Merkao Giuliettu QV dugo, nisam mogao da prelomim. Dobio sam ponudu da menjam Cooper S za TT II, 2.0 TFSI. Stanje lepo, oprema solidna, ima potencijal da se raspadne i da mu radim generalnu kao i svakom autu do sada. Vreme će pokazati.
Auto se baš lepo vozi i za prvih par dana nemam neke zamerke.
Giulia je plan. Sada sam morao da rešavam neka bitnija životna pitanja tako da čekam da malo cena padne pa u naredno vreme da uzmem. Alfa trenutno nema ništa što bi me ispunilo da je zanimljivo, osim možda Spidera 939...
Iskreno, TT mi je uvek bio bar vizuelno zanimljiv. Verujem da ni ja ne bih propustio priliku da ga malo vozikam. Raduje me cinjenica sto trenutno znam bar 5 Alfista koji imaju u planu Giuliu a bogami i po gradu ih sve cesce vidjam. Samo napred!
Dobar je to auto, čestitam. Trebalo bi da ti bude skroz ok auto, ima i vrlo pristojan prtljažnik. Motor je odličan, ali ima i svojih "kritičnih tačaka" za održavanje...dosta toga zavisi od generacije kad je proizveden. Felne su valjda sa Audija S5, lepe su, malo su velike, ali dobro izgledaju na autu. Koji je menjač?
FelGe su 255 35 19 i nije neudobno, mada je nakon Minija sve udobnije Menjač je manuelni 6-stepeni, ne zanima me DSG Podseća me auto na Breru dosta ali je lakši na volanu, oseti se da je lakši 300kg...
Garaža: ex Alfa Romeo GTV 2.0ts ex Alfa Romeo GT 2.0jts ex Alfa Romeo 159 1.9jtdm ex Alfa Romeo GT 1.9jtdm ex Alfa Romeo Mito 1.4tb ex Alfa Romeo Giulietta QV -Megane 3 RS CUP
Drugar je prvi vlasnik ovog auta u Srbiji. Došao je sa 17icama ako se ne varam, pa je on stavio ove. Ovo su ako se ne varam replike, 8X19. Originali su 9X19.
Inače odličan auto, ja sam imao sličan, samo sa DSGom. Jedino me je nervirao ulazak i izlazak iz kola ako je relativno blizu neki auto parkiran. Klasična gimnastika.
Sa Stage 1 ide jako lepo, dolazi na oko 230-240 KS.
Neka je sa srećom.
2006 je godište, što je glavni razlog zašto sam se nećkao oko auta. Više sam hteo neki 2010+ sa 211ks i nije mi bio problem da doplatim par hiljada za njega ali slabo čega je bilo.
Mislim da TT ide bolje zbog same težine (Zeperfs kaže 1260kg naspram 1660kg u 2.4 210ks) ali nema se tog osećaja jer moraš da zgaziš u veće obrtaje da se oseti, dok kod Brere obrtni momenat puca u malim obrtajima. Brera je svakako lepši auto, a za kvalitet ne znam... Samo je apsurdno da TT naspram nje (i sličnih vozila) drži visoku cenu. Ovaj auto konkretno je plaćen 7500 pre par meseci a slična godišta se kreću od 7-9k. Nema mi logike nikakve. Breru bih opet posedovao na keca, ovaj auto mi je daleko od tog "wow" faktora kakav sam imao kad sam Breru dovezao kući prvi put...
Auto-Data kaze da je 1470 kg brera, ko zna sta je tacno, u svakom slucaju jeste velika razlika. Nisam video zadnja sedista uzivo kako izgledaju na jednom i drugom, ali cini mi se da u Breri mozda i mogu da se upotrebe, dok kod TT-a stoje onako za ukras. Sto se motora tice, stvar ukusa vrv, benzin vs dizel.
E sad nzm kako se ponasaju u krivinama u odnosu na GT-a, verujem da je TT dobar, a za Breru bas i ne znam zbog te mase...
Zadnja klupa je beskorisna u oba automobila. Možda u TT ima malo više mesta nazad, ali skoro je isto - mogu da sede samo mala deca i to je to. Brera ima mnogo bolji i upotrebljiviji gepek jer je dubok. Gepek na TT-u je plitak i širok i ne može baš pametno da se iskoristi prostor. U oba automobila se ulazi skoro ležeći i otvaranje vrata (koja su ogromna) na većem parkingu je skoro pa nemoguće.
Skoro me je neko pitao na FB kako bih uporedio ta dva auta i šta mi se više dopada i Brera je (makar meni) bolji izbor
Stize meni boze zdravlja uskoro tbi brera pa cemo moci da napravimo pravi uporedni test interesantan je taj tt, ima ozbiljno ubrzanje od 0-100 pise 6.6, to je jako lepo ubrzanje