Yugo 1.1 EFI
- vojaalfa
- Drug Član
- Garaža: 156 1.8TS SW
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Bgd-Zarkovo
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Kad god moja dva druga i ja resimo da idemo hahahahaha
Nisam siguran kolike su sanse, ali ako se potrefe sve kockice, ici cemo jos jednom do kraja godine, a definitivno cemo morati na prolece posto se pripremamo za slalom sledece godine 


Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Par slika auta:
https://flic.kr/p/2ha5QiA
https://flic.kr/p/2ha5NLT
https://flic.kr/p/2ha5L3b
https://flic.kr/p/2ha3ZHd
https://flic.kr/p/2ha6z4G
https://flic.kr/p/2ha3Vgc
https://flic.kr/p/2ha6uLt
https://flic.kr/p/2ha3Qn4
https://flic.kr/p/2ha6NrZ
I trenutna zanimacija: Oil Accumulator Can
https://flic.kr/p/2he62qb
https://flic.kr/p/2he62nA









I trenutna zanimacija: Oil Accumulator Can


Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Da nastavimo tamo gde smo stali u julu.
Napravljen nosac hladnjaka ulja, posto bivsi vlasnik to nije nikako resio kada je promenio fabricku poziciju hladnjaka da bude unutar veznog lima, takodje ukloljen i 4ti nosac ventilatora koji je bio delimicno odsecen jer smeta pri toj izmeni:
https://flic.kr/p/2h38oLq
https://flic.kr/p/2h4ntEd
https://flic.kr/p/2he4h1E
https://flic.kr/p/2he61gT
Posto je poceo motor da slini ulje na meracu za nivo, zamenio sam gumicu i dodao jedan "O ring" tako da se nadam da sad nece biti problema:
https://flic.kr/p/2ha3w2g
Prepravljena creva za hladnjak ulja sa selni na AN spojke:
https://flic.kr/p/2h4kCy1
https://flic.kr/p/2h4ntPG
https://flic.kr/p/2h4kCrc
I posle skoro 2 godine, 3 nedelje mucenja sa delovima koji ne rade ono sto je predvidjeno i jednog nervnog sloma, napokon napravljen Oil Accumulator Can:
https://flic.kr/p/2hfeCp2
https://flic.kr/p/2hfcWML
https://flic.kr/p/2hfcXnt
https://flic.kr/p/2hfcXxU
https://flic.kr/p/2hfeD1N
https://flic.kr/p/2hfcXqj
Za one koji zele vise o sistemu, da krenemo od pocetka. Poenta Oil Accumulator Can-a je da poboljsa konstantnost pritiska ulja u motoru koji zna da opadne u krivini i pri kocenju (teoretski i pri ubrzanju, ali ne mom autu
) kada pumpa povuce vazduh umesto ulja. Takodje omogucava zadrzavanje ulja pod pritiskom i nakon gasenja motora i moze da ga oslobodi pre startovanja motora kako bi se izbegao suv start. To se postize postavljenim klipom u rezervoaru, ~2/3 rezervoara je ispunjeno uljem dok je ~1/3 rezervoara ispunjena vazduhom pod pritiskom koji sluzi da pomeri klip i istisne ulje u motor kada opadne pritisak ulja u motoru. Sistem moze da sadrzi oko 0.9 do 1.2l ulja u zavisnosti kako je podesen.
Sto se tice konkretno ugradnje na moj auto, OAC sam povezao sa motorom tako sto sam ga spojio na mesto gde fabricki dolazi davac pritiska ulja koji sam prebacio u sam rezervoar za OAC, to mi ujedno omogucava da nagledam situaciju u celom sistemu, da pratim da li je rezervoar dovoljne zapremine (da li se prazni skroz u voznji), kao i da znam kad se rezervoar u potpunosti ispraznio pre startovanja motora. Zbog konstruktivnog ogranicenja elektromagnetnog ventila (pod naponom pusta ulje u jednom pravcu, a bez napona u drugom pravcu), napravio sam stelujuci davac pritiska ulja koji se nalazi izmedju motora i ventila/rezervoara, kada u motoru opadne pritisak ulja, davac daje signal ventilu da ispusti ulje u motor, kad se pritisak stabilizuje, ventil se gasi i omogucava motoru da vrati ulje nazad u rezervoar. Menjanje pritiska vazduha u rezervoaru omogucava stelovanje brzine reagovanja sistema tj kojom brzinom ce se ispustiti ulje nazad u motor, dok stelujuci davac pritiska ulja mi omogucava da nastelujem kad ce da se vrati ulje u motor. U normalnoj voznji planiram da bude namesteno ispod pritiska ulja koji motor stvara pri leru, kako sistem ne bi stalno ispustao ulje u motor, dok za voznju na stazi cu da podignem da ispusta pritisak ulja cim malo opadne maksimalan pritisak ulja u motoru kako bi najefikasnije zastitio motor. Pored kontakt brave sam stavio prekidac koji gasi ventil kako bih izbegao ispustanje ulje iz rezervoara u slucaju kada necu startovati motor, ali imam potrebu da dam kontakt.
Napravljen nosac hladnjaka ulja, posto bivsi vlasnik to nije nikako resio kada je promenio fabricku poziciju hladnjaka da bude unutar veznog lima, takodje ukloljen i 4ti nosac ventilatora koji je bio delimicno odsecen jer smeta pri toj izmeni:




