Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
- Rik
- Saradnik Uprave
- Garaža: AR 156 1.9 JTD 2005
Renault Clio 1.2 1999 - Lokacija: Beograd
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Već neko vreme mi ponekad upali CheckEngine lampicu i kad se iščitaju greške kodovi su
P0091 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit Low
P0092 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit High
Greška se pali pri dodavanju gasa radi preticanja i sl. kao i kada se vozi na tempomatu, uspori, pa pritisne RES
Stavljen drugi regulator pritiska (polovan) za probu i u početku je delovalo da je stvar rešena, auto je delovao življe
(možda i zato što sam ga više cimao radi testiranja ali se onda posle 200-300km stvar ponovila i opet isti P0091 i P0092
Ne uvek oba, nekad samo jedan, nekad drugi.
Da li odraditi standardni log sa 1500-4000rpm i setom
a) engine speed [rpm]
b) air intake quantity [mg/i]
c) air intake quantity signal [mV]
d) boost pressure [mbar]
e) desired boost pressure [mbar]
f) boost control solenoid [%]
ili s obzirom da se radi o pritisku goriva
g) engine speed [rpm]
h) fuel quantity [mm³/i]
i) desired fuel quantity [mm³/i]
j) fuel presure [bar]
k) desired fuel pressure [bar]
sa eventualnim dodatkom fuel pressure sensor
Ili predlažete neki mix?
Hvala unapred
p.s.
da li problem sa EGR ili DPF može da dovede do ovakvog ponašanja?
P0091 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit Low
P0092 Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit High
Greška se pali pri dodavanju gasa radi preticanja i sl. kao i kada se vozi na tempomatu, uspori, pa pritisne RES
Stavljen drugi regulator pritiska (polovan) za probu i u početku je delovalo da je stvar rešena, auto je delovao življe
(možda i zato što sam ga više cimao radi testiranja ali se onda posle 200-300km stvar ponovila i opet isti P0091 i P0092
Ne uvek oba, nekad samo jedan, nekad drugi.
Da li odraditi standardni log sa 1500-4000rpm i setom
a) engine speed [rpm]
b) air intake quantity [mg/i]
c) air intake quantity signal [mV]
d) boost pressure [mbar]
e) desired boost pressure [mbar]
f) boost control solenoid [%]
ili s obzirom da se radi o pritisku goriva
g) engine speed [rpm]
h) fuel quantity [mm³/i]
i) desired fuel quantity [mm³/i]
j) fuel presure [bar]
k) desired fuel pressure [bar]
sa eventualnim dodatkom fuel pressure sensor
Ili predlažete neki mix?
Hvala unapred
p.s.
da li problem sa EGR ili DPF može da dovede do ovakvog ponašanja?
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Pa uradi i jedan i drugi
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- bums85
- Contact:
- Garaža: C220 Coupe
ex Alfa 156TI JTD16v '04.
ex Alfa 159 2.2 JTS - Lokacija: Las Vegas
- Lokacija: Kacarevo
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Mogu i dizne ako prelivaju previse da prave problem sa pritiskom goriva
- Uzicanin
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo 159 16v
Ex Alfa Romeo 147fl 8v
Ex Alfa Romeo 156TI 16v
Ex Alfa Romeo 147 8v - Lokacija: Uzice
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Snimao sam ceo put NS-BG sa parametrima
1 engine speed [rpm] 2 fuel quantity [mm³/i] 3 desired fuel quantity [mm³/i] 4 fuel presure [bar] 5 desired fuel pressure [bar] 6 fuel pressure sensor signal
i uhvatio sam i trenutak paljenja greške
Na početku vožnje, odmah posle naplatne rampe sam razvukao 1500-4000 pa ako sam dobro sve odradio, ovo su grafici:
Kada je došlo do greške, auto je bio na tempomatu, ++ za ubrzavanje i onda prekid.
Posle toga nije primao gas pa sam se zaustavio, snimio logove, ugasio, upalio i nastavio dalje normalno.
Jedino što mi upada u oči je da je pritisak varirao pred nagli skok količine goriva i onda cutoff
Molim iskusnije kolege za komentar
Unapred hvala
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Misliš na Fuel pressure sensor signal parametar ili nešto drugo?Uzicanin napisao:Probaj sa senzorom na railu
Snimao sam ceo put NS-BG sa parametrima
1 engine speed [rpm] 2 fuel quantity [mm³/i] 3 desired fuel quantity [mm³/i] 4 fuel presure [bar] 5 desired fuel pressure [bar] 6 fuel pressure sensor signal
i uhvatio sam i trenutak paljenja greške
Na početku vožnje, odmah posle naplatne rampe sam razvukao 1500-4000 pa ako sam dobro sve odradio, ovo su grafici:
Kada je došlo do greške, auto je bio na tempomatu, ++ za ubrzavanje i onda prekid.
