![Slika](https://pbs.twimg.com/media/DejWgmwX0AAjUrd.jpg:large)
![Slika](https://pbs.twimg.com/media/DejVu9yW0AAdskW.jpg:large)
![Slika](https://pbs.twimg.com/media/DejRPY2W0AA4mEp.jpg:large)
![Slika](https://pbs.twimg.com/media/DejNkO6XUAErjM9.jpg:large)
![Slika](https://pbs.twimg.com/media/DejSDBPXUAA-U8x.jpg:large)
nidza napisao:Zar ne treba Đulijeta na novu platformu?
Jel si vozio auto?2600 napisao: Inače mislim da nema većeg muda po bubrige od nove A klase. Cijena kao Giulia, a straga polukruta.
Ne postoji polukruta. Postoji kod matoraca ali u auto svetu Ne.2600 napisao:Inače mislim da nema većeg muda po bubrige od nove A klase. Cijena kao Giulia, a straga polukruta.nidza napisao:Zar ne treba Đulijeta na novu platformu?
RAM globalna marka ? Ima tri modela pick up (više varijacija) , Doblo i Ducato. Ali svejedno dobro im ide u americi.2600 napisao:FCA je predstavio kompletan plan samo za marke koje su globalne i koje će donijeti po njima veliki obrt novca.
Te marke su Jeep, RAM, Maserati i Alfa.
Tu nisu Fiat, Chrysler i Dodge.
RAM je sparen sa Fiat Professionalom.
Za kupce Mita i Punta tu će biti 500 Giardiniera.
HITAN SASTANAK U TORINU Smenjen Markjone, Majk Menli izabran za izvršnog direktora "Fijat Krajsler automobila"
Englez Majk Menli novi je izvršni direktor "Fijat Krajsler automobila" (FCA) i na toj funkciji će zameniti Serđa Markjonea.
Razlog smene je komplikacija u oporavku Markjonea nakon operacije ramena.
"Zdravstveno stanje Serđa Markjonea, dugogodišnjeg šefa 'Fijat Krajsler automobila' (FCA), pogoršalo se danas i njega je na funkciji zamenio Majk Menli, koji je u kompaniji bio zadužen za 'Džip'. U vezi sa zdravljem Serđa Markjonea, FCA saopštava sa dubokom tugom da su se tokom ove nedelje pojavile neočekivane komplikacije prilikom oporavka gospodina Markjonea od operacije i one su se značajno pogoršale poslednjih sati", navodi se u saopštenju FCA koje prenosi Rojters.
Kako se napominje u saopštenju, "Markjone neće biti u stanju da se vrati na posao".
Torinska "Stampa" navodi da je Menli u okviru FCA bio zadužen za marku vozila "Džip" i od prošlog septembra je bio član Upravnog odbora grupacije.
Navodi se da su odluku o smeni Markjonea na zajedničkom sastanku doneli članovi upravnih odbora FCA, "Ferarija" i "CNH indastrijala".
"Stampa" navodi da je 66-godišnji Markjone, koji je u "Fijat" došao 2004, trebalo da grupaciju napusti u aprilu naredne godine nakon što skupština akcionara potvrdi finansijski izveštaj za 2018, ali da i pored toga ostane na čelu "Ferarija".
Prema izvorima Rojtersa, rukovođenje "Ferarijem" bi, umesto Markjonea, preuzeo Luis Kamileri koji sada sedi u njegovoj upravi.
Sajt "Otomotiv njuz" objavio je prvi mogućnost imenovanja Kamilerija, ali i da bi na čelo proizvodnje luksuznih automobila mogao da umesto Markjonea dođe Džon Elkan, unuk osnivača "Fijata" đanija Anjelija, čija porodica i dalje kontroliše sve tri kompanije čiji su se upravni odbori danas sastali.
AP navodi da su tri upravna odbora sazvala odvojene sastanke u Torinu zbog prolongiranog perioda fizičke rehabilitacije Markjonea.