Posto je poceo motor da slini ulje na meracu za nivo, zamenio sam gumicu i dodao jedan "O ring" tako da se nadam da sad nece biti problema:

Prepravljena creva za hladnjak ulja sa selni na AN spojke:



I posle skoro 2 godine, 3 nedelje mucenja sa delovima koji ne rade ono sto je predvidjeno i jednog nervnog sloma, napokon napravljen Oil Accumulator Can:






Za one koji zele vise o sistemu, da krenemo od pocetka. Poenta Oil Accumulator Can-a je da poboljsa konstantnost pritiska ulja u motoru koji zna da opadne u krivini i pri kocenju (teoretski i pri ubrzanju, ali ne mom autu

Sto se tice konkretno ugradnje na moj auto, OAC sam povezao sa motorom tako sto sam ga spojio na mesto gde fabricki dolazi davac pritiska ulja koji sam prebacio u sam rezervoar za OAC, to mi ujedno omogucava da nagledam situaciju u celom sistemu, da pratim da li je rezervoar dovoljne zapremine (da li se prazni skroz u voznji), kao i da znam kad se rezervoar u potpunosti ispraznio pre startovanja motora. Zbog konstruktivnog ogranicenja elektromagnetnog ventila (pod naponom pusta ulje u jednom pravcu, a bez napona u drugom pravcu), napravio sam stelujuci davac pritiska ulja koji se nalazi izmedju motora i ventila/rezervoara, kada u motoru opadne pritisak ulja, davac daje signal ventilu da ispusti ulje u motor, kad se pritisak stabilizuje, ventil se gasi i omogucava motoru da vrati ulje nazad u rezervoar. Menjanje pritiska vazduha u rezervoaru omogucava stelovanje brzine reagovanja sistema tj kojom brzinom ce se ispustiti ulje nazad u motor, dok stelujuci davac pritiska ulja mi omogucava da nastelujem kad ce da se vrati ulje u motor. U normalnoj voznji planiram da bude namesteno ispod pritiska ulja koji motor stvara pri leru, kako sistem ne bi stalno ispustao ulje u motor, dok za voznju na stazi cu da podignem da ispusta pritisak ulja cim malo opadne maksimalan pritisak ulja u motoru kako bi najefikasnije zastitio motor. Pored kontakt brave sam stavio prekidac koji gasi ventil kako bih izbegao ispustanje ulje iz rezervoara u slucaju kada necu startovati motor, ali imam potrebu da dam kontakt.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Napravljeno par nosaca za creva od hladnjaka ulja, OAC-a i nov centralni nosac branika:
https://flic.kr/p/2hidZJc
https://flic.kr/p/2hidZAS
https://flic.kr/p/2higGBK
https://flic.kr/p/2hidZSt
Posto je sa prvim reagulatorom bilo tehnickih problema, napravljen drugi stelujuci koji je namontiran i podesen na 3.3 bara, sa fabrickih 3 bara:
https://flic.kr/p/2hmht4h
Nabavljeni neki delovi za limariju, ostalo jos da nadjem levi prag i desni kos ili samo dzep:
https://flic.kr/p/2hmFVd1
Napravljeni novi 10mm distanceri, tako da auto sad ima siri grag tockova ukupno 110mm:
https://flic.kr/p/2hqN4SQ
https://flic.kr/p/2hqN4Jo
https://flic.kr/p/2hqQRKr
https://flic.kr/p/2hqPTcv
https://flic.kr/p/2hqPSUX
https://flic.kr/p/2hqN4Mz




