Poz svima
1.8TS, 2002 godiste, pukao homokineticki
Za razliku od Wagen-a koje sam vozio skoro ceo zivot, ovde kad Pukne homokineticki, nema ono "medjustanje" pa da teras jos 20k kilometara dok "krcka" vec vidim da jedino pravo mogu da idem. Veliku frku sam imao da ga doteram do kuce zbog skretanja. Na vec 40 stepeni volana, to krklja ko da ce da se slomi svake sekunde
E sad, pitanja
Da li se menja, kao kod Wagen-a samo homokineticki zglob, ili kao kod Renault-a cela polu-osovina ?
Da li postoji, opet kao kod Wagen-a manje vise jedan te isti zglob za jedan te isti model, ili kao kod Renault-a, svaki moguci motor da ima drugaciju poluosovinu samim time i drugacije zglobove ?
Kako da nadjem (pod uslovom da sam trazim) tacno deo za moj ?
Sobzirom da bi ga najverovatnije sam menjao, da li ima neke specificnosti kod skidanja svega do glavcine na Alfama, ili je standardna procedura ?
Hvala svima u napred na odgovorima
Alfa Romeo 156 - pukao homokineticki - potrebne informacije
- Igoritza
- Garaža: Alfa Romeo 156
- Lokacija: Beograd
- MiloshBg
- Garaža: No Alfa, no fun...
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Alfa Romeo 156 - pukao homokineticki - potrebne informacije
Menja se samo zglob.
Alfa Romeo - The car inside the driver.
- ForestGump
- Garaža: MB W169 A170
- Lokacija: Okolina Grada
Post
Re: Alfa Romeo 156 - pukao homokineticki - potrebne informacije
Nisam našao za 156 ali bi trebalo da je isto za 147 i 156:
Povratak na “Alfa Romeo 147 | Alfa Romeo 156 | 166 | GTV | GT”