To je onaj stari, sto je valjda bio samo za USA trziste, i navodno tako lose bio konstruisan, da je FCA gubio lovu na svakom prodatom, i jednom je valjda Markione licno rekao na nekoj konferenciji da ne kupuju 500e, jer gube novac
@ horvat
Nije bio problem što je loše konstruisan, već to što su bili ogromni troškovi proizvodnje i što čak ni uz paprenu cenu nije moglo makar da se vrati uloženo. Zato je pokojni šef to izjavio
Sada su troškovi kudikamo niži, a trendseteri su rekli svoje i prelazi se na struju hteli - ne hteli. Inače baš je simpatičan Fićko, al' jbg - ne ide mi struja nikako i plašim se da nikada neću postati poklonik novih trendova Sreća pa mi to izvesno neće ni trebati, posebno ovde na našem Balkanu.
Fica je pun pogodak, mnogo ga vole ljudi i jedan je od najtrazenijih vozila u rent a caru, tako da verujem da ce i ovaj elektricni dobro proci kod ljudi
Fast charger system up to 85 kW -> recharge for 50 km in 5 minutes
35 minutes for 80% recharge
The recharge port "Combo 2" allows AC or DC current recharge.
Three driving modes: normal, range and sherpa.
Maximum power output 87 kW.
0-100 km/h in 9 seconds, 0 - 50 km/h in 3.1 seconds.
Po wltp prelazi vise od honde e .. mogao bi da bude pogodak .. iskreno bi meni valjao jedan elektricni , za do posla i nazad da ne moram za rutu od 5km da palim auto sa normalnim motorom .
predhodni model je imao dosta problema sa vazduhom hladjenom baterijom, jako su brzo gubile kapacitet po prici amera, samim tim i domet, ako ovaj novi ima vodom hladjenu i grejanu bateriju to bi bio pun pogodak i sigurno mnooogo manje problema sa baterijom nego kod bilo kog e auta gde se baterija hladi vazduhom...
Onaj nije bio električni model, ovaj je. Mislim na platformu koja je baš za struju. Danas su još ovakve platforme rijetkost.
Što se tiče cijene. Ovih 38k eura u Lombardiji završi na 24k eura nakon poticaja.
Ali treba naglasiti da je ovo cijena za 500 Cabrio model sa svom mogućom opremom.