Posto je sa prvim reagulatorom bilo tehnickih problema, napravljen drugi stelujuci koji je namontiran i podesen na 3.3 bara, sa fabrickih 3 bara:

Nabavljeni neki delovi za limariju, ostalo jos da nadjem levi prag i desni kos ili samo dzep:

Napravljeni novi 10mm distanceri, tako da auto sad ima siri grag tockova ukupno 110mm:






Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- alonso14
- Saradnik Uprave
- Garaža: -
-ex Q2 211cv 3 porta
-ex Rossalinda Challenge Stradale by Nova Speed
-ex Giulietta QV Edizione Corsa 301cv by Nova Speed
- ex GTI PP DSG 317 cv by OnlyRevo
- S3 8v 370 cv by Freaks Motorsport
- MK6 GTI DSG 271 cv by Freaks Motorsport - Lokacija: MG
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Stvarno je preozbiljan projekat.. . Jos neku turbaljku da mu stavis



'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa to bas nece biti, ali gledacu da uradim glavu na motoru i jos malo igranja oko usisine i ako nadjem neku bregastu 

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Da nastavimo gde smo stali. Posto mi se raspao gumeni kraj sajle pedale gasa i jer sam posle 12 godina otkrio da nije ni odgovarajuci tip bio, napravio sam trajno resenje od aluminijuma i da bude odgovarajuci tip, plus sad je pedala puno direktnija jer nema disanja:

Namontiran dodatan kamionski list gibnja koji ima funkciju da poveca nosivost auta bez preteranog sleganja, ali nije u funkciji kada sam samo ja u autu pa se balans i udobnost nije promenila u odnosu na prethodno stanje:

Planirao sam da remontujem anlaser preventivno, ali me preduhitrio 2 meseca i odjenom zakovao lezaj i otisao bendix, pa kompletno ociscen, zamenjeni lezajevi, bendix i automat (stvari nisu protekle tako lagano kao sto je opisano ali da ne duzim):


Par slika pred zimsku sezonu:


Zime nekad:

Zime sad:

Glavni plan za prolece, da izgleda kao ovaj drugi:





Namontiran dodatan kamionski list gibnja koji ima funkciju da poveca nosivost auta bez preteranog sleganja, ali nije u funkciji kada sam samo ja u autu pa se balans i udobnost nije promenila u odnosu na prethodno stanje:




Planirao sam da remontujem anlaser preventivno, ali me preduhitrio 2 meseca i odjenom zakovao lezaj i otisao bendix, pa kompletno ociscen, zamenjeni lezajevi, bendix i automat (stvari nisu protekle tako lagano kao sto je opisano ali da ne duzim):




Par slika pred zimsku sezonu:








Zime nekad:


Zime sad:


Glavni plan za prolece, da izgleda kao ovaj drugi:


Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Masinac
- Drug Član
- Garaža: AR 166 dizlo
- Lokacija: Beograd
- Lokacija: Beograd
- gpendula
- Revizor ARCS
- Garaža: :
- Giulietta QV - Bianco Pastello
- 145 QV (wannabe) - Budžet rejs
- Rosso Panda 319 - Lokacija: BG
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Sad se setih DVV-ovih hladno rolanih gibnjeva sa YFC, ili šta im beše radio... 

- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Jeste, hladno rolovani gibnjevi, ovo su isto hladno rolovani
Pet fabrickih listova i onda jos jedan kamionski koji duplira nosivost
Masinac


Masinac

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Evo da se javim sa izvestajem nakon par meseci
Trebalo je biti uradjeno par stvari da se testiraju u Kuli za ovaj vikend, ali zbog trenutne situacije, nista od toga.
Namontirani letnji tockovi:

[video][/video]
Rasturena sedista, sredjen ceo mehanizam, stavljene pojacane opruge u naslone uz prepravku kacenja (izbacene plasticne zakacke), pojacani "bubrezi" da se ne prosece ponovo kroz sundjer, pojacani sundjeri i stavljena deblja eko koza na sundjer da se ne useca u opruge. Trenutno se malo previsoko sedi pa cu morati videti da li ce se malo sleci nakon voznje ili cu morati malo da otanjim sundjer u sedalnom delu:


Dok su sedista bila napolju, testirali smo ideju

Da nema ulja i filtera za ulje, prvu pomoc bih najcesce menjao na autu. Kupljena nova po treci put, prethodna otvorena i sramotno sta se nalazi unutra:

Iskoristio Lidl akciju pa kupio perac i odmah palo prvo "bezkontantno" pranje auta otkad je u mom vlasnistvu:



I dve snezne za kraj:


Namontirani letnji tockovi:


[video][/video]
Rasturena sedista, sredjen ceo mehanizam, stavljene pojacane opruge u naslone uz prepravku kacenja (izbacene plasticne zakacke), pojacani "bubrezi" da se ne prosece ponovo kroz sundjer, pojacani sundjeri i stavljena deblja eko koza na sundjer da se ne useca u opruge. Trenutno se malo previsoko sedi pa cu morati videti da li ce se malo sleci nakon voznje ili cu morati malo da otanjim sundjer u sedalnom delu:




Dok su sedista bila napolju, testirali smo ideju


Da nema ulja i filtera za ulje, prvu pomoc bih najcesce menjao na autu. Kupljena nova po treci put, prethodna otvorena i sramotno sta se nalazi unutra:

Iskoristio Lidl akciju pa kupio perac i odmah palo prvo "bezkontantno" pranje auta otkad je u mom vlasnistvu:






I dve snezne za kraj:


Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Malo igranja pred sezonu, sve si ti to lepo odradio i jos lepse dokumentovao (kao i uvek) a ovaj sneg dodje kao slag na tortu!
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pa trebalo je biti puno vise igranja plus za mesec dana da se rasturi do lima kao onaj yugo sa slika gore ali sad me ova situacija u drzavi totalno poremetila sa planom. A sneg je tu bio na 2 dana i evo sad opet suvo 

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Da 

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Pre tehnickog zamenjena vuna u izduvu i umesto fi60, montirana fi40mm cev na izlazu sa prigusivacem:

Vratili se sa tehnickog

Vraceni odmah osiguraci i tabla:



Vratili se sa tehnickog



Vraceni odmah osiguraci i tabla:


Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Meni kazu da je sa fabrickim brzi nego sa cuning smajling 

Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- boki76
- Saradnik Uprave
- Garaža: Alfa Romeo Giulietta Rosska 1.6 jtdm 2014.
Ex 147 1.9jtd 2003. - Lokacija: Beograd
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Jbg sa letnjim je taman
Onda vire 1 krug van matice, taman da vidim jel sve stegnuto kako treba na stazi 


Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Vraceno nazad:

Sredjene malo resetkice:

Opran tepih u gepeku ali nazalost nije pomoglo, iz nekog razloga je promenio boju, ali iskoristio sam komad tepiha koji sam nabavio da usecem parce za zadnji vezni lim da prekrijem:

Buduci projekat

I jedan snimak za kraj:
[video][/video]


Sredjene malo resetkice:

Opran tepih u gepeku ali nazalost nije pomoglo, iz nekog razloga je promenio boju, ali iskoristio sam komad tepiha koji sam nabavio da usecem parce za zadnji vezni lim da prekrijem:



Buduci projekat


I jedan snimak za kraj:
[video][/video]
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- YUgisa
- Garaža: Yugo 1.1EFI
- Lokacija: Subotica
- Lokacija: Subotica
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Druzimo se zvanicno 13 godina zajedno
Takodje je Yugo postao punoletan, ako nakon 18 godina ne treba dozvola za brak od roditelja, zasto meni treba atest za prepravke?




I napokon u garazi kakvu zavredjuje



















I napokon u garazi kakvu zavredjuje


Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
- Zex
- Saradnik Uprave
- Garaža: ex ar147mjtd '05
ex ar147mjtd TI '07
ex ar159 mjtd '09
ex ar GT Q2 271hp '04
ex R.I.P. AR 155 v6 Q2 frankenstein
exAr giulieta 1750 QV
ar 33 1.7ie/16v
ar 75 rosso di beleza
Subi impreza sti 300hp - Lokacija: BEOGRAD
- Lokacija: UMKA
Post
Re: Yugo 1.1 EFI
Lep,modernizovan Yugo. Iako ima smajlinga,vesto si to sve uklopio,da vuce na "fabriku"
Falcon:
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah
Jbt,kod tebe sve sad i za odmah