Posle toga nije primao gas pa sam se zaustavio, snimio logove, ugasio, upalio i nastavio dalje normalno.
Jedino što mi upada u oči je da je pritisak varirao pred nagli skok količine goriva i onda cutoff
Molim iskusnije kolege za komentar
Unapred hvala
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- denmlaa
- Garaža: Alfa Romeo GT
- Lokacija: Sabac
Post
Alfa GT dijagnostika
Pozdrav
Sta preporucujete od jeftinijih dijagnostickih uredjaja ?
Naisao sam na par modela elm dijagnostike na kupujemprodajem ali ne znam koju bih uzeo a da moze da sluzi za ono za sta meni treba. Treba mi dijagnostika sa kojom mogu da kalibrisem xenon far na alfi gt i sa kojom mogu da resetujem servisni interval, za ostale stvari koristim kkl. Nailazio sam na razne postove u kojima se navodi prepravljanje samog elm dijagnostickog uredjaja da bi mogao to da cita a da ne moram da koristim one adaptere. Odgovara mi i ta varijanta ako neko ima semu kako se to prepravlja i koji elm da uzmem za te stvari ?
Hvala
Sta preporucujete od jeftinijih dijagnostickih uredjaja ?
Naisao sam na par modela elm dijagnostike na kupujemprodajem ali ne znam koju bih uzeo a da moze da sluzi za ono za sta meni treba. Treba mi dijagnostika sa kojom mogu da kalibrisem xenon far na alfi gt i sa kojom mogu da resetujem servisni interval, za ostale stvari koristim kkl. Nailazio sam na razne postove u kojima se navodi prepravljanje samog elm dijagnostickog uredjaja da bi mogao to da cita a da ne moram da koristim one adaptere. Odgovara mi i ta varijanta ako neko ima semu kako se to prepravlja i koji elm da uzmem za te stvari ?
Hvala
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Za vikend uradih 3 prolaza sa svim parametrima.
Da li je OK da Desired Intake Air quantity bude max 1500 a da Intake Air quantity ne prelazi 1000-1100?
Da li je OK da Desired Intake Air quantity bude max 1500 a da Intake Air quantity ne prelazi 1000-1100?
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- Nikolabgd
- rookie
- Garaža: Alfa Romeo 147 jtdm
- Lokacija: Kaludjerica
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ne.
Još uvek tragam za nekim ko zna da protumači rezultate
Još uvek tragam za nekim ko zna da protumači rezultate
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Bolje da si okacio SS exel fajla
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Au, koja zbrka..
Bolje da si okacio SS exel fajla
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Slabo citanje na protokomeru, auto je mapiran, ugasen egr, preskocen IQ limiter iliti radi posno.
Vratiti na fabriku pa onda raditi dijagnostiku, sumnjam na los remap.
P.S. imas nagli skok merenog pritiska goriva spram trazenog, proveriti regulator, prljavstinu u pumpi, na regulatory...
Vratiti na fabriku pa onda raditi dijagnostiku, sumnjam na los remap.
P.S. imas nagli skok merenog pritiska goriva spram trazenog, proveriti regulator, prljavstinu u pumpi, na regulatory...
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Potraga se nastavlja...
Pittatore napisao:Onda zaboravi, nema remap, ovo su parametri za 2.0 a nekako sam se prebacio da je 1.9.
Naglo ti meren pritisak goriva preskoci trazen pa te zato ubaci u safe mode.
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Freedom, tebi u jednom momentu ne može da se postigne traženi pritisak goriva u railu, jer možda nema dovoljno goriva, pa je moguće to uzrok greške. Da li je proveravana pumpa goriva niskog pritiska u rezervoaru?
Alfa je stil... ostalo je status...
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Za sad samo probano sa drugim regulatorom pritiska.
Proverićemo i pumpu. Hvala
Proverićemo i pumpu. Hvala
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Trebalo bi izmeriti i parametar "Pressure regulator opening (MPROP)" (ili kako se to već zove kod JTDM2.0 Giuliette).
Naime, pumpa visokog pritiska radi uvek u isto mrežimu, a regulator pulsno manje ili više propušta gorivo, čime se postiže traženi pritisak u railu. Ako je pumpa visokog pritiska u problemu, onda regulator mora da ima veći procenat otvaranja.
Pogledaj u ovoj temi:
viewtopic.php?p=1557130#p1557130
Naime, pumpa visokog pritiska radi uvek u isto mrežimu, a regulator pulsno manje ili više propušta gorivo, čime se postiže traženi pritisak u railu. Ako je pumpa visokog pritiska u problemu, onda regulator mora da ima veći procenat otvaranja.
