U orginalnoj verziji nije bilo sanse da se zatvori hauba Bilo je malo rezanja i varenja
Visina je kao kod GT17 - izduv je kompaktan, iako ima veci protok.
Popa, pod hitno!
Mapirali smo danas Punta. Na cesti, naravno Turbo drži 1,2bar do blokade koja je pomjerena na 7200rpm. U teoriji to daje ~280KS. Pun gas u III čupa volan iz ruku.
E sad, lošiji dio. Izduvao je zaptivku pod turbom Čekam na pojačani dihtung i trebao bi napokon da izađe na ulicu.
Počinjem da vjerujem u crnu magiju, woodoo i hodžine zapise... Puklo mi uljno crijevo od turba. Sva sreća pa se nije zapalio...
A crijevo je, da se razumije, u metalnom bužiru i prilagođeno visokim pritiscima i temperaturama.
Ono što sam ja primetio kod mene na Mitu ... to je da su svi delovi koji se ugrađuju na novijim alfama/fiatima dosta lošijeg kvaliteta neko na starijim kolima. To je mislim situacija sa svim proizvođačima vozila ne samo ovim.
Hvala
Za sada trpi A ozbiljnije - mjenjac je repariran prije dvije godine. Stavljeni su pojacani konusni lezajevi (Timken) i regulisani zazori zupcanika. Ulje mijenjam relativno cesto a davno sam presao na Motul Gear 300. Bojim se jedino launch controla - podesen je na 4500rpm i ne znam kako bi to istrpile poluosovine i zglobovi, s obzirom da imam kevlarsko kvacilo i semi slick
Ali zvuk LC
Update - auto služi, ne kvari se (za sada ) i nema trakcije zadnja dva-tri mjeseca ASR se pali i u IV kad boost pređe 1bar
Od novosti - čekam na poliuretanski donji nosač motora (85ShA). Racingflex ih uvodi u proizvodnju i trebao bih da budem jedan od testera. Osim toga, slažem elemente za novi izduv sa punih 2,5" (63,5mm). Ovaj što trenutno imam (60,3mm) počeo je da drnda (pregorio srednji lonac - ima pravo nakon sedam godina) a osim toga guši protok iznad 6000rpm.
Modifikacije čekaju na stabilnija vremena. Materijal kupljen i čeka
Od novosti jedino (sirotinjski) Cold Air Intake Uslikaću kad završim. Ne izgleda, ali radi i šišti pri spoolu
Zanimljivo resenje. Mozda box da jos malo pregradis od ostatka pod motorom..
Uvek je rizik sa CAI.. zavisi koliko, ali jeste. Ko se plasi, fabrika sa vrele pozicije pod haubom, i gas!
'' Izabran sam zbog suptilnog magnetizma moje licnosti ''
Sve je počelo od toga da mi je otpalo i uništilo se fabričko usisno crijevo, tj. plastični "lijevak" koji ide pod far. Vozio sam jedno vrijeme bez ali se osjetilo da vuče topliji vazduh. Pa sam izmajmunisao rješenje za 10€, koje je (bar subjektivno) popravilo spool