Uzeh Alfu 156, 2004 1.8TS, i dobio sam veoma veoma odrzavan primerak, majstor koji mi je pregledao auto se iznenadio koliko je sve radjeno sa originalnim delovima, prethodni vlasnik je pritom bio picajzla, u smislu da je covek po potrebi menjao i tapacirunge, nebo, delove hud-a koji se polome, i slicno, sto retko koji vlasnik u Srbiji radi, za aute starije od 10 godina

E, prvi kvar mi se pojavio - propadne mi kvacilo.
Majstor mi nije tu (korona karantin), pa sam pogledao na netu nabrzaka, kako ide - gornji (primary) cilindar, donji (secondary) ispod akumulatora, uglavnom budu uzrocnik problema
E sad, na stranu Alfa, kolko se ja razumem u mehanike, da mi je okesao cilindar, simptomi bi bili konstantni (bar je tako na VW vozilima), ovako mi propadne iskljucivo ako ga vozim preko pola sata, i pritom uspem da ubacim u brzinu na druk (par puta nadrukam)
Jel mogu da pretpostavim da je vazduh, ili postoji sansa da je nesto drugo, komplikovanije u pitanju ?
Hvala svima u napred na odgovorima