Pogledaj u ovoj temi:
viewtopic.php?p=1557130#p1557130
Alfa je stil... ostalo je status...
- mmario73
- Uprava ARCS
- Garaža: 159 SW 2.0
Mito 1.4 TB - Lokacija: Čoka - Senta
Post
Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Ja sam posle zamene filtera, pa regulatora visokog pritiska, odmah presao na zamenu pumpe. Kod 2.0 ume sa posustane kako kažu majstori..
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Evo slika i pripadajućih fajlova. MPROP mi deluje smisleno
**********************
https://cloud.disroot.org/s/zyWtBzH2D8KdBtg ********* https://cloud.disroot.org/s/bY2EinfnbTGAQKX
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Čitao i Goxyjev slučaj. Jutros baš odradih par sa MPROPdusanGT napisao:Trebalo bi izmeriti i parametar "Pressure regulator opening (MPROP)" (ili kako se to već zove kod JTDM2.0 Giuliette).
Naime, pumpa visokog pritiska radi uvek u isto mrežimu, a regulator pulsno manje ili više propušta gorivo, čime se postiže traženi pritisak u railu. Ako je pumpa visokog pritiska u problemu, onda regulator mora da ima veći procenat otvaranja.
Pogledaj u ovoj temi:
viewtopic.php?p=1557130#p1557130
Evo slika i pripadajućih fajlova. MPROP mi deluje smisleno
**********************
https://cloud.disroot.org/s/zyWtBzH2D8KdBtg ********* https://cloud.disroot.org/s/bY2EinfnbTGAQKX
I rešio sa pumpom?mmario73 napisao:Ja sam posle zamene filtera, pa regulatora visokog pritiska, odmah presao na zamenu pumpe. Kod 2.0 ume sa posustane kako kažu majstori..
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Da, to jesu prihvatljive vrednosti MPROP, osim možda u slučaju obrtaja preko 4000o/min.
Ako imaš strpljenja i vremena (i paziš na bezbednost!), ubuduće ima smisla da se rade testovi samo sa (desired, measured) količinom i (desired, measured) pritiskom goriva i MPROP parametrom, odakle bi moglo da se vidi kako se regulator pritiska ponaša pre eventualnog otkaza.
Nema egzaktnih podataka o tome koliko MPROP ne sme da poraste, ali je poznato da taj parametar bude veći ako se HP pumpa "muči".
Ako imaš strpljenja i vremena (i paziš na bezbednost!), ubuduće ima smisla da se rade testovi samo sa (desired, measured) količinom i (desired, measured) pritiskom goriva i MPROP parametrom, odakle bi moglo da se vidi kako se regulator pritiska ponaša pre eventualnog otkaza.
Nema egzaktnih podataka o tome koliko MPROP ne sme da poraste, ali je poznato da taj parametar bude veći ako se HP pumpa "muči".
Alfa je stil... ostalo je status...
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Ove MPROP-ove sam snimio juče pre odlaska kod majstora. "Da zamenimo opet regulator pa da vidimo"
Nije mi naplatio ali ne volim kad je majstor bez ideje.
Naravno u povratku kući odradim još dva-tri snimka (što je rekao Goxy tamo nazad "ne vadim laptop iz auta")
auto mi deluje za nijansu tromije nego sa prethodnim regulatorom.
Jedan prolaz,
drugi prolaz i završavam,
usporavam, i da izbegnem jednog što se vuče u levoj traci, odem desno, vratim se levo i upali se GREŠKA nisam je uhvatio.
Stanem, iščitam greške,
obrišem. Odradim treći put... sve OK, dalje vozio normalno.
Možda pucam u prazno ali...
Da li ovo levo/desno, a najčešće je to manevar koji prethodi dodavanju gasa, zbog prestrojavanja, preticanja...
može da ukaže na krivca, tipa pumpa, filter...
Znam da inercija ne bi smela da utiče na funkcionisanje ubrizgavanja goriva ali...
Mislim da ću vratiti prethodni regulator jer mi je (subjektivni) osećaj da je auto bio agilniji i eventualno da zamenim filter goriva. Pratim snimam pa da probam da ulovim nešto konkretno.
@dusanGT
Hvala na pomoći i savetima!
EDIT
sad vidim da kod mene ima dva parametra Pressure regulator opening
(MPROP) - opening percentage of the pressure regulator mounted on the HP pump (on the low pressure circuit side)
(DRV) - opening percentage of the pressure regulator fitted to the injector support
Ima li smisla logovati i DRV?
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Taj "skok" je u trenutku šaltanja iz 4. u 6.dusanGT napisao:Da, to jesu prihvatljive vrednosti MPROP, osim možda u slučaju obrtaja preko 4000o/min.
