1. Pre 4 meseca pocne da mi pusta na jednom od spojeva cevki sa common railom i dizel mi se malo razlije po levoj strani motora. Ok, nista strasno, zamenimo onu metalnu krivudavu cevku, ali majstor kaze zameni ti lepo i PK kais, kad je vec cureo dizel po njemu, a i mator je. Ja ga naravno ne poslusam i pre 3 meseca pukne PK. Opet, nista strasno zamenim ga sa novim, a zamenim i spanere i sta sve kompletno treba da me ne bi nesto smaralo.
2. Malo posle toga, ujutru pocnem da cujem kais kako se cuje ujutru kad je hladno, ali zajedno sa njim i nekim metalni lupkajuci zvuk. Pomislio nije nista strasno, jer nestane zvuk posle minut odnosno cim motor vise nije potpuno hladan, a posto je bilo leto retko je i bilo hladno.
3. Pre mesec dana odem do Temisvara (znaci novi kais, spaner, sve) i kako stignem u njega PK kais spadne. Znaci nije pukao, ne deluje osteceno samo je spao i ostao na remenici od radilice. Krece akcija slepovanja i posto sam bio sa drugarom koji je isto isao svojom Toyotom on me doslepa do BG-a. (najgore slepovanje u zivotu, noc, hladno magli sve zivo po Rumunskim putevima, strasno

4. Zamenimo opet kais, medjutim majstor i ja primetimo lupkanje na remenici alternatora. Zamenimo i nju, medjutim opet se cuje kais i taj metalni zvuk dok je hladan motor i hladno vreme.
5. Nastavimo da trazimo i dalje i nadjemo da ima lufta na radilici, konkretno aksijalnog lufta. Skinemo karter i nadjemo da su aksijalni lezajevi ispali. Zamenimo i njih sa novim, upalimo i nista se ne cuje... Sve do jutros.
6. Kako je jutro bilo malo hladnije, opet se cuje kais, bez metalnog lupkanja (to je ocigledno bila radilica) i to vrlo specificno. Cuje se kao da kais preskace, ne kao da je rastegnut pa sljapka. Ko je ikada lose namestio tocak na motoru, pa lancanik pokusava da skine lanac zna o cemu govorim. Pritom, u intervalima od tri "klik,klik,klik...", pa pauza, pa opet. Tako oko minut-dva dok se malo ne zagreje i onda prestane. Dok je vruc nema nikakvog zvuka.
Za one koje mrzi da citaju.
- Cuje se PK kais nakon sto su zamenjeni, kais i spaner, remenica na alternatoru, aksijalni lezajevi radilice. Sve utegnuto, i na proveru pojedinacno sve se vrti kako treba i deluje da je u redu (alternatr se lepo vrti i puni i sl.), ali kada je hladno prvih par minuta zvuci kao da kais pokusava da presokci i da spadne.
BITNA STVAR: Sve ovo se desava dok je auto hladan i u leru, cim se zagreje ili cak doda gas dok je hladan i podignu obrtaji zvuk prestaje.
Dajte neku ideju nesto, jer smo i moj majstor i ja ostali bez ideja...