"Korijere dela sera" je prethodno javio da je Markjone pre tri nedelje operisan u Švajcarskoj, a medijski izveštaji ukazali su da njegov oporavak traje duže nego što je predviđano.
"CNH indastrijal" proizvodi opremu za farme, kamione, autobuse i druga vozila.
Ranije danas, upravni odbori "Fijat Krajslera", "Ferarija" i "CNH indastrijal" sastali su se u Italiji u svetlu operacije ramena kojoj je pre tri nedelje u Švajcarskoj bio podvrgnut izvršni direktor Serđo Markjone, prenosi AP.
Navodi se da su tri upravna odbora sazvala odvojene sastanke u Torinu zbog prolongiranog perioda fizičke rehabilitacije Markjonea.
AP podseća da je 66-godišnji Markjone odavno govorio da će se 2019. povući sa funkcije izvršnog direktora "Fijat Krajsler automobila" i najavio da će njegov naslednik doći iz redova tog proizvođača automobila. Markjone je takođe i direktor "Ferarija".
"CNH indastrijal" proizvodi opremu za farme, kamione, autobuse i druga vozila.
Navodi se da se kasnije tokom današnjeg dana očekuju saopštenja sa sastanaka upravnih odbora.
Preminuo bivši predsednik "Fiat-a" Serđo Markjone
Serđo Markjone, bivši šef kompanije "Fiat Krajsler", preminuo je danas, preneo je Rojters.
Markjone je preminuo u 67. godini, posle komplikacija nakon nedavne operacije u bolnici u Cirihu, saopšteno je danas iz ove firme.
- Nažalost, desilo se ono čega smo se plašili. Serđo Markijone, čovek i prijatelj, je umro - saopštio je direktor "Ferarija" Džon Elkan, prenosi AP.
Elkan predstavlja porodicu Anjeli, koja je pojedinačno najveći akcionar kompanije.
Markjone se povukao sa čela kompanije "Fijat Krajsler" iz zdravstvenih razloga, a njegovu funkciju preuzeo je generalni direktor kompanije Džip Majk Menli.
Markjone je trebalo da ode sa funkcije 2019. godine, ali je već ranije rekao da će on izabrati svog naslednika. Pre više od deset godina, Markjone spojio "Fijat" sa u to vreme bankrotiranim američkim proizvođačem "Krajslerom". Ovaj savez danas je sedmi po veličini proizvođač automobila u svijetu.
Markjone je operisao je desno rame početkom jula.
Čudo se desilo u Italiji. Prvi put od 1956. da na tronu prodaje u Italiji nije jedan Fiat . I drugi rekord oboren Fiat Panda posle 79 meseci nije više na prvom mestu. Skinuo ih Renault Clio koji je imao rast u osmom mesecu za 89% a Panda pad od -21%.
Fiat već 9 meseci ima dvocifren pad u odnosu na prethodnu godinu. 8. mesec -15% i 14151. Fiat Tipo - 26% 2401, Fiat 500 -63% 721,
Alfa se trgla mada je 8.2017. bio katastrofalno loš i ove godine ima rast 67% na 3608 vozila, i to Giulietta 67% na 1597, Giulia +304% na 990 , Stelvio +127% 760.
Jeep 5665 vozila +138%, Lancia 1278 i -55%.
Predstavljena je 2015, to sto im je trebalo skoro godinu dana da krene sa prodajom i mnogi potencijalne kupci izgube interesovanje je drugo. Opet i ako racunas od februara 2016 to je jos malo 3 pune godine, taman vreme da se nesto menja. Evo na primer bmw g11 koji predstavljen u isto vreme, pripremaju mu naslednika, ne facelift nego novi model. Pala prodaja i odmah se nesto preduzimahorvat napisao:A kako skoro pa cetvrta, Giulia je dosla na trziste tek februara 2016., znaci tek ulazi u trecu godinu.