EURO 6 samo Digitek Pure energy koji je 0W30.
E sad, kad se pogleda engine code, 940A2000 koji je isti i u Mito i u Giu, kao i da su kasnije krenuli da preporučuju 0W30, ja nisam siguran samo da li u 6-12 godina star MA sipati 0W30, ali svakako bih od 5W40 pre izabrao K Pure Energy.
Inače, Motul ekvivalent za 5W40 je 8100 X-clean 5W-40 dok Digiteku odgovara 8100 Eco-clean 0W-30.
Što se čipovanja tiče, koliko sam nešto gledao ranije, Abarth 595 su jedini 'fabrički' išli do oko 180-190 konja i to je neki max što se tiče MultiAir motora bez nekih hardware modifikacija (ako već i na njima nije drugi turbo). I tuning boxovi koji su pre-programirani za MA dodaju nekih 15tak HP, pa samo zato rekoh da mi tih 200+ ks deluju malo preoptimistično.
- sljuka10
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 150ks 2014
ex Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm2 95ks 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Nisam siguran da je pitanje baš za ovu temu ali ne znam ni gde bih postavio..
Da li neko zna gde mogu da se nadju gumeni nosači plastičnog poklopca motora? To je univerzalni deo za veliki broj motora i automobila, kataloški broj im je 51727892. Zvao sam AK Kole, cena je 405din ali je minimum za porudžbinu 10 komada, pa mi se to ne isplati. Jedino ako ovo još nekom treba, možemo da poručimo zajedno.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Da li neko zna gde mogu da se nadju gumeni nosači plastičnog poklopca motora? To je univerzalni deo za veliki broj motora i automobila, kataloški broj im je 51727892. Zvao sam AK Kole, cena je 405din ali je minimum za porudžbinu 10 komada, pa mi se to ne isplati. Jedino ako ovo još nekom treba, možemo da poručimo zajedno.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Heineken
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm 150
- Lokacija: Šid
- sljuka10
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 150ks 2014
ex Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm2 95ks 2010 - Lokacija: Beograd
Post
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Re: Pitanja za Giuliettu
Prema katalogu izgleda da nije, ali najbolje bi bilo da uporedimoMasinac napisao:Ako je isti za 159 evo ja cu 6 komada
Sent from my MI 9 using Tapatalk
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Fića Abarth nema multiair motor, nego koristi klasičan tjet. Između ostalog i zbog tuninga i cup takmičenja.mickeyrs napisao: ↑Pet Maj 14, 2021 4:56 pmSad sam malo pretražio po manualima pa napravih rekapitulaciju sebi u excelu kao dokumentaciju/podsetnik, da ne prekucavam, prtscr.
Inicijalno (i po Mito manualu) za MultiAir je bila preporuka Selenia Star P.E. (5W40 ACEA C3) .
Sama Selenia je to kasnije unapredila i izbacila Selenia K 5W-40 Pure Energy Multi Air (isto 5W40 ACEA C3) koju je i kolega našao i sipao.
Ono što je značajna promena jeste da je sa EURO 6 modelima Alfa u Giulietta manualu za non-multiair motore ostavila specifikaciju istu kao i za Mita, ali je za MultiAir ubacila kao preporuku Selenia Digitek P.E. (SAE 0W30 ACEA C2) i ovo su mi sipali na svakom malom servisu u Giulietu u AKK.
Isto kaže i Slodes-ov pretraživač ulja za Mita MA kaže EURO5 - 1st choice Star, 2nd choice K Pure energy ili za EURO 6 samo Digitek Pure energy koji je 0W30.
E sad, kad se pogleda engine code, 940A2000 koji je isti i u Mito i u Giu, kao i da su kasnije krenuli da preporučuju 0W30, ja nisam siguran samo da li u 6-12 godina star MA sipati 0W30, ali svakako bih od 5W40 pre izabrao K Pure Energy.
Inače, Motul ekvivalent za 5W40 je 8100 X-clean 5W-40 dok Digiteku odgovara 8100 Eco-clean 0W-30.