Ove MPROP-ove sam snimio juče pre odlaska kod majstora. "Da zamenimo opet regulator pa da vidimo"
Nije mi naplatio ali ne volim kad je majstor bez ideje.
Naravno u povratku kući odradim još dva-tri snimka (što je rekao Goxy tamo nazad "ne vadim laptop iz auta")
auto mi deluje za nijansu tromije nego sa prethodnim regulatorom.
Jedan prolaz,
drugi prolaz i završavam,
usporavam, i da izbegnem jednog što se vuče u levoj traci, odem desno, vratim se levo i upali se GREŠKA nisam je uhvatio.
Stanem, iščitam greške,
obrišem. Odradim treći put... sve OK, dalje vozio normalno.
Možda pucam u prazno ali...
Da li ovo levo/desno, a najčešće je to manevar koji prethodi dodavanju gasa, zbog prestrojavanja, preticanja...
može da ukaže na krivca, tipa pumpa, filter...
Znam da inercija ne bi smela da utiče na funkcionisanje ubrizgavanja goriva ali...
Mislim da ću vratiti prethodni regulator jer mi je (subjektivni) osećaj da je auto bio agilniji i eventualno da zamenim filter goriva. Pratim snimam pa da probam da ulovim nešto konkretno.
@dusanGT
Hvala na pomoći i savetima!
EDIT
sad vidim da kod mene ima dva parametra Pressure regulator opening
(MPROP) - opening percentage of the pressure regulator mounted on the HP pump (on the low pressure circuit side)
(DRV) - opening percentage of the pressure regulator fitted to the injector support
Ima li smisla logovati i DRV?
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- dusanGT
- Garaža: GT JTDm Q2
- Lokacija: Novi Sad
- Lokacija: Novi Sad
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Možeš, al' mislim (nisam siguran) da je kod tebe EDC16c39 Euro5 i da je regulator pre pumpe (MPROP), a da se regulator nalazi posle pumpe (DRV) na EDC15 Euro3 motorima. Inače, na EDC17 nema DIV parametra, već samo MPROP.
Uzgred, u Bgd sigurno ima neki ozbiljan Bosch servis koji radi HP pumpe, a pre toga izmeri manometrom pritisak koji daje "mala" pumpa (u rezervoaru), da se eliminiše ona kao izvor problema.
Uzgred, u Bgd sigurno ima neki ozbiljan Bosch servis koji radi HP pumpe, a pre toga izmeri manometrom pritisak koji daje "mala" pumpa (u rezervoaru), da se eliminiše ona kao izvor problema.
Alfa je stil... ostalo je status...
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Jeste EDC16c39 ali mi je nudio i DRV. Naravno kad ga izaberem, ne dobijam podatke pa pretpostavljam da je nekako zaostao tu greškom u MES-u
Grešku sam opet ulovio jer se javila i u odlasku i u povratku iz NS
ovoga puta sa fuel parametrima +MPROP
https://cloud.disroot.org/s/ryyGiEYg3wWXYcQ
Grešku sam opet ulovio jer se javila i u odlasku i u povratku iz NS
ovoga puta sa fuel parametrima +MPROP
https://cloud.disroot.org/s/ryyGiEYg3wWXYcQ
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!
- Pittatore
- Drug Član
- Contact:
- Garaža: AR 155 3.0 24v Reborn
AR 166 jtd Familiare
Opel Zafira OPC Familiare XL
Yamaha FZR1000 EXUP Hajde da se volimo XD
AA500 Dvogumena raga - Lokacija: BG
- Lokacija: Beograd
- freedom
- Drug Član
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm2 140KS
ex Alfa Romeo 146 1.6 TS - Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
Post
Re: Dijagnostika u vožnji - zašto i kako?
Vidim. Ako misliš na red 1026,3 i 760,6
Ali mi nije jasno kako bi to moglo da utiče jer su vrednosti pre i posle prilično usklađene. (a i taj trenutak je posle paljenja greške)
Ovo je grafik za deo koji si apostrofirao.
Takođe, kad napravim kolonu gde oduzmem FP i DFP ima mesta gde je razlika i veća, nekad u + nekad u -
jer FP valjda uvek malo kasni za DFP.
Ali mi nije jasno kako bi to moglo da utiče jer su vrednosti pre i posle prilično usklađene. (a i taj trenutak je posle paljenja greške)
Ovo je grafik za deo koji si apostrofirao.
Takođe, kad napravim kolonu gde oduzmem FP i DFP ima mesta gde je razlika i veća, nekad u + nekad u -
jer FP valjda uvek malo kasni za DFP.
ПОТПИС?! Ма не потписујем ништа!