Što se čipovanja tiče, koliko sam nešto gledao ranije, Abarth 595 su jedini 'fabrički' išli do oko 180-190 konja i to je neki max što se tiče MultiAir motora bez nekih hardware modifikacija (ako već i na njima nije drugi turbo). I tuning boxovi koji su pre-programirani za MA dodaju nekih 15tak HP, pa samo zato rekoh da mi tih 200+ ks deluju malo preoptimistično.
Acqua-Olio-Benzina
- mickeyrs
- Drug Član
- Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87 - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Hmmm, da, nešto sam ja permutovao sa 124 Spiderom...
Nego - šta je tvoja preporuka za ulje u matore/ne-baš-nove MultiAir motore?
K 5W40 Pure Energy Multi Air ili noviji Digitek 0W30 ili Motul (8100 X-Clean za 5W40 ili Eco 0W30)?
Nego - šta je tvoja preporuka za ulje u matore/ne-baš-nove MultiAir motore?
K 5W40 Pure Energy Multi Air ili noviji Digitek 0W30 ili Motul (8100 X-Clean za 5W40 ili Eco 0W30)?
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Ja bih se držao 5w40 i za novije i za starije.
Inače, kad smo kod Abartha i multiair, ima Selenia Abarth 5w40 ulje koje je išlo u Abarth Evo GP i 124 Abarth sa multiair motorima. Sigurno je odlično, ali je jako skupo i teško za nabaviti kod nas.
Inače, kad smo kod Abartha i multiair, ima Selenia Abarth 5w40 ulje koje je išlo u Abarth Evo GP i 124 Abarth sa multiair motorima. Sigurno je odlično, ali je jako skupo i teško za nabaviti kod nas.
Acqua-Olio-Benzina
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Selenia Abarth se moze nabaviti u Slodesu.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Može 10w-50 za tjet Abarthe. Nema, tj. nikad nisu ni imali 5w-40 za multijet.
Acqua-Olio-Benzina
- mickeyrs
- Drug Član
- Garaža: Mito QV 2011
ex.Giulietta 1.4 Veloce '17
ex.146Ti '96
ex.ArnaTi '87 - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Da, pisao sam im ja jutros, ima 10w50 po 2.310,00 RSD za 1L, poslao dodatni upit za 5w40 (a i inicijalno sam tražio baš 5w40) mi još ništa ne odgovoriše, tako da se izbor verovatno svodi na Selenia K 5W40 Pure Energy Multi Air ili Motul 8100 X-Clean koji su dostupni kod nas.
130€+carina i PDV za 4L sa ricambi.alfisti.net je cenim previše.
Odosmo u neka sitna crevca, ali malo uzeo da kopam i koliko vidim na Abarth 124 forumima je tek teška diskusija koje ulje u MultiAir i dosta njih je preporučilo Shell Helix 5w-40 (tj Pennzoil Platinum Euro 5w-40 preko bare) kao ulje s kojim su navodno i razvijali MultiAir jedinicu...
https://www.124spider.org/threads/the-oil-thread.7769/
Edit. Evo javiše da nema... a i nisu nešto previše komunikativni pa sam odustao od pitanja da li bi moglo da se poruči...
130€+carina i PDV za 4L sa ricambi.alfisti.net je cenim previše.
Odosmo u neka sitna crevca, ali malo uzeo da kopam i koliko vidim na Abarth 124 forumima je tek teška diskusija koje ulje u MultiAir i dosta njih je preporučilo Shell Helix 5w-40 (tj Pennzoil Platinum Euro 5w-40 preko bare) kao ulje s kojim su navodno i razvijali MultiAir jedinicu...
https://www.124spider.org/threads/the-oil-thread.7769/
Edit. Evo javiše da nema... a i nisu nešto previše komunikativni pa sam odustao od pitanja da li bi moglo da se poruči...
- starac vujadin
- Contact:
- Garaža: Laguna Coupe, Smart
- Lokacija: Stari grad
- Lokacija: Stari grad
Post
Re: Pitanja za Giuliettu
Ima sada ulja koja pašu multiair motore. nije to više toliki bauk. Video sam da ima i Castrol model koji se uklapa i specifikaciju, itd..
Acqua-Olio-Benzina